abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162137332
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Keuze: morgen tijd kwijt of eventueel volgende maand. En ik hoef maar een 5 ja. Dus tja wat is dan genoeg? Ik hoor liever dat ze me de opdracht nog eens goed uitleggen als ik hem weer moet herkansen dan nu verbeteren terwijl ik geen idee heb wat...
En hoe helpt dat jou als wij die keuze voor je maken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162137913
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Keuze: morgen tijd kwijt of eventueel volgende maand. En ik hoef maar een 5 ja. Dus tja wat is dan genoeg? Ik hoor liever dat ze me de opdracht nog eens goed uitleggen als ik hem weer moet herkansen dan nu verbeteren terwijl ik geen idee heb wat...
Wat valt er precies aan uit te leggen? De opdracht spreekt voor zich. Ze gaan de invulling echt niet voor je voorkauwen lijkt me...
pi_162137982
Wat was de opdracht?
pi_162139500
Wat ik zo bijzonder vind is hoe je zo onzeker kunt zijn over zo'n simpele opdracht van 0.75 punten terwijl je de rest van al je tentamens, projecten, stages, etc wel allemaal gehaald hebt. :')
pi_162139989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik zo bijzonder vind is hoe je zo onzeker kunt zijn over zo'n simpele opdracht van 0.75 punten terwijl je de rest van al je tentamens, projecten, stages, etc wel allemaal gehaald hebt. :')
dit is een andere opdracht. Argumenteren dmv ingezonden brief sturen en je eigen betoog analyseren op conclusies, voorbehoud, concessies en rechtvaardigingen expliciet maken. Als je dat kunt heb je het gehaald
pi_162140027
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
Het levert aandacht op.
pi_162140321
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het levert aandacht op.
Nee op deze dingen kan je inderdaad niet failen als je ziet dat ik bovenstaande wel allemaal gehaald heb, maar toch kan het je nekken als je het niet haalt.
  donderdag 12 mei 2016 @ 23:49:34 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162141178
Ik vind der herhalende posts over meisjes in de bibliotheek interessanter dan de herhaling van "wel halen, niet halen" ;(
pi_162141373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind der herhalende posts over meisjes in de bibliotheek interessanter dan de herhaling van "wel halen, niet halen" ;(
Als het goed is kom ik nooit meer in die UB.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:04:53 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162141661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je mist t punt...
pi_162141742
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je mist t punt...
Ik snapte het sarcasme wel hoor ;)
Maar ik kom daar niet meer. Ga liever naar mijn eigen school toe merk ik (al kom ik er hoop ik niet meer te vaak)
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:12:45 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162141898
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dit is een andere opdracht. Argumenteren dmv ingezonden brief sturen en je eigen betoog analyseren op conclusies, voorbehoud, concessies en rechtvaardigingen expliciet maken. Als je dat kunt heb je het gehaald
Dat zou dan toch geen enkel probleem moeten zijn met jouw analytische vaardigheden? Oh wacht...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162142444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:49 schreef Cue_ het volgende:
De rek is er inderdaad een beetje uit, tijd dat er weer iets spannends gebeurt!
  vrijdag 13 mei 2016 @ 02:27:26 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162144019
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

De rek is er inderdaad een beetje uit, tijd dat er weer iets spannends gebeurt!
Zoals dat Deezertje naar de psycholoog gaat?
Oh.
pi_162144986
Vandaag alle inleveren, Deezertje? Wanneer krijg je dan je cijfers?
pi_162144988
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor jou ook een stuk beter is. Ik was dinsdagmiddag in de uni-sportschool, maar wat een mooie vrouwen lopen daar rond, de een nog mooier dan de ander. Ik heb me al moeite om me in te houden, maar als je plan is om te leren cq aan je scriptie te werken is deze afleiding zeer slecht voor het leerproces. En je weet, voor zowel jou als mij zijn deze meiden onbereikbaar, hoe hard je er ook aan trekt.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162145277
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:01 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor jou ook een stuk beter is. Ik was dinsdagmiddag in de uni-sportschool, maar wat een mooie vrouwen lopen daar rond, de een nog mooier dan de ander. Ik heb me al moeite om me in te houden, maar als je plan is om te leren cq aan je scriptie te werken is deze afleiding zeer slecht voor het leerproces. En je weet, voor zowel jou als mij zijn deze meiden onbereikbaar, hoe hard je er ook aan trekt.
Wat bedoel je hiermee?
pi_162145389
Alles ingeleverd, ook die twijfelopdracht. Ik doelde meer op uitleg van: voorbeeld hoe ik het aan kan pakken. Niet uitkauwen, maar de opdracht staat ook niet helemaal helder geschreven en als je het niet snap snap je het niet. Extra literatuur lezen helpt dan ook niet echt.. Ik heb mijn best gedaan voor alle opdrachten :) Nu soort van vakantie tot ik weet of ik weer aan de bak moet of niet. En ben natuurlijk ook benieuwd naar feedback op mijn scriptie. En hoewel ze dus niet heel lastig zijn, tellen ze wel mee. Als ik hoor welke opdrachten of toetsen andere nog moeten herkansen (papers van 10 pagina's, visiestukken) ben ik blij dat ik die niet meer heb, maar dat zeggen ze ook van mijn minder zware opdrachten :P
pi_162145411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:39 schreef Deezertje het volgende:
Alles ingeleverd, ook die twijfelopdracht. Ik doelde meer op uitleg van: voorbeeld hoe ik het aan kan pakken. Niet uitkauwen, maar de opdracht staat ook niet helemaal helder geschreven en als je het niet snap snap je het niet. Extra literatuur lezen helpt dan ook niet echt.. Ik heb mijn best gedaan voor alle opdrachten :) Nu soort van vakantie tot ik weet of ik weer aan de bak moet of niet. En ben natuurlijk ook benieuwd naar feedback op mijn scriptie. En hoewel ze dus niet heel lastig zijn, tellen ze wel mee. Als ik hoor welke opdrachten of toetsen andere nog moeten herkansen (papers van 10 pagina's, visiestukken) ben ik blij dat ik die niet meer heb, maar dat zeggen ze ook van mijn minder zware opdrachten :P
En wat is nu je planning voor de komende dagen? Hoe ga je je dagen doorkomen? Je schoolopdrachten zijn er (voorlopig en hopelijk helemaal) niet meer om de dagen te vullen.... ;)
pi_162145424
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef viceversa het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Qua uiterlijk zijn ze sowieso mooi, en de opvatting heerst dat wij simpele mannen niet genoeg voor deze sociale fashionista's zouden zijn. Als ik de UB vergelijk met de dames bij mij op school zijn ze even mooi of lopen er bij mij nog mooiere exemplaren rond, maar ze stralen iig geen arrogantie uit, maar allemaal dat ze lief en sociaal zijn. Er heerst een veel relaxtere sfeer bij ons op school. maar dat komt wellicht doordat er personen met andere levensovertuigingen op zitten ;)
pi_162145431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Qua uiterlijk zijn ze sowieso mooi, en de opvatting heerst dat wij simpele mannen niet genoeg voor deze sociale fashionista's zouden zijn. Als ik de UB vergelijk met de dames bij mij op school zijn ze even mooi of lopen er bij mij nog mooiere exemplaren rond, maar ze stralen iig geen arrogantie uit, maar allemaal dat ze lief en sociaal zijn. Er heerst een veel relaxtere sfeer bij ons op school. maar dat komt wellicht doordat er personen met andere levensovertuigingen op zitten ;)
Ik vroeg het niet aan jou, of jij moet Berk zijn.
pi_162145451
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:41 schreef MMunkun het volgende:

[..]

En wat is nu je planning voor de komende dagen? Hoe ga je je dagen doorkomen? Je schoolopdrachten zijn er (voorlopig en hopelijk helemaal) niet meer om de dagen te vullen.... ;)
Het is sowieso Pinksteren (waar ik niks om geef en ook niks doe). Ouders zijn straks 2 weken weg.. Ik ga zo naar de bios en de rest van de dagen ook maar thuis films/series inhalen. Het is uit mijn handen, dus het wachten kan je beter benutten met wat je anders zou doen als je straks weer aan de bak moet. Ga gewoon lekker koken en misschien wat actiever op de datingsites/apps nu ik het rijk dus alleen heb.
pi_162145476
'exemplaren', komt niet heel respectvol over. Het zijn geen gebruiksvoorwerpen met een lading specs die dan voor elk soortgelijk model gelden....
Ja doei.
pi_162145480
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:42 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik vroeg het niet aan jou, of jij moet Berk zijn.
Wij zien dezelfde dames ;) Maar het verschilt per stad hoe de dames zijn is mijn idee. Hier richting de stad zijn ze veel progressiever, ze weten wat ze willen, meer arroganter, terwijl ze richting de Veluwe meer down-to-earth zijn en iedereen gelijkwaardig behandelen (en niet alleen de refo's).
pi_162145483
A fine specimen. :{
pi_162145488
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wij zien dezelfde dames ;) Maar het verschilt per stad hoe de dames zijn is mijn idee. Hier richting de stad zijn ze veel progressiever, ze weten wat ze willen, meer arroganter, terwijl ze richting de Veluwe meer down-to-earth zijn en iedereen gelijkwaardig behandelen (en niet alleen de refo's).
Ik vroeg hoe hij die ene zin bedoelde, dan verwacht ik gewoon geen antwoord van jou... hoe moeilijk is het.
pi_162145506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:46 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik vroeg hoe hij die ene zin bedoelde, dan verwacht ik gewoon geen antwoord van jou... hoe moeilijk is het.
Ik heb ook een mening, madame.
pi_162145508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef viceversa het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Dat ik opgewonden wordt van zoveel vrouwelijk schoon op de uni-sportschool
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162145519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook een mening, madame.
Een mening waar niet naar werd gevraagd, nogmaals.
pi_162145526
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Logisch, verlangen naar iets wat je niet kan krijgen maar toch wil. En ik herken het hoor: afgelopen dagen liepen de dames onderhand in hun blote kont en grote inkijk elders dus genieten mag.
pi_162145583
quote:
Je hoeft niet overal een idee over te hebben. Je bent nu mensen alweer in hokjes aan het stoppen zonder dat je ze kent... Probeer overal met een open blik naar te kijken: elke persoon is uniek en je weet pas hoe iemand is, als je ermee gesproken hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door MMunkun op 13-05-2016 08:52:32 (dubbele tekst) ]
pi_162145592
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Logisch, verlangen naar iets wat je niet kan krijgen maar toch wil. En ik herken het hoor: afgelopen dagen liepen de dames onderhand in hun blote kont en grote inkijk elders dus genieten mag.
hellooo rape culture. Dat vrouwen minder bedekkende kleding dragen geeft je geen recht ze openlijk met je ogen aan te randen...
Ja doei.
pi_162145673
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:43 schreef Deezertje het volgende:
Ik ga zo naar de bios en de rest van de dagen ook maar thuis films/series inhalen. Het is uit mijn handen, dus het wachten kan je beter benutten met wat je anders zou doen als je straks weer aan de bak moet. Ga gewoon lekker koken en misschien wat actiever op de datingsites/apps nu ik het rijk dus alleen heb.
Begrijp ik het goed als ik hier lees dat je eigenlijk de hele dag, alleen, series zit te kijken achter je laptop en tussendoor (voor de afwisseling, want je wordt natuurlijk wel duf van zo'n computerscherm) een uurtje kookt? En tussendoor speel je dan wat op je mobiele telefoon in de hoop een date te regelen?

Wat was ook alweer het voornaamste probleem waarmee je R&P nu al maanden vult?
pi_162145786
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hellooo rape culture. Dat vrouwen minder bedekkende kleding dragen geeft je geen recht ze openlijk met je ogen aan te randen...
Volgens mij mag je gewoon kijken in NL. Deezertje is hier klein beetje te openlijk over, zoals een goede kunstenaar/schrijver dat zou zijn _O-
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162145881
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:02 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Volgens mij mag je gewoon kijken in NL. Deezertje is hier klein beetje te openlijk over, zoals een goede kunstenaar/schrijver dat zou zijn _O-
Het is niet strafbaar, maar het valt bij mij een beetje in dezelfde categorie als 'ze is verkracht? Nou ja, ze had ook wel heel weinig kleding aan, ze maakte het er zelf naar'. Wat een vrouw wel of niet draagt maakt op zich niet uit, dat maakt niet dat ze nagestaard hoeft te worden en als 'exemplaar' bestempeld te worden. Respectloos, als je het mij vraagt.
Ja doei.
pi_162145974
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:57 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed als ik hier lees dat je eigenlijk de hele dag, alleen, series zit te kijken achter je laptop en tussendoor (voor de afwisseling, want je wordt natuurlijk wel duf van zo'n computerscherm) een uurtje kookt? En tussendoor speel je dan wat op je mobiele telefoon in de hoop een date te regelen?

Wat was ook alweer het voornaamste probleem waarmee je R&P nu al maanden vult?
Ik kan natuurlijk gaan sporten tussendoor en ik moet naar de PO dinsdag (20 minuten). Ik vul gewoon de tijd zoals ik anders zou doen als ik geen opdrachten meer hoef te doen. Anders kom ik straks weer in de verleiding als ik wél aan de bak moet. Ik moet sowieso nog een essay schrijven maar dat kan pas als je weet of je op eindgesprek mag komen dus voorbereiden heeft nu geen zin.
pi_162146010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is niet strafbaar, maar het valt bij mij een beetje in dezelfde categorie als 'ze is verkracht? Nou ja, ze had ook wel heel weinig kleding aan, ze maakte het er zelf naar'. Wat een vrouw wel of niet draagt maakt op zich niet uit, dat maakt niet dat ze nagestaard hoeft te worden en als 'exemplaar' bestempeld te worden. Respectloos, als je het mij vraagt.
Wat zij zegt. Kijken is niet hetzelfde als staren en mensen zijn meer dan hun uiterlijk, en zeker meer dan 'exemplaren'.
pi_162146013
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik mag een mening vormen over wat ik zie, net als dat mensen een mening hebben over wat ik draag. En ik juich het alleen maar toe dat ze zo lekker luchtig kleden hoor, als je het hebt mag je er best mee pronken, en de gemiddelde dame weet echt wel dat mannen naar ze kijken. Dus witte shirtjes met zwarte bh's (of geen..) vallen dan extra op.
pi_162146019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je 'dat' wel krijgen. Je wil alleen niet doen wat ervoor nodig is.

Dit is precies zo'n cognitieve verwringing waar ik het over had. Je past je gedachtegang aan naar je negatieve zelfbeeld.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162146023
...
Ja doei.
pi_162146032
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

En dan moet je je inhouden?
pi_162146038
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:14 schreef viceversa het volgende:

[..]

Wat zij zegt. Kijken is niet hetzelfde als staren en mensen zijn meer dan hun uiterlijk, en zeker meer dan 'exemplaren'.
Sommige meiden zijn maar al te content met hun sexy uitstraling hoor, die doen dat zeker om aandacht te genereren. Net zoals een bodybuilder met ontbloot lichaam in de brandende zon.
pi_162146039
quote:

[..]

Ook dit is weer ASS die met je op de loop gaat. Je behandeld jezelf minderwaardig.
pi_162146052
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:15 schreef viceversa het volgende:

[..]

En dan moet je je inhouden?
Kijken mag, maar een onschuldig tikje op de billen of schouderklopje niet. Of zou jij willen zien dat mannen zich niet inhouden?
pi_162146059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:15 schreef Koral het volgende:

[..]

Ook dit is weer ASS die met je op de loop gaat. Je behandeld jezelf minderwaardig.
Zolang ik geen bevestiging krijg dat ik leuk ben wel :)
pi_162146065
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sommige meiden zijn maar al te content met hun sexy uitstraling hoor, die doen dat zeker om aandacht te genereren. Net zoals een bodybuilder met ontbloot lichaam in de brandende zon.
Of ze hebben het gewoon warm.

Snap niet dat mensen je al zo lang proberen te helpen, je blijft toch bij je overtuigingen.
pi_162146067
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik mag een mening vormen over wat ik zie, net als dat mensen een mening hebben over wat ik draag. En ik juich het alleen maar toe dat ze zo lekker luchtig kleden hoor, als je het hebt mag je er best mee pronken, en de gemiddelde dame weet echt wel dat mannen naar ze kijken. Dus witte shirtjes met zwarte bh's (of geen..) vallen dan extra op.
Deezertje kijken mag. Het gaat er om dat je vindt dat je naar ze mag kijken, omdat ze bloter zijn, dat is dan weer not-done. Het gaat om de waardeoordeel en niet om wat feitelijk is. Het is bovendien respectloos om recht tegen de vrouwen te zeggen dat je naar ze kijkt.
pi_162146073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kijken mag, maar een onschuldig tikje op de billen of schouderklopje niet. Of zou jij willen zien dat mannen zich niet inhouden?
Ik weet niet, maar als ik een lekkere vent zie dan hoef ik me niet in te houden hoor.
pi_162146079
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Deezertje kijken mag. Het gaat er om dat je vindt dat je naar ze mag kijken, omdat ze bloter zijn, dat is dan weer not-done. Het gaat om de waardeoordeel en niet om wat feitelijk is. Het is bovendien respectloos om recht tegen de vrouwen te zeggen dat je naar ze kijkt.
Dat zeg ik ook niet, alleen hier ;)
pi_162146080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Aandacht genereren weet jij alles van?

Is wel weer duidelijk: vrijheid > stuctuur weg > ASS gaat met je op de loop. Ga lekker naar de bios man, geniet. Dat is beter dan dat je te veel tijd hebt om andere dingen te rationaliseren ;)
pi_162146082
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:02 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Het is eigenlijk gewoon kijken, kijken, niet kopen want je hebt het geld niet. Beetje hetzelfde als jongens die in een showroom naar Ferrari's kijken, dat is voor hun onbereikbaar want ze hebben het geld niet. Deze meiden zijn voor ons onbereikbaar want we hebben de sociale skills niet.
pi_162146087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zolang ik geen bevestiging krijg dat ik leuk ben wel :)
Je bent niet leuk. Je bent vreselijk slecht gekleed, hebt een kinderlijk uiterlijk, wil niets en hebt een saai leven.
pi_162146096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:18 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk gewoon kijken, kijken, niet kopen want je hebt het geld niet. Beetje hetzelfde als jongens die in een showroom naar Ferrari's kijken, dat is voor hun onbereikbaar want ze hebben het geld niet. Deze meiden zijn voor ons onbereikbaar want we hebben de sociale skills niets.
Spreek aub voor jezelf :{w
pi_162146098
Ik kijk ook naar mannen én vrouwen, maar doe dat wel subtiel. Ik ga ze niet met mijn ogen uitkleden, dat is gewoon asociaal. :{ Zou ik zelf ook niet prettig vinden.
pi_162146105
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maakt je niet minder een viespeuk. Dus ik zou die knipoog weglaten.
pi_162146113
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:19 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Spreek aub voor jezelf :{w
Met ons bedoel ik: ik en Deezertje
pi_162146142
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:18 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je bent niet leuk. Je bent vreselijk slecht gekleed, hebt een kinderlijk uiterlijk, wil niets en hebt een saai leven.
Ik heb mijn baardje weer laten staan ;) Volgende week krijg ik een trimmer binnen dus kan ik daar mee experimenteren , babyface = betrouwbaar = saai = jong = niet serieus genomen worden. Gisteren zag ik een jongen, was net 18 geworden maar zag er veel ouder uit.
pi_162146152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zonder dat te zeggen is het ook wel duidelijk.

Snap je niet dat je daarmee alleen maar meer afstand creëert ipv dje zo gedragen dat de kans op contact toeneemt?
pi_162146154
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:18 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je bent niet leuk. Je bent vreselijk slecht gekleed, hebt een kinderlijk uiterlijk,
Dat valt wel mee
quote:
wil niets en hebt een saai leven.
Dat klopt weer wel
pi_162146161
Topic zou moeten heten: Hier brengen we Deezertje sociale normen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')