lol idd belachelijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:20 schreef roos85 het volgende:
Het blijft gewoon belachelijk dat een vals zingende Jeffrey wel door is. Yoran had niet de beste timing, maar zong niet vals.
Hoofd en kleding kloppen niet bij elkaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:34 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
What the f... hebben ze met dr gedaan?!
OMG! Er moest iets aan dat meisje gebeuren, maar dit is toch totaal kansloos?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:34 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Oow. Nou ik weet dat bij idols altijd tig liveshows waren met verschillende thema's.quote:Op maandag 16 mei 2016 08:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welke ontwikkeling? Over 3 weken is het afgelopen.
Geloof niet dat er nog veel gaat gebeuren qua ontwikkeling bij wie dan ook.
Dat vonden we allemaal geloof ik, snap ook niet dat ze het concept zo hebben omgegooid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oow. Nou ik weet dat bij idols altijd tig liveshows waren met verschillende thema's.
Vandaar mijn reactie.
Dat vond ik juist leuk aan idols.
Maar is dat veranderd dan?
Ja, maar 3 liveshows ofzo. Echt stomquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oow. Nou ik weet dat bij idols altijd tig liveshows waren met verschillende thema's.
Vandaar mijn reactie.
Dat vond ik juist leuk aan idols.
Maar is dat veranderd dan?
Understatementquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar 3 liveshows ofzo. Echt stom
Dat was tof inderdaad. Daarna heeft geen enkele TAL dat gedaan... Dit hoorde gewoon bij Idolsquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:03 schreef roos85 het volgende:
Volgens Wikipedia waren dit de thema's:
Top 40
Nederlandstalig
80's
Love
Disco
Bigband
Nederlands product
Dit is echt heel ergquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:34 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat vond ik ook leukquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was tof inderdaad. Daarna heeft geen enkele TAL dat gedaan... Dit hoorde gewoon bij Idols
We kennen dr natuurlijk verder ook niet zo, maar nee... Lijkt me niet dat ze zich zo op dr gemak voelt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg![]()
Dit past toch totaal niet bij haar.
Dus datquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:37 schreef MissJ het volgende:
nou, daar gaan we. Heb er eigenlijk niet zo'n zin in, maar gelukkig is dit topic er
nou echt hequote:Op woensdag 18 mei 2016 20:37 schreef roos85 het volgende:
Wat is deze
Hebben we bij het ESF nog niet genoeg epilepsie materiaal voor onze kiezen gehad
Mweeh...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:38 schreef roos85 het volgende:
Nina is in ieder geval beter gekleed dan op die ene foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |