Prima. misschien krijg ik dan een ban en kan ik eindelijk leren voor school.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima. misschien krijg ik dan een ban en kan ik eindelijk leren voor school.
En ik dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Che_ het volgende:
Genieten hoe 2nutz en ng altijd zo stoer zijn op fok
Vind het serieus heel fijn om te horen dat jij kan genietenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Che_ het volgende:
Nou, nja, als een wijf mij een hoek op mijn gebit zou geven zou ik denk ik ook wel terug slaan. Het is niet zo dat ik een beetje klapper met m'n handen, ik hoek gewoon vol en hij heeft er sowieso last van gehad. Ik heb ook wel gevlogen daarnaquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
leuke ouders
Nee, maar serieus? ruzie met maroccies? lekker dan. Slaan ze jou ook gewoon? damn
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
Laatste keer dat ik last had met een Marokkaan is alweer anderhalf jaar geleden. Ik heb beduidend vaker last met autochtone Tokkies. Laatste keer was trouwens een Antilliaan.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, nja, als een wijf mij een hoek op mijn gebit zou geven zou ik denk ik ook wel terug slaan. Het is niet zo dat ik een beetje klapper met m'n handen, ik hoek gewoon vol en hij heeft er sowieso last van gehad. Ik heb ook wel gevlogen daarnakan het wel hebben hoor verder. Kreeg op een gegeven moment een lachkick want wtf zijn we aan het doen en toen zijn we maar afgedropen.
Hallo, een greep me gewoon bij m'n punani man.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef PeZu het volgende:
gaan slaan omdat kinderen wat roepen_!
holbewoner
Klopt. Ik zat nog in mijn hoofd dat je zwanger was. Dat is al even niet meer zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, nja, als een wijf mij een hoek op mijn gebit zou geven zou ik denk ik ook wel terug slaan. Het is niet zo dat ik een beetje klapper met m'n handen, ik hoek gewoon vol en hij heeft er sowieso last van gehad. Ik heb ook wel gevlogen daarnakan het wel hebben hoor verder. Kreeg op een gegeven moment een lachkick want wtf zijn we aan het doen en toen zijn we maar afgedropen.
De liefde van een vrouw niet (her)kennen. Eeuwig zonde. Ik gun het je wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
LiefdeGewoon een excuus om te kunnen neuken.
Nog nooit persoonlijk last van gehad, van die lui.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
Laatste keer dat ik last had met een Marokkaan is alweer anderhalf jaar geleden. Ik heb beduidend vaker last met autochtone Tokkies. Laatste keer was trouwens een Antilliaan.
Nja. Oostende, Rotterdam, Spijkenisse, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen.
Gaat natuurlijk ook lastig op mijn zolderkamertje, maar oké.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef deadprez het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen.
Oostende ook? Leek me eigenlijk een heel rustig stadje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nja. Oostende, Rotterdam, Spijkenisse, dan weet je het wel.
Als ik jouw vriend was had ik die gast ook aangepakt hierdoor. Als het alleen woorden waren had ik alleen gelachen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hallo, een greep me gewoon bij m'n punani man.
Het zijn meestal minderjarigen die vervelend zijn. Volwassenen spreken je gewoon aan en gedragen zich niet als apen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Che_ het volgende:
Die vriend dacht dit keer zijn het minderjarigen. Die kan ik hebben.
En zelfs dan nog klappen krijgen
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Che_ het volgende:
Voor hem is dat stoer. Wij weten wel beter. Is harde realiteitquote:
Hij weet niet hoe leven op de streets is in de biblebeltquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor hem is dat stoer. Wij weten wel beter. Is harde realiteitdat maak je niet mee als internetgangster.
Keiharde terreur als je het waagt om op zondag het gras te maaien.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe leven op de streets is in de biblebelt
lol, nee hoor. Heb je massale vechtpartijen op zaterdagavond, oud&nieuw etc. Ik kom echt zelden in de Langestraat, maar als ik zie dat er een meisje wordt lastiggevallen loop ik in ieder geval niet door.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oostende ook? Leek me eigenlijk een heel rustig stadje.
Precies. Dat leer je ook niet zomaar overal natuurlijk. En er zijn geen boeken over te vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe leven op de streets is in de biblebelt
Oh shit, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, nee hoor. Heb je massale vechtpartijen op zaterdagavond, oud&nieuw etc. Ik kom echt zelden in de Langestraat, maar als ik zie dat er een meisje wordt lastiggevallen loop ik in ieder geval niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |