Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar liever maid/au pair dan je kind naar creche moeten doen elke dag massa productie.
Hoezo, het oog wil ook wat toch.quote:
kunnen ze beetje social doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar liever maid/au pair dan je kind naar creche moeten doen elke dag massa productie.
Goede baan zoeken en je vrouw voor kind laten zorgen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Nouja, kinderen kunnen natuurlijk wel gevoel krijgen dat ze niks meer hoeven te doen omdat de maid het wel even fikstquote:
Dat is economisch in mijn geval ook niet erg efficient voorlopig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede baan zoeken en je vrouw voor kind laten zorgen.
Dat zie ik eigenlijk niet zo bij mensen die met maid zijn opgegroeid.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, kinderen kunnen natuurlijk wel gevoel krijgen dat ze niks meer hoeven te doen omdat de maid het wel even fikst
Andersom kan ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is economisch in mijn geval ook niet erg efficient voorlopig.
Nee, geen zin in welles nietes. Kan toch niks goed zeggen vandaag. Straks ben je weer kwaad.quote:
Waarom.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou een erg slechte huisvader zijn.
ik ben echt totaal niet boos of kwaadquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, geen zin in welles nietes. Kan toch niks goed zeggen vandaag. Straks ben je weer kwaad.
Zit niet in mijn karakter.quote:
Geen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
welke fokuser zouden jullie wel eens oraal willen verwennen?
Knetterquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
heb je evenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |