quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk zelf idd ook iets met een storing in CAPPI, wellicht dmv een te kleine PPI zone? lastig.
nee hoor rustig maarquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
ben ik de enige die niet snapt waar niels en nutz het over hebben
De ader op je misselijke voorhoofd zeker.quote:
Niet te warm voor?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben het eigenlijk wel met hem eens :s
oh gelukkigquote:
Jammer dit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De ader op je misselijke voorhoofd zeker.
Er zitten geen scheldwoorden in..quote:
dat ze nerd zijn met een kleine lulquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
ben ik de enige die niet snapt waar niels en nutz het over hebben
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ze nerd zijn met een kleine lul
7cmquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ze nerd zijn met een kleine lul
Geen dank, vriend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook onwijs veel respect voor.
Super.quote:
Ja hequote:
Zeer zeker.quote:
nou, zit op het puntje van mijn stoelquote:
ohwquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef xcachet het volgende:
oh goeie smoes![]()
"We hebben er net drie aangenomen."
kthnxbye
Gewoon uitkering aanvragenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef xcachet het volgende:
oh goeie smoes![]()
kthnxbye
jammer je vindt vast wel iets anders leuksquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef xcachet het volgende:
oh goeie smoes![]()
kthnxbye
'Je bent te oud.'quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef xcachet het volgende:
oh goeie smoes![]()
kthnxbye
Wilde je liever de waarheid horen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef xcachet het volgende:
oh goeie smoes![]()
kthnxbye
Welnee ben je gekquote:
mss maar beter ook anders had je mij 1 keer per week bij je kassa staanquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef xcachet het volgende:
oh goeie smoes![]()
kthnxbye
Soms.quote:
Volgens Zosk wel. Ik geloof hem.quote:
Hahaha ja dat wil je natuurlijk niet ahahahahquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mss maar beter ook anders had je mij 1 keer per week bij je kassa staan![]()
Neem anders een jobcoachquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:14 schreef xcachet het volgende:
oh goeie smoes![]()
kthnxbye
xD xDquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ja dat wil je natuurlijk niet ahahahah
Ja, solliciteer wel weer verder. Maar is zo lastig om maar een beetje leuk bijbaantje te vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer je vindt vast wel iets anders leuks
Duh, haha. Dat zei een meisje achter de balie ook al.quote:
En dan elke keer aan haar een peukie vragen voor je jonko.quote:
Had ik niet erg gevonden. Zou alles dubbel scannen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mss maar beter ook anders had je mij 1 keer per week bij je kassa staan![]()
Ahwquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
hey maar cholo hoe is het nu? oprechte vraag. Ik spreek je bijna nooit meer hier.
ik ook, zosk komt over als een betrouwbare wijze manquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms.
[..]
Volgens Zosk wel. Ik geloof hem.
hahahahha ja neequote:Op woensdag 11 mei 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had ik niet erg gevonden. Zou alles dubbel scannen.
die bestaan niet, dus niet werken is het bestequote:Op woensdag 11 mei 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, solliciteer wel weer verder. Maar is zo lastig om maar een beetje leuk bijbaantje te vinden.
[..]
Duh, haha. Dat zei een meisje achter de balie ook al.
Je werkte ook al gedeeltelijk toch? niet full? Wel verstandig. Neem aan gewoon bij scholen in de buurt? zowel basisschool als middelbaar of alleen middelbaar?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw
Goed hoor. Ben aan het solliciteren, want op de school waar ik nu zit zijn volgend jaar minder uur dan ik wil. Dat is wel jammer
Hoe is het met jou?
Zosk is een schele loempiavouwerquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, zosk komt over als een betrouwbare wijze man
Dat beeld had ik ook bij Zosk altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, zosk komt over als een betrouwbare wijze man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |