Ik kan niet in een kinderhoofdje kijken, weet dus niet of en hoe ze met zoiets omgaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat 'het kunnen zeggen' direct op het kind moet slaan?
En sluit me wat dat betreft bij Leandra aan. (#116)
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik kan niet in een kinderhoofdje kijken, weet dus niet of en hoe ze met zoiets omgaan?
Jij wel?
Ik had ook liever geen kanker gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:47 schreef simmu het volgende:
ik vind eigenlijk de insteek over ouderschap fundamenteel verkeerd. niets is altijd helemaal top en gaaf, dus waarom ouderschap plots wel dan?
en nee; ik heb geen spijt, van geen van mijn kinderen. maar die periode dat mijn jongste 2 te vroeg geboren werden en er eentje zieker werd en doodging, ja, goh. dat had ik wel graag anders gezien ja.
Een sluit het ander niet per se uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijn ouders hebben gelukkig geen behoefte aan kleinkinderen. Ze hebben altijd geroepen dat ze sowieso niet gingen oppassen.
hier ook alleen echte vrienden die ook geen kinderen hebben. Zo werkt dat denk ik het beste. We waren toevallig op moederdag hier in Maart op pad met zijn vieren. Mijn vriendin bleef maar zeggen "happy not a mothersdaaaay"quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:06 schreef Isegrim het volgende:
Weinig mensen met kinderen in onze vriendenkring. Maar dat gaat een beetje vanzelf denk ik. Je leidt zonder kinderen toch een heel ander leven.
Oh jee, het kiempje zit er. Weet niet of je nog heel jong bent? Misschien ook beïnvloed door andere kinderlozen die je de voordelen breed uitmeten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje heeft en wil ook geen kinderen trouwens. Ons geslacht sterft uit.
Ik ben een keer enkele weken zwanger geweest (daarna overtijdbehandeling) en dat was echt een ramp (zéér prikkelbaar en extreem pijnlijke borsten). Ik zou er niet aan moeten denken om dat negen maanden lang te moeten doen. Maar bevallingen fascineren mij wel omdat ik benieuwd zou zijn hoe het voelt om zo volledig te worden overgenomen door de natuur. Ik vind sommige bevallingsfilmpjes die ik tegenkom omdat ze viral gaan, erg ontroerend. En ik ga altijd onbewust meepersen.
Ik ben 38 en gesteriliseerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh jee, het kiempje zit er. Weet niet of je nog heel jong bent? Misschien ook beïnvloed door andere kinderlozen die je de voordelen breed uitmeten.
Wil je zeker niks aanpraten, maar neem je gevoelens goed onder de loep, voordat je spijt krijgt van 'geen kind gehad'.
ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:27 schreef Isegrim het volgende:
Het kiempje zát er, maar ik heb het vermoord.
Ben maar blij dat het niet gepakt heeft dan zou ik zeggen, stel het stel ging uit mekaar geloof dat met de huidige wetgeving de verwerker alementatie komt aan het betalen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Mijn partner heeft een keer sperma gedoneerd aan een bevriend lesbisch stel, dat vond ik wel superleuk. Ze zijn uiteindelijk zwanger geworden van iemand anders, maar ik had dat eigenlijk wel erg leuk gevonden. Niet om een belangrijke rol te spelen in het leven van dat kind, wel om te zien wat het resultaat zou zijn, qua uiterlijk en qua karakter.
38 is volgens mij het risico al wat groter?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben 38 en gesteriliseerd.Ik weet heel erg zeker dat ik geen kinderen wil, al mijn leven lang zo'n beetje.
Ik vind trouwfilmpjes ook ontroerend en wil ook niet trouwen. Zegt niet zoveel.
Sorry, maar zo neem ik geen beslissingen. Het was een daad van liefde voor een dierbare vriendin.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben maar blij dat het niet gepakt heeft dan zou ik zeggen, stel het stel ging uit mekaar geloof dat met de huidige wetgeving de verwerker alementatie komt aan het betalen dan?
Heerlijk dit, vrouwen nemen de beslissingen voor de mannen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sorry, maar zo neem ik geen beslissingen. Het was een daad van liefde voor een dierbare vriendin.
Dus je was liever niet geboren?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:18 schreef Tyron het volgende:
mag ik ook zeggen dat ik liever geen moeder had gehad
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heerlijk dit, vrouwen nemen de beslissingen voor de mannen.
Dan kan het niet fout gaan of wel?
Of bedoel je inplaats van ik zo nemen we geen beslissingen?
sowieso, mannen die denken wat te zeggen te hebben over dat soort zaken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]Mijn partner heeft inderdaad geen eigen wil. Zo heb ik het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |