Ik wil deze gaan bouwen. Vandaar dat ik vanavond m'n doorzichtige Lego heb geboend. Zooi uit de jaren 70 en 80.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop een trein, en ga lekker spelen ofzo
kquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik wil deze gaan bouwen. Vandaar dat ik vanavond m'n doorzichtige Lego heb geboend. Zooi uit de jaren 70 en 80.
winkwink kisskiss smileyquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zie een vierkant met kruisje
Zou je mij kunnen vertellen welke smiley het was?
ja, true.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als jij je vader adresseert als 'die man'.. is ook wat
Ja maar leedvermaak om zoiets vind ik ook behoorlijk sad. Maar is idd niet handig om dat soort shit te posten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef Che_ het volgende:
Hij gaat geen troost vinden op fora, alleen leedvermaakt
Snap niet wrm hij zulke dingen post
naïefquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef Che_ het volgende:
Hij gaat geen troost vinden op fora, alleen leedvermaakt
Snap niet wrm hij zulke dingen post
ik wil met lego de oriental express bouwenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik wil deze gaan bouwen. Vandaar dat ik vanavond m'n doorzichtige Lego heb geboend. Zooi uit de jaren 70 en 80.
hij is soms ook wel kankerdom hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, true.
maar je pa die met kanker en zo tegen je loopt te schelden is ook wel ietwat apart
gvd hardopquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij is soms ook wel kankerdom hoor
de reden waarom hij zo heeft uitgehaald is ook niet duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, true.
maar je pa die met kanker en zo tegen je loopt te schelden is ook wel ietwat apart
leedvermaak beste vermaakquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar leedvermaak om zoiets vind ik ook behoorlijk sad. Maar is idd niet handig om dat soort shit te posten.
abject en infaamquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Blijft de beste B&J
[ afbeelding ]
Die met grote ogen omhoog kijktquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zie een vierkant met kruisje
Zou je mij kunnen vertellen welke smiley het was?
wie die pa?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de reden waarom hij zo heeft uitgehaald is ook niet duidelijk
Doe je de deur zo ook even dicht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut voor je
Maar komt wel goed als je je gebit goed schoonhoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |