Het is leuk om af en toe wat door het archief te spitten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frey is weer oude topics aan het lezen
Sinds die twee oke zijn is dat wel leuk ja helaas gedraagt Anton zich in hele familie shots niet meer als Anton.quote:
Tja, het zijn ook niet zijn kids. En hij merkt ook wel dat het anders niet werkt. Vind het wel mooi dat hij zich redelijk aan kan passen nu (voor hoelang het duurt). De bom zal op zn tijd wel weer gaan barsten bij hem natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds die twee oke zijn is dat wel leuk ja helaas gedraagt Anton zich in hele familie shots niet meer als Anton.
De dynamiek is een blijvende verandering denk ik. Zo als hij dronken werd op sams huldiging bijvoorbeeld. En Rover die 150 toe stak.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, het zijn ook niet zijn kids. En hij merkt ook wel dat het anders niet werkt. Vind het wel mooi dat hij zich redelijk aan kan passen nu (voor hoelang het duurt). De bom zal op zn tijd wel weer gaan barsten bij hem natuurlijk.
Ah, ze zijn weer personages terug aan het halen om ze verder te verpesten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:37 schreef James1988 het volgende:
Is dit de nieuwe manier waarop jongeren met hun ouders omgaan? Sil gedraagt zich al net zo vervelend als Rover een aantal weken terug.
Sem de Vlieger.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:41 schreef nikkiefan het volgende:
Hoe heet de actrice die Benthe speelt? Kan ik nergens vinden.
Vorig jaar afgestudeerd die nieuwe is net zijn jongere broertje.quote:
Mag van mij weg voegt al jaren niks meer toe. Waarschijnlijk heeft ze nog een keer seks met BingBong voor dat hij met Nina gaat trouwen waar ze als echte christenhoer natuurlijk ontzettend spijt van gaat hebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef Woods het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)opnieuw-zwanger.html
Dat betekent dat ze waarschijnlijk weer vervangen wordt? Een exit zou ook mogen. Als actrice zijnde houdt je hier toch rekening mee door eventueel later kinderen te baren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |