Zou ze wel keer rakenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Jinkx het volgende:
In die lijst staat Armenië ook laag, dat zal ook niet gebeuren zaterdag.
Ik betwijfel het, het zijn meer van die 'hysterische Kerstboomtypes'. Die gaan echt niet voor DB, tenzij in de slaapkamerquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:01 schreef Greys het volgende:
En dat zijn toch ESF fans.
Dus wat dat betreft moeten we de verwachtingen voor zaterdag misschien een tikkie bijstellen
Nee, de WiWi's waren inderdaad helemaal weg van Azerbeidzjan. WTF.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet als je ziet dat er bij ons al 3 miljoen mensen kijkenGrappige is ook (ik heb muziek gestudeerd) is dat ze er vaak totaal GEEN verstand van hebben. Zo vonden ze Azerbaidjan geweldig (zong zo vals als een kraai, ook Armenië was niet goed trouwens qua vocals). Dat soort dingen en dat wordt dan uitgenodigd door ESC om vlogs te komen maken etc
Oh er hebben zeker mensen voor Douwe gestemd, maar stiekem ben ik een beetje bang dat het voornamelijk de vakjury was en bij publiek een stuk later. En dat we dan zaterdag eerst heel blij zijn omdat eerst de punten van de vakjury worden genoemd, en daarna een misschien wel dikke deceptie omdat dan de publieksstemmen komen. Ben gewoon een pietsie bang (hoop het niet uiteraard!) dat de schreeuwnichten gaan voor Armenië, Rusland, Azerbeidzjan, Oostenrijk, Frankrijk. Als er maar gejoeld en gezongen kan worden zeg maar en als het maar veel visueel geweld heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als helemaal niemand voor Nederland zou stemmen, dan zouden we toch (waarschijnlijk) ook niet in de finale terechtgekomen zijn?
Die fanclubs hebben een vrij duidelijke voorkeur naar typische ESF-liedjes, waarbij uptempo, zangeres, terugkerende deelnemers, Big 5 en Zweedse producties wel zo'n beetje de eigenschappen zijn om goed te scoren in hun polls.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als helemaal niemand voor Nederland zou stemmen, dan zouden we toch (waarschijnlijk) ook niet in de finale terechtgekomen zijn?
Nee want is een van de favorietenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat we als NL massaal op Amir moeten stemmen, puur vanwege de bromance
Maar daar stond het in de Melkweg waar je bij was ook nogal vol mee. Veel van die kerstboomtypes houden van glitter en gestamp en hysterie en led-geweld. En veel van die types stemmen zaterdag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, het zijn meer van die 'hysterische Kerstboomtypes'. Die gaan echt niet voor DB, tenzij in de slaapkamer
De invloed van de vakjury is toch juist minder geworden in het nieuwe systeem? Traincha werd vijfde bij de vakjury. En met types als die Russen denk ik niet dat wij het van de vakjury moesten hebben...quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de WiWi's waren inderdaad helemaal weg van Azerbeidzjan. WTF.
[..]
Oh er hebben zeker mensen voor Douwe gestemd, maar stiekem ben ik een beetje bang dat het voornamelijk de vakjury was en bij publiek een stuk later. En dat we dan zaterdag eerst heel blij zijn omdat eerst de punten van de vakjury worden genoemd, en daarna een misschien wel dikke deceptie omdat dan de publieksstemmen komen. Ben gewoon een pietsie bang (hoop het niet uiteraard!) dat de schreeuwnichten gaan voor Armenië, Rusland, Azerbeidzjan, Oostenrijk, Frankrijk. Als er maar gejoeld en gezongen kan worden zeg maar en als het maar veel visueel geweld heeft.
Die stemmen wel maar het grootste aantal stemmers zijn gewoon de jongeren in ieder land. Zeker sinds Rybak zie je steeds meer jongeren kijken etc (stemmen op hunks etc).quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar stond het in de Melkweg waar je bij was ook nogal vol mee. Veel van die kerstboomtypes houden van glitter en gestamp en hysterie en led-geweld. En veel van die types stemmen zaterdag.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de WiWi's waren inderdaad helemaal weg van Azerbeidzjan. WTF.
[..]
Oh er hebben zeker mensen voor Douwe gestemd, maar stiekem ben ik een beetje bang dat het voornamelijk de vakjury was en bij publiek een stuk later. En dat we dan zaterdag eerst heel blij zijn omdat eerst de punten van de vakjury worden genoemd, en daarna een misschien wel dikke deceptie omdat dan de publieksstemmen komen. Ben gewoon een pietsie bang (hoop het niet uiteraard!) dat de schreeuwnichten gaan voor Armenië, Rusland, Azerbeidzjan, Oostenrijk, Frankrijk. Als er maar gejoeld en gezongen kan worden zeg maar en als het maar veel visueel geweld heeft.
Oh sorry, dat wist ik niet, ik dacht dat de invloed nog steeds hetzelfde was, maar dat de bekendmaking alleen op een andere volgorde/manier gedaan wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De invloed van de vakjury is toch juist minder geworden in het nieuwe systeem? Traincha werd vijfde bij de vakjury. En met types als die Russen denk ik niet dat wij het van de vakjury moesten hebben...
Eens, maar het is geen Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef Jinkx het volgende:
[..]Oostenrijk is leuk, valt niet in dezelfde categorie als die andere vier landen.
Iets minder, maar we moeten die leden echt niet overschatten. Het is echt niet zo dat ze alle liedjes op voorhand al door en door kennen en alleen nog letten op een goede uitvoering.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De invloed van de vakjury is toch juist minder geworden in het nieuwe systeem? Traincha werd vijfde bij de vakjury. En met types als die Russen denk ik niet dat wij het van de vakjury moesten hebben...
Tja, dat wel. Maar het is lichtzinnig happy, met regenbogen en eenhoorns.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, maar het is geen Nederland
Ik vind Oostenrijk ook leuk, behalve dan dat ik de standaard beat eronder vrij simpel vind.
Heb je de filmpjes van hem met Douwe gezien?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik nietZingen in het Frans is meh, daarbij vond ik zijn vocals totaal niet overtuigend.
Da's waar. Beeldig meisje ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:12 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Tja, dat wel. Maar het is lichtzinnig happy, met regenbogen en eenhoorns.
Niet zo zielloos (goede term voor die eurotrash).
Amir is gewoon cute, zeker samen met Doewequote:Op donderdag 12 mei 2016 18:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik nietZingen in het Frans is meh, daarbij vond ik zijn vocals totaal niet overtuigend.
Ja allemaal leuk en aardig maar het gaat om de song en de vocals in eerste instantie. Tuurlijk is die Amir een toffe gozer, maar voor mij geen reden om erop te stemmen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de filmpjes van hem met Douwe gezien?
Met zijn teamdouwe polsbandje? En zijn tweets naar Douwe? Op basis daarvan heeft ie hier een hoge gunfactor
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dat wist ik niet, ik dacht dat de invloed nog steeds hetzelfde was, maar dat de bekendmaking alleen op een andere volgorde/manier gedaan wordt.
Dit is precies de reden waarom we niet winnen met stemmers zoals jijquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Amir is gewoon cute, zeker samen met DoeweAls een van de twee wint, gaan ze gewoon los met elkaar
Het verschil is niet enorm, maar het is er wel. In plaats van éénmaal per land 12 punten uit te reiken, geven de jury en de televoters nu apart een setje 12 punten - dus kunnen er meer dan 10 landen punten krijgen van een land. Als een land als derde bij de televoters komt maar de jury plaatst het op de 18e plaats, dan kreeg dat land vorig jaar gewoon geen punten. In zo'n geval krijgt dat land nu dus niks van de eerste stemming (jury) en daarna wél 8 punten van de televote. Beiden hebben nog steeds een 50/50 aandeel op de uiteindelijk uitslag, maar het maakt dat het allemaal minder invloed op elkaar heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dat wist ik niet, ik dacht dat de invloed nog steeds hetzelfde was, maar dat de bekendmaking alleen op een andere volgorde/manier gedaan wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |