Dat kan dus ook anders? Ik heb geen dvd speler in mijn laptop, en heb sinds civ5 geen spel meer gekocht of gespeeld. Zal wel even googelen waar je goedkoper kunt downloadenquote:
42 euro via Mediaamarkt zelfs http://www.mediamarkt.nl/(...)tm_campaign=regulierquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:41 schreef slaveloos het volgende:
Downloaden met steak kost 60 euro? Maar een dvd 45 euro? Wat een onzin
g2play heb ik em gehaald voor 42 euro. Direct download dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Dat kan dus ook anders? Ik heb geen dvd speler in mijn laptop, en heb sinds civ5 geen spel meer gekocht of gespeeld. Zal wel even googelen waar je goedkoper kunt downloaden
Thanks! Oh en dan bier en pizza inslaan, telefoon op stil en maandag met kleine oogjes op het werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:46 schreef ems. het volgende:
Ik heb vannacht trouwens al even gespeeld en mijn eerste indrukken zijn ook heel positief. Ontzettend veel te doen en een hoop nieuwe mechanics. Voelt veel meer als een "nieuw" spel dan Civilization 5 bij release.
Wel even wennen trouwens met al die nieuwe mogelijkheden.
[..]
g2play heb ik em gehaald voor 42 euro. Direct download dus.
Hmm hier was ie 48 euro bij de Bart Smit...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Gehaald voor 42 euro bij de Bart Smit.
Datquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:37 schreef jogy het volgende:
Kak, waar ik met after earth nog niet eens één potje af heb kunnen spelen ben ik nu weer ouderwets aan het 'just one more turn'-en tot het weer veel te laat is.
Ouderwets kutgeweldig.
Je kan online een code kopen die je in Steam kan gebruiken, zo heb ik het ook gedaan (en 47 euro betaald).quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Dat kan dus ook anders? Ik heb geen dvd speler in mijn laptop, en heb sinds civ5 geen spel meer gekocht of gespeeld. Zal wel even googelen waar je goedkoper kunt downloaden
Ah joh, lekker de archer een paar promoties kunnen geven straks, komt goed.quote:
Ik merk wel dat de AI ontzettend inconsequent is in zijn eigen regels.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:44 schreef jogy het volgende:
maar veel klachten over de AI, terecht of onterecht? ik zit 1 level onder 'normal' en merk wel dat ze niet heel snel van eventuele fouten leren. Ik heb nu al zo veel oorlogen gevoerd en gewonnen dat ik puur op de 'sorry, vermoord me niet' afbetalingen mijn landje kan runnen.
Ik vind ze niet echt merkbaar dom, eigenlijk zelfs een vrij slimme move (goed, die pakt dom uit, maar voelt 'logisch' aan). Ik was als Amerika mooi mijn continent aan het schoonvegen, 2 Civ's uitgeroeid, paar City States, en terwijl ik net de tweede Civ's laatste stad verover verklaart een andere grote Civ op het continent de oorlog, sámen met een grote City State. Met als redenering ook echt iets van 'ik moet dit doen, het kan zo niet doorgaan'. Dus nou ja, het voelde wel erg sneaky, even wachten tot ik een Civ opruim, en dan snel mij pakken terwijl bepaalde units nog moeten healen (of onderweg waren naar die City State, die ik inderdaad nu wilde gaan slopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:44 schreef jogy het volgende:
maar veel klachten over de AI, terecht of onterecht? ik zit 1 level onder 'normal' en merk wel dat ze niet heel snel van eventuele fouten leren. Ik heb nu al zo veel oorlogen gevoerd en gewonnen dat ik puur op de 'sorry, vermoord me niet' afbetalingen mijn landje kan runnen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:37 schreef jogy het volgende:
Kak, waar ik met after earth nog niet eens één potje af heb kunnen spelen ben ik nu weer ouderwets aan het 'just one more turn'-en tot het weer veel te laat is.
Ouderwets kutgeweldig.
Ja, dat heb ik ook gemerkt. Vooral die Teddy Roosevelt is een slinkse motherfucker. Eerst allemaal complimenten omdat ik de vrede op het continent bewaar, daarna opeens met z'n handen in het broekje Saladin om mij kapot te makenquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik merk wel dat de AI ontzettend inconsequent is in zijn eigen regels.
Amerika wil geen oorlog op zijn eigen continent bijv. maar neemt ondertussen alle city-states over waarna hij zelf de oorlog verklaart aan de overige civs.
Ghandi verklaart me de oorlog (for unknown reasons) om me daarna de vrede te verklaren, maar niets met me te maken wil hebben omdat ik een warmonger ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |