83 geworden. Mooie leeftijd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ted Gunderson, whistleblower, leeft natuurlijk niet meer.
10 jaar of zo terug er waren verhalen over explosieven geimplamteerd in borsten en billen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
fake boobs als schild.
Maar waarschijnlijk negers. Dus worden in wo2 ook in gezet als humanshield.
Het is weer een stap verder met fascisme
Eerlijk is eerlijk. Karaktermoord komt inderdaad voor. Michael Ruppert is er in ieder geval ééntje die ook kon bewijzen dat ze hem onterecht als gek weg wilde zetten toen hij weg ging bij de politie nadat hij de Iran contra affaire had blootgelegd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Mow vind ik niet, jij wel natuurlijk. Ik ben niet er niet van onder de indruk. Whistleblowers als gek wegzetten komt wel vaker voor.
Moet je echt 'brave' (moedig?) om 'n klokkenluider te zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Mow vind ik niet, jij wel natuurlijk. Ik ben niet er niet van onder de indruk. Whistleblowers als gek wegzetten komt wel vaker voor.
quote:‘We krijgen eenzijdige of verdraaide informatie’
De televisie is volgens haar steeds meer veranderd in een propagandamiddel voor het welzijn voor de grote industrieën, met name de grootaandeelhouders. De conclusie van Monshouwer is dat we eenzijdige of verdraaide informatie krijgen en nieuwe geschiedenisboeken kunnen schrijven.
In haar 30-jarige loopbaan bij de Nederlandse tv, waaronder het NOS Journaal, zat ze met haar neus bovenop veel opzienbarende gebeurtenissen en nieuwe ontwikkelingen. “Het werd me duidelijk dat de realiteit vaak volslagen anders is dan ons wordt voorgeschoteld,” schrijft ze.
“Als belastingbetaler en pensioenspaarder betalen we mee aan het ontwikkelen van producten, waar we wellicht niet voor zouden kiezen. Hierdoor zijn we wel medeplichtig aan misstanden in de grote industrieën en ellendige gebeurtenissen die we niet willen, zoals het uitlokken van ‘smerige’ oorlogen,” gaat ze verder.
Het is hypnose en komt diep in onze genen’
“Het gevoel dat iets niet klopte, dat had ik al lang, zoals bij de moord op de Kennedy’s en Martin Luther King jr. en Malcolm X (die onjuist als een misdadiger werd afgeschilderd),” schrijft ze. “En bij de verschrikkelijke Vietnamoorlog. En ja, ook bij die 6-daagse oorlog in Israël in 1967. Het was een zeer belangrijke tijd, waarin er voor het eerst vragen werden gesteld en mensen in opstand kwamen.”
“Alles was toen al voor-gecensureerd: het Journaal nam het nieuws over van bepaalde westerse persbureaus,” gaat de oud-journaliste verder. “Al het nieuws was dus pro-VS, pro-NAVO (lobby), pro-Europa (lobby) en anti-Sovjet (lobby), militaristisch (lobby) en pro-Israël. En zo lang ik leef is Rusland al zwart gemaakt door het Westen. Vijandvorming. Poetin is nu de boosdoener. En kijk eens naar Assad in Syrië? Al die zwartmakerij, het wordt steeds herhaald. Het is hypnose en komt diep in onze genen.”
quote:Welke journalist is anno 2016 nog te vertrouwen? En hoe goed of slecht is de nieuwsvoorziening in de vaderlandse kranten en op televisie eigenlijk? Het antwoord komt van de fine fleur van onze journalistiek, onder wie Joris Luyendijk en Udo Ulfkotte. Dat schrijft onderzoeksjournalist Arnold Karskens in zijn nieuwe boek Journalist te koop, waarvoor hij 21 journalisten interviewde.
De journalisten die in het boek aan het woord komen, hebben een gezamenlijke zorg, constateert Karskens, namelijk dat de onafhankelijke journalistiek in deze tijd zwaar onder druk staat. Oorzaken zijn onder meer de oprukkende commercie, bezuinigingen op de redactiebudgetten, bemoeizuchtige voorlichters, valse inlichtingendiensten, indoctrinerende denktanks en redactionele lafheid.
Het NOS Journaal is, afgewogen tegen het budget, het slechtste journalistieke programma,” meent de onderzoeksjournalist. “Ver beneden de maat. Ze zijn doorgeefluik voor nieuws uit Den Haag, Brussel en Washington. Veel NOS’ers worden later voorlichter, ze likken zich in bij de macht. Niets ten nadele van sommige correspondenten, maar de redactie is niet goed. Daar zijn ze meer ambtenaar dan journalist. Voordat ze iets schrijven, kijken ze opzij om te zien wat collega’s denken. Dat zie je ook bij andere media: ze dekken zichzelf in.”
http://www.ninefornews.nl(...)alistieke-programma/
Flikker op met dit nieuws echt waar.quote:. En zo lang ik leef is Rusland al zwart gemaakt door het Westen. Vijandvorming. Poetin is nu de boosdoener. En kijk eens naar Assad in Syrië? Al die zwartmakerij, het wordt steeds herhaald. Het is hypnose en komt diep in onze genen.
Dat doet toch niks af aan de misleidende en corrupte kant van het westerse nieuws die wij als waarheid voorgeschoteld krijgen en waar we voor betalen ? Ik krijg geen geld om pro of voor te zijn en ik ga dus ook niet meedraaien , meevoelen meedenken en mee haten met de mensen die de burgers willen misinformeren en een bepaalde kant op willen manipuleren .quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:07 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Flikker op met dit nieuws echt waar.
Ik nodig jou en deze bimbo uit om naar Grozny te gaan. Kan ik je laten zien wat Rusland aangericht heeft.
Wat is de naam van deze ex journaliste? Ach laat maar. Enkeltje naar Rusland sturen
Grozny ziet er nu best netjes uit toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:07 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Flikker op met dit nieuws echt waar.
Ik nodig jou en deze bimbo uit om naar Grozny te gaan. Kan ik je laten zien wat Rusland aangericht heeft.
Wat is de naam van deze ex journaliste? Ach laat maar. Enkeltje naar Rusland sturen
Ik zou zeggen ga naar Tsjetsjenie toe. Dat het allemaal mooi uit ziet zegt niets. Het is een kapot gemaakt land en zijn inwoners.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Grozny ziet er nu best netjes uit toch?
[ afbeelding ]
Even buiten beschouwing gelaten dat Rusland er een handje van heeft om Tsjetsjenië de schuld te geven voor alles wat kut is volgens mij.
Damn, je kan zeggen van de Chinezen wat je wil maar ze zijn wel grondig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:25 schreef RM-rf het volgende:
http://www.theguardian.co(...)s-a-year-study-finds
Het betreffende onderzoek:
How the Chinese Government Fabricates Social
Media Posts for Strategic Distraction, not Engaged
Argument∗
http://gking.harvard.edu/files/gking/files/50c.pdf?m=1463683069
Ik ben niet Pro-Putin. Ik vind Rusland wél een hele mooie spiegel voor het Westen over hoe propaganda gevoerd kan worden en welk effect het heeft op de mensen. Men gelooft meteen dat Rusland (en China) propaganda voert aan hun eigen inwoners maar zijn blind voor de de eigen bubbel waar we in zitten. 'het Westen' is niet roomser dan de Paus en doet het allemaal even hard. maar dan is het plotseling 'onzin' want hey; het Goede® Vrije© Westen™ is eerlijk tegen zijn inwoners. (allemaal ietwat gechargeerd, uiteraard. )quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:36 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga naar Tsjetsjenie toe. Dat het allemaal mooi uit ziet zegt niets. Het is een kapot gemaakt land en zijn inwoners.
In 1944 bijna heel het volk uitgemoord door de russen. Daarna de twee oorlogen
Grozny is compleet verwoest. Rusland kon zijn gang gaan want Putin bracht op een bepaald moment ' international terrorisme' op de kaart.
Dus tja en dan natuurlijk die zogenaamde bomaanslagen op flat in moskau door Tsjetsjenen. Hahaha
Gevolg was dat Rusland lekker kon huishouden. Duizenden kinderen en vrouwen zijn omgekomen. We hebben het hier over genocide waar Hitler nog wat van kon leren bij wijze.
En daarbij heeft rusland lachtpartijen aangericht in Georgie , de Krim en ze komen er gewoon weg ook nog
Altijd maar die zielige russen. Oh wat zijn russen toch zielig. Russen hebben miljoenen mensen verloren tijdens WOII hoor!
Oh wat zielig zeg.
En de media is Anti putin in nederland. Oh gut wat zielig en Rusland is zo n voorbeeldig land en iedereen is tegen Rusland. Boehoe
En rusland kan wel doeltreffend bommen gooien op syrie hoor en amerika niet.
Hahaha mafkezen in nederland. En als putin zo fijn is dan gaan gaat men toch naar Rusland toe.
Toedeloe
Ja sorry dat pro Putin doe ik dus niet aan mee. Ga in tsjetsjenie kijken. Iederen geIn (!)heeft iemand verloren.
Ik bedoel niet dat jij pro Putin bent maar in algemeen. Ik zie een vreemde trend ontstaan. En je hebt ook gelijk hoor. Ik was vannochtend beetje geïrriteerd haha.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben niet Pro-Putin. Ik vind Rusland wél een hele mooie spiegel voor het Westen over hoe propaganda gevoerd kan worden en welk effect het heeft op de mensen. Men gelooft meteen dat Rusland (en China) propaganda voert aan hun eigen inwoners maar zijn blind voor de de eigen bubbel waar we in zitten. 'het Westen' is niet roomser dan de Paus en doet het allemaal even hard. maar dan is het plotseling 'onzin' want hey; het Goede® Vrije© Westen™ is eerlijk tegen zijn inwoners. (allemaal ietwat gechargeerd, uiteraard. )
De doorsnee persoon heeft geen flauw idee waar het eigenlijk om gaat. Dat is van veel grotere invloed hier. Mensen die dingen zeggen als 'ik wil geen genen in mijn voedsel!'.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Lambiekje het volgende:
MSM Can’t Understand Why Consumers Want Non-GMO Despite Industry Science
mainstream media seems oddly perplexed.
A few days after a report released by the National Research Council claiming to “prove” that GMOs are safe to eat and are harmless, data still shows that customers want non-GMO food and they are doing whatever they can to get it.
Many outlets are now asking the question “why don’t consumers seem to care about the NRC report? Why don’t they seem to care about the ‘science!?!?!?'”
http://www.activistpost.c(...)ndustry-science.html
-----------
Dat is niet zo moeilijk. Men weet onbewust of bewust dat wetenschap bedrog is. Industrie bullshit.
genocide zullen ze ook niet beseffenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De doorsnee persoon heeft geen flauw idee waar het eigenlijk om gaat. Dat is van veel grotere invloed hier. Mensen die dingen zeggen als 'ik wil geen genen in mijn voedsel!'.
Dat lijkt me dan weer iets onwaarschijnlijkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
genocide zullen ze ook niet beseffen
Niets nieuws natuurlijk. Maar, wat mij altijd een beetje tegen staat bij deze zogenaamde 'ik ga even vertellen hoe jullie voor de gek gehouden worden' mensen, is dat ze nooit met voorbeelden komen. Alleen de bij de massa bekende 'vreemde zaken' vertellen dat het vreemde zaken zijn. Nooit word genoemd wat zij dan schijnbaar weten, wat er wél echt is gebeurd. Beetje jammer.quote:
Dat willen consumers dan ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef Lambiekje het volgende:
MSM Can’t Understand Why Consumers Want Non-GMO Despite Industry Science
dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:06 schreef Summers het volgende:
Hoe corrupt zijn onze media? “Het NOS Journaal is het slechtste journalistieke programma”
[..]
Het publiek die dit ziet heeft toch een eigen wil?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof dat er iets toe doet. Gaat om de awesomeness hoe ze dit brengen aan hun miljoenenpubliek. Creeps zijn het. Een tool om het publiek te bespelen.
Wow wee ! Golly gosh! Gee whiz! Ik wil ook zoiets!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof dat er iets toe doet. Gaat om de awesomeness hoe ze dit brengen aan hun miljoenenpubliek. Creeps zijn het. Een tool om het publiek te bespelen.
Hoeveel mensen hebben al een chip laten zetten hierdoor?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja, Buzzfeed trekt per vid toch ongeveer 1 tot 2 miljoen views waarin over het algemeen de stemming heerst dat BF geweldig is. Ze hebben 4.266.277 abonnees zie ik. Zijn er nogal wat die hun pulp volgen. Groot platform dus om troep aan de man (vrouw etc) te brengen.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:15 schreef ems. het volgende:
Dat is inderdaad vrij belachelijk. Bijna net zo belachelijk als je 'hard' maken om tegen dingen te zijn die mensen die je niet kent doen in hun vrije tijd zonder daar anderen mee lastig te vallen.
Wat maakt mij het nou uit hoe een stel idioten die ik nooit zal kennen en waar ik niet naar hoef te kijken zich gedragen?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat denk je maar of wil je graag denken. Kijk maar eens op tv, bijv die verschrikkelijke lui van Geordie Shore, die dudes allemaal hun wenkbrauwtjes geplukt, skinny jeans aan halve wijven zijn het, kekke kapseltjes.
Valt nogal mee. Ik heb genoeg belachelijke mensen gezien in mijn leven en heb nooit echt de behoefte gehad om hun gedrag te kopiëren. Jersey shore met veel plezier gekeken destijds, desalniettemin lijk ik gelukkig niet in Ronnie.quote:Zien doet volgen zeker onder jonge mensen.
Boeiend hoe zij erbij lopenquote:Introductie even geleden van de metroman die zich overal scheert natuurlijk. Al die popidolen die inmiddels als een half wijf erbij lopen, Justin(e) Bieber en dat jochie van One Direct-bandje. Ik noem maar wat uit de losse pols.
Verkeerde topic Lavjequote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat je je door iemand je gender aan laat praten. Nog minder geloof ik dat je er iets mee gaat doen. Je voelt toch zelf wie of wat je bent?
Ik begrijp ook nog steeds niets van die agenda. Wat heeft iemand er nu aan of jij man, vrouw of wat dan ook bent? Met dat gegeven kan niemand wat en het is ook privé. Niet iets om je druk om te maken laat staan mee bemoeien.
Je bent oud aan het worden cad. "Die jeugd van tegenwoordig..."quote:Op zondag 22 mei 2016 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat denk je maar of wil je graag denken. Kijk maar eens op tv, bijv die verschrikkelijke lui van Geordie Shore, die dudes allemaal hun wenkbrauwtjes geplukt, skinny jeans aan halve wijven zijn het, kekke kapseltjes. Zien doet volgen zeker onder jonge mensen.
Introductie even geleden van de metroman die zich overal scheert natuurlijk. Al die popidolen die inmiddels als een half wijf erbij lopen, Justin(e) Bieber en dat jochie van One Direct-bandje. Ik noem maar wat uit de losse pols.
Eh Alex jones dan? die heeft zelf ook 1,5 miljoen abbo's en een eigen tv programma.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tja, Buzzfeed trekt per vid toch ongeveer 1 tot 2 miljoen views waarin over het algemeen de stemming heerst dat BF geweldig is. Ze hebben 4.266.277 abonnees zie ik. Zijn er nogal wat die hun pulp volgen. Groot platform dus om troep aan de man (vrouw etc) te brengen.
Ik vind de Tv van tegenwoordig ook maar prutje!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent oud aan het worden cad. "Die jeugd van tegenwoordig...". Geeft niets hoor, ik vraag me ook vaak zat af waar 'die jeugd toch weer mee bezig is'. Of waar hun interesses liggen, of vooral hun desinteresse. Maar dat had de generatie boven mij weer toen ze mij zagen toen 15/16 was met gekleurd haar, belachelijk wijde broeken, gabberstaartjes, achterlijke Australian trainingspakken, en ga zo maar door. Elke generatie snapt niets van de volgende, dat was 100 jaar geleden zo, 50 jaar geleden, 25 jaar geleden, 10 jaar geleden en nu.
Overigens keek ik met alle plezier naar dom vermaak als Oh Oh Cherso (het lelijke broertje van) en heb ik, net als ems., nog nooit me misdragen op vakanties. Sterker nog, ik zou niet eens op die vakanties willen, dat is niets voor mij. Maar ik kan er wel naar kijken en om lachen.
FYI ik heb niks met AJ. Als ik die gast tegenkom weet ik niet hoe snel ik moet wegklikken. FE is niets minder dan distraction daarom zie je mij niet in dat topic. Beroemdheden zijn de marionetten van de elite nogal wiedes dat er een paar zijn die dit propaganderen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh Alex jones dan? die heeft zelf ook 1,5 miljoen abbo's en een eigen tv programma.
Nja. ga jij iemand vertellen hoe die zich moet kleden?
Aub begin dan met de duitsers, die lui kunnen zich echt niet kleden, marokkaanse jongeren met hun bontkraagjes etc..
Joh mij boeit het allemaal niet..
Maar ik snap je wel![]()
De Mens is nu eenmaal beinvloedbaar, vroeger kwam je niemand tegen die in flat earth geloofd, maar een aantal beroemdheden hielden zich er mee bezig en je ziet nu de een na de ander die theorie geloven..
Net zo iets!
14 14-jarige doet mee aan NK paaldansenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
FYI ik heb niks met AJ. Als ik die gast tegenkom weet ik niet hoe snel ik moet wegklikken. FE is niets minder dan distraction daarom zie je mij niet in dat topic. Beroemdheden zijn de marionetten van de elite nogal wiedes dat er een paar zijn die dit propaganderen.
Weet nog even geleden op een kinderfeestje werd er muziekje opgezet van Rihanna of Beyonce en ze begonnen allemaal te bewegen alsof ze strippertjes waren. Tegenwoordig zijn er paalwedstrijdenvoor kinderen van 8 jaar in kort broekje en bloot shirtje. En toch durven beweren dat idolen geen invloed hebben maar dat zal dan wel aan de opvoeding liggen. Is gedeeltelijk ook zo ouders die hun kinderen naar die rotzooi laten kijken is eerder gewoonte dan uitzondering. Het seksualiseren van kinderen vandaar de P achter de LGBT-agenda.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Szikha2 het volgende:
Over nostalgie gesproken. Weet je waar ik als kind naar keek?
Kolere zeg wat vreselijk. Die stem en wat een enge pop voor kinderen.
...en wat heeft u nu geleerd mvr Stembandquote:Op maandag 23 mei 2016 00:03 schreef theguyver het volgende:
[..]nu je het zegt, jeez keek ik hier na vroeger...
![]()
ben ooit zelfs bij een afl geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |