abonnement Unibet Coolblue
pi_162096190

Welkom in het Groningen topic, die als sinds juni 2006 bestaat op het forum van Fok! Hier komen
Groningers bij elkaar om te kletsen, de dag door te nemen en natuurlijk (mini)meets te organiseren.
Wij hebben niet echt regels, maar houd het netjes, gezellig en natuurlijk: houd je aan de policy van Fok!


fok.png
FOKicon.jpg
iIPkY.gif Pauly.jpg oj.jpg danica.jpg artoflove.jpg ik.jpeg psm753.jpg
IL96.gif avatar.jpg t8vthc_th.gif leleava.gif avak.jpg luciano3.png 82jnhwm.gif jurkje.gif abc.jpg
gras.jpg Duikertje%202.png Gitaarmannetje2.gif robb.png slorkfok.gif nice2.gif bb1.jpg World.png tulp.jpg
pijl.png kerol5.gif grologo.JPG nn.jpg avatar-hubert.gif wilier.jpg fok_priest.jpg Metallica_2006.gifdraccavv.png join the club!


Topicreeks: Groningen mag ook een eigen topic
Oog TV (Omroep Organisatie Groningen)
STADJERSTV
Beno's Stad - Videoarchief

Officiële links:
Groningen.nl
FC Groningen.nl
Gemeente Groningen

Overige links:
Nog meer mooie foto's van de Stad
En nog meer...
Groningen in Beeld
Stad en omgeving...
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad
NoordNL, Historische foto's


Muzikale toevoegingen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiddelde temperatuur komende 48uur


Locaties in Groningen

[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
__________________________________________________



De OP
pi_162096262
En dan knal je de Primark in de TT. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_162096300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:03 schreef Sarasi het volgende:
En dan knal je de Primark in de TT. :')
Is het niet geweldig dat Groningen er nu ook bijhoort? :Y
pi_162096419
Dankje Sarasi O+
Mijn rij-instructeur kocht nog een McFlurry voor mij voordat ik aan mijn examen begon. McDonalds geeft je vleugels. :') _O-
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162097828
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Dankje Sarasi O+
Mijn rij-instructeur kocht nog een McFlurry voor mij voordat ik aan mijn examen begon. McDonalds geeft je vleugels. :') _O-
In 1x gehaald?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_162098092
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef Albert86 het volgende:

[..]

In 1x gehaald?
:Y
Het was zo spontaan. Mijn rij-instructeur zag gister dat er vandaag om 14:00 een leeg plekje was dus hij appte mij gistermiddag van "wil je morgen rij examen afleggen?" Ik durfde eigenlijk niet. _O-
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162098264
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

:Y
Het was zo spontaan. Mijn rij-instructeur zag gister dat er vandaag om 14:00 een leeg plekje was dus hij appte mij gistermiddag van "wil je morgen rij examen afleggen?" Ik durfde eigenlijk niet. _O-
Hah beter. Heb je ook geen tijd om zenuwachtig te worden. Heb m'n rijbewijs nu 11 jaar, maar weet nog precies waar ik langs reed...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_162098293
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Hah beter. Heb je ook geen tijd om zenuwachtig te worden. Heb m'n rijbewijs nu 11 jaar, maar weet nog precies waar ik langs reed...
Ja inderdaad, lekker spontaan dit. :D ook in winschoten of ergens anders?
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162098317
GEFELICITEERD OPSI !
pi_162098341
DANKJE GIBSII
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162098373
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Ja inderdaad, lekker spontaan dit. :D ook in winschoten of ergens anders?
Ik heb in Winschoten afgereden met de motor. Wat een neukverkeersplein daar. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_162098472
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb in Winschoten afgereden met de motor. Wat een neukverkeersplein daar. :')
Bedoel je zo'n roodgekleurde verkeersplein, daarzo bij centrum?
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162098536
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
DANKJE GIBSII
ALSTU :D

quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb in Winschoten afgereden met de motor. Wat een neukverkeersplein daar. :')
Heuj hoe issie met jou dan :D ?
pi_162098583
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Bedoel je zo'n roodgekleurde verkeersplein, daarzo bij centrum?
Ja, vreselijk. :')

En hoi Gibs! :W Mwah-ish. Wel oké.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162098788
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Ja inderdaad, lekker spontaan dit. :D ook in winschoten of ergens anders?
Nee. In Emmen. Ben een Drent, maar woon inmiddels alweer 7 jaar in Grunn :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_162098807
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, vreselijk. :')

En hoi Gibs! :W Mwah-ish. Wel oké.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, vreselijk. :')

En hoi Gibs! :W Mwah-ish. Wel oké.
Hmm hopelijk gauw helemaal goed :D

Ik vond het trouwens best wel leuk bieren in de Pint :D
pi_162099014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]


[..]

Hmm hopelijk gauw helemaal goed :D

Ik vond het trouwens best wel leuk bieren in de Pint :D
Zeker. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 20:45:28 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162099449
Goezo Opso!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162099682
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:26 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Nee. In Emmen. Ben een Drent, maar woon inmiddels alweer 7 jaar in Grunn :)
Ghehe maar er gaat niets boven Groningen toch O+
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, vreselijk. :')

En hoi Gibs! :W Mwah-ish. Wel oké.
Oh my god ja, je moet echt overal voorrang geven daar. Zoveel winkelend publiek :') gelukkig hoefde ik daar niet langs
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:45 schreef Renesite het volgende:
Goezo Opso!
dankje René-met-een-streepje-op-de-laatste-e :@ O+
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162099732
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb in Winschoten afgereden met de motor. Wat een neukverkeersplein daar. :')
Ah, de oh zo geweldige "rotonde" die ze daar in 2014 hebben gemaakt die de veiligheid zou verbeteren. Vreselijk ellendeding is dat. Fietsers hebben van alle kanten voorrang, velen denken dat voetgangers dat ook hebben omdat ze van hetzelfde pad gebruik moeten maken als fietsers maar wettelijk gezien hebben ze geen voorrang, regel is alle bestuurders van rechts gaan voor. Maar die voetgangers lopen gewoon door als ze vanaf de Klinker/Jumbo richting de Venne (of omgekeerd) lopen. Fietsers komen van alle kanten op je af.

Ze hadden gewoon de oude fatsoenlijke rotonde daar moeten houden, die verandering is er alleen maar onveiliger op geworden. En nu komt er midden op dat grasveld ook nog een kunstwerk te staan met waterval waardoor je dus de boel helemaal niet goed meer kunt overzien.
pi_162099877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Ah, de oh zo geweldige "rotonde" die ze daar in 2014 hebben gemaakt die de veiligheid zou verbeteren. Vreselijk ellendeding is dat. Fietsers hebben van alle kanten voorrang, velen denken dat voetgangers dat ook hebben omdat ze van hetzelfde pad gebruik moeten maken als fietsers maar wettelijk gezien hebben ze geen voorrang, regel is alle bestuurders van rechts gaan voor. Maar die voetgangers lopen gewoon door als ze vanaf de Klinker/Jumbo richting de Venne (of omgekeerd) lopen. Fietsers komen van alle kanten op je af.

Ze hadden gewoon de oude fatsoenlijke rotonde daar moeten houden, die verandering is er alleen maar onveiliger op geworden. En nu komt er midden op dat grasveld ook nog een kunstwerk te staan met waterval waardoor je dus de boel helemaal niet goed meer kunt overzien.
Ik heb oude situatie niet meegemaakt, maar rotonde van nu is écht EXTREEM onoverzichtelijk. Je moet op van alles letten waardoor het gewoon niet veilig is.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162099927
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Ik heb oude situatie niet meegemaakt, maar rotonde van nu is écht EXTREEM onoverzichtelijk. Je moet op van alles letten waardoor het gewoon niet veilig is.
De oude situatie was gewoon een normale rotonde.
pi_162099937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Ah, de oh zo geweldige "rotonde" die ze daar in 2014 hebben gemaakt die de veiligheid zou verbeteren. Vreselijk ellendeding is dat. Fietsers hebben van alle kanten voorrang, velen denken dat voetgangers dat ook hebben maar dat hebben ze officieel niet, regel is alle bestuurders van rechts gaan voor. Maar die voetgangers lopen gewoon door als ze vanaf de Klinker/Jumbo richting de Venne (of omgekeerd) lopen. Fietsers komen van alle kanten op je af.

Ze hadden gewoon de oude fatsoenlijke rotonde daar moeten houden, die verandering is er alleen maar onveiliger op geworden. En nu komt er midden op dat grasveld ook nog een kunstwerk te staan met waterval waardoor je dus de boel helemaal niet goed meer kunt overzien.
"Het is veiliger omdat niemand het snapt en iedereen dus stapvoets gaat rijden!" Ja totdat de locals zelf een ongeschreven set voorrangsregels hebben bepaald en er iemand voor het eerst komt, dan gaat het fout. :')

Verder wel prima stad om af te rijden vond ik. De binnenstad van Groningen is ook een monster met al die eenrichtingsverkeerswegen en suïcidale fietsers. :r Had er vanochtend bijna eentje onder m'n voorwiel, die kwam van links én had haaientanden, maar besloot toch wel voor me langs te kunnen. De auto erachter toeterde al dus ik heb het bij een vermoeid hoofdschudden gelaten. #oudenwijs :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_162099990
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

"Het is veiliger omdat niemand het snapt en iedereen dus stapvoets gaat rijden!" Ja totdat de locale zelf een ongeschreven set voorrangsregels hebben bepaald en er iemand voor het eerst komt, dan gaat het fout. :')

Verder wel prima stad om af te rijden vond ik. De binnenstad van Groningen is ook een monster met al die eenrichtingsverkeerswegen en suïcidale fietsers. :r Had er vanochtend bijna eentje onder m'n voorwiel, die kwam van links én had haaientanden, maar besloot toch wel voor me langs te kunnen. De auto erachter toeterde al dus ik heb het bij een vermoeid hoofdschudden gelaten. #oudenwijs :P
Stapvoets rijden ze er meestal niet, er is laatst al iemand van de fiets gereden en ook al meerdere "bijna ongelukken" maar er moet denk ik eerst iemand doodgereden worden tot de gemeente inziet hoe dom ze bezig zijn geweest.

Heb zelf jaren geleden mijn auto rijexamen ook in Winschoten gedaan, relaxed vind ik daar dat er helemaal geen stoplichten zijn, alleen rotondes.

Woon er sinds 2 jaar vlakbij maar dat ding aan het Oldambtplein vermijd ik altijd als ik op de fiets ben, steek vlak ervoor wel over als ik naar de Jumbo moet. Met de auto rij ik er liefst ook niet langs, rij nog liever een stukje om. Heb weleens meegemaakt dat ik ruim een kwartier moest wachten tot alle fietsers en voetgangers over waren gestoken.
pi_162100020
Suïcidale fietsers, moest gniffelen :D. Maar het is totaal niet grappig nee, fietsers in Groningen fietsen zo onveilig. Vaak genoeg een scheldende buschauffeur meegemaakt doordat hij bijna een fietser aanreed die uit het niets overstak ofzo.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162100023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Stapvoets rijden ze er meestal niet, er is laatst al iemand van de fiets gereden en ook al meerdere "bijna ongelukken" maar er moet denk ik eerst iemand doodgereden worden tot de gemeente inziet hoe dom ze bezig zijn geweest.
Hoorde je dit van de buurvrouw van je ouders 2 dorpen verderop?
pi_162100167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoorde je dit van de buurvrouw van je ouders 2 dorpen verderop?
Sinds wanneer wonen mijn ouders 2 dorpen verderop? Dan weet je meer dan ik namelijk. Ik rij er zelf regelmatig langs, woon 3km van centrum Winschoten namelijk.
pi_162100173
Ik vind Winschoten wel mooi geworden met dat nieuwe theater. Ze zijn nu na tig jaar ook dat busstation aan het slopen. :D
pi_162100206
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Suïcidale fietsers, moest gniffelen :D. Maar het is totaal niet grappig nee, fietsers in Groningen fietsen zo onveilig. Vaak genoeg een scheldende buschauffeur meegemaakt doordat hij bijna een fietser aanreed die uit het niets overstak ofzo.
Zolang het goed gaat is het achteraf best grappig. Met de auto kan het me altijd wat minder schelen, moeten ze zelf weten, maar met de motor vlieg ik zelf ook onderuit en dat is niet chill. :')
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 21:07:18 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162100282
Welke rotonde is dat?

In Groningen heb je veel meer slechte plekken durf ik te zeggen. Visbuurt, rotondes Hoogkerk dansen de lesauto's ook rond, je hebt Selwerd met allemaal kut-kruizingen en we vergeten toch niet de nieuwe Ebbingestraat met 2303423 fietsen die allemaal rechts van je langs gaan terwijl je fucking rechtsaf moet :r !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162100283
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Sinds wanneer wonen mijn ouders 2 dorpen verderop? Dan weet je meer dan ik namelijk. Ik rij er zelf regelmatig langs, woon 3km van centrum Winschoten namelijk.
Rustaaahgggg, ik vind dat je altijd mooi eelsk kan vertellen over je buurtavonturen. *;
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 21:08:09 #32
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162100309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Rustaaahgggg, ik vind dat je altijd mooi eelsk kan vertellen over je buurtavonturen. *;
Mussel O+ ! Scheemda O+ ! Buurtknoalsterjipsingboertangerexloërmond O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162100328
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zolang het goed gaat is het achteraf best grappig. Met de auto kan het me altijd wat minder schelen, moeten ze zelf weten, maar met de motor vlieg ik zelf ook onderuit en dat is niet chill. :')
Heb liever ook geen fietser onder de auto. In de Nassaustraat in Winschoten gebeurt het regelmatig dat scholieren met z'n 2 naast elkaar fietsen, en zodra je ze in wilt halen gaan ze opeens met 3 of 4 personen slingerend naast elkaar fietsen. En zodra ze door hebben dat er auto's achter ze rijden blijven ze ook gewoon naast elkaar fietsen, net of de hele breedte van de weg voor hun bedoeld is.

Stel een automobilist rijdt zo'n kind aan dan is het altijd de schuld van de automobilist.
pi_162100347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Rustaaahgggg, ik vind dat je altijd mooi eelsk kan vertellen over je buurtavonturen. *;
Zou niet weten welke avonturen, er gebeurd hier bijna niks.
pi_162100407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:09 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Zou niet weten welke avonturen, er gebeurd hier bijna niks.
Daarom juist eelsk. :P
pi_162100417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef Renesite het volgende:
Welke rotonde is dat?

In Groningen heb je veel meer slechte plekken durf ik te zeggen. Visbuurt, rotondes Hoogkerk dansen de lesauto's ook rond, je hebt Selwerd met allemaal kut-kruizingen en we vergeten toch niet de nieuwe Ebbingestraat met 2303423 fietsen die allemaal rechts van je langs gaan terwijl je fucking rechtsaf moet :r !
_O- Met de fietsers valt in de praktijk wel te dealen, maar met je examen wordt je afgeslacht omdat iemand zich voor je auto gooit en je examinator een milliseconde eerder remt en dat is gewoon jammer. Overigens heb ik niks tegen Selwerd, eerlijk gezegd.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162100418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mussel O+ ! Scheemda O+ ! Buurtknoalsterjipsingboertangerexloërmond O+
Exloërmond hoort er niet bij, dat is Drenthe.
pi_162100447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Exloërmond hoort er niet bij, dat is Drenthe.
Hoe is het met je baan afgelopen?
pi_162100457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe is het met je baan afgelopen?
Welke baan?
pi_162100466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Heb liever ook geen fietser onder de auto. In de Nassaustraat in Winschoten gebeurt het regelmatig dat scholieren met z'n 2 naast elkaar fietsen, en zodra je ze in wilt halen gaan ze opeens met 3 of 4 personen slingerend naast elkaar fietsen. En zodra ze door hebben dat er auto's achter ze rijden blijven ze ook gewoon naast elkaar fietsen, net of de hele breedte van de weg voor hun bedoeld is.

Stel een automobilist rijdt zo'n kind aan dan is het altijd de schuld van de automobilist.
Ik doe het ook liever niet, maar het kan me minder schelen dan met de motor. In beide gevallen is het toch wel mijn schuld, maar op de motor lig ik met een beetje pech zelf ook in het ziekenhuis. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 21:12:02 #41
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162100474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Exloërmond hoort er niet bij, dat is Drenthe.
Buurtknoalsterjipsingboertangscheemdaëseterapelkanaalsterdiepveendamsterzijl O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162100487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:11 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Welke baan?
je ging toch voor training naar assen?
pi_162100506
Kutste rotondes in Groningen zijn toch wel a-weg/hoendiep en die bij de korreweg.
pi_162100631
Heeft iemand nog restaurants waar je heerlijk kan eten?
pi_162100698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heeft iemand nog restaurants waar je heerlijk kan eten?
Wat zoek je (keuken/prijs)?
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 21:17:45 #46
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162100704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heeft iemand nog restaurants waar je heerlijk kan eten?
Opium O+ ! Tapas _O_ !
Imono sushi.

Of wil je gewone 'normaal' eten
En heerlijk tegen een prijs of elke prijs?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162100835
Voor broodjes is bagels en beans echt heerlijk _O_ voor pizza de pastafabriek.

Maar welke restaurants vinden jullie geweldig? Ik ken er eigenlijk niet zoveel in Groningen. Newscafe was echt een kneuzenkermisgedoe joh man man man :') nooit dat ik daar ooit weer ga eten.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162100974
Eetcafé de Opera, Boccachio (hoe je het ook schrijft), Boven Jan, Louis *twee Romeinse cijfers*, Hemingway's... O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_162101000
Jammer dat de service zo kut is in de Pastafabriek.
pi_162101123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Opium O+ ! Tapas _O_ !
Imono sushi.

Of wil je gewone 'normaal' eten
En heerlijk tegen een prijs of elke prijs?
Ja, maakt mij eerlijk gezegt niet uit zoek alleen restaurants die er wel boven uitsteken qua eten. De prijs maakt mij ook niet zoveel uit zolang het onder de 100 euro blijft.

Meestal als ik naar Groningen weet ik nooit waar je lekker kan eten, laatste keer had ik gegeten bij drie gezusters (of musketiers) in het centrum en vond het niet echt speciaal.
pi_162101153
Oh en Brasserie Midi natuurlijk! Nog nooit gegeten, maar ik ken de sous-chef dus even reclame maken. :P Hopelijk doe ik die binnenkort wel een keer aan, voor m'n afstuderen ofzo. :)

Overigens: Pastafabriek :') Bij Da Vinci krijg je veel betere pizza's. En de spareribexpress is hemels, maar alleen bezorgen, helaas.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162101197
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja, maakt mij eerlijk gezegt niet uit zoek alleen restaurants die er wel boven uitsteken qua eten. De prijs maakt mij ook niet zoveel uit zolang het onder de 100 euro blijft.

Meestal als ik naar Groningen weet ik nooit waar je lekker kan eten, laatste keer had ik gegeten bij drie gezusters (of musketiers) in het centrum en vond het niet echt speciaal.
Sowieso Boccachio Via Vecchia dan. :Y
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 22:00:56 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162102481
Dan zeg ik Brasserie Groen O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162102648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Sarasi het volgende:
Oh en Brasserie Midi natuurlijk! Nog nooit gegeten, maar ik ken de sous-chef dus even reclame maken. :P Hopelijk doe ik die binnenkort wel een keer aan, voor m'n afstuderen ofzo. :)

Overigens: Pastafabriek :') Bij Da Vinci krijg je veel betere pizza's. En de spareribexpress is hemels, maar alleen bezorgen, helaas.
Oke ik ga een keer naar da vinci :P eens even vergelijken met pastafabriek.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 mei 2016 @ 22:06:35 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162102761
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Hah beter. Heb je ook geen tijd om zenuwachtig te worden. Heb m'n rijbewijs nu 11 jaar, maar weet nog precies waar ik langs reed...
Ik weet het zo ongeveer ook nog ja _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 mei 2016 @ 22:07:03 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162102787
Gefeliciteerd Ops
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_162103212
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
Gefeliciteerd Ops
Dank, fryske student.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162103978
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef MCH het volgende:

[..]

je ging toch voor training naar assen?
Klopt, kon daar niet fulltime aan de slag dus werk nu voor een ander bedrijf.
pi_162104062
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor broodjes is bagels en beans echt heerlijk _O_ voor pizza de pastafabriek.

Maar welke restaurants vinden jullie geweldig? Ik ken er eigenlijk niet zoveel in Groningen. Newscafe was echt een kneuzenkermisgedoe joh man man man :') nooit dat ik daar ooit weer ga eten.
Heb daar nog nooit gegeten. Schijnt er wel altijd druk te zijn, mijn schoonzus werkt er in de keuken en draait veel overuren.
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:39:58 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162104484
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Sarasi het volgende:
Oh en Brasserie Midi natuurlijk! Nog nooit gegeten, maar ik ken de sous-chef dus even reclame maken. :P Hopelijk doe ik die binnenkort wel een keer aan, voor m'n afstuderen ofzo. :)

Overigens: Pastafabriek :') Bij Da Vinci krijg je veel betere pizza's. En de spareribexpress is hemels, maar alleen bezorgen, helaas.
Hanasato, imono, voila, de gans, robuust
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:40:29 #61
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_162104514
Eetcafé schuitendiep, kwajongens. uurwerker misschien als je pizza wil
pi_162112085
Dit is toch complete stemmingmakerij omdat er laatst toevallig 2 lesbo's fysiek zijn aangevallen?! Volgende week bij 'Danny zoekt problemen' op NPO 3:

quote:
In de stad Groningen zijn dit voorjaar twee lesbische vrouwen na een avondje stappen heftig in elkaar geslagen door drie mannen. De homogemeenschap in Groningen is enorm geschrokken van deze mishandeling, hoewel ze helaas wel wat gewend zijn. Danny Ghosen reist af naar Groningen en vraagt zich af: waarom blijft homohaat in Groningen voortbestaan en van wie komt het vooral? Hoe veilig voelen homo's en lesbiennes zich nog in Groningen en zegt dit incident iets over de toenemende intolerantie ten aanzien van LHBT's in heel Nederland? Danny spreekt o.a. met één van de mishandelde vrouwen en vraagt aan de politie en burgemeester hoe het tij gekeerd kan worden. N.B. De dag vóór de uitzending is de jaarlijkse Internationale Dag tegen Homofobie.


[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 10:22:18 ]
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:55:21 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162112967
De mongolen die dat deden zouden iedereen te grazen hebben genomen die ze tegenkwamen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162113049
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef Catch22- het volgende:
De mongolen die dat deden zouden iedereen te grazen hebben genomen die ze tegenkwamen
Ja iedereen zegt dat, maar de realiteit is dat Groningen eigenlijk helemaal niet zo homovriendelijk is. :') Ik zou hier niet hand in hand durven lopen als ik een vriendin had.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162113067
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja iedereen zegt dat, maar de realiteit is dat Groningen eigenlijk helemaal niet zo homovriendelijk is. :') Ik zou hier niet hand in hand durven lopen als ik een vriendin had.
Als Groningen al zo erg is, hoe erg is het dan wel niet in de Randstad.
pi_162113166
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Als Groningen al zo erg is, hoe erg is het dan wel niet in de Randstad.
Geen idee, daar woon ik niet. Groningers zijn gewoon een beetje conservatief. Zolang je als homo gewoon binnen je eigen studentenvereniging blijft stappen of in de paar onofficiële homokroegen komt is het allemaal prima hoor. Maar over straat? Neuh. Dat zou ik hier echt niet durven.
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 11:23:36 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162113675
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geen idee, daar woon ik niet. Groningers zijn gewoon een beetje conservatief. Zolang je als homo gewoon binnen je eigen studentenvereniging blijft stappen of in de paar onofficiële homokroegen komt is het allemaal prima hoor. Maar over straat? Neuh. Dat zou ik hier echt niet durven.
Durven is een groot woord. Maar wij doen het gewoon niet. Nergens trouwens.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162113828
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Durven is een groot woord. Maar wij doen het gewoon niet. Nergens trouwens.
Ik zou het niet durven. Maar goed ik heb nu een vriend, dus het is voor mij momenteel geen issue.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162115241
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Durven is een groot woord. Maar wij doen het gewoon niet. Nergens trouwens.
Gelukkig durf je iig wel bij ons te komen :). Binnenkort tijd voor bbq dacht ik.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_162115301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Als Groningen al zo erg is, hoe erg is het dan wel niet in de Randstad.
Verschilt. In Leiden en Amsterdam durf ik hand in hand over straat. Dronken ben ik dan zelfs wel zo gek om te zoenen op straat. In Den Haag bijna nergens, op enkele plekken na. In Rotterdam praktisch nergens. In Groningen zou ik het ook niet doen, is het de stad niet voor.
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 12:22:12 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162115375
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:17 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Gelukkig durf je iig wel bij ons te komen :). Binnenkort tijd voor bbq dacht ik.
Ja, of hier. Spreek je het af met mijn manager? :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:28:16 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162115551
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja, of hier. Spreek je het af met mijn manager? :+
Is daar bier?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 12:29:55 #73
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162115602
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Is daar bier?
Niet standaard, maar met een supermarkt op kruipafstand kan dat zeker geen obstakel vormen. Wel standaard wijn en een '43 en wat andere zooi
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162115634
Laatste mooie dag van voorlopig vandaag, dus ik ga nog even mooi een rondje racen. Vanavond staat de UB er ook nog wel. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 12:31:55 #75
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162115675
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef Sarasi het volgende:
Laatste mooie dag van voorlopig vandaag, dus ik ga nog even mooi een rondje racen. Vanavond staat de UB er ook nog wel. 8-)
Vanochtend al de tuin weer klaargemaakt voor de komende herfstperiode :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 mei 2016 @ 12:34:00 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162115717
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:31 schreef Renesite het volgende:

[..]

Vanochtend al de tuin weer klaargemaakt voor de komende herfstperiode :)
Ben je er dan niet wat laat bij?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 12:36:15 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162115768
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ben je er dan niet wat laat bij?
Het wordt dit jaar niet meer herfst? :'( !!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 12 mei 2016 @ 12:41:19 #78
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162115899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

Niet standaard, maar met een supermarkt op kruipafstand kan dat zeker geen obstakel vormen. Wel standaard wijn en een '43 en wat andere zooi
is goed genoeg. Wanneer? Of heb je alleen maar worst met saté?

hihi jos brinkje hihi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 mei 2016 @ 12:44:39 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162115991
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

Het wordt dit jaar niet meer herfst? :'( !!
Ik hoorde dat we van de zomer direct overgaan op winter en andersom
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 12:51:39 #80
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162116154
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

is goed genoeg. Wanneer? Of heb je alleen maar worst met saté?

hihi jos brinkje hihi
Owjee. Nou tref je me even autistisch aan :o ! Kom ik op terug Kets! Ben je wel een aardige jongen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:01:14 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162116424
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:51 schreef Renesite het volgende:

[..]

Owjee. Nou tref je me even autistisch aan :o ! Kom ik op terug Kets! Ben je wel een aardige jongen?
Ik ben superlief en zorgzaam, maar ook lang en exotisch.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:24:57 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162117098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Durven is een groot woord. Maar wij doen het gewoon niet. Nergens trouwens.
Doe je het niet omdat je het niet wilt of om te vermijden dat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 13:35:13 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162117367
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik ben superlief en zorgzaam, maar ook lang en exotisch.
pics? 8-)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 13:35:29 #84
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162117376
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Doe je het niet omdat je het niet wilt of om te vermijden dat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen?
combinatie. Eigenlijk
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162117419
Verdamme wat glinstert dat cruiseschipgebouw in die zon :{
Nait Soezn Moar Broezn
pi_162117433
Ik voel niet wat homo's voelen maar dat het in Groningen lastig is voor homo's lijkt me best bizar. We hebben hier per slot van rekening geen Marokkanen/Finnen die je dan in elkaar trappen.
pi_162117442
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:36 schreef Divje het volgende:
Verdamme wat glinstert dat cruiseschipgebouw in die zon :{
En als je erin zit word je zeeziek.
pi_162117485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:37 schreef MCH het volgende:

[..]

En als je erin zit word je zeeziek.
:')
Vind 't wel 'n mooi ding. Maar nu de zon er zo op schijnt begin ik 'm kut te vinden.

Oja en al die mensjes die er uit komen stromen als ze pauze hebben. Zelfs met 20+ graden nog strak in pak, duuuude.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_162117518
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:39 schreef Divje het volgende:

[..]

:')
Vind 't wel 'n mooi ding. Maar nu de zon er zo op schijnt begin ik 'm kut te vinden.

Oja en al die mensjes die er uit komen stromen als ze pauze hebben. Zelfs met 20+ graden nog strak in pak, duuuude.
Ambtenaren in pak? Ze mochten ooit wel een cursus hoogtevrees volgen nadat het gebouw net geopend was.
pi_162117541
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:41 schreef MCH het volgende:

[..]

Ambtenaren in pak? Ze mochten ooit wel een cursus hoogtevrees volgen nadat het gebouw net geopend was.
Raar he.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:45:47 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162117639
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:35 schreef Renesite het volgende:

[..]

combinatie. Eigenlijk
Jammer. Als heterostel hoef je je dat niet of in ieder geval veel minder af te vragen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162117737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:37 schreef MCH het volgende:
Ik voel niet wat homo's voelen maar dat het in Groningen lastig is voor homo's lijkt me best bizar. We hebben hier per slot van rekening geen Marokkanen/Finnen die je dan in elkaar trappen.
In Groningen word je dan ook minimaal wel gewoon constant nagestaard hoor. En de hele tijd grapjassen, scholieren en boeren die wat moeten roepen. Laat staan zaterdagavond, wanneer al het dronken agressieve vechtvolk op de been is. :P Je wil gewoon niets uitlokken, dus verberg je het maar.
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:50:20 #93
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162117742
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:35 schreef Renesite het volgende:

[..]

pics? 8-)
Zien=Meemaken
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:37 schreef MCH het volgende:
Ik voel niet wat homo's voelen maar dat het in Groningen lastig is voor homo's lijkt me best bizar. We hebben hier per slot van rekening geen Marokkanen/Finnen die je dan in elkaar trappen.
Nee, maar wel logge domme boeren die alles inelkaar willen schoppen dat ze niet aanstaat. Of je nu homo, hipster of wat dan ook bent
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162117782
Of lui die dan juist zeggen 'goh wat goed dat je gewoon hand in hand loopt'. Flikker op kut, ik wil geen aandacht.
  donderdag 12 mei 2016 @ 13:52:59 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162117814
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:51 schreef Kaas- het volgende:
Of lui die dan juist zeggen 'goh wat goed dat je gewoon hand in hand loopt'. Flikker op kut, ik wil geen aandacht.
Dat wil je ook niet, maar dat is wel goed bedoeld.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 13:53:09 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162117817
quote:
15s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jammer. Als heterostel hoef je je dat niet of in ieder geval veel minder af te vragen.
ach. Ik mis het niet of erger me er nier aan.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162117881
Oh lol, net in het nieuws ook gewoon:

'Een derde Nederlanders ziet nog steeds liever geen zoenende homo's'
http://nu.nl/binnenland/4(...)-zoenende-homos.html
pi_162117901
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat wil je ook niet, maar dat is wel goed bedoeld.
Goed bedoeld tuurlijk, maar ontzettend kut. Ze hebben niet door dat ze eraan bijdragen dat je jezelf maar een beetje verbergt. :P
pi_162117915
Bizar jongens, Indo's en homo's zijn dus echt niet veilig in de Stad!!!
pi_162118082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 13:37 schreef MCH het volgende:
Ik voel niet wat homo's voelen maar dat het in Groningen lastig is voor homo's lijkt me best bizar. We hebben hier per slot van rekening geen Marokkanen/Finnen die je dan in elkaar trappen.
Nee, dat doen onze boeren zelf wel helaas. Maar het ergste vind ik eigenlijk dat iedereen na zo'n incident helemaal verbolgen is, want Groningen is zogenaamd zo homovriendelijk. Dat is gewoon niet zo. :P

Overigens zijn ze in Groningen überhaupt niet zo opvallendvriendelijk, vind ik. Maar ik houd wel van de stugge Groningers hoor. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_162118101
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, dat doen onze boeren zelf wel helaas. Maar het ergste vind ik eigenlijk dat iedereen na zo'n incident helemaal verbolgen is, want Groningen is zogenaamd zo homovriendelijk. Dat is gewoon niet zo. :P

Overigens zijn ze in Groningen überhaupt niet zo opvallendvriendelijk, vind ik. Maar ik houd wel van de stugge Groningers hoor. :+
Groningers zijn gewoon eerlijk, dat mensen dat niet vriendelijk vinden ligt aan die mensen zelf.
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:06:46 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162118159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Groningers zijn gewoon eerlijk, dat mensen dat niet vriendelijk vinden ligt aan die mensen zelf.
Welke Groningers bedoel je dan? In de stad is nogal een verschil tussen oorspronkelijke Groningers en import die is blijven plakken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162118181
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welke Groningers bedoel je dan? In de stad is nogal een verschil tussen oorspronkelijke Groningers en import die is blijven plakken.
Zoveel import blijft toch niet plakken?
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:09:30 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162118219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Zoveel import blijft toch niet plakken?
Echt wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162118221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Groningers zijn gewoon eerlijk, dat mensen dat niet vriendelijk vinden ligt aan die mensen zelf.
Eerlijk is wat anders dan onvriendelijk. Maar over het algemeen zijn Groningers gewoon niet zo fan van poespas en mensen die zichzelf in hun ogen te leuk/belangrijk vinden. Je moet gewoon niet te moeilijk doen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162118276
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Echt wel.
https://www.rug.nl/news-a(...)ichten/0122-dvhn.pdf

Hier vinden ze het idd. ook meevallen al vind ik 3 van de 10 die maar blijven bar weinig. Meeste mensen trekken dus toch naar elders.
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:14:38 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162118335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:12 schreef MCH het volgende:

[..]

https://www.rug.nl/news-a(...)ichten/0122-dvhn.pdf

Hier vinden ze het idd. ook meevallen al vind ik 3 van de 10 die maar blijven bar weinig. Meeste mensen trekken dus toch naar elders.
Vergelijk het eens met andere steden. Sowieso is het percentage studenten hier al heel hoog, tel daar dan nog de mensen bij op die na hun studie hier blijven. Dat levert toch wel een vrij gemêleerde bevolkingssamenstelling op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162118428
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:09 schreef Sarasi het volgende:
Eerlijk is wat anders dan onvriendelijk. Maar over het algemeen zijn Groningers gewoon niet zo fan van poespas en mensen die zichzelf in hun ogen te leuk/belangrijk vinden. Je moet gewoon niet te moeilijk doen.
Dat bedoel ik toch ook. Mensen moeten ook gewoon normaal doen. Beter iemand die er dan iets van zegt ipv schijnheilig er met anderen over te roddelen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 14:18:37 ]
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:21:42 #109
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162118513
Ik vind zoenende mannen ook niet aantrekkelijk om te zien, maar vies bekende heterostellen zijn vaak ook voor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162118516
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vergelijk het eens met andere steden. Sowieso is het percentage studenten hier al heel hoog, tel daar dan nog de mensen bij op die na hun studie hier blijven. Dat levert toch wel een vrij gemêleerde bevolkingssamenstelling op.
Dan nog is er in andere steden veel meer import? Groningen staat niet eens hoog in de top van snelst groeiende steden in Nederland.
pi_162118549
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind zoenende mannen ook niet aantrekkelijk om te zien, maar vies bekende heterostellen zijn vaak ook voor
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:24:05 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162118579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan nog is er in andere steden veel meer import? Groningen staat niet eens hoog in de top van snelst groeiende steden in Nederland.
Mijn punt is dat je met 'Groningers' niet echt een homogene groep aanduidt, dus om nou te zeggen dat alle Groningers niet zo van het dik doen zijn...

Maar goed, het zal wel aan mij liggen. Ik krijg altijd jeuk van generalisaties.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:26:38 #113
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162118644
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je met 'Groningers' niet echt een homogene groep aanduidt, dus om nou te zeggen dat alle Groningers niet zo van het dik doen zijn...

Maar goed, het zal wel aan mij liggen. Ik krijg altijd jeuk van generalisaties.
Er is nogal een verschil tussen de student en de boer die die gaat stappen met zijn vrienden van de bouw
quote:
5s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:22 schreef MCH het volgende:

[..]

goor stop de tijd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162118691
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen de student en de boer die die gaat stappen met zijn vrienden van de bouw

[..]

En beide bloed irritant als ze bezopen zijn. Maar goed, niet voor niks dat een overmoedig ventje van Albertus zichzelf recentelijk na een drankgelag verzopen heeft.
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:29:25 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162118710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef MCH het volgende:

[..]

En beide bloed irritant als ze bezopen zijn. Maar goed, niet voor niks dat een overmoedig ventje van Albertus zichzelf recentelijk na een drankgelag verzopen heeft.
Wat een kutopmerking.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:30:25 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162118731
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:28 schreef MCH het volgende:

[..]

En beide bloed irritant als ze bezopen zijn. Maar goed, niet voor niks dat een overmoedig ventje van Albertus zichzelf recentelijk na een drankgelag verzopen heeft.
Voor hetzelfde geld is die op zijn kop gestompt ofzo. Je valt niet zomaar in het water om te verdrinken.

Maar studentjes kunnen inderdaad vrij irritant zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162118732
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking.
Sorry, klopt. Ben iets teveel aan het generaliseren.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 mei 2016 @ 14:30:57 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162118738
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen de student en de boer die die gaat stappen met zijn vrienden van de bouw
absoluut. Hele andere sfeer bij het uitgaan. Geef toch de voorkeur aan de eerste groep
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_162118752
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld is die op zijn kop gestompt ofzo. Je valt niet zomaar in het water om te verdrinken.

Maar studentjes kunnen inderdaad vrij irritant zijn
Dronken en verstappen, meestal sta je dan niet zo stabiel.
  donderdag 12 mei 2016 @ 14:50:07 #120
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162119228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Dronken en verstappen, meestal sta je dan niet zo stabiel.
Als je in het water valt Ben je niet gauw dood. Dan moet je wel echt heeeel erg Lam zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 15:01:03 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162119624
Iedereen zegt hetzelfde die ik ken 'nou, hetero's die het tandvlees van een ander masseren op straat zijn ook niet mijn ding'.

Prima.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 12 mei 2016 @ 15:05:20 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162119777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:01 schreef Renesite het volgende:
Iedereen zegt hetzelfde die ik ken 'nou, hetero's die het tandvlees van een ander masseren op straat zijn ook niet mijn ding'.

Prima.
Ik ken gelukkig niemand die zich zo uitdrukt. :')
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 15:06:07 #123
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162119805
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ken gelukkig niemand die zich zo uitdrukt. :')
Of op een andere wijze. Gewoon staat te bekken :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 12 mei 2016 @ 15:08:17 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162119897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Of op een andere wijze. Gewoon staat te bekken :+
Dat is meer dan een kusje op de mond, neem ik aan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_162120105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:01 schreef Renesite het volgende:
Iedereen zegt hetzelfde die ik ken 'nou, hetero's die het tandvlees van een ander masseren op straat zijn ook niet mijn ding'.

Prima.
Slechts 12% van de Nederlanders vindt op straat zoenende heterokoppels een probleem, 34% vindt op straat zoenende mannelijke homokoppels een probleem. Daar zit dus ergens toch wel degelijk een discrepantie.
pi_162121840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:18 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat bedoel ik toch ook. Mensen moeten ook gewoon normaal doen. Beter iemand die er dan iets van zegt ipv schijnheilig er met anderen over te roddelen.
En vertel mij eens wat er dan niet normaal is aan hand in hand lopen met je partner? Verder kun je natuurlijk ook gewoon niks zeggen en niet roddelen

Maar goed eckte ouderwetse (oudere) Groningers zijn jammer genoeg een beetje in de verdringing geraakt door de import want ik vind het vaak machtig mooie mensen. O+

Weet iemand wanneer de voorverkoop van de schouwburg start? Meestal rond juni toch, dacht ik?
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 mei 2016 @ 16:03:16 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162121991
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:58 schreef Sarasi het volgende:
Waar gaan we rijden vanavond?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162122203
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 14:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als je in het water valt Ben je niet gauw dood. Dan moet je wel echt heeeel erg Lam zijn
Ach ja, verjaardag vieren en te veel drinken is geen rare combi. Vind eerder de suggestie van jou vreemd. Als 'ie een klap gekregen had dan hadden we echt wel een nieuwsbericht gezien met 'sporen van geweld op lichaam student'. Anyway, alle redenen blijven triest voor de nabestaanden.
  donderdag 12 mei 2016 @ 16:12:00 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162122250
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En vertel mij eens wat er dan niet normaal is aan hand in hand lopen met je partner? Verder kun je natuurlijk ook gewoon niks zeggen en niet roddelen

Maar goed eckte ouderwetse (oudere) Groningers zijn jammer genoeg een beetje in de verdringing geraakt door de import want ik vind het vaak machtig mooie mensen. O+

Weet iemand wanneer de voorverkoop van de schouwburg start? Meestal rond juni toch, dacht ik?
Eerst komt de gids uit. Dan krijgen de Agenda-abonnees voorrang en dan de rest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162122256
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En vertel mij eens wat er dan niet normaal is aan hand in hand lopen met je partner? Verder kun je natuurlijk ook gewoon niks zeggen en niet roddelen

Maar goed eckte ouderwetse (oudere) Groningers zijn jammer genoeg een beetje in de verdringing geraakt door de import want ik vind het vaak machtig mooie mensen. O+

Weet iemand wanneer de voorverkoop van de schouwburg start? Meestal rond juni toch, dacht ik?
Ik had het in dezen natuurlijk niet over hand in hand lopende hommo's. Ik moet de eerste persoon die nooit roddelt trouwens nog tegenkomen. Incluis mezelf natuurlijk. :D
pi_162122283
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eerst komt de gids uit. Dan krijgen de Agenda-abonnees voorrang en dan de rest.
Iedereen kan toch tegelijk voorbestellen zodra de gids uit is?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2016 16:19:30 ]
pi_162123377
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2016 16:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Waar gaan we rijden vanavond?
Roept u maar hoor, ik ben wel game. :Y

En dat weet ik, mijn ouders zijn ook abonnee, maar ik vergeet altijd wanneer die gids uitkomt en als ik die niet tijdig onderschep, belandt die in de oud-papierbak. :')
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 mei 2016 @ 17:11:05 #133
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162123840
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 16:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Roept u maar hoor, ik ben wel game. :Y

En dat weet ik, mijn ouders zijn ook abonnee, maar ik vergeet altijd wanneer die gids uitkomt en als ik die niet tijdig onderschep, belandt die in de oud-papierbak. :')
Half acht Tango Hoogkerk? Even aduard > warfhuizen en verder?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 17:12:47 #134
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162123872
Net ff bij die TKmaxx geweest. Is het allemaal net niet en de paskamers zijn op de beganegrond terwijl de herenkleding in de kelder te vinden zijn. Beetje jammer...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 12 mei 2016 @ 17:16:28 #135
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_162123969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Half acht Tango Hoogkerk? Even aduard > warfhuizen en verder?
Nog wezen rijden gisteren? Ik heb gister een ritje gemaakt met Gibsonlespaul88. Prima weer om de cabrio eens uit te laten.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 12 mei 2016 @ 17:17:01 #136
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162123981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:16 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nog wezen rijden gisteren? Ik heb gister een ritje gemaakt met Gibsonlespaul88. Prima weer om de cabrio eens uit te laten.
Met de auto wel een stukje ja
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 12 mei 2016 @ 17:17:22 #137
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_162123991
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Met de auto wel een stukje ja
Ook cabrio?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_162124022
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:12 schreef Renesite het volgende:
Net ff bij die TKmaxx geweest. Is het allemaal net niet en de paskamers zijn op de beganegrond terwijl de herenkleding in de kelder te vinden zijn. Beetje jammer...
Oh ja dat is er ook nog.
Nu de primark nog. Gaat iedereen met zelfde kleren rondlopen.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162124061
Vind t echt heel erg dat mensen niet over straat kunnen zoals ze zelf willen. Best benieuwd naar die uitzending.
Heb regelmatig homovrienden op bezoek uit de randstad. Ook regelmatig mee uit geweest in Groningen, maar heb ze er nog nooit over gehoord
  donderdag 12 mei 2016 @ 17:22:27 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162124115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ook cabrio?
Stationwagen jwz
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162124163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:22 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja, of hier. Spreek je het af met mijn manager? :+
Wil ff de nieuwe schutting showen :P Maar jullie bbq moeten we nog inwijden :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_162124276
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Half acht Tango Hoogkerk? Even aduard > warfhuizen en verder?
Sgoei. :Y Ik ben de kleine vrouw op de kleine motor met het gele eendje op het stuur. :P
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 12 mei 2016 @ 17:30:08 #143
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_162124387
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Stationwagen jwz
Ook lekker.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 12 mei 2016 @ 17:30:08 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162124388
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Sgoei. :Y Ik ben de kleine vrouw op de kleine motor met het gele eendje op het stuur. :P
Ik ben de grote man met de blauwe suzuki :)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:30 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ook lekker.
Beggars can't be choosers ;) Wel lekker blok er in (2.5 i6) en automaatje.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 23:35:55 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162140603
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:23 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Wil ff de nieuwe schutting showen :P Maar jullie bbq moeten we nog inwijden :P
oooh dat kam soberso wel een keertje ja 8-) wij showen dna onze kozijnen, tuinset en bbq :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162141389
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:35 schreef Renesite het volgende:

[..]

oooh dat kam soberso wel een keertje ja 8-) wij showen dna onze kozijnen, tuinset en bbq :)
en piemels.
pi_162141493
Lopen nooit hand in hand, zoenen niet op straat. Niet omdat ik bang ben o.i.d. maar omdat ik het niet nodig vind. Zoenende hetero's hoef ik ook niet per sé te zien. Denk ook wel dat mensen het zien als we door de stad lopen dat we geen broers of vrienden zijn. Maar worden ook nooit nagekeken o.i.d. Ten minste, ik merk daar niks van.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:06:15 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162141704
Ik heb ook nog nooit afkeurende blikken gezien als wij op straat staan te zoenen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162146799
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Lopen nooit hand in hand, zoenen niet op straat. Niet omdat ik bang ben o.i.d. maar omdat ik het niet nodig vind. Zoenende hetero's hoef ik ook niet per sé te zien. Denk ook wel dat mensen het zien als we door de stad lopen dat we geen broers of vrienden zijn. Maar worden ook nooit nagekeken o.i.d. Ten minste, ik merk daar niks van.
Ik kijk jullie altijd na. Maar jullie zijn ook té schattig :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_162146811
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook nog nooit afkeurende blikken gezien als wij op straat staan te zoenen.
Ik ook niet. Heb m'n ogen dan ook vaak niet open.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:57:40 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162146867
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:55 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Heb m'n ogen dan ook vaak niet open.
Mensen die willen dat je hun afkeuring ziet, blijven wel misprijzend kijken totdat je hen opmerkt. En/of ze maken afkeurende geluiden/opmerkingen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162150151
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 09:54 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik kijk jullie altijd na. Maar jullie zijn ook té schattig :P
:D :@ :@
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 18:30:29 #153
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162158378
:o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:55:23 #154
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162158926
Kent iedereen hier mekaar of zo
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 19:56:54 #155
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162160770
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kent iedereen hier mekaar of zo
Ik ken Albert en Patrique wel ja.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162165424
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:23 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Wil ff de nieuwe schutting showen :P
Echt een rockster leven jij
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 mei 2016 @ 00:23:01 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162170003
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kent iedereen hier mekaar of zo
ik ben volgens mij nog niemand die nu in dit topic post irl tegengekomen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 14 mei 2016 @ 00:28:43 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162170102
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kent iedereen hier mekaar of zo
Ik heb kikooooo wel eens gezien
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162170192
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 00:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb kikooooo wel eens gezien
o|O
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:06:17 #160
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_162182039
Ik vroeg me af hè. Bij veel steden is het wel logisch waarom ze daar liggen: Rotterdam en Amsterdam aan het water; bijna alle steden hebben een logische strategische ligging. Als ik naar Groningen kijk, lijkt de stad gewoon in de middle-of-nowhere te zijn gedropt. Wat bezielde de mensen 1000 geleden om daar te gaan wonen? Kan iemand hier een licht op schijnen?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:16:46 #161
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162182359
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 00:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

o|O
En jou. En Boem dikkie. En nietzman.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 16:25:13 #162
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162182624
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik vroeg me af hè. Bij veel steden is het wel logisch waarom ze daar liggen: Rotterdam en Amsterdam aan het water; bijna alle steden hebben een logische strategische ligging. Als ik naar Groningen kijk, lijkt de stad gewoon in de middle-of-nowhere te zijn gedropt. Wat bezielde de mensen 1000 geleden om daar te gaan wonen? Kan iemand hier een licht op schijnen?
Heb je wel goed gekeken? Een kruispunt van kanalen/diepen en op een uitloper van de hondsrug.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162184483
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kent iedereen hier mekaar of zo
Ons kent ons. Jeweetz.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_162189968
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kent iedereen hier mekaar of zo
Gelukkig niet.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 22:02:56 #165
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_162194491
Ik mis Groningen :'( loop al 3,5 maand stage maar kan totaal niet m'n plek vinden.
Ja, hoi!
  zaterdag 14 mei 2016 @ 23:00:24 #166
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162198434
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:02 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik mis Groningen :'( loop al 3,5 maand stage maar kan totaal niet m'n plek vinden.
Nou nog even doorbijten vriend
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 15 mei 2016 @ 10:42:44 #167
164283 Luco
Buongiorno!
pi_162210562
O+
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 15 mei 2016 @ 11:09:09 #168
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_162210973
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:16 schreef Catch22- het volgende:
En jou. En Boem dikkie. En nietzman.
Mij? O+.
Ik ga naar huis.
  zondag 15 mei 2016 @ 12:33:37 #169
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_162212522
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nou nog even doorbijten vriend
Dat zal zeker gaan lukken <3

En dan 1 juli weer verhuizen met m'n meisje <3 We gaan naar een nieuwbouw project in de oosterparkwijk :)
Ja, hoi!
  zondag 15 mei 2016 @ 12:35:25 #170
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_162212558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:16 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nog wezen rijden gisteren? Ik heb gister een ritje gemaakt met Gibsonlespaul88. Prima weer om de cabrio eens uit te laten.
Zonder meer :D !
pi_162212684
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:33 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Dat zal zeker gaan lukken <3

En dan 1 juli weer verhuizen met m'n meisje <3 We gaan naar een nieuwbouw project in de oosterparkwijk :)
Kratje bier en de huisbank voor de deur plempen in de zomer?
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 13:35:36 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162213932
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:33 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Dat zal zeker gaan lukken <3

En dan 1 juli weer verhuizen met m'n meisje <3 We gaan naar een nieuwbouw project in de oosterparkwijk :)
Huur of koop?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162214121
Heerlijk de hele ochtend tot nu al een pis straaltje water uit de kraan
  zondag 15 mei 2016 @ 16:02:47 #174
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_162219905
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:35 schreef Renesite het volgende:

[..]

Huur of koop?
Huur. We zijn allebei nog student dus kopen zit er nog niet in :)

Kratje bier moet zeker gaan lukken maar ik heb wel liever een lekker stoeltje dan een pauperbank :D
Ja, hoi!
  zondag 15 mei 2016 @ 18:41:19 #175
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_162224572
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Kent iedereen hier mekaar of zo
Ik ken er een heleboel :D
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 19:01:11 #176
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162224966
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik ken er een heleboel :D
Wie?
Ik jou niet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 15 mei 2016 @ 19:02:24 #177
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_162224987
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wie?
Ik jou niet.
Nee valt mee. Ik ken RingBewoner, Vermon, Monopoly, Moira, Sarasi, Johannes_Vermeer, Paxcon.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 21-05-2016 10:26:51 ]
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 19:26:23 #178
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162225496
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Nee valt mee. Ik ken RingBewoner, Vermon, Monopoly, Moira en Sarasi
oooh
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 15 mei 2016 @ 20:57:38 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162227918
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:42 schreef kikoooooo het volgende:
Heerlijk de hele ochtend tot nu al een pis straaltje water uit de kraan
Las het :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 16 mei 2016 @ 01:34:51 #180
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_162236098
Max en nu dan Max max max.
Ik ga naar huis.
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 20:03:01 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162252475
Ok
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 16 mei 2016 @ 20:07:40 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162252623
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 01:34 schreef nietzman het volgende:
Max en nu dan Max max max.
hoi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162252688
Alle mensen die opeens fan zijn van Max. :')
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 20:10:30 #184
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162252714
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:09 schreef MCH het volgende:
Alle mensen die opeens fan zijn van Max. :')
Wat is Max eik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162252745
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wat is Max eik
Limburgs schandknaapje.
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 20:11:34 #186
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162252754
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Limburgs schandknaapje.
Ik snap nie :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162253151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik ken Albert en Patrique wel ja.
Ik ken jou niet. Wie ben jij?
pi_162257535
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik ken jou niet. Wie ben jij?
Wil je ook niet :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  maandag 16 mei 2016 @ 22:38:54 #189
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_162257620
Ik ken heulemaal niemand. Ik ben dan ook vooral een het meelezen en wat minder actief aan het posten.

PS. Mocht iemand nog wat mooie meubeltjes in de verkoop gooien of wat weten rond 1 juli.. Let me know!
Ja, hoi!
pi_162257705
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 22:38 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik ken heulemaal niemand. Ik ben dan ook vooral een het meelezen en wat minder actief aan het posten.

PS. Mocht iemand nog wat mooie meubeltjes in de verkoop gooien of wat weten rond 1 juli.. Let me know!
Mijn huisgenootje verkoopt waarschijnlijk rond die datum haar hele inboedel (bed, kasten, bank, tafel) :s)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 16 mei 2016 @ 22:43:40 #191
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_162257799
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2016 22:41 schreef yosander het volgende:

[..]

Mijn huisgenootje verkoopt waarschijnlijk rond die datum haar hele inboedel (bed, kasten, bank, tafel) :s)
Ik ben voornamelijk opzoek naar een bank, kledingkasten en een eethoek. Maar wil wel een beetje kwaliteit en niet weer zoals we nu hebben halfjes. Als het een beetje stevig en niet afgeragt is ben ik wellicht geïnteresseerd!
Ja, hoi!
pi_162353586
https://www2.arriva.nl/ov(...)machinist-groningen/

Arriva zoekt (aspirant)machinisten. Als je nog iemand kent :)
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:51:17 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162355338
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:44 schreef Monopoly het volgende:
https://www2.arriva.nl/ov(...)machinist-groningen/

Arriva zoekt (aspirant)machinisten. Als je nog iemand kent :)
betaalt dat heel slecht of is dat een ongegrond idee?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162355496
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

betaalt dat heel slecht of is dat een ongegrond idee?
Je vangt ongeveer tussen de 1800 en 2200 afhankelijk van het aantal uren.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:32:20 #195
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162356311
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:57 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Je vangt ongeveer tussen de 1800 en 2200 afhankelijk van het aantal uren.
maar dan wel veel s avonds en in het weekend zeker?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 18:30:10 #196
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162359333
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:44 schreef Monopoly het volgende:
https://www2.arriva.nl/ov(...)machinist-groningen/

Arriva zoekt (aspirant)machinisten. Als je nog iemand kent :)
Is dat Duits nodig? en veel wisselende uren toch?
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:57 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Je vangt ongeveer tussen de 1800 en 2200 afhankelijk van het aantal uren.
Netto?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162372579
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

maar dan wel veel s avonds en in het weekend zeker?
Het komt wel voor. Je kunt zelf je eigen jaarrooster naar wens invullen. Weekenden ontkom je niet aan.
Als jij veel 's avonds wilt werken kan je dat aangeven. Of als je veel vroeg wilt draaien net zo :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 18:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

Is dat Duits nodig? en veel wisselende uren toch?

[..]

Netto?
Duits is niet verplicht. Als je de Duitse bevoegdheid wilt halen natuurlijk wel. Voorlopig rijden er geen treinen meer die kant op na die aanvaring met de brug.
En ja, netto. Als je meer avonden/nachten wilt draaien dan loopt het op natuurlijk, toeslagen :P
  zaterdag 21 mei 2016 @ 09:40:48 #198
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_162374737
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:57 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Je vangt ongeveer tussen de 1800 en 2200 afhankelijk van het aantal uren.
Kun je beter treindienstleider worden. ;)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
pi_162375132
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Nee valt mee. Ik ken RingBewoner, Vermon, Monopoly, Moira en Sarasi
En de biertjes in de koffer dan?

Dit komt hard aan.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 10:26:01 #200
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_162375169
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

En de biertjes in de koffer dan?

Dit komt hard aan.
Oh ja natuurlijk ! is ook zo :o Excuus :@
  zaterdag 21 mei 2016 @ 10:27:11 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162375187
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:23 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

En de biertjes in de koffer dan?

Dit komt hard aan.
Blauw kleurtje en ze vergeten waar ze vandaan komen. Jammer.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 10:28:32 #202
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162375199
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Blauw kleurtje en ze vergeten waar ze vandaan komen. Jammer.
Mods :r Blauwen :r Mensen :r FOK :r Leven :r
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 21 mei 2016 @ 10:31:19 #203
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162375235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:28 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mods :r Blauwen :r Mensen :r FOK :r Leven :r
Bier *O* bbq *O*
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 15:40:17 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162380051
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Bier *O* bbq *O*
eten :r
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 mei 2016 @ 17:09:30 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162382258
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:28 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mods :r Blauwen :r Mensen :r FOK :r Leven :r
ex-mods :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_162642674
Groningers, help me please!

Ik wil een avondje uiteten. Sushi.

Wat is het beste sushi restaurant in Groningen?

Is het Sumo? Imono? Ik heb echt geen flauw idee en met googelen kom ik ook niet ver.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 13:24:13 #207
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162642745
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:20 schreef ozee het volgende:
Groningers, help me please!

Ik wil een avondje uiteten. Sushi.

Wat is het beste sushi restaurant in Groningen?

Is het Sumo? Imono? Ik heb echt geen flauw idee en met googelen kom ik ook niet ver.
Imono kom ik graag. Ni Hao fusion schijnt ook oke te zijn.

Sumo zou ik alleen heengaan als je met mensen gaat die geen sushi willen, want die hebben wat meer bijgerechten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:32:40 #208
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_162645537
Hopla, vanavond maar weer 's op pad. Biertjes tikken in de Uiltjes :7
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:48:47 #209
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162645972
Studenten :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 20:57:26 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162653489
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:20 schreef ozee het volgende:
Groningers, help me please!

Ik wil een avondje uiteten. Sushi.

Wat is het beste sushi restaurant in Groningen?

Is het Sumo? Imono? Ik heb echt geen flauw idee en met googelen kom ik ook niet ver.
Imono idd :Y
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Eindredactie Games maandag 6 juni 2016 @ 15:42:17 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162789710
Wtf ontplofte er net?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_162789736
Hoorde net 2 zware explosies?
pi_162789758
Hier ook ten zuiden van de stad.
  Eindredactie Games maandag 6 juni 2016 @ 15:44:17 #214
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162789781
Geluidsbarrièredinges I guess?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 6 juni 2016 @ 15:46:17 #215
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_162789840
Hier in het centrum Groningen ook te horen, 2 vrij kort na elkaar, alsof er in de bouw iets omviel ofzo, betonpaal die omvalt of heftige sloopwerkzaamheden zo klonk het.

Ik dacht eerst een aardbeving, maar naar het schijnt waren het 2 straaljagers die door de geluidsbarriere gingen.

https://twitter.com/112groningennl/status/739815121535533057

[ Bericht 27% gewijzigd door BdR op 06-06-2016 15:55:15 ]
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 juni 2016 @ 15:48:39 #216
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_162789919
Was all over de stad te horen als ik het begrijp op Twitter. Beijum, Helpman, Vinkhuizen, Selwerd, maar ook meer richting Noordbroek en kop van Drenthe
JSF aan het testen?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 6 juni 2016 @ 15:51:58 #217
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162790034
Testvlucht jongens BOEM *O*
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162790195
Stelletje aso's.
pi_162790326
Ik dacht dat er iets op het dak viel en stond al buiten haha :')

Net te laat om de tweede knal buiten te horen ;(
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 16:02:04 #220
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 6 juni 2016 @ 16:03:28 #221
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_162790383
VlbVolkel twitterde op maandag 06-06-2016 om 15:36:04 QRA @VlbVolkel is gestart. Nadere informatie volgt later. Mogelijk heeft u hier overlast van ondervonden. https://t.co/umETOR2Zkj reageer retweet
Het was een QRA, dwz Quick Reaction Alert dus ws. Russische vliegtuigen in Nederlands luchtruim..? :{
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  Eindredactie Games maandag 6 juni 2016 @ 16:06:15 #222
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162790465
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:03 schreef BdR het volgende:
VlbVolkel twitterde op maandag 06-06-2016 om 15:36:04 QRA @VlbVolkel is gestart. Nadere informatie volgt later. Mogelijk heeft u hier overlast van ondervonden. https://t.co/umETOR2Zkj reageer retweet
Het was een QRA, dwz Quick Reaction Alert dus ws. Russische vliegtuigen in Nederlands luchtruim..? :{
Testvlucht hè.

(van jouw bron)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 6 juni 2016 @ 16:10:33 #223
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_162790563
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Testvlucht hè.

[ afbeelding ] (van jouw bron)
Oh ja testvlucht, zie het nu ook. Was rond 1 uur vanmiddag aangekondigd, maar toen verwachtten ze de supersonische knal zo rond Steenbergen en Tiel. :')
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 16:18:32 #224
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162790789
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Testvlucht hè.

[ afbeelding ] (van jouw bron)
Nee het was een QRA geen testvlucht.
  Eindredactie Games maandag 6 juni 2016 @ 16:25:30 #225
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162790968
ok
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 16:27:01 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162791011
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:25 schreef 2dope het volgende:
ok
Of toch een Qra-test. Onduidelijk :P.
  Eindredactie Games maandag 6 juni 2016 @ 16:32:55 #227
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162791192
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Of toch een Qra-test. Onduidelijk :P.
Erg duidelijk is het idd niet, rond 12u wordt aangekondigd dat er tussen 15:00 en 16:00 een testvlucht plaatsvindt waarbij knal hoorbaar zal zijn (understatement much :') ), om 15:30 zegt men dat de QRA is gestart met mogelijk overlast. Dit zou dan weer los moeten staan van eerstgenoemde 'testvlucht' ?

Misschien is die Twitter alleen voor ingewijden :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 6 juni 2016 @ 16:35:06 #228
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162791241
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Erg duidelijk is het idd niet, rond 12u wordt aangekondigd dat er tussen 15:00 en 16:00 een testvlucht plaatsvindt waarbij knal hoorbaar zal zijn (understatement much :') ), om 15:30 zegt men dat de QRA is gestart met mogelijk overlast. Dit zou dan weer los moeten staan van eerstgenoemde 'testvlucht' ?

Misschien is die Twitter alleen voor ingewijden :P
Ze wouden testen, maar toen was er een QRA nodig
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 6 juni 2016 @ 16:39:27 #229
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_162791354
Ah kijk, hier zijn de knallen ook al besproken :P
  maandag 6 juni 2016 @ 16:41:31 #230
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162791423
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ah kijk, hier zijn de knallen ook al besproken :P
No rly
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  maandag 6 juni 2016 @ 16:45:13 #231
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_162791511
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Testvlucht jongens BOEM *O*
quote:
18s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

No rly
pi_162791536
Was wel voor het echie dus.

quote:
F16's rukken uit voor spoedklus, harde knallen in hele provincie

Iets na half vier waren er twee grote knallen te horen in de provincie Groningen.

Het blijkt te gaan om een spoedklus van twee F16's.

Vliegtuig zonder contact
De oorzaak van het lawaai waren twee F16's die opgestegen zijn in Volkel voor een spoedklus. Defensie: 'We waren uitgerukt omdat een burgervliegtuig geen contact had met de luchtverkeersleiding. Het is een standaardprocedure als het contact is verloren. Het contact is inmiddels hersteld.'

Verwarring
Er is veel verwarring over de oorzaak van de knallen, omdat vanuit vliegbasis Volkel ook een oefening met F16's tussen 15.00 en 16.00 uur werd aangekondigd. De gevechtsvliegtuigen kregen de missie om een onderschepping te doen. 'Voor het echie', zegt een woordvoerder van de vliegbasis tegen RTV Oost.
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)en-in-hele-provincie
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 juni 2016 @ 16:50:17 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162791633
Op Zernike uiteraard ook gehoord
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 6 juni 2016 @ 17:03:00 #234
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162791943
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
Op Zernike uiteraard ook gehoord
Niks gehoord
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]


[..]

:{w
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 juni 2016 @ 17:08:19 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162792061
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Niks gehoord

[..]

:{w
Het was bijna niet te missen ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 6 juni 2016 @ 17:10:18 #236
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_162792102
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

:{w
:*
  maandag 6 juni 2016 @ 17:32:35 #237
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162792648
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

:*
~O>
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het was bijna niet te missen ...
Meen je die :') ik was in een kamertje van een kamertje dus dik geisoleerd en niks gehoord :'(
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162792690
Niets gehoord.
pi_162792911
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

~O>

[..]

Meen je die :') ik was in een kamertje van een kamertje dus dik geisoleerd en niks gehoord :'(
En het huis trilde ook niet?
  maandag 6 juni 2016 @ 17:46:26 #240
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162792984
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

En het huis trilde ook niet?
Ik was op zernike. En nee.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 juni 2016 @ 17:58:26 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162793276
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

~O>

[..]

Meen je die :') ik was in een kamertje van een kamertje dus dik geisoleerd en niks gehoord :'(
je moet jezelf ook niet zo op laten sluiten :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 6 juni 2016 @ 18:12:30 #242
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162793567
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 17:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je moet jezelf ook niet zo op laten sluiten :P
Moest daar toch zijn voor microscoop manmanman
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 20:48:51 #243
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162798627
Eemspoort waren alle mensen ook al aan het gluren naar buiten :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 6 juni 2016 @ 22:06:24 #244
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_162801534
Ik zat binnen door een microscoop te loeren en dacht dat er een waterstof oven geklapt was.

Maar goed ik leefde nog dus dat was niet het geval.
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 22:13:48 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162801779
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik zat binnen door een microscoop te loeren en dacht dat er een waterstof oven geklapt was.

Maar goed ik leefde nog dus dat was niet het geval.
Gelukkig zeg!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162802322
Wel een beetje kneuterig dat heel stad en ommeland in rep en roer is door 2 knalletjes. :')

Al doe ik er zelf ook aan mee. :@
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 22:37:51 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162802499
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:32 schreef MCH het volgende:
Wel een beetje kneuterig dat heel stad en ommeland in rep en roer is door 2 knalletjes. :')

Al doe ik er zelf ook aan mee. :@
Tssssssk
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 6 juni 2016 @ 22:41:37 #248
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_162802635
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Defensie: 'We waren uitgerukt omdat een burgervliegtuig geen contact had met de luchtverkeersleiding. Het is een standaardprocedure als het contact is verloren. Het contact is inmiddels hersteld.'
Ok Ik gok maar wat, maar.. piloten van een Boeing of Airbus die gewoon in slaap vallen komt nog best vaak voor.. :{ yikes
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_162802723
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:41 schreef BdR het volgende:

[..]

Ok Ik gok maar wat, maar.. piloten van een Boeing of Airbus die gewoon in slaap vallen komt nog best vaak voor.. :{ yikes
Of zoals eerder weer een Russisch spionage vliegtuig.
pi_162802995
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Of zoals eerder weer een Russisch spionage vliegtuig.
Bommenwerpers
  maandag 6 juni 2016 @ 22:53:48 #251
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162803106
Jsf morgen dus rond 14:25 boven Groningen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 22:58:24 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162803279
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:53 schreef Catch22- het volgende:
Jsf morgen dus rond 14:25 boven Groningen
Ah, houden we weer rekenschap mee!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162804319
Heb vanmiddag niks gehoord. Liep de Jumbo in en toen ik buiten kwam stonden er buiten allemaal mensen raar te kijken en om zich heen te kijken. Collega had het ook al over een harde klap, maar dacht dat er misschien iemand tegen de achterdeur aan sloeg.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Milf maandag 6 juni 2016 @ 23:38:03 #254
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_162804584
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:58 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ah, houden we weer rekenschap mee!
Ik hoop dat ik het dak op mag ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 juni 2016 @ 23:40:58 #255
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162804659
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:38 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik het dak op mag ;)
En daarna hoor je Peter Koelewijn roepen dat je eraf moet? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_162804832
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:53 schreef Catch22- het volgende:
Jsf morgen dus rond 14:25 boven Groningen
Joy, dan heb ik net tentamen. :')
Your opinion of me is none of my business.
  Milf dinsdag 7 juni 2016 @ 00:13:52 #257
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_162805353
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:40 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En daarna hoor je Peter Koelewijn roepen dat je eraf moet? :P
:D

Neuh, maar heb wel spectaculair uitzicht op bijna 100 meter hoogte ;)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 juni 2016 @ 13:52:43 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162814425
Luitjes, de JSF is zo meteen een viertal minuten eerder dan gepland ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_162815284
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:53 schreef Catch22- het volgende:
Jsf morgen dus rond 14:25 boven Groningen
Hoor hem nu.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 juni 2016 @ 14:23:07 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162815310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:22 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Hoor hem nu.
vloog net dwars over de stad van noordwest naar zuidoost
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_162817359
Kon hem goed zien, lang leven DUO gebouw
pi_162818447
Hij vloog precies over m'n huis. Schier ding ja!
pi_162820342
Hebben er nog meer mensen last van negers op piaggio 3 wieler motorscooters? Ze hebben allemaal de originele stille uitlaat eraf gehaald en zo'n akrapovic lawaaipijp erop gezet.

Wat een herrie zeg, vooral 's avonds en 's nachts. Ze rijden af en aan.

Het gaat om zulke motorscooters:

pi_162820501
Last? Nee, behalve oogkanker niet echt.
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:48:55 #265
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162820517
Ze bezorgen daardoor wel lekker snel de pak
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162820522
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Sarasi het volgende:
Last? Nee, behalve oogkanker niet echt.
Oogkanker? lol
pi_162820525
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Catch22- het volgende:
Ze bezorgen daardoor wel lekker snel de pak
Het zijn geen bezorgers
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:50:01 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162820531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:49 schreef Vermon het volgende:

[..]

Het zijn geen bezorgers
Dat denk jij
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162820539
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat denk jij
Dat is zo lamlul

Ik ben zelf maaltijdbezorger geweest en ken alle bezorgtenten in Groningen, ze rijden niet met die dingen
  Eindredactie Games dinsdag 7 juni 2016 @ 17:51:58 #270
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162820568
Nog nooit gezien. Onterechte klacht dus.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_162820580
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:51 schreef 2dope het volgende:
Nog nooit gezien. Onterechte klacht dus.
De JSF of de scooternegers?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:53:50 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_162820598
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:50 schreef Vermon het volgende:

[..]

Dat is zo lamlul

Ik ben zelf maaltijdbezorger geweest en ken alle bezorgtenten in Groningen, ze rijden niet met die dingen
Ze bezorgen ook geen maaltijden waailap
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_162820640
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ze bezorgen ook geen maaltijden waailap
Ah ik snap het. Wel apart, ik ken geen dealers in grunn die dat op zo'n kutscooter doen.
  Eindredactie Games dinsdag 7 juni 2016 @ 18:04:57 #274
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_162820852
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:52 schreef Vermon het volgende:

[..]

De JSF of de scooternegers?
Alleen deze gangsters

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_162822263
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

Alleen deze gangsters

Das een step jonge
pi_162822367
Manmanmanman, die negers zie ik wel voorbij komen bij paddepoel ja. Met die 3 wiel motorgeval
pi_162822570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:09 schreef Lamabal het volgende:
Manmanmanman, die negers zie ik wel voorbij komen bij paddepoel ja. Met die 3 wiel motorgeval
'Motor' ja. En shirt, korte broek en teenslippers. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_162823596
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:50 schreef Vermon het volgende:

[..]
Ik ben zelf maaltijdbezorger geweest en ken alle bezorgtenten in Groningen, ze rijden niet met die dingen
Tokkie gespot.
pi_162824212
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Tokkie gespot.
Ja of gewoon een student die wil bijverdienen

Mongool :')
pi_162824250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:09 schreef Lamabal het volgende:
Manmanmanman, die negers zie ik wel voorbij komen bij paddepoel ja. Met die 3 wiel motorgeval
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

'Motor' ja. En shirt, korte broek en teenslippers. :')
Het is één en al triestheid ja :')
pi_162824333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:15 schreef Vermon het volgende:

[..]

Ja of gewoon een student die wil bijverdienen

Mongool :')
Jij bent snel de kast opgejaagd.
pi_162824387
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:19 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij bent snel de kast opgejaagd.
Of in de kast
pi_162824533
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:19 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij bent snel de kast opgejaagd.
Jij bent snel met oordelen

"Tokkie gespot"
pi_162824547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:26 schreef Vermon het volgende:

[..]

Jij bent snel met oordelen

"Tokkie gespot"
Welkom op Fok!
pi_162824558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Welkom op Fok!
:')
pi_162824578
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef Vermon het volgende:

[..]

:')
Ben je wel eens afgetuigd aan de Wibenaheerd in Beijum?
pi_162824586
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je wel eens afgetuigd aan de Wibenaheerd in Beijum?
Nee wel een keer overvallen
pi_162824594
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:28 schreef Vermon het volgende:

[..]

Nee wel een keer overvallen
Vreselijk voor je.
pi_162824606
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:29 schreef MCH het volgende:

[..]

Vreselijk voor je.
Ja, woon je daar tussen het uitschot?
pi_162824610
Er zwemmen nu al kinderen in het Paterswoldsemeer. Is toch freakin' koud of wat? ;(
pi_162824618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:29 schreef Vermon het volgende:

[..]

Ja, woon je daar tussen het uitschot?
Ik heb je overvallen. oO/
pi_162824631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik heb je overvallen. oO/
Huhuhu wat grappig zeg
pi_162824665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:30 schreef Vermon het volgende:

[..]

Huhuhu wat grappig zeg
Zo een trauma van opgelopen? O-)
pi_162824699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Zo een trauma van opgelopen? O-)
Nee.

Gek hè dat ik er niet om kan lachen?
pi_162824729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:32 schreef Vermon het volgende:

[..]

Nee.

Gek hè dat ik er niet om kan lachen?
Bezorg je voor de Wachtkamer? :9~
pi_162824786
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Bezorg je voor de Wachtkamer? :9~
Neeeee man. ik ben gestopt met maaltijden bezorgen.

Ik bezorgde voor een andere grote snackbar :)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:03:36 #297
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162825667
Hoorde zo net het meest origineelste openingszinnetje ever..
"Hey ik ben [insert his name here], zal ik jou het dak van het vindicat gebouw eens laten verkennen ? ;) ;) "

:')____!
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162827191
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:34 schreef Vermon het volgende:

[..]

Neeeee man. ik ben gestopt met maaltijden bezorgen.

Ik bezorgde voor een andere grote snackbar :)
Waarom heb je wat je nu doet weggehaald?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2016 21:45:34 ]
pi_162830600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom heb je wat je nu doet weggehaald?
Ik bedacht mij dat dat niet relevant was.
pi_162830613
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoorde zo net het meest origineelste openingszinnetje ever..
"Hey ik ben [insert his name here], zal ik jou het dak van het vindicat gebouw eens laten verkennen ? ;) ;) "

:')____!
:D
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 juni 2016 @ 23:20:35 #301
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_162830645
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:09 schreef Lamabal het volgende:
Manmanmanman, die negers zie ik wel voorbij komen bij paddepoel ja. Met die 3 wiel motorgeval
was me nooit opgevallen, maar als je erop gaat letten zie je ze plotseling wel rijden
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')