abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:32:59 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162329964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:

Ted Gunderson, whistleblower, leeft natuurlijk niet meer.
83 geworden. Mooie leeftijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:40:41 #52
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162330127

arsenic poisoning? Mr Gunderson klapte ook uit de school over chemtrails trouwens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 19 mei 2016 @ 19:28:46 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162331500
Aardig, veelomvattend stuk over hem:

http://www.process.org/di(...)f-a-public-paranoid/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 mei 2016 @ 19:43:03 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162332010
Mow vind ik niet, jij wel natuurlijk. Ik ben niet er niet van onder de indruk. Whistleblowers als gek wegzetten komt wel vaker voor.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162335710
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

fake boobs als schild.

Maar waarschijnlijk negers. Dus worden in wo2 ook in gezet als humanshield.

Het is weer een stap verder met fascisme
10 jaar of zo terug er waren verhalen over explosieven geimplamteerd in borsten en billen.

Rond zelfde tijd als de Christmas Day Underpant Bomber, Shoe Bomber, liquid bomb threats waren.
Ook alllemaal BS verhaaltjes.

The BB(Breast and Bottom) bomber....no sorry,just made that one up as a comedic interlude.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 mei 2016 @ 21:52:03 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162336243
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Mow vind ik niet, jij wel natuurlijk. Ik ben niet er niet van onder de indruk. Whistleblowers als gek wegzetten komt wel vaker voor.
Eerlijk is eerlijk. Karaktermoord komt inderdaad voor. Michael Ruppert is er in ieder geval ééntje die ook kon bewijzen dat ze hem onterecht als gek weg wilde zetten toen hij weg ging bij de politie nadat hij de Iran contra affaire had blootgelegd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_162337192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Mow vind ik niet, jij wel natuurlijk. Ik ben niet er niet van onder de indruk. Whistleblowers als gek wegzetten komt wel vaker voor.
Moet je echt 'brave' (moedig?) om 'n klokkenluider te zijn.
A career can be ruined if you don't make quite the right noises.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:40:50 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162343960
Oud-NOS-journaliste: “De realiteit is vaak volslagen anders dan ons wordt voorgeschoteld”

quote:
‘We krijgen eenzijdige of verdraaide informatie’

De televisie is volgens haar steeds meer veranderd in een propagandamiddel voor het welzijn voor de grote industrieën, met name de grootaandeelhouders. De conclusie van Monshouwer is dat we eenzijdige of verdraaide informatie krijgen en nieuwe geschiedenisboeken kunnen schrijven.
In haar 30-jarige loopbaan bij de Nederlandse tv, waaronder het NOS Journaal, zat ze met haar neus bovenop veel opzienbarende gebeurtenissen en nieuwe ontwikkelingen. “Het werd me duidelijk dat de realiteit vaak volslagen anders is dan ons wordt voorgeschoteld,” schrijft ze.

“Als belastingbetaler en pensioenspaarder betalen we mee aan het ontwikkelen van producten, waar we wellicht niet voor zouden kiezen. Hierdoor zijn we wel medeplichtig aan misstanden in de grote industrieën en ellendige gebeurtenissen die we niet willen, zoals het uitlokken van ‘smerige’ oorlogen,” gaat ze verder.

Het is hypnose en komt diep in onze genen’

“Het gevoel dat iets niet klopte, dat had ik al lang, zoals bij de moord op de Kennedy’s en Martin Luther King jr. en Malcolm X (die onjuist als een misdadiger werd afgeschilderd),” schrijft ze. “En bij de verschrikkelijke Vietnamoorlog. En ja, ook bij die 6-daagse oorlog in Israël in 1967. Het was een zeer belangrijke tijd, waarin er voor het eerst vragen werden gesteld en mensen in opstand kwamen.”

“Alles was toen al voor-gecensureerd: het Journaal nam het nieuws over van bepaalde westerse persbureaus,” gaat de oud-journaliste verder. “Al het nieuws was dus pro-VS, pro-NAVO (lobby), pro-Europa (lobby) en anti-Sovjet (lobby), militaristisch (lobby) en pro-Israël. En zo lang ik leef is Rusland al zwart gemaakt door het Westen. Vijandvorming. Poetin is nu de boosdoener. En kijk eens naar Assad in Syrië? Al die zwartmakerij, het wordt steeds herhaald. Het is hypnose en komt diep in onze genen.”
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:06:55 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162344273
Hoe corrupt zijn onze media? “Het NOS Journaal is het slechtste journalistieke programma”

quote:
Welke journalist is anno 2016 nog te vertrouwen? En hoe goed of slecht is de nieuwsvoorziening in de vaderlandse kranten en op televisie eigenlijk? Het antwoord komt van de fine fleur van onze journalistiek, onder wie Joris Luyendijk en Udo Ulfkotte. Dat schrijft onderzoeksjournalist Arnold Karskens in zijn nieuwe boek Journalist te koop, waarvoor hij 21 journalisten interviewde.

De journalisten die in het boek aan het woord komen, hebben een gezamenlijke zorg, constateert Karskens, namelijk dat de onafhankelijke journalistiek in deze tijd zwaar onder druk staat. Oorzaken zijn onder meer de oprukkende commercie, bezuinigingen op de redactiebudgetten, bemoeizuchtige voorlichters, valse inlichtingendiensten, indoctrinerende denktanks en redactionele lafheid.

Het NOS Journaal is, afgewogen tegen het budget, het slechtste journalistieke programma,” meent de onderzoeksjournalist. “Ver beneden de maat. Ze zijn doorgeefluik voor nieuws uit Den Haag, Brussel en Washington. Veel NOS’ers worden later voorlichter, ze likken zich in bij de macht. Niets ten nadele van sommige correspondenten, maar de redactie is niet goed. Daar zijn ze meer ambtenaar dan journalist. Voordat ze iets schrijven, kijken ze opzij om te zien wat collega’s denken. Dat zie je ook bij andere media: ze dekken zichzelf in.”

http://www.ninefornews.nl(...)alistieke-programma/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_162344279
quote:
. En zo lang ik leef is Rusland al zwart gemaakt door het Westen. Vijandvorming. Poetin is nu de boosdoener. En kijk eens naar Assad in Syrië? Al die zwartmakerij, het wordt steeds herhaald. Het is hypnose en komt diep in onze genen.
Flikker op met dit nieuws echt waar. :r

Ik nodig jou en deze bimbo uit om naar Grozny te gaan. Kan ik je laten zien wat Rusland aangericht heeft.


Wat is de naam van deze ex journaliste? Ach laat maar. Enkeltje naar Rusland sturen
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:25:47 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162344633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:07 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Flikker op met dit nieuws echt waar. :r

Ik nodig jou en deze bimbo uit om naar Grozny te gaan. Kan ik je laten zien wat Rusland aangericht heeft.


Wat is de naam van deze ex journaliste? Ach laat maar. Enkeltje naar Rusland sturen
Dat doet toch niks af aan de misleidende en corrupte kant van het westerse nieuws die wij als waarheid voorgeschoteld krijgen en waar we voor betalen ? Ik krijg geen geld om pro of voor te zijn en ik ga dus ook niet meedraaien , meevoelen meedenken en mee haten met de mensen die de burgers willen misinformeren en een bepaalde kant op willen manipuleren .

Daarom kijk ik het NOS bijna nooit meer , alleen maar staatpropaganda en van mijlenver is het allang duidelijk dat ze zich inlikken bij de macht en de microfoon zijn van de elite .
Het is een grote schande het msm nieuws .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:27:22 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162344659
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:07 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Flikker op met dit nieuws echt waar. :r

Ik nodig jou en deze bimbo uit om naar Grozny te gaan. Kan ik je laten zien wat Rusland aangericht heeft.


Wat is de naam van deze ex journaliste? Ach laat maar. Enkeltje naar Rusland sturen
Grozny ziet er nu best netjes uit toch?



Even buiten beschouwing gelaten dat Rusland er een handje van heeft om Tsjetsjenië de schuld te geven voor alles wat kut is volgens mij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:25:24 #63
33189 RM-rf
1/998001
pi_162351285
http://www.theguardian.co(...)s-a-year-study-finds

Het betreffende onderzoek:

How the Chinese Government Fabricates Social
Media Posts for Strategic Distraction, not Engaged
Argument∗

http://gking.harvard.edu/files/gking/files/50c.pdf?m=1463683069
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_162351646
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Grozny ziet er nu best netjes uit toch?

[ afbeelding ]

Even buiten beschouwing gelaten dat Rusland er een handje van heeft om Tsjetsjenië de schuld te geven voor alles wat kut is volgens mij.
Ik zou zeggen ga naar Tsjetsjenie toe. Dat het allemaal mooi uit ziet zegt niets. Het is een kapot gemaakt land en zijn inwoners.
In 1944 bijna heel het volk uitgemoord door de russen. Daarna de twee oorlogen

Grozny is compleet verwoest. Rusland kon zijn gang gaan want Putin bracht op een bepaald moment ' international terrorisme' op de kaart.
Dus tja en dan natuurlijk die zogenaamde bomaanslagen op flat in moskau door Tsjetsjenen. Hahaha

Gevolg was dat Rusland lekker kon huishouden. Duizenden kinderen en vrouwen zijn omgekomen. We hebben het hier over genocide waar Hitler nog wat van kon leren bij wijze.

En daarbij heeft rusland lachtpartijen aangericht in Georgie , de Krim en ze komen er gewoon weg ook nog

Altijd maar die zielige russen. Oh wat zijn russen toch zielig. Russen hebben miljoenen mensen verloren tijdens WOII hoor!
Oh wat zielig zeg.

En de media is Anti putin in nederland. Oh gut wat zielig en Rusland is zo n voorbeeldig land en iedereen is tegen Rusland. Boehoe
En rusland kan wel doeltreffend bommen gooien op syrie hoor en amerika niet.

Hahaha mafkezen in nederland. En als putin zo fijn is dan gaan gaat men toch naar Rusland toe.

Toedeloe

Ja sorry dat pro Putin doe ik dus niet aan mee. Ga in tsjetsjenie kijken. Iederen geIn (!)heeft iemand verloren.
pi_162352567

Dejavu :D wat toen gebeurde met Georgie gebeurt nu met Oekraine

Rusland wil instabiliteit , instabiliteit en instabiliteit.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:58:01 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162354015
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:25 schreef RM-rf het volgende:
http://www.theguardian.co(...)s-a-year-study-finds

Het betreffende onderzoek:

How the Chinese Government Fabricates Social
Media Posts for Strategic Distraction, not Engaged
Argument∗

http://gking.harvard.edu/files/gking/files/50c.pdf?m=1463683069
Damn, je kan zeggen van de Chinezen wat je wil maar ze zijn wel grondig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:06:00 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162354234
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:36 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen ga naar Tsjetsjenie toe. Dat het allemaal mooi uit ziet zegt niets. Het is een kapot gemaakt land en zijn inwoners.
In 1944 bijna heel het volk uitgemoord door de russen. Daarna de twee oorlogen

Grozny is compleet verwoest. Rusland kon zijn gang gaan want Putin bracht op een bepaald moment ' international terrorisme' op de kaart.
Dus tja en dan natuurlijk die zogenaamde bomaanslagen op flat in moskau door Tsjetsjenen. Hahaha

Gevolg was dat Rusland lekker kon huishouden. Duizenden kinderen en vrouwen zijn omgekomen. We hebben het hier over genocide waar Hitler nog wat van kon leren bij wijze.

En daarbij heeft rusland lachtpartijen aangericht in Georgie , de Krim en ze komen er gewoon weg ook nog

Altijd maar die zielige russen. Oh wat zijn russen toch zielig. Russen hebben miljoenen mensen verloren tijdens WOII hoor!
Oh wat zielig zeg.

En de media is Anti putin in nederland. Oh gut wat zielig en Rusland is zo n voorbeeldig land en iedereen is tegen Rusland. Boehoe
En rusland kan wel doeltreffend bommen gooien op syrie hoor en amerika niet.

Hahaha mafkezen in nederland. En als putin zo fijn is dan gaan gaat men toch naar Rusland toe.

Toedeloe

Ja sorry dat pro Putin doe ik dus niet aan mee. Ga in tsjetsjenie kijken. Iederen geIn (!)heeft iemand verloren.
Ik ben niet Pro-Putin. Ik vind Rusland wél een hele mooie spiegel voor het Westen over hoe propaganda gevoerd kan worden en welk effect het heeft op de mensen. Men gelooft meteen dat Rusland (en China) propaganda voert aan hun eigen inwoners maar zijn blind voor de de eigen bubbel waar we in zitten. 'het Westen' is niet roomser dan de Paus en doet het allemaal even hard. maar dan is het plotseling 'onzin' want hey; het Goede® Vrije© Westen™ is eerlijk tegen zijn inwoners. (allemaal ietwat gechargeerd, uiteraard. )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_162366881
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben niet Pro-Putin. Ik vind Rusland wél een hele mooie spiegel voor het Westen over hoe propaganda gevoerd kan worden en welk effect het heeft op de mensen. Men gelooft meteen dat Rusland (en China) propaganda voert aan hun eigen inwoners maar zijn blind voor de de eigen bubbel waar we in zitten. 'het Westen' is niet roomser dan de Paus en doet het allemaal even hard. maar dan is het plotseling 'onzin' want hey; het Goede® Vrije© Westen™ is eerlijk tegen zijn inwoners. (allemaal ietwat gechargeerd, uiteraard. )
Ik bedoel niet dat jij pro Putin bent maar in algemeen. Ik zie een vreemde trend ontstaan. En je hebt ook gelijk hoor. Ik was vannochtend beetje geïrriteerd haha.

Maar vergis je niet in Rusland. Men zegt allemaal wel dat Amerika achter alles zit en dat Amerika zijn eigen volk opblaast om wat dan ook voor elkaar te krijgen maar wat te denken van Rusland? In 1999? Dat is zelfs bewezen maar mensen hebben te weinig kennis in Rusland en kijken met hun neuzen alleen maar naar het Westen, het Nazi verleden. Ik begrijp het wel dat is jullie verleden immers. Maar er is meer dan Amerika. Zonnebok cultuur is erg populair.

Maar neem Hongarije bijvoorbeeld. Aantal jaren geleden was Hongarije : achterlijk land, kut land, dom land. En werd het uitgelachen en begreep men niet waarom Hongarije uberhaubt bij EU zou moeten horen. En was men bang dat er allemaal Hongaren hiernaartoe zouden komen. Ik weet nog wel de bepaalde wetten van Hongaarse president die hier op dit forum werden uitgelachen. En vond men het walgelijk. En was men boos op de corrupte Hongaarse regering
Maar nu.... nu is Hongarije een voorbeeldig land. Een land dat weet van aanpakken. Een land dat zijn Christelijke waarden wil beschermen ( nee gewoon neee)
En zie je dat de publieke mening in een rap tempo veranderd. Men heeft geen enkel kennis van het Hongaarse leven , de cultuur en geschiedenis. Omdat Hongarije een hekje om zijn land heeft geplaatst en vluchtelingen niet wil hebben is het van een kut land naar een prachtig voorbeeldig land gegaan in de ogen van users hier en het algemeen publiek. Kijk hoe makkelijk het publiek veranderd.

Ook met Rusland. Ook met China. China zit overal in. Heeft overal zijn tentakels uitgeslagen maar nee Amerika is veel belangrijker. Het is ook makkelijker uiteraard.

En we nemen Syrië bbijvoorbeeld. Sorry voor de lange post ( als je het wilt verplaatsen naar ander topic doe maar hoor) maar Syrië is een terroristsche staat. Maar dat is niet ineens ontstaan. Ook niet door de Arabische lente of door oorlog in Irak. Syrische bevolking is ook niet het slachtoffer van buitenlandse politiek of Islamitische terreur of wat men tegenwoordig allemaal uitkraamt. Gewoon niet. Maar mensen lijken dat maar niet te (willen) begrijpen
Syriërs vluchten ook niet uit Syrië zoals bijv Albaniërs hebben gedaan in 1991. Of Joden tijdens tweede wereldoorlog of mensen uit Burundi. De Syriërs zijn zelf schuldig. Klinkt hard maar is gewoon zo. De reden waarom ISIS delen van Syrië heeft ingepikt komt door de overheid en de regering die daartoe bereid was. De regering was namelijk bereidt om een deal te sluiten met terroristen om Amerikanen te vermoorden in Irak. Zij hielpen namelijk Al Qaeda en dat leidde tot een burgeroorlog en scheurde het land in stukken.
De Syriërs zijn ook helemala niet hulpeloos zoals ze doen voorkomen want zij ONDERSTEUNDE Islamitische terrorisme. Meer dan 8 jaar geleden bijvoorbeeld was er onderzoek onder Syrische bevoking en meer dan 75 % van de Syrische bevolking was voor steun van terroristische organistaties waaronder dus Hamas EN de Iraakse vechters die later ISIS zou worden. Minder dan 10% van de Syriers waren er tegen, tegen terrorisme dus.

De vraag is dus: waarom steunden de Syriers Islamitisch terrorisme? Die vraag is zo simpel : omdat ze Amerika en Europa dus het Westen haten. Meer dan 65% van de bevoling weigerde hulp ( medisch oa) van de Amerikanen. Ook zo'n 60% wilden GEEN Amerikaanse hulp voor de Irakeese vluchtelingen in Syrië

De Syriërs haten de Amerikanen en daarom wilden ze geen enkel hulp. Nog altijd haten de Syriërs Ameriaken en ook Europa hoor. Dat ze nu ineens naar Amerika willen of Duitsland , Nederland en de rest van Europa doet niets af van hun haat hahah
Ik vind persoonlijk dat als je Syrische moslims ( ja moslims) toelaat om naar Europa te mogen ( kom maar jongens) of naar Amerika dan breng je echt haat mee in je land.
Keiharde feiten. Zeker 1 op de 5 (!) Syriers steunen ISIS. Hoe ziek is dat. 1/3 steunt Al Nusra ( die banden heeft met Al Qaeda). Bijna allemaal Soenieten die het steunen. De Sjieten en Christenen steunen geen enkel van deze groepen.
CHristenen en Yazidis zij zijn diegene die echt worden vervolgd door ISIS. En ondanks zij de ware slachtoffers zijn worden in Europa en Amerika maar zeer weinig van deze mensen aanvaard om te blijven. Ook niet in Duitsland. In plaats daarvan zijn meer dan 90% van de Syrische vluchtelingen Soenitische vluchtelingen. Waarvan zeker 70% daarvan ISIS en Al Qaeda steunen.

En het houdt niet op want Syrische mannen steunen overduidelijk meer de kijk van ISIS van de vrouwen ( niet gek gezien de sex slavernij in de Islamitische staat maar ook de possitie van de vrouw die nog erger is dan in Saudie Arabie)
Maar je hebt gezien dat er vooral mannen naar Europa komen. Dus je kan wel raden hoe dat gaat aflopen.

Natuurlijk is er wel wat verschil, want waar ISIS de vrouwen als nog minder dan stront beschouwen is dat niet zo extreem bij Al Nusra bijvboorbeeld.
Maar ISIS, ja die krijgt de meeste steun van jonge mannen. Voilla het Syrische vluchtelingen in Europa. Ook de plekken waar Syrische vluchtelingen vandaan komen zijn uit steden waar echt de meeste steun voor terrorisme komt.

We krijgen allemaal smoesjes te horen van de overheid. Dat ze helemaal niet terroristisch zijn. Maar er is geen ENKEL teken dat zij het Islamitisch terreur verafschuwen noch hun haat richting het Westen.
Er is ook de vraag gesteld aan Syrische vluchtelingen waar zij denken waar de grootste bedreiging vandaan komt antwoord bijna 30% : Iran, daarna Israël en daarna Amerika. En amper 10% zegt : Islamtische terrorisme.
Raar he? Ze vluchtte toch voor ISIS en Islam terreur?? Bij Iraakse vluchtleingen en Palesijnse vluchtelingen zijn de cijfers voor Islamitisch terrorisme hoger dan bij Syrische vluctelngen
Nog meer beangstige cijfers want iets meer dan 70 % van Syrische vluchtelingen is TEGEN bommen op ISIS. 8)7
En dit zijn de vluchtelingen die zeggen te willen ontsnappen aan vreselijke wandaden van ISIS. :? :?

En om het nog leuker te maken Syrische vluchtelingen zijn 2x meer negatiever over Europese beleid dan Irakeese vluchtelingen. Kort gezegd : Syrische vluchtelingen zijn niet zo dol op ons blijkbaar. Ze zien meer kwaad in Europa dan ISIS.

Syrië is een grote puinhoop en eenramp omdat ze te maken hebben met moslim religieuzen die rivalen zijn en gewoon NIET met elkaar om kunnen gaan. Als je ze naar Europa brengt zal dat alleen maar meer leiden tot geweld maar dan hier in Europa. In plaats dat Europa zich richt op de meerderheid moslim vluchtelingen zou men moeten richten op Christelijke Syriers en de Yazidis die worden afgeslacht en verkocht als slaven door ISIS

Het zal tijd worden dat Europa , de regering , eens de minderheden beschermen in plaats van hun vervolgers. En dat Europa eens luistert naar Syrische Christenen die worden geterroriseerd door hun moslim landgenoten.
En deze Syrische christenen worden in Duitsland op dit moment ook weer terroriseerd door moslims. :')

Syrische moslims zijn een natie van terroristische aanhangers. Zij vernietigen hun eigen land. Laat ze niet meer vernietigen. Het zal echt tijd worden om de echte vluchtelingen te gaan helpen en laat de nep soenitische SYrische moslims vluchtelingen die terroristen liefhebben uit de grenzen van Europa svp
  zaterdag 21 mei 2016 @ 01:33:57 #69
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162372463
MSM Can’t Understand Why Consumers Want Non-GMO Despite Industry Science


mainstream media seems oddly perplexed.

A few days after a report released by the National Research Council claiming to “prove” that GMOs are safe to eat and are harmless, data still shows that customers want non-GMO food and they are doing whatever they can to get it.

Many outlets are now asking the question “why don’t consumers seem to care about the NRC report? Why don’t they seem to care about the ‘science!?!?!?'”
http://www.activistpost.c(...)ndustry-science.html
-----------

Dat is niet zo moeilijk. Men weet onbewust of bewust dat wetenschap bedrog is. Industrie bullshit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 02:20:40 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_162373130
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Lambiekje het volgende:
MSM Can’t Understand Why Consumers Want Non-GMO Despite Industry Science

mainstream media seems oddly perplexed.

A few days after a report released by the National Research Council claiming to “prove” that GMOs are safe to eat and are harmless, data still shows that customers want non-GMO food and they are doing whatever they can to get it.

Many outlets are now asking the question “why don’t consumers seem to care about the NRC report? Why don’t they seem to care about the ‘science!?!?!?'”
http://www.activistpost.c(...)ndustry-science.html
-----------

Dat is niet zo moeilijk. Men weet onbewust of bewust dat wetenschap bedrog is. Industrie bullshit.
De doorsnee persoon heeft geen flauw idee waar het eigenlijk om gaat. Dat is van veel grotere invloed hier. Mensen die dingen zeggen als 'ik wil geen genen in mijn voedsel!'.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:37:30 #71
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162376147
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De doorsnee persoon heeft geen flauw idee waar het eigenlijk om gaat. Dat is van veel grotere invloed hier. Mensen die dingen zeggen als 'ik wil geen genen in mijn voedsel!'.
genocide zullen ze ook niet beseffen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:39:21 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_162376169
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

genocide zullen ze ook niet beseffen
Dat lijkt me dan weer iets onwaarschijnlijker :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_162376239
quote:
Niets nieuws natuurlijk. Maar, wat mij altijd een beetje tegen staat bij deze zogenaamde 'ik ga even vertellen hoe jullie voor de gek gehouden worden' mensen, is dat ze nooit met voorbeelden komen. Alleen de bij de massa bekende 'vreemde zaken' vertellen dat het vreemde zaken zijn. Nooit word genoemd wat zij dan schijnbaar weten, wat er wél echt is gebeurd. Beetje jammer.

Dat de NOS gekleurd nieuws brengt, staat al wel vast. Maar welk medium doet dat niet, vooral in deze tijd.
pi_162376802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Lambiekje het volgende:
MSM Can’t Understand Why Consumers Want Non-GMO Despite Industry Science

Dat willen consumers dan ook helemaal niet.
Conscience do cost.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 13:19:01 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162377518
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:06 schreef Summers het volgende:
Hoe corrupt zijn onze media? “Het NOS Journaal is het slechtste journalistieke programma”

[..]

dat moge duidelijk zijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')