abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162137332
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Keuze: morgen tijd kwijt of eventueel volgende maand. En ik hoef maar een 5 ja. Dus tja wat is dan genoeg? Ik hoor liever dat ze me de opdracht nog eens goed uitleggen als ik hem weer moet herkansen dan nu verbeteren terwijl ik geen idee heb wat...
En hoe helpt dat jou als wij die keuze voor je maken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162137913
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Keuze: morgen tijd kwijt of eventueel volgende maand. En ik hoef maar een 5 ja. Dus tja wat is dan genoeg? Ik hoor liever dat ze me de opdracht nog eens goed uitleggen als ik hem weer moet herkansen dan nu verbeteren terwijl ik geen idee heb wat...
Wat valt er precies aan uit te leggen? De opdracht spreekt voor zich. Ze gaan de invulling echt niet voor je voorkauwen lijkt me...
pi_162137982
Wat was de opdracht?
pi_162139500
Wat ik zo bijzonder vind is hoe je zo onzeker kunt zijn over zo'n simpele opdracht van 0.75 punten terwijl je de rest van al je tentamens, projecten, stages, etc wel allemaal gehaald hebt. :')
pi_162139989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik zo bijzonder vind is hoe je zo onzeker kunt zijn over zo'n simpele opdracht van 0.75 punten terwijl je de rest van al je tentamens, projecten, stages, etc wel allemaal gehaald hebt. :')
dit is een andere opdracht. Argumenteren dmv ingezonden brief sturen en je eigen betoog analyseren op conclusies, voorbehoud, concessies en rechtvaardigingen expliciet maken. Als je dat kunt heb je het gehaald
pi_162140027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
Het levert aandacht op.
pi_162140321
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het levert aandacht op.
Nee op deze dingen kan je inderdaad niet failen als je ziet dat ik bovenstaande wel allemaal gehaald heb, maar toch kan het je nekken als je het niet haalt.
  donderdag 12 mei 2016 @ 23:49:34 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162141178
Ik vind der herhalende posts over meisjes in de bibliotheek interessanter dan de herhaling van "wel halen, niet halen" ;(
pi_162141373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind der herhalende posts over meisjes in de bibliotheek interessanter dan de herhaling van "wel halen, niet halen" ;(
Als het goed is kom ik nooit meer in die UB.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:04:53 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162141661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je mist t punt...
pi_162141742
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je mist t punt...
Ik snapte het sarcasme wel hoor ;)
Maar ik kom daar niet meer. Ga liever naar mijn eigen school toe merk ik (al kom ik er hoop ik niet meer te vaak)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:12:45 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162141898
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dit is een andere opdracht. Argumenteren dmv ingezonden brief sturen en je eigen betoog analyseren op conclusies, voorbehoud, concessies en rechtvaardigingen expliciet maken. Als je dat kunt heb je het gehaald
Dat zou dan toch geen enkel probleem moeten zijn met jouw analytische vaardigheden? Oh wacht...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162142444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Cue_ het volgende:
De rek is er inderdaad een beetje uit, tijd dat er weer iets spannends gebeurt!
  vrijdag 13 mei 2016 @ 02:27:26 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162144019
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

De rek is er inderdaad een beetje uit, tijd dat er weer iets spannends gebeurt!
Zoals dat Deezertje naar de psycholoog gaat?
Oh.
pi_162144986
Vandaag alle inleveren, Deezertje? Wanneer krijg je dan je cijfers?
pi_162144988
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor jou ook een stuk beter is. Ik was dinsdagmiddag in de uni-sportschool, maar wat een mooie vrouwen lopen daar rond, de een nog mooier dan de ander. Ik heb me al moeite om me in te houden, maar als je plan is om te leren cq aan je scriptie te werken is deze afleiding zeer slecht voor het leerproces. En je weet, voor zowel jou als mij zijn deze meiden onbereikbaar, hoe hard je er ook aan trekt.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162145277
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:01 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor jou ook een stuk beter is. Ik was dinsdagmiddag in de uni-sportschool, maar wat een mooie vrouwen lopen daar rond, de een nog mooier dan de ander. Ik heb me al moeite om me in te houden, maar als je plan is om te leren cq aan je scriptie te werken is deze afleiding zeer slecht voor het leerproces. En je weet, voor zowel jou als mij zijn deze meiden onbereikbaar, hoe hard je er ook aan trekt.
Wat bedoel je hiermee?
pi_162145389
Alles ingeleverd, ook die twijfelopdracht. Ik doelde meer op uitleg van: voorbeeld hoe ik het aan kan pakken. Niet uitkauwen, maar de opdracht staat ook niet helemaal helder geschreven en als je het niet snap snap je het niet. Extra literatuur lezen helpt dan ook niet echt.. Ik heb mijn best gedaan voor alle opdrachten :) Nu soort van vakantie tot ik weet of ik weer aan de bak moet of niet. En ben natuurlijk ook benieuwd naar feedback op mijn scriptie. En hoewel ze dus niet heel lastig zijn, tellen ze wel mee. Als ik hoor welke opdrachten of toetsen andere nog moeten herkansen (papers van 10 pagina's, visiestukken) ben ik blij dat ik die niet meer heb, maar dat zeggen ze ook van mijn minder zware opdrachten :P
pi_162145411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:39 schreef Deezertje het volgende:
Alles ingeleverd, ook die twijfelopdracht. Ik doelde meer op uitleg van: voorbeeld hoe ik het aan kan pakken. Niet uitkauwen, maar de opdracht staat ook niet helemaal helder geschreven en als je het niet snap snap je het niet. Extra literatuur lezen helpt dan ook niet echt.. Ik heb mijn best gedaan voor alle opdrachten :) Nu soort van vakantie tot ik weet of ik weer aan de bak moet of niet. En ben natuurlijk ook benieuwd naar feedback op mijn scriptie. En hoewel ze dus niet heel lastig zijn, tellen ze wel mee. Als ik hoor welke opdrachten of toetsen andere nog moeten herkansen (papers van 10 pagina's, visiestukken) ben ik blij dat ik die niet meer heb, maar dat zeggen ze ook van mijn minder zware opdrachten :P
En wat is nu je planning voor de komende dagen? Hoe ga je je dagen doorkomen? Je schoolopdrachten zijn er (voorlopig en hopelijk helemaal) niet meer om de dagen te vullen.... ;)
pi_162145424
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef viceversa het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Qua uiterlijk zijn ze sowieso mooi, en de opvatting heerst dat wij simpele mannen niet genoeg voor deze sociale fashionista's zouden zijn. Als ik de UB vergelijk met de dames bij mij op school zijn ze even mooi of lopen er bij mij nog mooiere exemplaren rond, maar ze stralen iig geen arrogantie uit, maar allemaal dat ze lief en sociaal zijn. Er heerst een veel relaxtere sfeer bij ons op school. maar dat komt wellicht doordat er personen met andere levensovertuigingen op zitten ;)
pi_162145431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Qua uiterlijk zijn ze sowieso mooi, en de opvatting heerst dat wij simpele mannen niet genoeg voor deze sociale fashionista's zouden zijn. Als ik de UB vergelijk met de dames bij mij op school zijn ze even mooi of lopen er bij mij nog mooiere exemplaren rond, maar ze stralen iig geen arrogantie uit, maar allemaal dat ze lief en sociaal zijn. Er heerst een veel relaxtere sfeer bij ons op school. maar dat komt wellicht doordat er personen met andere levensovertuigingen op zitten ;)
Ik vroeg het niet aan jou, of jij moet Berk zijn.
pi_162145451
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:41 schreef MMunkun het volgende:

[..]

En wat is nu je planning voor de komende dagen? Hoe ga je je dagen doorkomen? Je schoolopdrachten zijn er (voorlopig en hopelijk helemaal) niet meer om de dagen te vullen.... ;)
Het is sowieso Pinksteren (waar ik niks om geef en ook niks doe). Ouders zijn straks 2 weken weg.. Ik ga zo naar de bios en de rest van de dagen ook maar thuis films/series inhalen. Het is uit mijn handen, dus het wachten kan je beter benutten met wat je anders zou doen als je straks weer aan de bak moet. Ga gewoon lekker koken en misschien wat actiever op de datingsites/apps nu ik het rijk dus alleen heb.
pi_162145476
'exemplaren', komt niet heel respectvol over. Het zijn geen gebruiksvoorwerpen met een lading specs die dan voor elk soortgelijk model gelden....
Ja doei.
pi_162145480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:42 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik vroeg het niet aan jou, of jij moet Berk zijn.
Wij zien dezelfde dames ;) Maar het verschilt per stad hoe de dames zijn is mijn idee. Hier richting de stad zijn ze veel progressiever, ze weten wat ze willen, meer arroganter, terwijl ze richting de Veluwe meer down-to-earth zijn en iedereen gelijkwaardig behandelen (en niet alleen de refo's).
pi_162145483
A fine specimen. :{
pi_162145488
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wij zien dezelfde dames ;) Maar het verschilt per stad hoe de dames zijn is mijn idee. Hier richting de stad zijn ze veel progressiever, ze weten wat ze willen, meer arroganter, terwijl ze richting de Veluwe meer down-to-earth zijn en iedereen gelijkwaardig behandelen (en niet alleen de refo's).
Ik vroeg hoe hij die ene zin bedoelde, dan verwacht ik gewoon geen antwoord van jou... hoe moeilijk is het.
pi_162145506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:46 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik vroeg hoe hij die ene zin bedoelde, dan verwacht ik gewoon geen antwoord van jou... hoe moeilijk is het.
Ik heb ook een mening, madame.
pi_162145508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef viceversa het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Dat ik opgewonden wordt van zoveel vrouwelijk schoon op de uni-sportschool
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162145519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook een mening, madame.
Een mening waar niet naar werd gevraagd, nogmaals.
pi_162145526
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Dat ik opgewonden wordt van zoveel vrouwelijk schoon op de uni-sportschool
Logisch, verlangen naar iets wat je niet kan krijgen maar toch wil. En ik herken het hoor: afgelopen dagen liepen de dames onderhand in hun blote kont en grote inkijk elders dus genieten mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')