ik kan dat niet over mn hart verkrijgen ivm lokjequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Toot.
[..]
Ik hossel je wel irl dan.
Wat doe je anders daar waar je nu bent? (Ierland, Noord Ierland? Wat was hetquote:
Het is niet anders.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kan dat niet over mn hart verkrijgen ivm lokje
ik had nooit zonder shirt op TC moeten gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Ik heb me er al een jaar bij neer gelegd.
Ik ook niet. LR stalkt mij er nog over.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had nooit zonder shirt op TC moeten gaan
Ik gluur soms even.quote:
Same herequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ken ze allebei eigenlijk nietquote:
Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan, anders zat iedereen ook achter mij aan natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
netjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo mensen van de goede leef. Ik heb mijn rijbewijs gehaald.
dan had jhali je nooit meer met rust gelatenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan, anders zat iedereen ook achter mij aan natuurlijk
#feminism #NippleLivesMatterquote:
Of juist welquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan had jhali je nooit meer met rust gelaten
nee eind mei moet ik opquote:
Werken, sporten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe je anders daar waar je nu bent? (Ierland, Noord Ierland? Wat was het
Vrouwen die een ontbloot bovenlijf bij vrouwen hetzelfde vinden als bij mannenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#feminism #NippleLivesMatter
#leftwing #anarchist #feminist #genderfluid #dumptrumpquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die een ontbloot bovenlijf bij vrouwen hetzelfde vinden als bij mannen![]()
nee hij heeft een heel rare mondquote:
Nou als ik mijn shirt uit doe en door de stad ga lopen wordt ik ook raar aangekeken. Nu is het ook raar dat een groot aantal mannen dor het lint gaat bij het zien van tieten, zo speciaal zijn ze ook weer niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die een ontbloot bovenlijf bij vrouwen hetzelfde vinden als bij mannen![]()
gelukkig hebben wij geen toegangquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat jullie dat allemaal wel gezien hebben als het zo weinig is
Ja. Mannen horen zich net zo goed naar behoren te kleden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou als ik mijn shirt uit doe en door de stad ga lopen wordt ik ook raar aangekeken
Niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als ik mijn shirt uit doe en door de stad ga lopen wordt ik ook raar aangekeken. Nu is het ook raar dat een groot aantal mannen dor het lint gaat bij het zien van tieten, zo speciaal zijn ze ook weer niet.
Dat is wel pauper jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Of nog erger, zonder shirt de winkel in gaan.
gelijk wegsturen toen ik nog in winkel werkte.
Nou wel een beetje.quote:
laten we dit vooral niet gaan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen moet kunnen doen waar hij/zij zich prettig bij voelt
Dat je p het strand topless wil liggen be my guest maar verder nergens. Ja saunaquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou wel een beetje.
Ik zit een beetje tussen "Iedereen moet kunnen doen waar hij/zij zich prettig bij voelt" en "Ja, maar tieten"
ahahahah gynoquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zag gister man met borsten in de gymma
quote:
Maar op stranden is het bijvoorbeeld toch best geaccepteerd? Dus in die context zijn vrouwentepels al het zelfde als die van vrouwen. Niemand wil de hele tijd mannentepels zienquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je p het strand topless wil liggen be my guest maar verder nergens. Ja sauna
Ligt eraan waar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar op stranden is het bijvoorbeeld toch best geaccepteerd?
Maar het gaat er niet om wat je wilt zien ofnietquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar op stranden is het bijvoorbeeld toch best geaccepteerd? Dus in die context zijn vrouwentepels al het zelfde als die van vrouwen. Niemand wil de hele tijd mannentepels zien
Ik ga wel voor je staan en de truffleshuffle doen en kijken hoe je dan denkt :squote:Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het gaat er niet om wat je wilt zien ofniet
De watquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga wel voor je staan en de truffleshuffle doen en kijken hoe je dan denkt :s
Is heel anders.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Op strand moet je dat ook niet doen. Ga je toch lekker naturistenstrand, opgelost.
Nee hoor.quote:
ja waarom niet, gezellig tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
zal ik zo naar mijn ouders gaan
ik mis mijn hond
oh shit sorryquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja waarom niet, gezellig toch
ik ook
Jaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
ik mis mijn hond
Daar is het gewoon helemaal naakt, ook zwemmen, rondlopen etc etcquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je jezelf zonodig bloot wil geven zijn daar legale plekken voor.
haha hoef je geen sorry voor te zeggen toch.quote:
Naakt is naakt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Als jij tijdens het zonnen even je topje uitdoet omdat je geen melktieten wilt vind ik dat wel anders
Heb je al nieuwequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha hoef je geen sorry voor te zeggen toch.
wel prima hoor, maar wel kaka
Doe Pluto de groetjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
ik mis mijn hond
snap niet waarom je dat zou willenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is het gewoon helemaal naakt, ook zwemmen, rondlopen etc etc
Als jij tijdens het zonnen even je topje uitdoet omdat je geen melktieten wilt vind ik dat wel anders
Je kan beter vragen wanneer ie zn eerste vrouw verkracht of iemand doodrijdt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer gaat Kluivert Jr debuteren bij Ajax denken jullie?
denk dat sommige het gewoon mooier vinden staanquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet waarom je dat zou willen
alsof het interessant is om gebruinde borsten te hebben
touwtje in je nek losmaken snap ik wel maar waarom dan gelijk helemaal bloot
En als je dat wil pak je zonnebankje niet danquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
alsof het interessant is om gebruinde borsten te hebben
Nee doe dat maar niet neequote:
zonnebankje niets mis meequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je dat wil pak je zonnebankje niet dan
Jawel, had ik rekening mee moeten houdenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha hoef je geen sorry voor te zeggen toch.
wel prima hoor, maar wel kaka
Hij heeft wel zelfde pafferige gezicht als zijn pa.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wanneer ie zn eerste vrouw verkracht of iemand doodrijdt.
#calandmopjes
nee joh, maakt me niks uit hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, had ik rekening mee moeten houden
maar niemand ziet het, alleen je relatie of scharrel ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
denk dat sommige het gewoon mooier vinden staan
je moet toch mooi zijn voor jezelf en hunquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
maar niemand ziet het, alleen je relatie of scharrel ofzo
lekker boeiend
Ja geen idee ik heb geen borstenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
maar niemand ziet het, alleen je relatie of scharrel ofzo
lekker boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |