Ja daar stond ik ook even van te kijken. Antwoord was dit keer minder voorspelbaar.quote:
ik kwam al een beetjequote:
ja zelf ben je natuurlijk louter positief hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
mijn weekenden zijn 1 dag druk en zondag niets.
mr waarom haten op anderen
alsof ze vroeger in een enorme pot met azijn is geflikkerd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zelf ben je natuurlijk louter positief hier
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof ze vroeger in een enorme pot met azijn is geflikkerd.
btw haat ik die drukke mensen niet, ze doen maar hoef ik het niet te doen nmlquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof ze vroeger in een enorme pot met azijn is geflikkerd.
Betekent het dan ook dat als mensen rustig doen jij wel druk moet doen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
btw haat ik die drukke mensen niet, ze doen maar hoef ik het niet te doen nml
nee ik ben gewoon de counterbalance voor te drukke mensenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betekent het dan ook dat als mensen rustig doen jij wel druk moet doen?
Je bent dus gewoon uber lui.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon de counterbalance voor te drukke mensen
Nee, zo sta ik ook in het leven hoor. Het bevalt prima.quote:
ik prefereer energie efficientquote:
Oh hier in de SC is weleens iemand gestalkt door een gekke FOK!-ex die haar terug wilde en telkens met nieuwe kloons kwam ragen.quote:
namen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hier in de SC is weleens iemand gestalkt door een gekke FOK!-ex die haar terug wilde en telkens met nieuwe kloons kwam ragen.
Hehe die posts heb ik ook nog wel wat van gezienquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh hier in de SC is weleens iemand gestalkt door een gekke FOK!-ex die haar terug wilde en telkens met nieuwe kloons kwam ragen.
Eigenlijk de beste instelling die er isquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik prefereer energie efficient
ik kan wel hard werken en doe het soms ook graag, maar druk doen kijk omhoog naar het oneindige en denk whooooooosj hmm *rust*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |