De basiselementen zijn de losse kasten, de afbeeldingen laten zoen hoe het nu in elkaar zit (grote deuren van 128cm hoog moet je er even bij denken op de lege plaatsen).quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:27 schreef Phoenix78 het volgende:
Even thuis overleggen of mijn meisje dit mooi vindt. Het is me alleen niet helemaal duidelijk hoeveel kasten het nu om gaat... 2, 4, 7 ?
Ik neem aan dat je onderstaande kast bedoeld hiermee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef -mosrednA het volgende:
Alles zoals op laatste foto te zien is voor ¤100,-.
Kunnen we een verzamelprijs maken voor alle 3 de meubels voor ¤130,-?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je onderstaande kast bedoeld hiermee.
[ afbeelding ]
Gemakshalve, deze bestaat uit het volgende:
Basiselementen
• 120x40x64 - 2x
• 120x40x38 - 1x
Deuren
• 60x64 - 2x
• 60x38 - 4x
• 60x26 - 2x (alszijnde lade)
Voor de stevigheid kun je ze eventueel ook nog verankeren aan een muur, daarvoor heb ik ook bijbehorende beugels. Dit is overigens wel de kast met net het verkeerd gemonteerde handvat, maar kan er een andere deur eventueel opzetten. (sorry, had niet vermeld op welke kast die zat)
Voor 100 euro akkoord, kan ik je PM voor adres sturen?
Zondag ophalen is geen probleem.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:52 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Kunnen we een verzamelprijs maken voor alle 3 de meubels voor ¤130,-?
En ik kan ze op zn vroegst pas zondag ophalen..
Yessquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Zondag ophalen is geen probleem.
Ik neem aan dat je dan de kast van de afbeelding en 2x Billy bedoeld?
Het is gecombineerd tot 1 grotere kast, maar kan ook als drie losse kasten worden gebruikt. Je kan die kasten stapelen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef -mosrednA het volgende:
Om hoeveel kasten gaat het nou eigenlijk? Ik zit nu thuis achter mn PC en kijk er nu anders tegenaan.
Ik denk dat ik je post verkeerd opvatte: het zijn in totaal 4 kasten, waarvan 1 een combinatie is van drie basiselementen op elkaar gestapeld. De afbeelding is per kast, niet een variatie oid.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:08 schreef -mosrednA het volgende:
Om hoeveel kasten gaat het nou eigenlijk? Ik zit nu thuis achter mn PC en kijk er nu anders tegenaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |