Opzich best bijzonder dat hij daadwerkelijk van fok ging, zat hier toch wel heel erg veelquote:
hehehehequote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
En dit was alleen mainstage terrein (en achter nog een kleine tent met muziek).
DIT WAS MIJN FIPO, KUTquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Opzich best bijzonder dat hij daadwerkelijk van fok ging, zat hier toch wel heel erg veel.
[..]
hehehehe
En je hebt dan van die mensen die denken dat het handig is om te gaan zitten. WHY? Tussen fucking 30.000 mensen.quote:
Ja, ben eens wat sneller danquote:
Jup, had ik vorig jaar ook.. Bij Werchter, toen we helemaal vooraan stonden. Van die mensen die 's ochtends vroeg al vooraan gaan staan voor Muse en dan bij andere artiesten gaan zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je hebt dan van die mensen die denken dat het handig is om te gaan zitten. WHY? Tussen fucking 30.000 mensen.
Snap sowieso niet dat die mensen dat fijn vinden. Iedereen schopt tegen je aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Jup, had ik vorig jaar ook.. Bij Werchter, toen we helemaal vooraan stonden. Van die mensen die 's ochtends vroeg al vooraan gaan staan voor Muse en dan bij andere artiesten gaan zitten echt. Schoppen
Ik ook niet, maar volgens mij bij veel wel noodzaak omdat ze anders flauwvallen? Ja weet ik veel trouwens. Zou het ook niet doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die mensen dat fijn vinden. Iedereen schopt tegen je aan.
gewoon lui.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens mij bij veel wel noodzaak omdat ze anders flauwvallen? Ja weet ik veel trouwens. Zou het ook niet doen
je hebt ze er bij die gaan janken om een werkelijk waar beschaafd mosh pitje bij metallicaquote:
eenheidsworst metal al 30 jaar zelfde leidje, show en praatjequote:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ze er bij die gaan janken om een werkelijk waar beschaafd mosh pitje bij metallica_!
jij bepaalt niet dat er bij een klassiek concert geen moshpit gebouwd kan wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik snap het namelijk wel dat mensen het irritant vinden dat er op sommige festivals standaard bij iedere band een moshpit moet komen, ookal is het echt totaal niet de muziek daarvoor. Neemt gewoon te veel ruimte in. Verder, moet kunnen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:38 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bepaalt niet dat er bij een klassiek concert geen moshpit gebouwd kan worden
geen idee waarom, we lette echt goed op en kekek uit v mensen die er moeite mee hadden maar ja een mens zal een plezier hebben en zich niet schamen daar moet je op een festival wel over janken als zure nederlanderquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik snap het namelijk wel dat mensen het irritant vinden dat er op sommige festivals standaard bij iedere band een moshpit moet komen, ookal is het echt totaal niet de muziek daarvoor. Neemt gewoon te veel ruimte in. Verder, moet kunnen.
Jaa weet ook nieeet. En dat is wel zo, vind moshpit mensen altijd supah aardig en voorzichtig met meisjes enzoquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee waarom, we lette echt goed op en kekek uit v mensen die er moeite mee hadden maar ja een mens zal een plezier hebben en zich niet schamen daar moet je op een festival wel over janken als zure nederlander
quote:
hoezo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:42 schreef Chai het volgende:
KLB en GRTD SC is helemaal niet zo raar toch? Als er scs geschrapt moeten worden. We zijn toch al bijna vermengd.
zo hoort het, be rough dont be an asshollquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa weet ook nieeet. En dat is wel zo, vind moshpit mensen altijd supah aardig en voorzichtig met meisjes enzo
ik kom nooit in grtd, zijn daar leuke mensen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar gaat het telkens over in FOK!hervormingtopics, dat er teveel scs zijn.
Dit is grappig als het waar is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
met enige schroom kan ik vertellen dat dit een screenshot is uit een natuurfilm van Brazzers
Ga je nog ergens heen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo hoort het, be rough dont be an assholl
Ja op dit moment al helemaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:42 schreef Chai het volgende:
KLB en GRTD SC is helemaal niet zo raar toch? Als er scs geschrapt moeten worden. We zijn toch al bijna vermengd.
ruisfestival, werchter, willems wondere weiland, in to the woods, dekmantel is de voorlopige planningquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je nog ergens heen?
[..]
Ja op dit moment al helemaal
nee echt?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
met enige schroom kan ik vertellen dat dit een screenshot is uit een natuurfilm van Brazzers
zie je mogelijk bij die laatste 2quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruisfestival, werchter, willems wondere weiland, in to the woods, dekmantel is de voorlopige planning
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruisfestival, werchter, willems wondere weiland, in to the woods, dekmantel is de voorlopige planning
en zelfs als jij ze betalen willen moeten ze je nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met of zonder doek, alle vrouwen zijn hoeren
wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Valt me meer op dat niemand Mia Khalifa herkende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |