Dan ga je in Noord-Korea wonen, heb je ook geen last van die Hollanders.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:55 schreef Ryon het volgende:
Verder heeft Van Rey veel goed gedaan voor Limburg en Roermond en is hij kapot gemaakt door de Hollanders met hun verderfelijke en Limburg hatende mentaliteit.
In Noord-Korea woont Van Rey niet. Derhalve een slecht plan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dan ga je in Noord-Korea wonen, heb je ook geen last van die Hollanders.
Misschien kan je praten met van Rey, kijken of er een onbewoond eiland is wat hij kan opkopen. Kan hij een eigen land beginnen met jou persoon als eerste onderdaan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
In Noord-Korea woont Van Rey niet. Derhalve een slecht plan.
Wat is een Hollander? Volgens wikipedia een ander woord voor Nederlander. Wat is Van Rey zelf dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:55 schreef Ryon het volgende:
Verder heeft Van Rey veel goed gedaan voor Limburg en Roermond en is hij kapot gemaakt door de Hollanders met hun verderfelijke en Limburg hatende mentaliteit.
Oh god ze bestaan echt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:55 schreef Ryon het volgende:
Een Hollander is iemand uit noord of zuid Hollandquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is een Hollander? Volgens wikipedia een ander woord voor Nederlander. Wat is Van Rey zelf dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:55 schreef Ryon het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is een Hollander? Volgens wikipedia een ander woord voor Nederlander. Wat is Van Rey zelf dan?
Ik vermoed dat het sarcasme was.quote:
In Limburg is een Hollander iemand van boven de rivieren. Een boosaardig individu die ooit de kolenmijnen sloot.quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een Hollander is iemand uit noord of zuid Holland
Die hoeft niet naar de rechtbank.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:30 schreef Idisrom het volgende:
Wat is het verschil met een Ed Nijpels, die als financieel totaal onwetende een 'baantje' aanneemt als commissaris van DSB Bank?
Ja, dat is het verschil. Hun overeenkomst is dat ze zich beide laten fêteren door het bedrijfsleven zonder daarvoor prestaties te leveren. Prestaties in de vorm van objectieve beoordelingen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hoeft niet naar de rechtbank.
Dat gaat toch al jaren zo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, dat is het verschil. Hun overeenkomst is dat ze zich beide laten fêteren door het bedrijfsleven zonder daarvoor prestaties te leveren.
Dus dictators mogen ook de staatskas leegplunderen, zolang ze maar economische voorspoed hebben gebracht voor hun onderdanen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef timmmmm het volgende:
Je zou je af kunnen vragen waarom dit zo verschrikkelijk is. Het is aantoonbaar wel ontzettend goed geweest voor Roermond. Werd eerder bevoordeeld voor de algehele samenwerking dan benadeeld
Wat een drogreden. Dit vind ik een matige manier van discussieren. Ik zeg iets en in plaats van daarop ingaan, vergroot je het keer duizend in een verwrongen standpunt waar niemand het mee eens kan zijn en ga je roepen dat ik dat eigenlijk zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:59 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dus dictators mogen ook de staatskas leegplunderen, zolang ze maar economische voorspoed hebben gebracht voor hun onderdanen?
Beetje krom, "je hebt iets goeds gedaan, in ruil daarvoor mag je ongestraft criminele dingen doen".
Helemaal deugen deed het niet en de rest is allemaal recht door zee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef timmmmm het volgende:
Je zou je af kunnen vragen waarom dit zo verschrikkelijk is. Het is aantoonbaar wel ontzettend goed geweest voor Roermond. Werd eerder bevoordeeld voor de algehele samenwerking dan benadeeld
Mwoah. Dat weten we dus helemaal niet aangezien andere projectontwikkelaars amper kans kregen door dit ouwe jongens krentenbrood gedrag. Het lijkt me toch dat iemand die de opdrachten toch wel in z'n schoot geworpen krijgt automatisch minder z'n best gaat doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:10 schreef timmmmm het volgende:
Mijn stelling is dat het niet zo erg is dat van Rey en van Pol een vriendschappelijke relatie hebben en dat hun beslissingen beinvloed hebben omdat die beslissingen ook het beste voor Roermond waren.
Beetje vertrouwen moet je hebben in onze bestuurders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:25 schreef hpeopjes het volgende:
Is er serieus iemand die gelooft dat het op landelijk niveau minder erg is?
Ik denk dat op landelijk niveau de pakkans een stuk groter is. De lijntjes zijn dan niet zo kort.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:25 schreef hpeopjes het volgende:
Ik denk dat de enige reden dat politici het op landelijk niveau gemaakt hebben, is, doordat ze het 'spelletje' nog beter beheersen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik denk dat op landelijk niveau de pakkans een stuk groter is. De lijntjes zijn dan niet zo kort.
Het is ook aantoonbaar belangenverstrengeling, corrupt en funest voor het vertrouwen in bestuurders/ politici. Het doel heiligt de middelen niet imo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef timmmmm het volgende:
Zo werkt dat in de politiek.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:45 schreef detaris het volgende:
[..]
Het is ook aantoonbaar belangenverstrengeling,
quote:Het boek geeft een gedetailleerde indruk van het publieke leven van de politicus Jos van Rey. De schrijvers weten de moeilijke onderwerpen goed te verpakken opdat het een goed leesbaar en helder verhaal blijft ondanks de soms complexe verhoudingen.
In het boek wordt duidelijk dat Jos van Rey gedreven wordt door zijn passie voor Roermond én de VVD en daarvoor de randen van het acceptabele opzoekt. Ook wordt goed duidelijk dat Jos van Rey (te) weinig kritische mensen om zich heen heeft, waardoor hij nauwelijks feedback krijgt op zijn gedrevenheid. Daarnaast is Jos van Rey erg direct, is open over zijn afkeer (van onder meer de KVP en het CDA) en schuwt geen enkele confrontatie. (On)bewust ontstaat het beeld van de ‘onderkoning van Roermond’; een rol waarin hij veel aanzien geniet maar ook veel vijanden mee maakt.
Ook de verdiensten van Jos van Rey worden in het boek goed duidelijk: zonder Jos van Rey was Roermond een ingeslapen provinciestadje gebleven terwijl hij van Roermond een bruisende stad heeft weten te maken met een voortrekkersrol in heel Limburg en internationale allure.
Jos van Rey heeft dit niet alleen gedaan. Zijn machtig netwerk is dusdanig van omvang dat hij zaken geregeld krijgt die anderen nooit voor elkaar gekregen zouden hebben. Datzelfde netwerk werd ook zijn neergang en is nu onderwerp van een justitieel onderzoek.
Ook zijn krachtige bevlogenheid binnen de VVD werkt mee aan zijn neergang; de affaire Offermans en vermeende verkiezingsfraude zijn eveneens onderwerp van het justitieel onderzoek.
Toch blijkt uit het boek dat Jos van Rey bijzonder populair blijft in zijn Roermond: een derde van het electoraat staat achter hem en dat zal niet veel anders worden na de rechtszaak tegen Van Rey: Jos van Rey staat al tientallen jaren voor zijn stad en haar inwoners en dat zal geen enkele juridische uitspraak kunnen veranderen.
Ik denk van niet. Landelijke politiek werkt toch echt anders dan lokale politiek. De verschillen zijn zelfs dusdanig fundamenteel dat je er rustig vanuit kan gaan dat op landelijk niveau "kingpin" worden geen goed carrièreperspectief is tenzij je Poetin heet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige reden dat politici het op landelijk niveau gemaakt hebben, is, doordat ze het 'spelletje' nog beter beheersen.
Dus nog veel sluwer, smeriger, inhaliger, corrupter. Maar weten het ook véél beter te verbergen.
Wat is dat toch dat die Limbo's het altijd over mensen uit Noord en Zuid-Holland hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2016 01:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een Hollander is iemand uit noord of zuid Holland
Ik vind ook dat Van Rey en Van Pol een vriendschappelijke relatie mogen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Dit vind ik een matige manier van discussieren. Ik zeg iets en in plaats van daarop ingaan, vergroot je het keer duizend in een verwrongen standpunt waar niemand het mee eens kan zijn en ga je roepen dat ik dat eigenlijk zeg.
Dat slaat natuurlijk nergens op en op die basis ga ik niet met je in discussie. Mijn stelling is dat het niet zo erg is dat van Rey en van Pol een vriendschappelijke relatie hebben en dat hun beslissingen beinvloed hebben omdat die beslissingen ook het beste voor Roermond waren.
Ik zou graag hebben dat je daarop reageert in plaats van hyperbolische stellingen te poneren waar ik geenszins achter sta en dan die te bestrijden.
Goed voor Roermond, ten koste van de rest.quote:Op donderdag 12 mei 2016 07:55 schreef timmmmm het volgende:
Dus iedereen onder de rivieren heeft het beste met Van Rey voor? Dacht het nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 06:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
In Limburg is een Hollander iemand van boven de rivieren. Een boosaardig individu die ooit de kolenmijnen sloot.
Nee hoor, ik ben zelf inwoner van Roermond, maar van mij mag hij keihard veroordeeld worden. Aan de andere kant ben ik het wel weer eens met de uitspraak dat het Roermond uiteindelijk wel erg veel goed gedaan heeft. Het blijft natuurlijk altijd de vraag of dat niet gebeurd was met iemand anders op die positie, maar goed. Het is een narcistisch mannetje dat zelf geen kritiek kan hebben, tegenstanders werkt hij vakkundig uit de weg (op politiek gebied dan), maar desondanks heeft hij nog een ontzettend groot gedeelte van de Roermondse bevolking achter zich staan, daar zal een eventuele veroordeling niets aan veranderen. Sterker nog, ik denk dat het de steun alleen nog maar aanwakkert.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus iedereen onder de rivieren heeft het beste met Van Rey voor? Dacht het niet
Ja, ik ben een Hollander.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je wel weer zo schaapachtig doen, maar weet jij het dan?
Een Hollander is gewoon iemand uit Zuid- of Noord-Holland, niets anders.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, iemand boven de rivieren gespot. Of een Noord/Zuid-Hollander. Of een Nederlander.
Welnee. Het werkt precies hetzelfde, alleen met een lekkerder sausje er overheen om het verteerbaar te houden voor het volk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Landelijke politiek werkt toch echt anders dan lokale politiek. De verschillen zijn zelfs dusdanig fundamenteel dat je er rustig vanuit kan gaan dat op landelijk niveau "kingpin" worden geen goed carrièreperspectief is tenzij je Poetin heet.
Ah een kenner! Jij weet hoe de hazen lopen of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee. Het werkt precies hetzelfde, alleen met een lekkerder sausje er overheen om het verteerbaar te houden voor het volk.
Je bent echt hopeloos naïef als je denkt dat het anders werkt.
Ja, als je nu weer ziet wat ze van de Betuwelijn gebakken hebben, dan vraag ik me dit af idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:25 schreef hpeopjes het volgende:
Raar dat die Limbo's altijd zo afgeven op mensen uit deze twee provincies terwijl ze door heel Nederland gebashed wordenquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een Hollander is gewoon iemand uit Zuid- of Noord-Holland, niets anders.
Je kent het Designer Outlet Centre? Deze personen waren zo ongeveer de drijvende krachten hierachter. Net zoals het retailpark en heel wat andere projecten in Roermond. Zonder die dingen was Roermond een uitgestorven stad geworden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben Roermond op de kaart gezet, staat er.
Hoe moet ik dat precies zien?
En Roermond is nu een drukke metropool dankzij dat DO Centre en retailpark en nog wat dingen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je kent het Designer Outlet Centre? Deze personen waren zo ongeveer de drijvende krachten hierachter. Net zoals het retailpark en heel wat andere projecten in Roermond. Zonder die dingen was Roermond een uitgestorven stad geworden.
Wat een onzin, je beseft je dat we zonder dit soort lieden we het een stuk beter zouden hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als je nu weer ziet wat ze van de Betuwelijn gebakken hebben, dan vraag ik me dit af idd.
O, en verder heb ik nergens kritiek op hoor, we hebben het hier goed!
Volgens mij is het de enige stad in Limburg die nog steeds groeit. Daarnaast, kijk maar eens naar de filemeldingen op Duitse feestdagenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En Roermond is nu een drukke metropool dankzij dat DO Centre en retailpark en nog wat dingen?
Was een enquête gehouden over waarom ICT-projecten bij de overheid altijd mislukken hè.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah een kenner! Jij weet hoe de hazen lopen of niet?
Ik probeer daarmee alleen maar de gebruikelijke tegenargumentatie op kritiek voor te zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat een onzin, je beseft je dat we zonder dit soort lieden we het een stuk beter zouden hebben?
Dat we het goed hebben legitimeert dit soort criminaliteit nooit. Gewoon 15 jaar vastzetten en alles persoonlijk terug laten betalen die oude engnek.
Zelfde geldt voor die betuwelijn, gaan de verantwoordelijken zelf maar eens voelen hoe ze de armen behandelen.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik probeer daarmee alleen maar de gebruikelijke tegenargumentatie op kritiek voor te zijn.
Ja, ik weet echt niet wat ik me er bij moet voorstellen hoor. Ik weet wel dat in dat soort provinciesteden soms wethouders aantreden, die zo'n stad dan willen opstoten in de vaart der volkeren. Hier in de buurt ook zo'n stad en enkele generaties wethouders hebben dat ook geprobeerd. Nu staat er een plein met allerlei lelijke hoge kantoorgebouwen en als een kwart bezet is, is dat veel. En wat gebruikt wordt zal wrs zwaar gesubsidieerd gebruikt worden. Okee, ze hebben wel een hoog al drie decennia de stadskern ontsierend gebouw afgebroken, wat ook weer een prestigeproject van een wethouder uit de jaren 70 was, en myriaden winkelstraten aangelegd, maar daar zie je nu, zoals in bijna alle winkelstraten, ook de kaalslag in aanbreken... Heb je nog geluk dat die gemeente niet aan grondspeculatie deed, zoals weer wat grote gemeente deden in deze provincie, anders zou je dat echt ook terug zien komen in bezuinigingen op je voorzieningenniveau natuurlijk. Maar goed, zo stoot je je als gemeente wel op in de vaart der volkeren, dat wel, je hoort er niet bij als je bestuur geen grote puinhoop is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij is het de enige stad in Limburg die nog steeds groeit. Daarnaast, kijk maar eens naar de filemeldingen op Duitse feestdagen
Nou, hetgene dat gebouwd is, is juist wél allemaal in gebruik, sterker nog, dat wordt alleen maar uitgebreid omdat het zo succesvol isquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik weet echt niet wat ik me er bij moet voorstellen hoor. Ik weet wel dat in dat soort provinciesteden soms wethouders aantreden, die zo'n stad dan willen opstoten in de vaart der volkeren. Hier in de buurt ook zo'n stad en enkele generaties wethouders hebben dat ook geprobeerd. Nu staat er een plein met allerlei lelijke hoge kantoorgebouwen en als een kwart bezet is, is dat veel. En wat gebruikt wordt zal wrs zwaar gesubsidieerd gebruikt worden. Okee, ze hebben wel een hoog al drie decennia de stadskern ontsierend gebouw afgebroken, wat ook weer een prestigeproject van een wethouder uit de jaren 70 was, en myriaden winkelstraten aangelegd, maar daar zie je nu, zoals in bijna alle winkelstraten, ook de kaalslag in aanbreken... Heb je nog geluk dat die gemeente niet aan grondspeculatie deed, zoals weer wat grote gemeente deden in deze provincie, anders zou je dat echt ook terug zien komen in bezuinigingen op je voorzieningenniveau natuurlijk. Maar goed, zo stoot je je als gemeente wel op in de vaart der volkeren, dat wel, je hoort er niet bij als je bestuur geen grote puinhoop is.
Whehehe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kwam wel eng over, dacht even dat je een hersenbloeding had.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)justitie-verongeluktquote:Raadslid Christian Petermann (RPN) in Heerlen heeft de officier van justitie in de zaak tegen Jos van Rey 'een kampbeul van Auschwitz' genoemd. Ook wenste hij haar dood.
Het gaat om officier van justitie Anja Janssen die aanklager is in het proces tegen Van Rey. Tegen politicus Van Rey werd dinsdag twee jaar cel geëist door Janssen. Ook mag hij wat haar betreft drie jaar geen publiek ambt bekleden.
Petermann vindt die eis veel te hoog. 'Ik hoop dat Anja Janssen-De Boer, oftewel 'de Irma Grese van het OM' nog vanavond verongelukt', schreef hij op Twitter. Grese was chef kampbewaarster in de Tweede Wereldoorlog.
27 keer erger dan kamp
Later verwijderde hij de tweet maar tegen De Limburger zei hij dat hij er nog steeds achter staat. "Deze vrouw heeft de uitstraling van een kampbeul. Er zijn vreselijke dingen gebeurd in de kampen, maar de ellende die zij heeft veroorzaakt, gaat nog 27 keer verder", zei hij.
Toch is Petermann vandaag een stuk milder. Hij meldt dat 'de bewuste tweet na een verwoede privé-conversatie is geuit en daarna meteen is verwijderd'. Ook biedt hij zijn excuses aan het OM en Janssen aan. Het landelijk parket heeft aangifte gedaan tegen Petermann.
Een kistje trappist en de boel is zo gesust, hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n raadslid is toch niet meer serieus te nemen? Maar Limburg kennende zal hij wel gewoon op z'n post mogen blijven zitten.
Dat is dan heel hypocriet van die Brabanders want ze zijn minstens even debiel, vooral regio Eindhoven lijkt veel op Limburg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus iedereen onder de rivieren heeft het beste met Van Rey voor? Dacht het niet
Grappig trouwens dat die Limbo's het altijd over Hollanders hebben terwijl Brabanders nog wel de grootste hekel aan Limburgers hebben
De eci cultuur fabriek ook een 1-2 tussen Rey en polquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, hetgene dat gebouwd is, is juist wél allemaal in gebruik, sterker nog, dat wordt alleen maar uitgebreid omdat het zo succesvol is
Roermond zit in de Top 10 van de Nederlandse plaatsen, bekend in Chinaquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En Roermond is nu een drukke metropool dankzij dat DO Centre en retailpark en nog wat dingen?
Eigenlijk zou het OM alleen daarvoor al voor TBS moeten gaan. Het is volgens mij niet meer dan een gespeelde naïviteit om maar zich minder verdacht te maken. Iemand die wethouder is, een eigen assurantiekantoor heeft opgezet die moet zelf heel goed weten wat normaal is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:26 schreef watisernouweer het volgende:
Misschien komt dat wel omdat Van Rey zelf totaal niet begrijpt wat hij verkeerd heeft gedaan.
Flikker op manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 01:35 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dat is dan heel hypocriet van die Brabanders want ze zijn minstens even debiel, vooral regio Eindhoven lijkt veel op Limburg.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Flikker op manIk woon in regio Eindhoven en werk en Limburg. Dat lijkt echt in de verste verte niet op elkaar. Echt, ik zou nog niet in Limburg gaan wonen al kreeg ik er geld bij
Touchéquote:Op vrijdag 13 mei 2016 06:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De eci cultuur fabriek ook een 1-2 tussen Rey en pol
Dat is ook wel te zien aan de grote hoeveelheid Chinezen die je dagelijks in de stad tegenkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 06:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Roermond zit in de Top 10 van de Nederlandse plaatsen, bekend in China
Wat problemen met de bedrijfsvoering is nogal een understatement.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:34 schreef Metalfreak het volgende:
TouchéDie is niet zo succesvol, wel erg mooi geworden, maar er zijn wat problemen met de hele bedrijfsvoering...
Dit denkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:02 schreef Donnis het volgende:
[..]
In 10 minuten ben je in Limburg en dan nog doen alsof er groot verschil tussen zit.
Maar de Azijnfabriek is dan weer wel succesvol na de heropeningquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat problemen met de bedrijfsvoering is nogal een understatement.![]()
Een popzaal voor 700 bezoekers maken en je niet realiseren dat er geen markt voor is om dit minsten 100* per jaar voor 80% vol te krijgen om rendabel te worden, en vervolgens weer ism met de particulier opnieuw opgestarte azijnfabriek concerten voor 200 mensen organiseren.![]()
Volgens mij is alleen dat sterren restaurant wat in de eci zit winstgevend.
Dat iedereen in Nederland weet wat voor boevennest het daar is. Dat het een plek is waar een groot deel van de bevolking dat als een positieve zaak ziet. Maar ja, ze hebben wel een outletcenter...quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben Roermond op de kaart gezet, staat er.
Hoe moet ik dat precies zien?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:26 schreef watisernouweer het volgende:
Ik vind dat wat Van Rey volgens het OM gedaan heeft echt niet kunnen. Ook al heeft Roermond er misschien veel aan te danken. Maar al die luxe reisjes betaald door Van Pol, die dan weer alle bouwopdrachten kreeg. Ik vind het ook goed dat hier ingegrepen wordt.
Maar ik merk ook dat ik iets heel dubbels heb, want als ik dan Van Rey in interviews zie, dan heb ik gewoon veel medelijden met de man. Misschien komt dat wel omdat Van Rey zelf totaal niet begrijpt wat hij verkeerd heeft gedaan.
Waarom hebben ze nog niet een internationaal airport aangelegd dan in Roermond?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 06:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Roermond zit in de Top 10 van de Nederlandse plaatsen, bekend in China
Als ús Joske maar de kans had gekregen!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom hebben ze nog niet een internationaal airport aangelegd dan in Roermond?
Je hebt geen Google?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |