Begrijpelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, zosk komt over als een betrouwbare wijze man
Ja, daarom. Nee, alleen middelbaar, basisschool is voor tutjes. Zulke jonge kindjes trek ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je werkte ook al gedeeltelijk toch? niet full? Wel verstandig. Neem aan gewoon bij scholen in de buurt? zowel basisschool als middelbaar of alleen middelbaar?
Hier prima verder!
Moeten we helpen zoeken? Welke regio?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heb ik nu wel nodig. Word hier wanhopig van.
Dacht ik al. Niet? daar kan je toch nog makkelijker de baas over spelen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Nee, alleen middelbaar, basisschool is voor tutjes. Zulke jonge kindjes trek ik niet
Niet, wilde gewoon je aandacht. :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe weerlegt dit mijn geloof?
Ja precies.quote:
Basisschool heb je heel andere opleiding voor nodig, paboquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ik al. Niet? daar kan je toch nog makkelijker de baas over spelen?
Wow. Mijn bf is basisschoolleraar in wording, echt niet leuk zulke uitspraken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Nee, alleen middelbaar, basisschool is voor tutjes. Zulke jonge kindjes trek ik niet
die had je alquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet, wilde gewoon je aandacht. :$
Ik was in de veronderstelling dat dit voor middelbaar ook prima wasquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Basisschool heb je heel andere opleiding voor nodig, pabo
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies.
Was al benieuwd of iemand het zou opmerken.
quote:
Haha wanne homoquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow. Mijn bf is basisschoolleraar in wording, echt niet leuk zulke uitspraken.
Snoepjequote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! het komt wel langzaam weer terug hoor.
Hahaquote:
Denk dat je een hele goede wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik eindig denk ik ook als docent
Pabo = voor basisschoolquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat dit voor middelbaar ook prima waswist ik niet
Okiquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pabo = voor basisschool
Lerarenopleiding = middelbare school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |