Nah, hij kotste drie slokjes limo direct weer uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Saar had ook 40.5 vanavond en wilde niet drinken... tot ik appelsap in n fles gooide, zo 2 flessen leeg, weet niet of dat een optie is bij melba?
Na pcm was de koorts weg hier dus maak ik mij druk over een koortsstuip (paniekvogel)
Beterschap in elk geval en hopenlijk is hij morgen weer opgeknapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:00 schreef Chanty het volgende:
Fazz gefeliciteerd met je peuter (OMG!)
Beterschap voor alle zieke kindjes, het blijft maar aanhouden![]()
LtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:01 schreef JufMariska het volgende:
Annie![]()
En beterschaps voor Melba en Saar![]()
En een dikkevoor LT, beuh
![]()
En gefeliciflapstaart voor F & Fazz![]()
Hoop dat het kado in de smaak valt!
Hier alles goed met uk, maar J en ik hebben allebei keelontstekingHij snurkte mij daardoor 20x wakker, heel fijn
Oh bah, dat lijkt me echt verschrikkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beterschap alletwee.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Oh bah, dat lijkt me echt verschrikkelijk.beterschap alletwee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sorry voor de offtopic-kaap
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:10 schreef JufMariska het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sorry voor de offtopic-kaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kaap ook, met mn shit... geeft niets, wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 09:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook weer bijgelezen
JM wat een mooie tattoo![]()
En driftbuien... Af en toe wenste ik dat we behang hadden. Ik vind het maar zwaar, kan niet zoveel met dat gekrijs en gehuil om niks (want wil niet op de stoel, mag niet op schoot, mag kat niet slaan, mag geen filmpje of snoep). En dan komen mijn ouders... Lucas weer een mega meltdown tijdens het eten want hij wil op schoot eten. Vertelt mijn moeder doodleuk dat mijn broertje en ik nooit driftbuien gehad hebben (ja ik heb er 1 gehad maar verder waren wij altijd lief). Yeah right! Zeker het eea verdrongen.
En gisteravond wezen winkelen terwijl mijn ouders oo Lucas pasten en m naar bed brachten. De middag was drama (meneer was humeurig en driftig, de 12 weken oude pup van mijn ouders is nu al op ooghoogte van Lucas en een opgewonden standje dus Lucas vindt dat eng, de katten zijn ook not amused). Toen we weggingen hoop gehuil dus hadden er een hard hoofd in maar het is best goed gegaan en hij sliep gewoon toen we terug kwamen
dat geeft hoop voor de bevalling.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
LTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LT, wat een nare situatie. Logisch dat je je een beetje verloren voelt, je vriend is meestal ook meteen je bestie. Dan val je in een gat als die allebei wegvallen ineens.
Dat gezegd hebbende geloof ik niet in 'vrienden blijven'. Dat kan imho alleen bij de gratie van partij 1 die partij 2 terug wel, en partij 2 die daarvan geniet. Dat is geen vriendschap. Dan ben je beter af zonder, zodat je ruimte hebt voor echte vrienden. Just my 2 cents.
JM, vervelend! Dat lijkt me ook een nutteloos energie-wormhole ja. Hopelijk kan daar snel iets in gebeuren!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.![]()
Fazzo van hrte met je peuter! Wat vond hij van het fietsje? En is het droog gebleven? Fijne dag gewenst met zijn allen <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: