abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162092095
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks

"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
pi_162092147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

voor al die supporters is het hun wekelijkse rel avondje. Een uitstapje om bij die zeug op de bank vandaan te komen.
Sjezus gast wat laat jij je kennen :')
pi_162092173
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit bevestigd mijn punt
Een club dat 30.000 seizoenskaarten verkoopt neemt niemand serieus :D
Oke man.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:02:26 #4
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162092206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Een club dat 30.000 seizoenskaarten verkoopt neemt niemand serieus :D
Oke man.
Ik zei dat ik ze niet serieus neem als voetbalclub omdat falen in het dna van die club zit. Komt door het gebrek aan topsportklimaat.
Oh.
pi_162092297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:51 schreef Vasion het volgende:

Kom nou niet ouwehoeren over Feyenoord supporters, want inmiddels is seizoenskaart nummertje 30.000 alweer bereikt.
En daar krijg je aan het einde van de rit dus helemaal geen prijs voor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162092325
Even weer terug op het onderwerp..

Frank de boer is jonge trainer die hart heeft voor Ajax. Als met dit materiaal wordt verwacht dat hij zijn spelers de sterren van de hemel laat spelen en twee prijzen pakt met daarbij een mooi Europees uitstapje, dan zijn de meeste toch echt contact met de realiteit verloren. Het zijn vooral onderbuik gevoelens wat bij de meeste speelt.

Iemand als De Boer krijg je maar een keer. Een man die een lengte van jaren met passie Ajax wilt coachen en daarin succesvol in is, moet je houden. Dat is mijn mening.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:08:29 #7
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162092329
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En daar krijg je aan het einde van de rit dus helemaal geen prijs voor.
ze hebben wel de beker hoor, seizoen is geslaagd.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:09:13 #8
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162092347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:08 schreef Vasion het volgende:

Frank de boer is jonge trainer die hart heeft voor Ajax. Als met dit materiaal wordt verwacht dat hij zijn spelers de sterren van de hemel laat spelen en twee prijzen pakt met daarbij een mooi Europees uitstapje, dan zijn de meeste toch echt contact met de realiteit verloren. Het zijn vooral onderbuik gevoelens wat bij de meeste speelt.

Iemand als De Boer krijg je maar een keer. Een man die een lengte van jaren met passie Ajax wilt coachen en daarin succesvol in is, moet je houden. Dat is mijn mening.
waarvan akte, wij denken er anders over.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_162092378
quote:

Succesvol? We spelen sinds jaar en dag verschrikkelijk resultaatvoetbal met middelmatige spelers die worden aangetrokken en de laatste stuiptrekkingen van de oude jeugdopleiding die 'doorbreekt'.

Je pakt puur bij afwezigheid van enige vorm van concurrentie 4 landstitels op rij met zaaddodend verschrikkelijk kutvoetbal en wordt op de laatste speeldag door eigen gefaal geen kampioen voor nummer 5 waardoor je hele seizoen naar de klote is omdat het spel ook niet om aan te gluren is.

Dit is niet wat Ajax nastreeft, hoe leuk Frankie ook in de omgang is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:12:32 #10
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162092422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Succesvol? We spelen sinds jaar en dag verschrikkelijk resultaatvoetbal met middelmatige spelers die worden aangetrokken en de laatste stuiptrekkingen van de oude jeugdopleiding die 'doorbreekt'.

Je pakt puur bij afwezigheid van enige vorm van concurrentie 4 landstitels op rij met zaaddodend verschrikkelijk kutvoetbal en wordt op de laatste speeldag door eigen gefaal geen kampioen voor nummer 5 waardoor je hele seizoen naar de klote is omdat het spel ook niet om aan te gluren is.

laat nou maar gaan, het komt er bij die gasten niet dat een kampioenschap niet gelijk staat aan succesvol zijn. Wij hebben gewoon een wat hogere standaard.
daar zijn ze al blij als dekselse dirk uit katwijk weer eens met zn oren flappert richting doel.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:12:50 #11
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_162092432
quote:

Frank de boer is jonge trainer die hart heeft voor Ajax.
Tja
RED ONS HENNIEGOD
pi_162092445
quote:

en frank de boer is de man die ajax verschrikkelijk voetbal laat spelen en wissels toepast waarvan ik zelfs weet dat ze tactisch totaal verkeerd zijn.

frank moet lekker opbokken.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:14:12 #13
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162092473
maar ik gun Frank gewoon een leuke club hoor

Marc niet, die moet lekker optyfen
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:14:18 #14
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162092477
quote:

Mwa, de verwachtingen die je schetst zijn wel wat overdreven imo. "We" zien het spel jaar na jaar minder worden, we kijken naar een team dat helemaal lam slaat als er in de zone gedekt wordt, de meest bizarre aankopen (waar voor een deel ook De Boer voor verantwoordelijk is), de meest vreemde wissels en tactische "foefjes" die veel te vaak jammerlijk de mist in gaan. Tel daarbij op dat dit jaar niet eens geprobeerd is om het voetbal te spelen wat als het ware hoort bij Ajax (niet dat Ajax het uitgevonden heeft, zeker niet) en dat alles overziende is het wat mij betreft zeer begrijpelijk dat een aantal users hier iets anders wil zien. Dan ga je maar een paar wedstrijden op je bek, maar persoonlijk snak ik naar enigszins aantrekkelijk voetbal (en natuurlijk moet dat op den duur ook gekoppeld worden aan resultaat, dat snap ik)

Excuus voor de lap, maar je moet er wat voor over hebben om inhoudelijk te worden :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_162092501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:09 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

waarvan akte, wij denken er anders over.
Vertel dan eens hoe jij erover denkt ipv dat om je heen slaan de hele tijd.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit is kritiek dat hoort op het adres van Overmars. Hij is verantwoordelijk voor wat er op het veld loopt. Met het materiaal dat hij haalt daar moet De Boer zijn doelstellingen mee behalen. Gezien het materiaal zo zwak is, is het logisch dat je resultaatgericht speelt.
Maar leg nou nog eens uit wat je precies wilt zien? Wil je nou mooi en aantrekkelijk voetbal of wil je nou prijzen pakken? Als je verwacht beide te zien dan ben je gewoon niet realistisch.
pi_162092504
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zei dat ik ze niet serieus neem als voetbalclub omdat falen in het dna van die club zit. Komt door het gebrek aan topsportklimaat.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heel de week praten over een kampioenschap om het vervolgens weg te geven bij een nummer 17 is wel topsportklimaat ja. En nog uitgeschakeld worden door Feyenoord in de beker ook. Veel treuriger wordt het niet denk ik.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:15:55 #17
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_162092520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:15 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Heel de week praten over een kampioenschap om het vervolgens weg te geven bij een nummer 17 is wel topsportklimaat ja. En nog uitgeschakeld worden door Feyenoord in de beker ook. Veel treuriger wordt het niet denk ik.
Moet jij eens opletten als Maas aangesteld wordt

Niet dat dat gebeurt natuurlijk, maar het kan nog erger :Y
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:16:28 #18
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162092536
quote:

[..]

[..]

het kan nog treuriger
7 keer op rij niet winnen, kansloos derde worden
je seizoensdoelstelling aanpassen in de winterstop omdat het totaal niet meer haalbaar was.
Vilhena gratis de deur uit laten lopen
Elia op rechts hebben rond paraderen.
Kramer als spits.... nee Kramer in je selectie.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:17:01 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_162092548
quote:

Ik ben het wel met je eens al kan ik de roep naar een ander wel begrijpen maar ik verwacht van die ander eerlijk gezegd geen wonderen
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:17:59 #20
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162092577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens al kan ik de roep naar een ander wel begrijpen maar ik verwacht van die ander eerlijk gezegd geen wonderen
er is geen wonder nodig om weer wat furore terug te brengen, enkel en wat andere aanpak.
wat gerichtere en onderbouwde aankopen.
pi_162092579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kijk met jou kan je normaal praten.

En jij vindt dus ook dat hij moet blijven begrijp ik hieruit.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:18:12 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162092580
quote:

[..]

[..]

Ajax wordt nu ook geleid door een stel amateurs, dat klopt. Dat zeggen wij hier ook allemaal.

En dat is het verschil, Ajax staat in brand als ze tweede worden. Feyenoord krijgt dan een huldiging
Oh.
pi_162092709
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

het kan nog treuriger
7 keer op rij niet winnen, kansloos derde worden
je seizoensdoelstelling aanpassen in de winterstop omdat het totaal niet meer haalbaar was.
Vilhena gratis de deur uit laten lopen
Elia op rechts hebben rond paraderen.
Kramer als spits.... nee Kramer in je selectie.
Elia speelt linksbuiten.
Moet je nagaan hoe slecht Ajax is als Feyenoord met al die gehandicapten nog een prijs kan pakken door onder meer Ajax uit te schakelen. En je kan lullen wat je wil maar treurig dan het kampioenschap verspelen bij De Graafschap dat nergens meer voor speelt wordt het niet. Succes komend seizoen in de voorrondes Europees voetbal. Dat wordt lachen zeg.
pi_162092723
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dat is het verschil, Ajax staat in brand als ze tweede worden. Feyenoord krijgt dan een huldiging
^O^
pi_162092744
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:24 schreef Leonos het volgende:

[..]

^O^
Niveauloos topic he. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')