ik kan dat niet over mn hart verkrijgen ivm lokjequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Toot.
[..]
Ik hossel je wel irl dan.
Wat doe je anders daar waar je nu bent? (Ierland, Noord Ierland? Wat was hetquote:
Het is niet anders.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kan dat niet over mn hart verkrijgen ivm lokje
ik had nooit zonder shirt op TC moeten gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Ik heb me er al een jaar bij neer gelegd.
Ik ook niet. LR stalkt mij er nog over.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had nooit zonder shirt op TC moeten gaan
Ik gluur soms even.quote:
Same herequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ken ze allebei eigenlijk nietquote:
Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan, anders zat iedereen ook achter mij aan natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
netjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo mensen van de goede leef. Ik heb mijn rijbewijs gehaald.
dan had jhali je nooit meer met rust gelatenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan, anders zat iedereen ook achter mij aan natuurlijk
#feminism #NippleLivesMatterquote:
Of juist welquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan had jhali je nooit meer met rust gelaten
nee eind mei moet ik opquote:
Werken, sporten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat doe je anders daar waar je nu bent? (Ierland, Noord Ierland? Wat was het
Vrouwen die een ontbloot bovenlijf bij vrouwen hetzelfde vinden als bij mannenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#feminism #NippleLivesMatter
#leftwing #anarchist #feminist #genderfluid #dumptrumpquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die een ontbloot bovenlijf bij vrouwen hetzelfde vinden als bij mannen![]()
nee hij heeft een heel rare mondquote:
Nou als ik mijn shirt uit doe en door de stad ga lopen wordt ik ook raar aangekeken. Nu is het ook raar dat een groot aantal mannen dor het lint gaat bij het zien van tieten, zo speciaal zijn ze ook weer niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die een ontbloot bovenlijf bij vrouwen hetzelfde vinden als bij mannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |