Owja, was ik vergeten (ben alleen wel al bijna 5 uur op, maar beter laat dan nooit he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat een zeur ben je toch ook. drink anders lekker een bakkie koffie.
ach ja..... graag gedaan magnetron. ik vind het altijd erg plasant om andere mensen te helpen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, was ik vergeten (ben alleen wel al bijna 5 uur op, maar beter laat dan nooit he?), thanks!
Doet een mens goed he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:44 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach ja..... graag gedaan magnetron. ik vind het altijd erg plasant om andere mensen te helpen.
En dat is?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
er is er hier eentje die het er duidelijk niet mee eens is.
Misschien zijn zijn ego gewoon wat groter als me-egge ego.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
er is er hier eentje die het er duidelijk niet mee eens is.
ja klopt Bakoven. ik help dan ook altijd graag andere mensen. afzeiken komt niet in mijn woordenboek voor.....zeg maar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet een mens goed he?
Mensen helpen is nog altijd beter dan mensen afzeiken.
dit idd, zolang ik snap wat er staat maakt het mij niet uit. Niet iedereen heeft een voldoende voor Nederlands.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:54 schreef essnhills het volgende:.
Bij dan/als en dt-fouten blijft de betekenis tenminste nog gewoon hetzelfde.
Als je niet fatsoenlijk kan schrijven, kun je ook niet fatsoenlijk denken. Als je laks en slordig bent met je taalgebruik, dan zul je op andere gebieden ook wel laks en slordig zijn. Wat mij betreft is fatsoenlijk taalgebruik vergelijkbaar met regelmatig douchen, je tanden poetsen en schone kleding dragen. Je gaat er niet dood aan als je het niet doet, maar je zal er verder mee komen als je het wel doet. In ieder geval bepaalt het je beeld naar de buitenwereld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
lekker boeiend , als mensen maar begrijpen wat je bedoeld. ik ga niet zo geforceerd al die grammatica regels netjes toepassen ik ben geen nerd. ik zeg altijd 'dan mij'
Verder alles goed?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je niet fatsoenlijk kan schrijven, kun je ook niet fatsoenlijk denken. Als je laks en slordig bent met je taalgebruik, dan zul je op andere gebieden ook wel laks en slordig zijn. Wat mij betreft is fatsoenlijk taalgebruik vergelijkbaar met regelmatig douchen, je tanden poetsen en schone kleding dragen. Je gaat er niet dood aan als je het niet doet, maar je zal er verder mee komen als je het wel doet. In ieder geval bepaalt het je beeld naar de buitenwereld.
*dan dit Mandarijn isquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als dit Mandarijn is, kan ik het ook nog wel leren
Exact dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je niet fatsoenlijk kan schrijven, kun je ook niet fatsoenlijk denken. Als je laks en slordig bent met je taalgebruik, dan zul je op andere gebieden ook wel laks en slordig zijn. Wat mij betreft is fatsoenlijk taalgebruik vergelijkbaar met regelmatig douchen, je tanden poetsen en schone kleding dragen. Je gaat er niet dood aan als je het niet doet, maar je zal er verder mee komen als je het wel doet. In ieder geval bepaalt het je beeld naar de buitenwereld.
je maakt een grap tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zegt iemand tegen mij "Hij is groter als Jan"quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:54 schreef essnhills het volgende:
Bij dan/als en dt-fouten blijft de betekenis tenminste nog gewoon hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |