Topicreeks: HOMO Topicquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Zijn er echt meer dan 3000 delen in deze reeks of is dat ooit tussentijds aangepast door een grapjas? Best wel veel joh.
Stond er aan te komen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:18 schreef wonderer het volgende:
Goeie TT
En er is weleens misgerekend, maar we zitten wel boven de 3k ja.
Vlinder, kut
Tja, 'we' zijn al meer dan 14 jaar bezig...quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Topicreeks: HOMO Topic
68 pagina's, 50 topics per pagina.
68x50 = 3850
ehh.
Maakt niet dat het niet kut is.quote:
Ja, maar dan klopt het niet wat in de TT staat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, 'we' zijn al meer dan 14 jaar bezig...
Het klinkt alsof hij moet stoppen met dingen voor jou in te vullen. Echter lijkt het mij een toxic situatie waar jij jezelf wel het beste mee kan helpen door afstand te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele discussies over wat we zijn en wat niet en verwachtingen en communicatie en zo.
• Waarbij hij blijft zeggen dat ik verder moet daten, en ik dat best wel weet en ook doe, maar dat niet uit zijn mond steeds hoef te horen.
• Waarbij hij langzaam afstand neemt omdat ie anders bang is dat ik pijn ga krijgen uiteindelijk, maar waarbij JUIST het afstand nemen en niet vertellen waarom mij veel meer pijn doet dan een goed gesprek met uitleg van reden. Nu moet ik maar gissen waarom de berichten minder zijn en vooral de toon van de berichten anders is. "Ja dat doe ik voor jou". Fuck off. Ik weet zelf beter wat goed voor me is dan jij. PRAAT gewoon, mongool. Ipv mij te laten raden en ratelen in m'n hoofd.
• Waarna hij weer vindt dat ik te veel verwacht en dat het voorheen makkelijker ging, zonder verwachtingen. Waarna ik weer reageer dat ik nu alleen verwachtingen stel OMDAT er dingen veranderen en niet gezegd wordtw aarom.
Echt een vicieuze cirkel.
We weten beide dat er geen relatie in de toekomst ligt. Maar dat wisten we al vanaf de start. Beide. Zijn keuze is dan er niet over te praten, de mijne is dat wel te doen. Hij neemt de beslissingen alleen, en dan met de motivatie dat het beter is voor mij. Hij gaat dan, om MIJ geen pijn te doen () zonder te zeggen langzaam afstand nemen en veranderen in z'n toon. Waardoor IK juist het gevoel heb dat er iets aan de hand is, en hem ga vragen te veranderen. Wat hij dan weer irritant vindt omdat hij er niet tegen kan als mensen dingen van hem verwachten (trauma's jonguh, da wilde nie wete!).
Zucht.
ZEG gewoon waar t op staat. Ik heb t je 3x gevraagd. Dan heeft niets te maken met dat ik verwacht dat we toch een relatie worden, dat heeft alles te maken met het feit dat ik zie dat er dingen veranderen, maar hij t er niet over heeft. Zeg gewoon: "Ik doe dit en dit, hierom en daarom. En dit is de situatie. take it or leave it." Maar laat mij niet "merken en gissen". Want DAN ga ik inderdaad als een vervelend wijf verwachtingen en vragen stellen ja. En als je me gewoon zegt hoe t staat, dan stel ik mijn wereld wel bij.
Dus t ging van klagen, naar janken, naar boos zijn, naar uitleggen, naar excuses maken, naar "smakelijk eten" en "OK".
Of zo.
Weet ik veel.............
Mijn vader is 58 en heeft ze vorig jaar verwijderd.quote:
Daarom> Het is beter om voor je op dat punt komt het af te sluiten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:13 schreef Kaas- het volgende:
Wel vervelend man. Uiteindelijk - heb ik meer dan eens gezien - verzanden dat soort relaties eigenlijk altijd in ruzie die je beide niet wil maar die toch ontstaat uit een soort frustratie dat je elkaar niet echt kan zien.
True. En misschien hield ik mezelf ook voor de gek. Meer dan dat hij deed. Ik ben een dromer. Hij een wiskunde leraar.quote:
Heb hem heel duidelijk gezegd dat ie op moet houden met denken voor mij en te veronderstellen wat goed is voor mij, maar dat ie t er gewoon met me over moet hebben. Op dat punt (praten) verschillen we namelijk als dag en nacht van elkaar. Daar ging onze eerste en enige ruzie ook over toen hij hier was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het klinkt alsof hij moet stoppen met dingen voor jou in te vullen. Echter lijkt het mij een toxic situatie waar jij jezelf wel het beste mee kan helpen door afstand te nemen.
[..]
Mijn vader is 58 en heeft ze vorig jaar verwijderd.
[..]
Daarom> Het is beter om voor je op dat punt komt het af te sluiten.
Ik denk ook dat hij bang is om verder te gaan, omdat hij jou daar misschien mee kwetst?
Kan me voorstellen dat het frustrerend is, hoewel ik zelf meer als hij ben (al snap ik wel dat je gewoon geniet van de mooie dingen die je wel hebt, dat heb ik ook wel weer).quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. En misschien hield ik mezelf ook voor de gek. Meer dan dat hij deed. Ik ben een dromer. Hij een wiskunde leraar.Maar allebei wisten we dondersgoed dat t niet ging werken. Ook al was t fijn. Ik hield echter vast aan dat kleine beetje fijn wat er wel kon zijn en nam daar genoegen mee. En hij kiest voor afstand nemen om mij als dromer te beschermen.
Tja.
Hoe nu verder geen idee. Als friends with benefits when in eachothers counry, of zo. Dunno.
Kut, dit kan mijn quasi-autistische brein niet handelen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt het niet wat in de TT staat.ruim 500 delen verschil.
Wooooooooquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Die zou over 2 weken zijn. Maar mijn trip is gecancelt en hij is op vakantie in Australie dan. We zullen zien waar t strand.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het frustrerend is, hoewel ik zelf meer als hij ben (al snap ik wel dat je gewoon geniet van de mooie dingen die je wel hebt, dat heb ik ook wel weer).
Dit gaat denk ik langzaam helemaal doodbloeden, zeker als de volgende IRL ontmoeting nog op zich laat wachten.
quote:
Niet?quote:
Normale week dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij gaat de komende week zoooooooo enorm uit je mond stinken. :s
Ik vind het wel lekkerquote:
Dat is toch zo snel mogelijk?quote:Laat me graag per omgaande weten of je het eens bent of niet eens bent met een herbenoeming.
rare vriendenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:59 schreef Kaas- het volgende:
In Hongkong gingen vrienden van me ook ineens de kop van een slang eraf bijten en het bloed eruit drinken (zogenaamde delicatesse daar) en ze vonden het allemaal raar dat ik dat als enige van de groep niet wilde doen.
Echt bitch please schei uit.
Zoenende mensen sowieso.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
'Een derde Nederlanders ziet nog steeds liever geen zoenende homo's'
http://nu.nl/binnenland/4(...)-zoenende-homos.html
Haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoenende mensen sowieso.Tenzij ik het zelf ben natuurlijk.
Ik zou het nuchter enkel durven met een grote gespierde man.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha.Man ik zou het denk ik niet meer durven als ik niet gedronken zou hebben hoor, ook in Leiden. Maar ja, dan heb je je omgeving opeens niet zo door en boeit het niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het nuchter enkel durven met een grote gespierde man.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
68x50 = 3850
ehh.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver, maar als ik een wondje heb of zo lik ik het wel graag op.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:59 schreef Kaas- het volgende:
In Hongkong gingen vrienden van me ook ineens de kop van een slang eraf bijten en het bloed eruit drinken (zogenaamde delicatesse daar) en ze vonden het allemaal raar dat ik dat als enige van de groep niet wilde doen.
Echt bitch please schei uit.
"onmiddellijk". Je moet je antwoord met de postbode die het bericht komt brengen meegeven. Volgens mij.quote:
Ik poets gewoon normaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou jaa dat zal toch wel meevallen? Of poets je zo slecht.
Ik heb nu overal bloeddraden hangen in mijn mond :squote:
Gellaryboy opende het eerste topicquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]![]()
Zijn er users die al zo lang meeposten?
Dudequote:
TR gemacht.quote:
Het was een mail.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
"onmiddellijk". Je moet je antwoord met de postbode die het bericht komt brengen meegeven. Volgens mij.
Ja, snap ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was een mail.Maar goed, heb al geantwoord.
Hoe zou je dat in MyFitnessPal zetten?quote:
Ik ben op de eerste pagina begonnen en handmatig telkens een pagina terug gegaan en het klopt gewoon dat we nu op 3300 + het aantal topics op de laatste pagina (26 ipv 34) moeten zitten.quote:
You and me both, brotherquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
Heb door het zien van die foto nu wel zin in frikandel speciaal trouwens.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
Heb door het zien van die foto nu wel zin in frikandel speciaal trouwens.
Dit sommetje is uit mijn hoofd trouwens 3400.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
68x50 = 3850
ehh.
Als ik nu bij je in de buurt was had ik je geprobeerd over te halen samen eentje te gaan halen.quote:
Ik heb wel zo pauze ...quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik nu bij je in de buurt was had ik je geprobeerd over te halen samen eentje te gaan halen.
Overigens zijn er wel een aantal topics die niet in de reeks staan, volgens mij. Die hadden een andere tag, niet [HOMO].quote:
Ik heb nog altijd het officieus record "man die de meeste frikandels speciaal ooit at op 1 dag op camping Kuierpadtien". Ik was toen 15 ofzo. Weet helaas niet meer hoeveel ik er toen heb gehad, iets van 20?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd het officieus record "man die de meeste frikandels speciaal ooit at op 1 dag op camping Kuierpadtien". Ik was toen 15 ofzo. Weet helaas niet meer hoeveel ik er toen heb gehad, iets van 20?
De liefde voor de frikandel speciaal was er al vroeg.
Oh, dan heb ik het fout ingetikt in mn rekenmachine.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit sommetje is uit mijn hoofd trouwens 3400.
Eet dan gewoon geen frituur. Het is geen verplichting om tussen het bieren door ook telkens bitterballen te grijpen he.quote:
Aangezien je het met een even getal vermenigvuldigt had het natuurlijk sowieso een honderdtal moeten zijn he, eindigen op 50 is dan onmogelijk dus de alarmbellen hadden kunnen afgaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het fout ingetikt in mn rekenmachine.
Ah joh, je praat tegen een jurist he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aangezien je het met een even getal vermenigvuldigt had het natuurlijk sowieso een honderdtal moeten zijn, eindigen op 50 is dan onmogelijk.
Nice.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hahaha
Die camping ben ik trouwens ook wel eens geweest
Die zijn op andere vlakken gelukkig weer heel sterk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah joh, je praat tegen een jurist he.
Tofquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice.
Best wel chille camping. Zelfs nog gewerkt. Nu al jaren niet meer geweest overigens.
Tuurlijk wel, anders drink ik op een lege maag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eet dan gewoon geen frituur. Het is geen verplichting om tussen het bieren door ook telkens bitterballen te grijpen he.
Ik werkte er volgens mij in de zomer van 2007, lijkt me niet dat jij toen een brugpiepertje was nee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tof
Wij waren er met de eerste klas middelbare school, best wel tof. Beetje door die bossen erom heen en kampvuurtje maken enzo.
Waarschijnlijk net iets te vroeg voor jij er kon werken.
Ga dan eten voor de borrel ipv 'de borrel' als je avondeten te beschouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders drink ik op een lege maag.
Ik heb in 2012 examen gedaan dus mijn eerste klas zal dan in 2006 zijn geweest ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werkte er volgens mij in de zomer van 2007, lijkt me niet dat jij toen een brugpiepertje was nee.
De borrel is altijd mijn avondeten. Ervoor geen honger, daarna te aangeschoten en moe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga dan eten voor de borrel ipv 'de borrel' als je avondeten te beschouwen.
Ik begon in 2007. #ouwelulnuquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb in 2012 examen gedaan dus mijn eerste klas zal dan in 2006 zijn geweest ofzo?
2005-2006 was je brugklas dan, uitgaand van 6 jaar vwo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb in 2012 examen gedaan dus mijn eerste klas zal dan in 2006 zijn geweest ofzo?
Ahquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
2005-2006 was je brugklas dan, uitgaand van 6 jaar vwo.
Nooooooooquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
AhJaartje te vroeg dus
en sowieso was het in de schoolperiode natuurlijk, niet in de zomervakantie
Weet nog wel dat die vette glijbaan niet eens open was ofzo
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Noooooooo
Die glijbaan ben ik wel 100x vanaf gegaan. En 's nachts stiekem op een krat bier van de skibaan.
Ging je ook naar de disco op de camping?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:06 schreef Paxcon het volgende:
Het was ook best wel groot daar
Wij zaten helemaal achterin en dan moest je best wel ver lopen naar het zwembad en winkeltje enzo
#struggles
Hmm nee een disco zegt me helemaal niksquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ging je ook naar de disco op de camping?
Oh ja, het ging over frikandellen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm nee een disco zegt me helemaal niks
Wel frikandellen maken op zo'n action barbecue
Ja dat is heel herkenbaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, het ging over frikandellen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat erg eigenlijk dat ik bij zo'n plaatje direct zo enorm veel zin krijg in die troep.
Ik heb het over tijd als natuurkundig concept.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als in Twente iemand overlijdt is hij 'uit de tijd gekomen'
Dat is toch prachtig
Jij weet alle schoonheid te vernietigen met zo'n technische benadering van conceptenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het over tijd als natuurkundig concept.
[ afbeelding ]
Wat is er niet schoon aan een mooie formule?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij weet alle schoonheid te vernietigen met zo'n technische benadering van concepten
Het verstikt alle poëziequote:Op donderdag 12 mei 2016 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er niet schoon aan een mooie formule?
[ afbeelding ]
Wiskunde is de ultieme poëzie van logica.quote:
Hmmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde is de ultieme poëzie van logica.
https://vimeo.com/77330591quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm
Hier moeten we het nog maar een keer over hebben
Eens, alleen houden individuen die van wiskunde houden ironisch genoeg doorgaans niet van poëzie en vice versa.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat poëzie =/= logica meestal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens, alleen houden individuen die van wiskunde houden ironisch genoeg doorgaans niet van poëzie en vice versa.
Geldt dit ook voor menselijk schoon?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:28 schreef Kaas- het volgende:
Uiteraard ben ik een eckte homo universalis die gewoon beide waardeert.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor menselijk schoon?
vette msn-emoticonquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je zowel mannen als vrouwen waardeert, met je homo universalis instelling. [ afbeelding ]
Ik geloof dat ik er bij topic 60 ongeveer bij kwam. Dus ik loop al wel een hele tijd mee. Maar de laatste jaren wel een stuk minder actief dan in het begin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:19 schreef praisethebooty het volgende:
[..]![]()
Zijn er users die al zo lang meeposten?
Het is geen instelling he, maar nee, helaas waardeer ik geen vrouwen. Was wel leuk geweest eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je zowel mannen als vrouwen waardeert, met je homo universalis instelling. [ afbeelding ]
Hoeveel mensen uit deze SC heb jij gedaan in al die jaren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er bij topic 60 ongeveer bij kwam. Dus ik loop al wel een hele tijd mee. Maar de laatste jaren wel een stuk minder actief dan in het begin.
Ik ben nog uit de tijd dat je daar niet over praat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoeveel mensen uit deze SC heb jij gedaan in al die jaren?
Nee, wel een snackbar om de hoekquote:
Nee, smaakt lekkerquote:
Nou, je moet maar eens met m'n vr.... uh.... sort van scharrel praten dan!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat in een best wel dik religieus land. Dus prima!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:31 schreef Kaas- het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)ack-same-sex-unions/
Nog geen huwelijk, maar toch een stap in de goede richting.
Hehe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je moet maar eens met m'n vr.... uh.... sort van scharrel praten dan!
Die studeert wiskunde aan de NUS (National University of Singapore).
Ook al zo'n rationalistische moordenaar van al wat liefde en poezie is.
Gatverquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd het officieus record "man die de meeste frikandels speciaal ooit at op 1 dag op camping Kuierpadtien". Ik was toen 15 ofzo. Weet helaas niet meer hoeveel ik er toen heb gehad, iets van 20?
De liefde voor de frikandel speciaal was er al vroeg.
Klinkt niet echt als een gezellige jongen alles met alles.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je moet maar eens met m'n vr.... uh.... sort van scharrel praten dan!
Die studeert wiskunde aan de NUS (National University of Singapore).
Ook al zo'n rationalistische moordenaar van al wat liefde en poezie is.
Moet ook speciaal en zonder broodjes.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
Oei, vervelende situatie Ang3l! Ik hoop dat jullie er snel uitkomen, dit lijkt me ook niets
[..]
GatverDit heb ik ook een keertje met een vriend gedaan toen we 15 waren, alleen dan met broodjes frikandel. Ik kwam tot 7 en toen was ik ze echt zat.
Pardon?quote:
Ik ben in een bittere rationaliserende beschermende buiquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een gezellige jongen alles met alles.
Is dat met tomaten ketchup?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, het ging over frikandellen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wat erg eigenlijk dat ik bij zo'n plaatje direct zo enorm veel zin krijg in die troep.
Volgens mij is het tijd voor therapie van Mr Booze.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben in een bittere rationaliserende beschermende bui
You took one for the team, man, I'll never forget that.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:57 schreef Kaas- het volgende:
Waarschuwing aan de rest van de SC: ik heb zojuist een frikandel speciaal gehad en voel me niet beter. Doe het niet!
Vanavond concert in de Blue Collar, dus prima.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd voor therapie van Mr Booze.
Nog nooit gehoord hier!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als in Twente iemand overlijdt is hij 'uit de tijd gekomen'
Dat is toch prachtig
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
You took one for the team, man, I'll never forget that.
Leuk hoor. Tot mijn verbazing staan alle bieren die ik drink er eigenlijk altijd wel in trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond concert in de Blue Collar, dus prima.
Alleen dat gescan he
Was niet van plan mijn ijs-dieet aan te passen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:57 schreef Kaas- het volgende:
Waarschuwing aan de rest van de SC: ik heb zojuist een frikandel speciaal gehad en voel me niet beter. Doe het niet!
De cheesecake of het ijs?quote:
De cheesecakequote:
Aight. Lekkerquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
De cheesecake, van een klein speciaalzaakje dat alleen maar cheesecakes en taarten/cakes bakt
Ja, dan schiet het niet op met afvallenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
De cheesecake, van een klein speciaalzaakje dat alleen maar cheesecakes en taarten/cakes bakt
En dinsdagavond heb ik ook al zo'n lekker stuk gehad: Chocolade-truffel-taart van Dudok. Smelt op je tong![]()
![]()
![]()
#iHaveAdreamquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
En dinsdagavond heb ik ook al zo'n lekker stuk gehad: Chocolade-truffel-taart van Dudok. Smelt op je tong![]()
![]()
![]()
Zit dat ook in Den Haag of was je in Rotterdam?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe jij dat niet ook dan, om een beetje te hosselen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Ik Ben nu in de Gym. Blijft grappig die mannetjes die vrouwen ongevraagd advies geven
ik heb nooit sociaal contact in de Gymquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe jij dat niet ook dan, om een beetje te hosselen?
Dacht dat jij zo'n hosselaar was. Of is dat alleen in de gym niet zo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb nooit sociaal contact in de Gym
Er lopen hier ook niet heel vaak chicks
Zelfs nu zit ik nog 300 Kcal onder mijn dagdoelquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dan schiet het niet op met afvallen
The Cheescake company zit in Den Haag. Dudok zit hier ook overigens ( maar dat taartje at ik in Rotterdamquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit dat ook in Den Haag of was je in Rotterdam?
daar loop ik vaak langsquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Peter het volgende:
[..]
The Cheescake company zit in Den Haag. Dudok zit hier ook overigens ( maar dat taartje at ik in Rotterdam)
Ben ik sws niet zo. Allemaal machogebralquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n hosselaar was. Of is dat alleen in de gym niet zo.
Betekent wel dat je waarschijnlijk niet genoeg echte voedingsstoffen binnen krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Zelfs nu zit ik nog 30 Kcal onder mijn dagdoel
Hebben we allemaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ik sws niet zo. Allemaal machogebral
Ik woon er erg dichtbijquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar loop ik vaak langs
Komt erg dichtbij zo
Je hebt het niet over mij toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hebben we allemaal.
Op Fok-meets blijken al die megagrappige mensen ineens allemaal stille willies die een beetje langs elkaar heen kijken haha.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:57 schreef Kaas- het volgende:
dat is ook best logisch op zichquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hebben we allemaal.
Op Fok-meets blijken al die megagrappige mensen ineens allemaal stille willies die een beetje langs elkaar heen kijken haha.
Op m'n eerste fok-meet moest ik daar ook wel even doorheen hoor. Nu interesseert het me niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is ook best logisch op zich
Het blijven toch wildvreemden waarmee je opeens zit
Ligt er aan of ik op mijn gemak ben en of ik wat los kom door drankquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha nee, jij hebt juist irl een nog extra grote waffel.
Dat ik tegenover je zat hielp wel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik op mijn gemak ben en of ik wat los kom door drank.
Ja maar mortaxx...quote:
awwquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Je komt wel lief en netjes over ja.
waar haal je deze nu weer vandaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar mortaxx...
als jij me nu nog niet kent, hoe kunnen wij elkaar dan ooit vertrouwen.... en samen bouwen aan een fundament van liefde dat ons in staat stelt te houden van, te troosten en te rouwen....
Gezellige/leuke gesprekspartners helpen een boel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ik tegenover je zat hielp wel natuurlijk.
Ik vond het juist een logisch filmpje, maar ik herken de wiskunde dan ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit vond ik maar een ingewikkeld filmpje trouwens
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar heeft Rez je ook mee naartoe genomen?
Kent het personeel hem al bij voornaam?
De lijst wordt steeds langerquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook. Vieze player met z'n kunstjes.
Ik snap nu het knipoogje van de barvrouw naar hem, en waarom hij er korting krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De lijst wordt steeds langer
Hij heeft wat uit te leggen
hehequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap nu het knipoogje van de barvrouw naar hem, en waarom hij er korting krijgt.
Dronken voeren met affligem en dan...quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
Ah, Mortaxx wordt straks nr. 100 zo te zien.
[..]
En daarna naar Oliviers.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook. Vieze player met z'n kunstjes.
Heb je hem al eerder gemeet of baseer je je op de apps en foto's?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef Rezania het volgende:
Ik denk wel dat deze jongen een blijvertje is. Hoop het iig.
Oh, daar ook geweest haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet
Ik ben meegenomen naar Einstein
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, daar ook geweest haha.
Dan weet ik wat er daarna met je gebeurd is.
Morgen eerste keer. Maar tot nu toe heel leuk contact.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je hem al eerder gemeet of baseer je je op de apps en foto's?
Gewoon feest van de vereniging, ja toch.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
Kiezen jullie voor een date ook altijd relatief onbekend terrein zodat je geen bekende tegenkomt?
zit je bij de reisvereniging?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon feest van de vereniging, ja toch.
Oh ik dacht wat andere dingetjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Namelijk dat je daar vlak bij een lekker ijsje gekocht hebt natuurlijk.
quote:
Dat is wel een teken aan de wand.quote:Ik heb geen ijs gehad volgens mij. Misschien vond hij mij te dik?
heeft ie je wel aan iets anders laten likken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik dacht wat andere dingetjes
Ik heb geen ijs gehad volgens mij. Misschien vond hij mij te dik?
Eh?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Namelijk dat je daar vlak bij een lekker ijsje gekocht hebt natuurlijk.
wat enorm platvloersquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft ie je wel aan iets anders laten likken?
Tsk, zeker een referentie naar cruisen of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze verwijzing niet snappen. Nephomo
ik weet niet wat cruisen isquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, zeker een referentie naar cruisen of niet?
Met wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Peter het volgende:
Mijn eerste FOK!-Homo-meet was in een zwembad, de sauna in...
o.a. mijn huidige partnerquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Peter het volgende:
[..]
o.a. mijn huidige partner
Zo'n braaf turks stoombad zoals je in meer zwemparadijzen ziet hoor
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:44 schreef Kaas- het volgende:
Shit, ik sprak m'n scriptiebegeleider in de mail aldoor aan met "Mr" maar zojuist bij onze eerste afspraak bleek het een vrouw.
Met die Chinezen kan je ook nooit op hun naam afgaan.
Of voornaam / achternaam. Weet ook nooit wat wat is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:44 schreef Kaas- het volgende:
Shit, ik sprak m'n scriptiebegeleider in de mail aldoor aan met "Mr" maar zojuist bij onze eerste afspraak bleek het een vrouw.
Met die Chinezen kan je ook nooit op hun naam afgaan.
Herkenbaar. Bij mijn vorige opdracht werkte ik veel samen met mensen uit India. 'Dear Egmond'...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voornaam / achternaam. Weet ook nooit wat wat is.
Maar andersom hebben ze t ook hoor.
"Dear Snoeren" of zo. Uh, dat is een achternaam.
Voor hen zijn onze namen net zo vreemd als die van hen voor onsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mijn vorige opdracht werkte ik veel samen met mensen uit India. 'Dear Egmond'...
Ik moet opeens aan Conchita Wurst denken...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:40 schreef Ang3l het volgende:
LOL. Preview gekregen van de fotoshoot/video van laatst.
Wapperdewapper met de manen!
View My Video
Hmm. Niet zeker wat ik daarvan moet denken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan Conchita Wurst denken...
Klopt, wat dat betreft valt er onderling ook niets te zeuren. Hoewel ik afgelopen maand ook door twee verschillende gewoon Europese professoren verkeerd ben genoemd, en dan niet de achternaam verkeerd gebruiken, maar gewoon mij een mail sturen met "Dear Richard" of "Dear Marijn", terwijl geen van beiden mijn voornaam is. Dan is het wel weer ff duidelijk dat ik zo'n prof echt geen ene kut boei.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voornaam / achternaam. Weet ook nooit wat wat is.
Maar andersom hebben ze t ook hoor.
"Dear Snoeren" of zo. Uh, dat is een achternaam.
Film je je beeldscherm ofzo? Lijkt een beetje spookachtig zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:40 schreef Ang3l het volgende:
LOL. Preview gekregen van de fotoshoot/video van laatst.
Wapperdewapper met de manen!
View My Video
Twoflower denkt door jou gewoon direct aan worst en verzint er een woord bij om dat een beetje te verbergen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Niet zeker wat ik daarvan moet denken.
Fotografe filmde beeldscherm en stuurde het me op.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Film je je beeldscherm ofzo? Lijkt een beetje spookachtig zo.Wel cool! Is dat voor die wedstrijd van je?
Dear Number 57842quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft valt er onderling ook niets te zeuren. Hoewel ik afgelopen maand ook door twee verschillende gewoon Europese professoren verkeerd ben genoemd, en dan niet de achternaam verkeerd gebruiken, maar gewoon mij een mail sturen met "Dear Richard" of "Dear Marijn", terwijl geen van beiden mijn voornaam is. Dan is het wel weer ff duidelijk dat ik zo'n prof echt geen ene kut boei.
Om aan worst de denken heb ik echt geen beelden van Ang3l nodig hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twoflower denkt door jou gewoon direct aan worst en verzint er een woord bij om dat een beetje te verbergen.
Nou zeg! Niks mis met mijn worst hoor!!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Om aan worst de denken heb ik echt geen beelden van Ang3l nodig hoor...
Lachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fotografe filmde beeldscherm en stuurde het me op.
En nee, was een verjaardagskado van vrienden.
Er komt een dag...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Even een stukje nieuwsvoorziening toegevoegd in NWS:
NWS / Italië staat als laatst in Europa partnerschap toe voor homo's
NWS / Nederland niet langer in kopgroep LHBTI-rechten Europa
NWS / Homotolerantie neemt licht toe, maar is nog lang niet breed gedragen
Begrijp ik nou goed dat je boos bent dat je trein geen vertraging heeft?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:50 schreef Rezania het volgende:
Klotetreinen. Net die ene keer dat ik wel wilde dat 'ie vertraging heeft.
Omdat ie romantisch op t perron afscheid stond te nemen van z'n date, en wilde dat dat moment voor eeuwig duurde!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je boos bent dat je trein geen vertraging heeft?
WHYYYY
Volgens mij las ik hier dat die date om half 4 zou beginnen, dus een romantisch afscheid na 20 minuten lijkt me niet het meest realistische scenario.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie romantisch op t perron afscheid stond te nemen van z'n date, en wilde dat dat moment voor eeuwig duurde!
Omdat ik de trein voor mijn neus wegreed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je boos bent dat je trein geen vertraging heeft?
WHYYYY
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie romantisch op t perron afscheid stond te nemen van z'n date, en wilde dat dat moment voor eeuwig duurde!
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik de trein voor mijn neus wegreed.
Ze moeten gewoon consequent zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook wel lastig voor de NS om een beetje aan jouw wensen te voldoen zo.
Als ze consequent zijn, bijvoorbeeld door in 100% van alle gevallen 5 minuten te laat te vertrekken, zal de vertrektijd overal gewoon officieel +5 worden, en is te laat vertrekken onmogelijk, terwijl jij nu klaagt dat ze niet te laat vertrekken.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ze consistent zijn, bijvoorbeeld door in 100% van alle gevallen 5 minuten te laat te vertrekken, zal de vertrektijd overal gewoon officieel +5 worden, en is te laat vertrekken onmogelijk, terwijl jij nu klaagt dat ze niet te laat vertrekken.
Je klacht is inconsistent JONGUH.
Ja.quote:
Ja, dat klopt. Bijdenhandje.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.
Dit was misschien ook een eenvoudiger gesprek geweest als ik gewoon begon met "kut, ik voel je pijn man".
Daar kan ik niet over meepraten. Ik zeg ook alleen dat ik geen beelden van jou NODIG heb. Denken aan worst gebeurt toch wel.quote:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik aseksueel benquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over meepraten. Ik zeg ook alleen dat ik geen beelden van jou NODIG heb. Denken aan worst gebeurt toch wel.
Swaffelenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef Rezania het volgende:
Hoe begroet ik die gozer eigenlijk straks? Een hand geven?
Geef een boksquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef Rezania het volgende:
Plas in z'n kont.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef Rezania het volgende:
En meteen te laat komenquote:
Vrijdag de 13e?quote:
Met open mond en alvast ronddraaiende tong. Dat vinden mensen fijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef Rezania het volgende:
Dat doe ik wel eens hoorquote:
Ik heb nog nooit een boks als eerste gedaan, alleen als reactie op iemand anders... vind het zo raar...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doe ik wel eens hoor
Ik ben heul kei macho en street!
ik geef liefst gewoon een hand. Vind Boks en dat soort gekkigheid zo kinderlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een boks als eerste gedaan, alleen als reactie op iemand anders... vind het zo raar...
Mortie, reageer eens op mij in dat andere topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik geef liefst gewoon een hand. Vind Boks en dat soort gekkigheid zo kinderlijk
nee is wel leuk geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortie, reageer eens op mij in dat andere topic.
Gelukkig is een boks vrij duidelijk, die valt niet verkeerd te interpreteren, maar soms steekt iemand z'n hand uit en dan wil ik hem normaal schudden, maar hij bedoelde dan zo'n andere, met de duim omhoog om iemand inderdaad in een halve omhelzing te trekken. Ook awkward.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:31 schreef Kaas- het volgende:
Haha, bij medestudenten doe ik bij afscheid wel altijd m'n hand in de lucht zo van we gaan ff de hand petsen en schudden, maar sommigen reageren daar dan op door het direct te laten volgen door een boks en zo'n gangsterknuffel.Dat is altijd awkward omdat ik dan even een momentje zoiets heb van huh wat?
Zwak hoor. Een paar stellige anti-homo-uitspraken roepen, en dan weglopen omdat je ze niet kunt onderbouwen. Dat zou ik maar niet meer doen.quote:
en ik maar denken dat homo's juist altijd weglopen!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zwak hoor. Een paar stellige anti-homo-uitspraken roepen, en dan weglopen omdat je ze niet kunt onderbouwen. Dat zou ik maar niet meer doen.
Als je er inderdaad stiekem eentje bent klopt het in dit geval nog steeds.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en ik maar denken dat homo's juist altijd weglopen!
Hiphop team. Standaard groet. Andere "cultuur".quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik geef liefst gewoon een hand. Vind Boks en dat soort gekkigheid zo kinderlijk
De Joden liepen niet weg. Dat ging niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of waren dat Joden
Sorry, ik wist niet dat je homo bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of waren dat Joden
Maar ondertussen sta je in NWS flink voor paal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga echt stuk om dat zou ik maar niet meer doen
Paalquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ondertussen sta je in NWS flink voor paal.
ohnoesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ondertussen sta je in NWS flink voor paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |