abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162109418

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-A op 13-05-2016 22:08:47 ]
pi_162109464
Dit gaat niet goed zo op de iPad vlak voor ik naar mijn werk moet. Ik heb DHRunner bij de Roayal Ten gezet en probeerde de code te repareren in de OP. Moblo (of een andere mod) kun jij het even fixen? Ik ben vanavond pas weer terug.
Fijne dag allemaal :W

Ik zie het al: quote knop ipv die andere 8)7
pi_162109770
Haha ojee :P

Trouwens, Angel-A, Strava is ontzettend biased. Sommige mensen uploaden alleen hun snelle trainingen en veel mensen willen uberhaupt hun trainingen er niet op zetten omdat ze denken dat ze te langzaam zijn. Uit zo'n onderzoek laatst kwam dat de gemiddelde loopsnelheid van nederlanders op Strava iets van 5:40/km was, nou als je naar een gemiddeld evenement kijkt klopt dat al niet en dan zijn trainingen nog langzamer dan wedstrijden ook.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162109941
Zal straks achter de PC even fixen :)

Morning after : ook geen klachten! *O*
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 12 mei 2016 @ 08:27:07 #5
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162110021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zal straks achter de PC even fixen :)

Morning after : ook geen klachten! *O*
Fijn! *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162110511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha ojee :P

Trouwens, Angel-A, Strava is ontzettend biased. Sommige mensen uploaden alleen hun snelle trainingen en veel mensen willen uberhaupt hun trainingen er niet op zetten omdat ze denken dat ze te langzaam zijn. Uit zo'n onderzoek laatst kwam dat de gemiddelde loopsnelheid van nederlanders op Strava iets van 5:40/km was, nou als je naar een gemiddeld evenement kijkt klopt dat al niet en dan zijn trainingen nog langzamer dan wedstrijden ook.
Strava is (imo) een tool om je eigen progress in de gaten te houden.
Ik vind het jammer en raar dat mensen zich zo druk kunnen maken over hoe anderen over hun snelheid denken.
En als je je echt "schaamt" (wat uberstom zou zijn) voor je snelheid dan gebruik je toch niet zo'n social platform of maak je al je workouts private.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_162110581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:01 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik vind het jammer en raar dat mensen zich zo druk kunnen maken over hoe anderen over hun snelheid denken.
En als je je echt "schaamt" (wat uberstom zou zijn) voor je snelheid dan gebruik je toch niet zo'n social platform of maak je al je workouts private.
Zo zie jij het, maar zo is Strava n principe niet bedacht ;) Vanuit het fietsen is het juist opgezet om jezelf te meten aan anderen.

Als je je eigen progressie wilt bijhouden kan dat natuurlijk in Garmin Connect of zo, dan hoef je het niet te delen met anderen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162110608
Als je dan ook alles maximaal gaat lopen kun je jezelf mooi de vernieling in helpen....
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_162110612
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:01 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is een goed idee om Strava te gaan gebruiken om jouw progress in de gaten te houden. :P
pi_162110613
Als het goed is is de OP geupdated, maar dat kun je zelf ook nog doen AngelA! :)
Ja doei.
pi_162110674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zo zie jij het, maar zo is Strava n principe niet bedacht ;) Vanuit het fietsen is het juist opgezet om jezelf te meten aan anderen.

Als je je eigen progressie wilt bijhouden kan dat natuurlijk in Garmin Connect of zo, dan hoef je het niet te delen met anderen.
Oh ja die fietsers, die CR's pakken omdat ze hun fietstoertjes als "run" classificeren :{w
:P
  donderdag 12 mei 2016 @ 09:18:41 #12
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162110768
Zo, weer een nieuwe ervaring opgedaan :) het is een kunst om die bekertjes water zonder al te veel morsen aan hardlopers te geven :D

En miniDuck heeft de 600 meter afgelegd in 3:02 _O_ Dus een mooie 5:00 min/km ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_162110790
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat is een goed idee om Strava te gaan gebruiken om jouw progress in de gaten te houden. :P
Ik krijg van genoeg mensen een follow request runners uit Taiwan, Noorwegen, Equador etc. Een verzoek uit de buurt van Utrecht kan er ook nog wel bij ;)
pi_162110800
En. Vervolgens pak ik de auto dan weer om hun CR's te pakken. >:)
pi_162110812
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En. Vervolgens pak ik de auto dan weer om hun CR's te pakken. >:)
:P
pi_162111549
Net alsof average pace veel zegt. :')

Dinsdag deed ik 10x400 meter op de baan (varierende pace van 3:30-4:00 / km) en m'n pace voor het hele loopje was 6:00 / km door het wandelen, in-/uitlopen en drinkpauze tussendoor.

Al word ik nu vast uitgelachen door al m'n Strava-connecties nu ik langzamer dan gemiddeld loop... ;(
Jack does it in real time...
pi_162111662
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:00 schreef DeeBee het volgende:

Dinsdag deed ik 10x400 meter op de baan (varierende pace van 3:30-4:00 / km) en m'n pace voor het hele loopje was 6:00 / km door het wandelen, in-/uitlopen en drinkpauze tussendoor.

Al word ik nu vast uitgelachen door al m'n Strava-connecties nu ik langzamer dan gemiddeld loop... ;(
Slome duikelaar!
  Redactie Sport donderdag 12 mei 2016 @ 10:07:46 #18
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162111716
Nou ik zit gemiddeld op 6:35 volgens Smashrun, lekker boeiend :7
pi_162111745
quote:

Jogger! :P
pi_162112189
quote:

Toen ik je training voorbij zag komen, vond ik het al bewonderenswaardig dat je hem durfde te plaatsen :P
Ik liep gisteren 5:25/km. Ver boven gemiddeld dus!
pi_162112938
Ok, ok, ik stop al met hardlopen na deze kritiek!

Gisteren 'Ik, hardloper' gekocht als eBook, ben wel benieuwd naar de schema's voor marathons met kortere afstanden erin. Zeker aangezien trainen hier een opgave gaat zijn en ik in het najaar toch een marathon wil doen denk ik, plus het kan wel verfrissend zijn om te zien hoe het hele traject is. De intro stond mij in ieder geval al aan, want ze begonnen gelijk dat de meeste mensen te vaak en vooral te hard trainen en daar ben ik het wel mee eens wat ik vaak om mij heen zie. :P
pi_162113094
Average pace: 7m:59s :')
In het begin vond ik het nog wel leuk om te proberen m'n gemiddelde wat omhoog te krijgen, maar dat slaat eigenlijk nergens op.
It has to mean something
pi_162113172
Ik upload ook niet alles op strava. Bijvoorbeeld als ik het uitlopen apart log. Dat doe ik zodat ik een bepaalde training goed kan vergelijken met dezelfde training eerder. Als ik de uitloop-logjes wel op strava zet, dan krijg ik kudos voor 1,4km of zo. En dat vind ik suf.

Het gaat wel naar smashrun, zodat het wel voor mijn aantal kms meetelt.
pi_162113212
Wat ook vreemd is, bij smashrun kan je badges verdienen door jezelf de vernieling in te lopen. Zoals een badge voor een jaar lang iedere dag lopen, dat is volgens mij helemaal niet de bedoeling.
pi_162113227
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:06 schreef steffelonio het volgende:
Wat ook vreemd is, bij smashrun kan je badges verdienen door jezelf de vernieling in te lopen. Zoals een badge voor een jaar lang iedere dag lopen, dat is volgens mij helemaal niet de bedoeling.
Ron Hill doet dat al 25 jaar! :)
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 12 mei 2016 @ 11:08:07 #26
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162113242
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:06 schreef steffelonio het volgende:
Dat valt wel mee. Volgensmij is het minimaal 1km, dat kan geen kwaad aangezien de kinderen in GB tegenwoordig 1,5km per dag lopen.
pi_162114145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Volgensmij is het minimaal 1km, dat kan geen kwaad aangezien de kinderen in GB tegenwoordig 1,5km per dag lopen.
Ja, dat zou wel kunnen. Maar wel een gedoe.
pi_162114900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

50 toch?
It has to mean something
pi_162114927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Cynic het volgende:

[..]

50 toch?
Oh ja, het dubbele zelfs.
Ja doei.
pi_162115311
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh ja, het dubbele zelfs.
Dwangstoornis?
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:25:14 #31
3878 Vork
Manisch creatief
pi_162115465
Hallo iemand, deze mag erbij:
1
2
 [b] 5 juni 2016 - [url=www.hoornmarathon.nl]Schulz Marathon Hoorn (Hoorn)[/url][/b]
[*] Vork - 10 km
pi_162116014
Zou deze toegevoegd kunnen worden aan de OP:

1
2
 [b] 12 juni 2016 - [url=http://www.wateringseveld.info/loopfestijn/]Wateringse Veld Loopfestijn (Wateringen)[/url][/b]
[*] DHRunner86 - 5 km
pi_162116211
Aangename temperatuur om te gaan rennen. Iemand al geweest?
pi_162116651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:53 schreef MiG31 het volgende:
Vond het redelijk warm, met een behoorlijke wind.
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:20:17 #35
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162116978
Sommige mensen werken overdag :)
F means you're fucked
pi_162117000
quote:
Nee, ik denk dat er nog niemand is die heeft gelopen vandaag. Nergens.
Ja doei.
pi_162117002
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Vond het redelijk warm, met een behoorlijke wind.
Spelbreker.
Ja doei.
pi_162117095
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat er nog niemand is die heeft gelopen vandaag. Nergens.
Zonde, het is best een mooie dag.
  Redactie Sport donderdag 12 mei 2016 @ 13:35:55 #39
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162117387
quote:
Neuh, morgen nog een rondje en dan zaterdag 25km.
pi_162117787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Spelbreker.
:6
pi_162117811
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

:6
:*
Ja doei.
pi_162118216
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:35 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In Lieten toch? Heel veel succes alvast! ^O^ Ik mag om 17:00 van start.
pi_162118244
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:35 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Jaloers! VEel plezier!! :*
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 15:19:53 #44
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162120491
quote:
Gezien mijn verlaagde snelheid itt afgelopen jaren liep ik denk ik op 15km naar de sportschool (3km) en toen ik daar eenmaal stil stond goot het zweet uit m'n lichaam :') en na een goed uur krachttraining ging ik weer 3km terug op ongeveer dezelfde snelheid. Had het flink warm, en m'n hartslag was best hoog en aanwezig. :%
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_162121074
MiniDuck rent me eruit!

Lekker hooikoortsweer, joh. Iets te veel pollen in de lucht om nu te gaan joggen, morgenochtend poging doen.
En dan zaterdag 5k doen ipv de geplande 26. De enkel steekt soms nog, vooral ná het autorijden.
Mocht iemand de HM in IJsselstein willen doen, dan heb ik een startnummer over!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ken het kledingmerk, wist niet dat het een persoon was. :')
pi_162123902
Nou, na een bewogen middag (ik was in de veronderstelling dat ik een afspraak had bij sma in utrecht, maar toen ik daar stond bleek het Amersfoort te zijn, gelukkig konden ze nog een plekje maken als ik me heel erg haastte), weet ik na bijna een jaar gezeik ook eindelijk waar ik aan toe ben.. Hoop ik. De link tussen mijn liesblessure en de voeten is bekken verwringing, waardoor er allerlei asymmetrieën ontstaan tussen hoe mijn linker en rechterkant bewegen, het kuitbeen is aan de ene kant te hoog gaan zitten en aan de andere kant te laag, waardoor beide voeten niet bewegen zoals ze moeten en daardoor weer last ontstaat. De sportarts heeft mijn bekken nu recht gezet waardoor links en rechts weer even ver naar binnen en buiten kunnen bewegen. Maar het gewricht bij het middenvoetsbeen is nog wel steeds erg overbelast, na de 800m naar het sma wandelen stond het huilen mee alweer nader dan het lachen, gewoon erg frustrerend om ineens helemaal niks te kunnen. Ik moet nu overdag constant een dure enkelbrace om (hopelijk wordt die snel bezorgd) en in ieder geval nog 3 weken rust. Als dan de drukpijn weg is kan ik proberen met die brace te gaan hardlopen. Als er dan nog wel pijn is, is het misschien toch een stressfractuur en heeft het nog wat langer nodig. Ik heb iig wel oefeningen meekregen die ik elke dag moet doen om het gedeelte van mijn romp dat mijn bekken stabiel houdt sterker te maken.
Dus, even een streep door al mijn hardloop plannen voorlopig, maar dat wist ik eigenlijk al. Als ik nu voorgoed van al het gezeur af ben kom ik er vast sterker uit.

Iemand nog behoefte aan een startbewijs voor leiden?
pi_162124073
Och, wat frustrerend LT ;( Herkenbaar die teleurstelling, maar je bent sterk en gaat dit gewoon langzaam maar zeker 'wegwerken'!
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 18:21:58 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162125751
*breekt in*
Welkom in het land van de bekkenaids. Al is de oorzaak bij mij natuurlijk anders ;)

Als je nog oefeningen wil. Ik doe vooral veel schuine buikspieroefeningen met zo'n elastische band.

Bovenal: rot voor je LT :{

Verder: :W voor de rest. Lekker blijven rennen!
pi_162125863
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:21 schreef Quoi het volgende:
*breekt in*
Welkom in het land van de bekkenaids. Al is de oorzaak bij mij natuurlijk anders ;)

Als je nog oefeningen wil. Ik doe vooral veel schuine buikspieroefeningen met zo'n elastische band.

:W

En Lt: balen zeg!
pi_162125883
Haha bekkenaids :P zal ook wel weer een vrouwendingetje zijn of zo.

Ik hoef op zich geen hele gekke oefeningen te doen, alleen de grote verandering is dat ik het elke dag moet doen ipv 3x per week zwaar, zodat het echt in het spiergeheugen komt. Nadeel is alleen dat planken voorlopig ook nog niet echt gaat omdat je dan ook op je voorvoet leunt.

Bedankt iig voor de blessurejompels!
pi_162125932
Balen LT :(

Mijn regelmatiger rennen is deze week alweer om zeep geholpen door niet ziek genoeg zijn om te werken, maar wel te ziek om naast werk nog iets anders te kunnen dan bankhangen (dat krijg je blijkbaar van 3 dagen in de zon chillen).

Wel nieuwe schoenen besteld:

M'n 5e paar Kinvara's *O* Ik zal straks wel aan iets anders moeten voor op de baan, want de nieuwste versies bevallen niet meer op hoge snelheden, maar voor duurlopen bevallen ze uitstekend.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:21 schreef Quoi het volgende:
*breekt in*

Hoi :W Nog 3 maandjes toch? Wordt steeds spannender!
pi_162126516
Mooi, hatsa. Leuk zomers.

LT, pfff, hopelijk is dit inderdaad de oorzaak en kom je er zo van af. Ben je er al een jaar mee aan het klooien? Ik dacht dat het na Eindhoven kwam. Dan heb je met je bekkenverwringing toch een verdomd mooie tijd neergezet.

Quoi! Verloopt alles volgens plan?
pi_162127258
Gatver LT, maar hopelijk is de oorzaak nu wel gevonden.

Stipstreep viert zijn 40e non-running day op rij -O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 19:12:18 ]
pi_162128069
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gatver LT, maar hopelijk is de oorzaak nu wel gevonden.

Stipstreep viert zijn 40e non-running day op rij -O-
Gefeliciteerd stipstreep :{

Maar je bent toch wel veel aan het fietsen dacht ik?
pi_162128273
We moeten maar een keer samen gaan fietsen, stipstreep ;)
pi_162129304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Als het goed is is de OP geupdated, maar dat kun je zelf ook nog doen AngelA! :)
Top! Dank je wel :)
  donderdag 12 mei 2016 @ 20:21:15 #57
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162129768
Gisteravond een zeer zeer zeer geslaagde Run met de nieuwe Haagse crew "Running Pack The Hague" gehad ^O^
Een toffe groep mensen (152 mensen kwamen er op af :o ), leuke medewerking van een lokale Crossfit Box en heerlijk weer hebben voor een superleuke avond gezorgd. Erg leuk om daar Yuki weer in rennende lijve tegen te komen *O*

Mijn rol als begeleider was duidelijk: Ik was de slotloper :s)

Maar dat is geen reden om niet blij op een foto te staan natuurlijk:
F means you're fucked
pi_162130315
Die Nikes zag ik je laatst ook al posten, die heb ik onlangs als 'normale' sneakers gekocht. _O- In andere kleur, dat wel, maar blijkbaar zouden ze het dus ook nog wel aardig doen als echte hardloopschoenen. :P En klinkt als een leuk initiatief zo in de stad, al is de opkomst gigantisch met 150+ man. :o

Ik ben vanmiddag ook niet geweest overigens, want het was 41 graden. :+ Van het weekend wel weer een tijdje op de hamstermolen binnen denk ik... -O-
  donderdag 12 mei 2016 @ 20:46:01 #59
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162130631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef DeeBee het volgende:
Die Nikes zag ik je laatst ook al posten, die heb ik onlangs als 'normale' sneakers gekocht. _O- In andere kleur, dat wel, maar blijkbaar zouden ze het dus ook nog wel aardig doen als echte hardloopschoenen. :P En klinkt als een leuk initiatief zo in de stad, al is de opkomst gigantisch met 150+ man. :o

Ik ben vanmiddag ook niet geweest overigens, want het was 41 graden. :+ Van het weekend wel weer een tijdje op de hamstermolen binnen denk ik... -O-
Als ze hardlopend niet bevallen, promoveren ze inderdaad naar daily speakers ^O^

41...dat wordt de dreadmill idd :o
F means you're fucked
pi_162131139
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 19:35 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Gefeliciteerd stipstreep :{

Maar je bent toch wel veel aan het fietsen dacht ik?
De laatste week ook 0km, maar dat heeft met mijn werk te maken.
pi_162132042
Balen LT, hopelijk weet je nu eindelijk de oorzaak en kun je het aanpakken. Succes en je zult er alleen maar sterker van worden :Y

@DeeBee omg 41 graden... niet normaal zeg.. Pff. 8)7
  donderdag 12 mei 2016 @ 21:16:22 #62
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_162132158
Quoi *O* hoi!!! LOL @bekkenaids.

LT -O- sterkte en snel herstel :*

YUR, leuk ja, dat ze dat nu in DH ook doen. Leuke foto van je. Bas is een held _O_ Heeft ook wat erg leuke plaatjes van mij geschoten zo her en der.

Moblo: je gaat lekker zeg, zo fijn!!

Mbt average pace: zegt egniks! Mijn average pace op smesrun is 6.53. Vind het wel best.

Oh en O+ hardlopen O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 12 mei 2016 @ 21:18:50 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162132310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:28 schreef hatsaflats het volgende:
Hoi Nog 3 maandjes toch? Wordt steeds spannender!
Klopt! Leuke schoentjes heb je daar :) En nu snel weer serieus gaan rennen hoor.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:49 schreef wyccie het volgende:
Quoi! Verloopt alles volgens plan?
Ik loop op wolkjes :s) Ik ben alleen een van de weinige pechvogels met bekkengedoe. Zelfs joggen lukt me dus gewoon niet meer. Ook al weet ik waarvoor en waardoor, toch is dat een tegenvaller. Maar volgend jaar ben ik er weer. Ik sta al ingeschreven voor een 10km in 2017 :)

Ik heb je gemist bij de Koning van Spanje! maar wist eerlijk gezegd ook niet waarop te letten, want heb je nog nooit gezien :D
pi_162134873
Als protest tegen de colour runs maar geheel in zwart-wit gegaan, YUR?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb je gemist bij de Koning van Spanje! maar wist eerlijk gezegd ook niet waarop te letten, want heb je nog nooit gezien :D
Ik ging samen met een vriendin als laatste over de start, omdat ik last minute toch nog handschoenen wilde hebben. Dus we moesten echt rennen naar de start, op dat moment ging de zon schijnen. :')

Lastig, die bekkenproblemen, en nog 3 maanden te gaan. Houd vol!
  donderdag 12 mei 2016 @ 21:59:29 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162135007
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:57 schreef wyccie het volgende:
Als protest tegen de colour runs maar geheel in zwart-wit gegaan, YUR?

[..]

Ik ging samen met een vriendin als laatste over de start, omdat ik last minute toch nog handschoenen wilde hebben. Dus we moesten echt rennen naar de start, op dat moment ging de zon schijnen. :')

Lastig, die bekkenproblemen, en nog 3 maanden te gaan. Houd vol!
Zwart is de kleur van het crewshirt :) Zwart O+
F means you're fucked
  donderdag 12 mei 2016 @ 22:00:34 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162135091
Je kunt wel zeggen dat Den Haag toe was aan een running crew :P Wat een opkomst man!
pi_162135784
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:25 schreef Vork het volgende:
Hallo iemand, deze mag erbij:
[ code verwijderd ]

Je staat erbij :s)
pi_162135858
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:45 schreef DHRunner86 het volgende:
Zou deze toegevoegd kunnen worden aan de OP:
[ code verwijderd ]

En jij ook :)
pi_162136630
Hé Quoi, dat is shit. Ik ken het maar al te goed, het is pijnlijk en invaliderend en je kunt er best een tijd mee zoet zijn maar als je hormonen weer normaal zijn komt het (meestal) helemaal goed.

LT, ik vind dit echt heel naar om te lezen, ik hoop zo dat het allemaal snel goed komt!

Leuk Yur dat de Running crew zo'n succes is en helemaal leuk dat je Yuki tegenkwam. Wat een opkomst zeg, Den Haag weet niet wat ze overkomt.
pi_162137518
Yur heeft wel al de goede overenthousiaste runnerscrew foto-pose te pakken :P
Maar tof dat er zoveel mensen kwamen! Al lijkt het me wel moeilijk te behappen, met zoveel mensen door de stad lopen?
pi_162138307
Wat een verhaal L_T! Zo bezien nog knap dat je er zo lang zo goed mee gelopen hebt.

Kan dat zo even snel ter plekke trouwens, zo'n bekken weer rechtzetten?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 05:18:59 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162144365
Thanks voor de support peeps ^O^ Alles zal recht komen :P
Ik duik weer onder en lees mee.

LT sterkte met je herstel.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 07:47:57 #73
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162144850
Wow LT, heftig, maar goed dat er nu een oorzaak boven is komen drijven! Succes met de non-running weeks ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_162145006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef indepoeier het volgende:
Wat een verhaal L_T! Zo bezien nog knap dat je er zo lang zo goed mee gelopen hebt.

Kan dat zo even snel ter plekke trouwens, zo'n bekken weer rechtzetten?
Ja het klinkt heftiger dan het is, maar het is eigenlijk vanuit je ruggenwervels dat ze dat doen. Je moet dan heel diep inademen en tijdens het uitademen zet de fysio/manueel therapeut/sportarts in één keer fel kracht op twee lichaamsdelen in tegenovergestelde richting. Wel is het natuurlijk zo dat een mannelijke fysio dat makkelijker voor elkaar krijgt bij een vrouw van 60kg dan wanneer een vrouwelijke fysio dat op een man van 90kg moet doen :P
Maar bedankt allen voor de steun :)
pi_162145157
Sterkte LT!

Bij de SMA in Amersfoort verzamelen wij voor onze trainingen. GelukkiG is dat de enige reden om daar te komen.

Quoi, succes met de laatste loodjes. Wij hebben met ons bootcampgroepje maandag de zoon van onze trainer mogen bewonderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')