Estland?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:58 schreef Wimperkruller het volgende:
Van welk land is die homo jongen ook alweer die steeds zo creepy in de camera keek? Beetje arrogant was 'ie ook. Hij is niet door.
Views op YT zegt niets, omdat dat nogal afhankelijk is van bevolkingsgrootte. Plaatsen in charts zijn wel altijd relatief en dus betrouwbaarder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:16 schreef grazz het volgende:
NL mag nu wel 3e of 4e staan op itunes/YT qua views, maar laten we niet vergeten dat een land als Rusland altijd al meer views heeft. Armenië ook elk jaar valt me op. Ik denk niet dat we de semi hebben gewonnen maar 2e of 3e zijn geeindigd.
Zojuist zei die Koos van sbs shownieuws dat hij heeft gehoord dat er landen zijn geweest die NL hoge punten hebben gegeven.
Hahaha Spanjequote:Op donderdag 12 mei 2016 07:43 schreef Em31 het volgende:
Kijk de stilte werd dus wel echt uitgelegd door de commentatoren en ze zijn ook heel enthousiast, behalve die laatste Spaanse commentator dan
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)den-gemoederen-bezig
drrrrrama!quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:43 schreef Em31 het volgende:
Kijk de stilte werd dus wel echt uitgelegd door de commentatoren en ze zijn ook heel enthousiast, behalve die laatste Spaanse commentator dan
Het nummer van Spanje is ook helemaal niks. Matig dansje en gezongen door een vrouw die klinkt alsof ze permanent hysterisch is. En hun stiltemomentje is gewoon treurig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
drrrrrama!
die voelen de bui al hangen natuurlijk
In de zaal werd het publiek vantevoren opgeroepen om zoveel mogelijk geluid te makenquote:Op donderdag 12 mei 2016 07:43 schreef Em31 het volgende:
In Duitsland vindt men Shalalie nog steeds tofquote:Op donderdag 12 mei 2016 01:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Drama dat we dat soort muziek gestuurd hebben, ja, maar Sieneke zelf valt niets kwalijk te nemen, vind ik. Sieneke heeft gewoon alles gedaan wat ze kon in dat optreden. ZIJ deed het goed, wat je verder ook van het nummer mag vinden.
Werd dat omgeroepen tijdens dat hysterische filmpje vlak voor Douwe of goed ging dat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de zaal werd het publiek vantevoren opgeroepen om zoveel mogelijk geluid te maken
Voor het begin van de uitzending krijgt het publiek wat instructies over inzendingen en bij Douwe was dat om zoveel mogelijk te juichen in de 10 secondenquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Werd dat omgeroepen tijdens dat hysterische filmpje vlak voor Douwe of goed ging dat?
Toch is dat ook weer raar, want DB had gezegd dat hij het laat afhangen bij het publiek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor het begin van de uitzending krijgt het publiek wat instructies over inzendingen en bij Douwe was dat om zoveel mogelijk te juichen in de 10 seconden
Dan hadden ze het publiek toch ook wel kunnen oproepen om mee te zingen? Of zouden ze dat voor zaterdag bewaren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor het begin van de uitzending krijgt het publiek wat instructies over inzendingen en bij Douwe was dat om zoveel mogelijk te juichen in de 10 seconden
Ja, en dat ze aan het einde van iedere postcard de landnaam als achtergrond van de credits gebruikten. Postcards voelen wel kort aan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:21 schreef Em31 het volgende:
Ik vind de sfeer van de postcards erg mooi dit jaar![]()
Wauw, kan me niet voorstellen al die drukte, maar leuk.twitter:tom_beek twitterde op donderdag 12-05-2016 om 11:07:48Prachtig: Matthijs van Duijvenbode (pianist Douwe Bob) was net op tijd terug in NL om de geboorte van zijn dochter mee te maken. #teamdouwe reageer retweet
Ja, tof!quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wauw, kan me niet voorstellen al die drukte, maar leuk.twitter:tom_beek twitterde op donderdag 12-05-2016 om 11:07:48Prachtig: Matthijs van Duijvenbode (pianist Douwe Bob) was net op tijd terug in NL om de geboorte van zijn dochter mee te maken. #teamdouwe reageer retweet
Ja, maar voor Spanje is DB niet de enige bedreiging natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
drrrrrama!
Tof.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ja, Spanje heeft ook een stilte in hun lied. En in hun lied is dat het hoogtepunt, dus beschouwen ze Douwe als concurrentie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
drrrrrama!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |