Heb het examen net even doorgenomen (ik geef bijles natuurkunde, dus daarom wel interessant om te zien wat er nu teruggekomen is op het examenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:22 schreef Munchlax het volgende:
Ben terug van examen Natuurkunde (havo), vond hem best lastig, anderen uit m'n klas ook, maar had hem wel redelijk goed gemaakt dacht ik. Toch als ik nu kijk in het antwoordenmodel heb ik echt vies veel fouten door van die simpele dingen.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:25 schreef Munchlax het volgende:
[..]
haha, nee juist niet. vies veel rekenvragen altijd
* JoelBaka heeft al 6 jaar geen 'natuurkunde' c.q. NASK gehad.quote:
Goed voorbereid voor morgen? Heb jij het volgende document al doorgelezen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:34 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
[..]
* JoelBaka heeft al 6 jaar geen 'natuurkunde' c.q. NASK gehad.
Leuk om te horen, thanks! De tijd vliegt ook echt voorbij, voor je het weet heb je nog maar een kwartiertje haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:32 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Heb het examen net even doorgenomen (ik geef bijles natuurkunde, dus daarom wel interessant om te zien wat er nu teruggekomen is op het examen). Inderdaad een pittig examen, met relatief veel 'net dat beetje extra (inzicht)' vragen. Petje af voor de kandidaten die dit examen hebben moeten doorstaan
Ik had hem al gezien jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:36 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Goed voorbereid voor morgen? Heb jij het volgende document al doorgelezen?
https://www.examenblad.nl(...)_regels_ce_NL_hv.pdf
Ik zat ook rond de 46 punten, maar ik wist mijn antwoorden niet helemaal zeker meer.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:14 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb hem gelijk nagekeken...46 punten...
Wat was de formule? (46/67)*9)+1?
Ik was de achterkant nog vergeten na te kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik zat ook rond de 46 punten, maar ik wist mijn antwoorden niet helemaal zeker meer.
Ik heb morgen ook examen NL, maar nog geen een geoefend, welke zou ik doen dan 1 of 2?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:00 schreef JoelBaka het volgende:
Ik ben echt heel blij dat ik nu havo NL-2015-2 aan het maken ben, die lijkt namelijk enorm op jullie examen van net! En die is idd ook compleet anders dan die uit het eerste tijdvak.
Ik zou tijdvak 2 oefenen, daar zitten zowel de vraagsoorten van tijdvak 1 in en dus nog een heleboel extra die nu dus bij vwo terug kwamen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook examen NL, maar nog geen een geoefend, welke zou ik doen dan 1 of 2?
Samenvatten is uit het examenprogramma geschrapt dus dat hoef je niet meer op die manier te kunnen. Nu doen ze een soort van mini-samenvatten, komt ook voor in 2015-2 dus gewoon even oefenenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Munchlax het volgende:
Trouwens, moest je eerst niet altijd van die samenvattingen maken van iets van 200 woorden? Ik zie dat niet meer in de examens terug, maar weet dus niet of dat moet of niet.
Allebei natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:02 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook examen NL, maar nog geen een geoefend, welke zou ik doen dan 1 of 2?
Wat maakt dat uit jij haalt toch een 8quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef Kauai het volgende:
Mag je een 3 of 4 halen voor Nederlands? Of mag dat niet omdat het een kernvak is
Bedoel je op het CE of als eindlijst?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef Kauai het volgende:
Mag je een 3 of 4 halen voor Nederlands? Of mag dat niet omdat het een kernvak is
Voor je CE mag je een 3 of 4 halen mits je eindcijfer dan een 5 of hoger is. Als eindcijfer mag je geen 3 of 4 staan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef Kauai het volgende:
Duurt eventjes, komt welquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:41 schreef Goldenrush het volgende:
Mensen al klachten bij LAKS kunnen indienen? Heb een klacht verstuurd maar moet bevestigen en heb de mail nog niet binnen
Ah gunstig gunstigquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:51 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Voor je CE mag je een 3 of 4 halen mits je eindcijfer dan een 5 of hoger is. Als eindcijfer mag je geen 3 of 4 staan.
--------------------------------------------------
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit jij haalt toch een 8
CEquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Bedoel je op het CE of als eindlijst?
Nederlands is nooit te doen, elk jaar gezeik. Heb even het examen globaal doorgenomen, weer van die typische vwo-teksten. Misschien binnenkort even een tekstje maken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:56 schreef Unites het volgende:
Nederlands was niet te doen.
M'n cijfer ligt tussen de 4.1 en 6.1
Totaal anders dan voorgaande jaren... 1 tekst meer en hele gekke vragen. Ook geen drogredenen en zo...
Ook te veel open vragen...... echt HEEL WEINIG meerkeuze.
teksten waren te abstract en totaal niet interessant.
En ja, dat vond ik bij de voorgaande jaren wel het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |