SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huisarts belde vanavond nog om te zeggen dat als de koorts morgen niet zakt we maandag wel de hap moeten bellen en niet wachten tot dinsdag ivm pinksteren. Toch heel netjes van m.
Hoop dat het niet nodig is.S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd Fazz![]()
En Selvaria welkom met je grote meisje
Franny beterschap, zo'n last van je hooikoorts is echt ruk.
Verder niet bijgelezen
Kwak hoe is het met melba?
Saar is met pcm best heel levendig, wil alleen amper drinken of eten, en zonder pcm is het een sneu meisje die de 40 graden aantikt.Ach sneutje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huisarts belde vanavond nog om te zeggen dat als de koorts morgen niet zakt we maandag wel de hap moeten bellen en niet wachten tot dinsdag ivm pinksteren. Toch heel netjes van m.
Hoop dat het niet nodig is.
Melba had tot vanmiddag uur of vier nog steeds 40+ koorts, ondanks pcm. Maar daarna zakte de koorts, wel nog pcm de nacht in om een piek te voorkomen/spiegeltje te behouden, maar ik denk/hoop dat we erdoorheen zijn w.b. koorts.
Wil nog niet echt eten, drinken net genoeg. ORS niet meer. Spugen de hele dag al niet meer gedaan.
We eindigden de dag moe maar spelend
Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kleine L is aan het oefenen met stapjes losgisteren deed ze er een stuk of 5! Ook klimmen ze beide op de salontafel (die is niet zo hoog).
N slaapt de hele week halve nachten tussen ons in. Wordt na een aant uur slapen wakker en is ontroostbaar. Tot we haar tussen ons in leggen. Dan slaapt ze.
Dankjewelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:12 schreef Hupje het volgende:
LT, ik wens je de kracht toe om te doen wat goed is voor jou.
Dankjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:41 schreef Kursor het volgende:
Van harte Fazz met je snelle F
(Nog 8 dagen, dan is de mijne ook al 2!)
Sterkte LT, hoop dat je er een weg in vindt.
Dat is het zeker..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:46 schreef Selvaria het volgende:
voor LT, wat een rotsituatie.
![]()
Verder kom ik even niet, we hebben net N.'s verjaardag gevierd met vrienden en familie en ik ben kapot.Het was heel gezellig, maar ik hoop dat volgende jaren wat minder intensief zijn.
![]()
Fotospam volgt.
Ja, heb je gelijk in, ik onderschat het zelf namelijk ook. En het lijkt elke keer erger te zijn. Ja ik dacht dat afleiding wel erg goed zou zijn in deze situatie... al maakt mijn brein toch wel plaats om er aan te denken..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:50 schreef Franny_G het volgende:
LT, liefdesverdriet wordt wel eens wat onderschat, volgens mij. Wat kun je daar kapot van zijn he?
Veel sterkte ermee, het wordt echt minder. Maar het is wel beter/handiger als er meer afstand is. Hoe pijnlijk ook. Je bent goed bezig door energie te gaan steken in uitbreiding van sociale contacten..
Ik heb de hele dag op bed gelegen: ziek van de hooikoorts. Het is de afgelopen week echt zo erg geweest. Hoogste pollenconcentratie in jaren, las ik. Ja, dat heb ik gemerkt. Medicijnen helpen maar deels en daar krijg ik ook weer bijwerkingen van..
Welkkom en gefeliciteerdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:57 schreef twist02 het volgende:
Legale meld!![]()
Sinds vandaag hebben wij ook gewoon een dreumes![]()
quote:Op zondag 15 mei 2016 08:10 schreef Shopaholic1984 het volgende:
LTJa, is erg dubbel en moeilijk, wil hem niet uit mijn leven ( want dat was nooit mijn keuze maar die van hem ) en nu lijkt het als of ik dat voor hem moet doen. Nu moet ik het zo zien dat ik het voor mezelf doe.. maar ik wíl het niet... en ik mis hem verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kleine L is aan het oefenen met stapjes losgisteren deed ze er een stuk of 5! Ook klimmen ze beide op de salontafel (die is niet zo hoog).
N slaapt de hele week halve nachten tussen ons in. Wordt na een aant uur slapen wakker en is ontroostbaar. Tot we haar tussen ons in leggen. Dan slaapt ze.
Oh wat goed van Len zielig voor N
hopelijk kan ze gauw weer ''zelf''slapen.
Succes met saarquote:Op zondag 15 mei 2016 10:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
L aan de wandel![]()
Straks met Sarah naar de Hap. Nog steeds 39.7 en vanmorgen donkere urine in de luier. Ze wil niet drinken en niet eten. Dus nu even langs.en veel beterschap.
Ik las uitzeikenquote:Op zondag 15 mei 2016 12:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ontstoken keelamandelen, pcm en vocht erin proberen te krijgen en uitzieken. Mn arme druppie![]()
![]()
Born to Lose, but Built to Win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Oh wat ben ik opgelucht dit te lezenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:59 schreef Franny_G het volgende:
LT, hier geen bijtertje maar wel een smijtertje. Dat is inmiddels al heel lang zo. Als ze haar zin niet krijgt, ergens boos of ontevreden over is, dan gaat ze gooien, met datgene dat voor handen is. Vaak ook vrij doelbewust en ze gaat er 9 van 10 keer mee door als wij duidelijk zeggen dat het niet mag. Dan moeten we haar echt tegenhouden/vastpakken om te zorgen dat ze stopt. Ik heb me er 'bij neergelegd' dat dit haar manier van uiten is. En dat we consequent moeten blijven in steeds weer aangeven dat we dat niet OK vinden. En meer dan dat kun je dus niet doen. Het zijn de middelen van een klein kind dat zich nog niet verbaal goed kan uiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |