Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar liever maid/au pair dan je kind naar creche moeten doen elke dag massa productie.
Hoezo, het oog wil ook wat toch.quote:
kunnen ze beetje social doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar liever maid/au pair dan je kind naar creche moeten doen elke dag massa productie.
Goede baan zoeken en je vrouw voor kind laten zorgen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Nouja, kinderen kunnen natuurlijk wel gevoel krijgen dat ze niks meer hoeven te doen omdat de maid het wel even fikstquote:
Dat is economisch in mijn geval ook niet erg efficient voorlopig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede baan zoeken en je vrouw voor kind laten zorgen.
Dat zie ik eigenlijk niet zo bij mensen die met maid zijn opgegroeid.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, kinderen kunnen natuurlijk wel gevoel krijgen dat ze niks meer hoeven te doen omdat de maid het wel even fikst
Andersom kan ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is economisch in mijn geval ook niet erg efficient voorlopig.
Nee, geen zin in welles nietes. Kan toch niks goed zeggen vandaag. Straks ben je weer kwaad.quote:
Waarom.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou een erg slechte huisvader zijn.
ik ben echt totaal niet boos of kwaadquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, geen zin in welles nietes. Kan toch niks goed zeggen vandaag. Straks ben je weer kwaad.
Zit niet in mijn karakter.quote:
Geen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
welke fokuser zouden jullie wel eens oraal willen verwennen?
Knetterquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
heb je evenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
Nog niet nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben echt totaal niet boos of kwaad
Sletquote:
jij kan gewoon je eigen vriendin zeggen gekquote:
xcachetquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Nouri het volgende:
je hebt vast wel iemand in je hoofdquote:
Die is niet verkeerd neequote:
jeetje ik snap jou nietquote:
hele dag thuis met maid, kinderen op school, vrouw werkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit niet in mijn karakter.
Hoewel ik goed met kinderen kan
Maar dan neem ik nog wel een maid![]()
(Die komt er sowieso wel)
Ongezonde situatie iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hele dag thuis met maid, kinderen op school, vrouw werken
Dit kan niet mis gaan
hoeveel jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow.
Mijn reputatie gaat hier naar de klote.
quote:Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 38% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, man van 22 jaar oud, heeft gemiddeld 21.5 punten. Jij scoort met 17 tijgerpunten hoger dan 38 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 62% scoort hoger dan jij.
zo zoquote:
Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 54% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, man van 21 jaar oud, heeft gemiddeld 20.3 punten. Jij scoort met 22 tijgerpunten hoger dan 54 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 46% scoort hoger dan jij.quote:
hoe kan ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 54% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, man van 21 jaar oud, heeft gemiddeld 20.3 punten. Jij scoort met 22 tijgerpunten hoger dan 54 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 46% scoort hoger dan jij.
2,5 als ik volgend jaar stage ga lopenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Lijkt me wel lastig man vreemde met je kind 1 op 1alleen laten.
Weet het ook niet.quote:
ik ook hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet het ook niet.
Heb alles bijna leeg in het begin uiteraard
REKT REKT REKTquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
21
Lol ze gaan omlaag hoe ouder je word, matigjes
logisch vrouwen willen geen seksquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:08 schreef supersof het volgende:
Als ik hetzelfde invul bij vrouw en man krijg ik heel andere punten ???
dit is niet waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |