Ik bedoel een liter vocht in totaal, dmv voeding krijg je al heel veel binnen. Ik weet eigenlijk niet meer zeker of het een liter was, maar ik weet nog wel dat 1 glas drinken genoeg was om aan het minimum te komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Een liter vind jij meevallen?
Als het een liter moet zijn gaat ze sowieso dood![]()
ja, maar de mijne blieft geen pap etcquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:58 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik bedoel een liter vocht in totaal, dmv voeding krijg je al heel veel binnen. Ik weet eigenlijk niet meer zeker of het een liter was, maar ik weet nog wel dat 1 glas drinken genoeg was om aan het minimum te komen.
ik denk dat het een soort omavreetcoma is ofzo. Ik kan het ook niet verklaren. Ze eet/drinkt bij mijn vader of mijn schoonmoeder áltijd meer dan thuisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh boks SQ. Alleen drinkt A nog wel melk, gelukkig. Overdag hooguit drie slokjes uit de rietjesbeker. Wat ik er ook in doe. En wat badwater (hey, Zwitsalshampoo is vast veilig toch..). En hoe vaker ik aanbied hoe puberaler haar "NEEHEE" wordt. Totdat ze een dagje bij zwager en schoonzus is. En dan drinkt ze ineens hele tuitbekers leeg
. Dus als je de gouden tip hebt hoor ik 'm graag.
Als we Annie en Mauw laten meeten gaan ze vast van de weeromstuit overal JA op zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Nej. Nej. NEJNEJNEJNEJNEJ. NEEEEJ.
Nej.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:38 schreef Skittles het volgende:
Razz ik heb echt hard zitten lachen om je filmpje![]()
Vervelend dat ze in ieder geval thuis niet wil drinken, SQ![]()
Die Nee-fase duurt lang![]()
Omgekeerde psychologie werkt hier niet zo. We gingen vandaag naar het centrum fietsen en daar even rondlopen. Na een tijd wil ik haar weer terug in haar fietszitje doen. Dramagehuil inclusief uit m'n armen proberen te kronkelen, zich achterover laten vallen en zich omdraaien zodat ik haar benen niet langs het stuur kreeg. Dus ik zet haar neer en zeg "dan ga je maar niet zitten in het stoeltje. Ga maar naar huis lopen!" Waarop mijn kind heel vrolijk "Oké!!!" antwoordt en wegrent
Hier werkt de omgekeerde psychologie zo goed dat die van mij dan helemaal in de war raakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:38 schreef Skittles het volgende:
Razz ik heb echt hard zitten lachen om je filmpje![]()
Vervelend dat ze in ieder geval thuis niet wil drinken, SQ![]()
Die Nee-fase duurt lang![]()
Omgekeerde psychologie werkt hier niet zo. We gingen vandaag naar het centrum fietsen en daar even rondlopen. Na een tijd wil ik haar weer terug in haar fietszitje doen. Dramagehuil inclusief uit m'n armen proberen te kronkelen, zich achterover laten vallen en zich omdraaien zodat ik haar benen niet langs het stuur kreeg. Dus ik zet haar neer en zeg "dan ga je maar niet zitten in het stoeltje. Ga maar naar huis lopen!" Waarop mijn kind heel vrolijk "Oké!!!" antwoordt en wegrent
Geen ervaring met de auto, maar het ligt nogal in een oude buurt van Utrecht centrum, veel krioelstraatjes... Ik zou met OV gaan, er is wel een bushalte voor de deur.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:55 schreef Skittles het volgende:
Nijntje museum lijkt me trouwens heel tof om heen te gaan! Is het een beetje goed bereikbaar met de auto? Als in niet 500 straatjes links en dan weer rechts, oeps straat gemist en dan allemaal eenrichtingswegen waardoor je 15 minuten langer onderweg bent?
Mwuhahahaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:58 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hier werkt de omgekeerde psychologie zo goed dat die van mij dan helemaal in de war raakt.. Als ik zoiets doe dan roept ze meteen: 'Nee, stoeltje zitten!'. Als ik haar dan in het stoeltje zet, zou ze roepen: 'Nee, lopen!' Soms gaat het letterlijk minuten lang achter elkaar zo door. Ze weet dan op een gegeven moment helemaal niet meer wat ze nu echt wil.
. Dus dan beslis ik maar.
. (Ook een strategie natuurlijk: ultieme verwarring zaaien en de macht overnemen.)
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:59 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Geen ervaring met de auto, maar het ligt nogal in een oude buurt van Utrecht centrum, veel krioelstraatjes... Ik zou met OV gaan, er is wel een bushalte voor de deur.
RIP (aan de oren van de) medepassagiersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Met de trein met lou, dat lijkt me een interessante casus
dokter bellen voor info..quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Nijntje museum is écht heel leuk! Wij zijn er zaterdag geweest.. (of eigenlijk peuter en ik, dreumes was ziek). En als het kan zou ik inderdaad met het ov gaan (wij waren op de fiets 10 km door wind en regen). Maar het was een enorm succes..
We gaan binnenkort nog eens, maar dan als dreumes ook mee kan. Ik denk niet dat we voorbij de verkeerskamer komen.. Favoriete woord nog steeds: auto! (alles met wielen en ook als hij alleen een vrachtwagen hoort)
Hij is trouwens ook lekker bezig met NEE! Maar hij kan gelukkig ook heel goed ja zeggen. Als je hem iets vraagt en hij wil het graag dan gaat hij ook helemaal stralen. Verder is hij nu bezig met dat stoten pijn doet. Als hij zich stoot hoor je eerst "au!" en dan daarachteraan "pijn!". Maar nu ook als hij zich stoot aan een doekje ofzo en het heus geen pijn doet..
Even een andere vraag: L is 8 april ingeent tegen (BMR). 8 dagen later werd hij ziek, 4 dagen hoge koorts en kenmerkende mazelenuitslag op vooral buik en rug, maar ook op andere plaatsen. Maar hoe snel zou die uitslag weg moeten zijn? Hij is op zich beter, maar de vlekjes gaan niet echt weg en dat vind ik raar.. Moet ik daar toch mee naar de dokter? Iemand ervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |