ook gemeen om te zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb wel zo'n vermoeden waarom de familie niet zo staat te springen om de filmpjes van ome Edwin.
Wat zeg je dan tegen die mensen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:44 schreef possetje het volgende:
[..]
ook gemeen om te zeggen
mijn familie is gewoon stuk introverter als ik thats all, als ik mensen die ik niet ken op straat en die kinderen hebben aanspreek is het echt niet zo dat ze gaan gillen "owww daar komt een enge man aan"
Ja knurften zoals jij mischien wel....
owwww soms helemaal nix en gewoon aardig kijken naar ze, andere keer als ik een gespreks onderwerp weet dan zeg ik iets en kijken hoe ze reageren, wat wel meespeelt is dat ik single ben en dus heel vaak alleen en dan opeens vanuit het niets moet ik met mensen spreken die ik helemaal niet ken, is vaak beetje onwennig...quote:
owww het leven is een lach en een traan hey, dus ene keer vrolijk , tweede keer serieuser,,,,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat voor filmpjes wil je maken?
Vlogs,prank of parodie etc...
* Recht op privacyquote:Op woensdag 11 mei 2016 03:49 schreef possetje het volgende:
[..]
*camara shy! ( ouders zijn bang voor de media )
*bang voor pedofielen op het web
*derde reden? weet ik niet....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |