Accuweather klopt in grote lijnen vaak wel aardig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Er kan al niet eens een fatsoenlijke voorspellingen één dag van tevoren gedaan worden, laat staan maanden.
Accuweather zit er bij mij juist altijd naast. Temperaturen vallen altijd veel te hoog of te laag uit en dergelijke.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Accuweather klopt in grote lijnen vaak wel aardig.
Accuweather zit hier vaak relatief goed. Deze lente ook, alleen dan in omgekeerde volgorde aangezien de warmte juist voor eind april en mei was voorspeld ipv daarvoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:28 schreef Ajaxfan het volgende:
Accuweather:
[..]
[ afbeelding ]
Oh my gowd!
In de zomervoorspelling doet dit zinnetje mij vrij goed :quote:"From late April into May, temperatures will occasionally soar to levels more common during the first half of summer, with the most intense warmth expected from southern Italy into the southern Balkans."
quote:"The heat in the southern Balkan Peninsula could result in the warmest summer in recent years."
Dat betreft de dagelijkse voorspelling, die ze inderdaad veel te erg op de hoofdrun van GFS laten vallen. Qua lange termijn is accuweather vaak degene die er het meest bij zitquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Accuweather zit er bij mij juist altijd naast. Temperaturen vallen altijd veel te hoog of te laat uit en dergelijke.
Klopt, het betreft vooral de dagelijkse voorspelling die er bij mij altijd naast zat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat betreft de dagelijkse voorspelling, die ze inderdaad veel te erg op de hoofdrun van GFS laten vallen. Qua lange termijn is accuweather vaak degene die er het meest bij zit
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht hier in het westen niks. Voorgaande jaren liep het ook constant weer op teleurstelling uit dus ik laat mij graag verrassen.
Opeens dikke druppels net ja, apart. Nu breekt de zon weer door.quote:
Tja. Zo kan ik ook een zomerverwachting maken voor Nederland die grotendeels uit zal komen:quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Accuweather klopt in grote lijnen vaak wel aardig.
Accuweather zit vaak redelijk goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:28 schreef Ajaxfan het volgende:
Accuweather:
[..]
[ afbeelding ]
Oh my gowd!
Die op m´n mobiel denkt altijd dat het savonds gaat regenen, het klopt bijna nooit.quote:
Het wordt nooit wat in Den Haag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wordt niks dit. Was uur geleden drukkend warm in Den Haag, maar dat is nu ook weg.
buiten zittenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef roislecxe het volgende:
Mwa, blijft vanavond gewoon warm en droog.
Ik kan ook buiten zitten als het buiten keihard tekeer gaat, en ik had daar stiekem een beetje op gehoopt...quote:
dat is idd vaak zo. In het begin van seizoen valt het vaak tegen. Misschien heeft dan het zuiden een grotere kans, maar hoe verder naar het noorden, hoe minder kans op onweerquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kan ook buiten zitten als het buiten keihard tekeer gaat, en ik had daar stiekem een beetje op gehoopt...
Maar goed de eerste warmtebuien van het jaar zijn dus voor Frankrijk en het zuiden ven België, eigenlijk ook wel te verwachten.
Ik zit zo'n 10 km vd belgische grens, maar Breda blijft Breda...quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:04 schreef aloa het volgende:
[..]
dat is idd vaak zo. In het begin van seizoen valt het vaak tegen. Misschien heeft dan het zuiden een grotere kans, maar hoe verder naar het noorden, hoe minder kans op onweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |