Eens, ben het liefst alleen :squote:Op donderdag 12 mei 2016 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks met al die opgelegde sociale conventies, mensen zijn niet sociaal, het is allemaal fokking schijn
Wil je dat echt weten? Kun je zelf ook wel raden toch wie ik dacht dat over jou zou beginnen in GRTD.quote:
mmmmm ga doorquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks met al die opgelegde sociale conventies, mensen zijn niet sociaal, het is allemaal fokking schijn
mensen die denken dat ze een druk en bezet leven hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Stimorol- het volgende:
kijk ze haten op mensen met een leven.
precies.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wordt toch kutweer. Nu al af en toe een fris windje.
mijn weekenden zijn 1 dag druk en zondag niets.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mensen die denken dat ze een druk en bezet leven hebben![]()
ga blowen ofzo
ohquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten? Kun je zelf ook wel raden toch wie ik dacht dat over jou zou beginnen in GRTD.
klbquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
mijn weekenden zijn 1 dag druk en zondag niets.
mr waarom haten op anderen
Vorig jaar was toch een fantastisch topic met een moeder die totaal flipte in R&P oidquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:20 schreef Chai het volgende:
Wat is dat toch altijd met dat gestreste gedoe wat in het nieuws komt over cito en eindexamens?*Tips voor moeders tegen examenstress*
HAHAquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch een fantastisch topic met een moeder die totaal flipte in R&P oid
er was dit jaar niemand die de cito toets foutloos had gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:20 schreef Chai het volgende:
Wat is dat toch altijd met dat gestreste gedoe wat in het nieuws komt over cito en eindexamens?*Tips voor moeders tegen examenstress*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |