abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162094336
Dandybleu je kunt ook foto's uit een van de topics hier halen en daar een leuk verhaaltje bij bedenken. Dan als blog op de Facebook

Toi toi toi
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_162094445
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb wel zo'n vermoeden waarom de familie niet zo staat te springen om de filmpjes van ome Edwin. :D
ook gemeen om te zeggen

mijn familie is gewoon stuk introverter als ik thats all, als ik mensen die ik niet ken op straat en die kinderen hebben aanspreek is het echt niet zo dat ze gaan gillen "owww daar komt een enge man aan"

Ja knurften zoals jij mischien wel....
pi_162160952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:44 schreef possetje het volgende:

[..]

ook gemeen om te zeggen

mijn familie is gewoon stuk introverter als ik thats all, als ik mensen die ik niet ken op straat en die kinderen hebben aanspreek is het echt niet zo dat ze gaan gillen "owww daar komt een enge man aan"

Ja knurften zoals jij mischien wel....
Wat zeg je dan tegen die mensen?
Make my day!
pi_162161094
Wat voor filmpjes wil je maken?

Vlogs,prank of parodie etc...
pi_162169718
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:02 schreef agter het volgende:

[..]

Wat zeg je dan tegen die mensen?
owwww soms helemaal nix en gewoon aardig kijken naar ze, andere keer als ik een gespreks onderwerp weet dan zeg ik iets en kijken hoe ze reageren, wat wel meespeelt is dat ik single ben en dus heel vaak alleen en dan opeens vanuit het niets moet ik met mensen spreken die ik helemaal niet ken, is vaak beetje onwennig...
pi_162169736
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat voor filmpjes wil je maken?

Vlogs,prank of parodie etc...
owww het leven is een lach en een traan hey, dus ene keer vrolijk , tweede keer serieuser,,,,
  zaterdag 14 mei 2016 @ 07:56:06 #32
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162172478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 03:49 schreef possetje het volgende:

[..]

*camara shy! ( ouders zijn bang voor de media )

*bang voor pedofielen op het web

*derde reden? weet ik niet....
* Recht op privacy
Mijn dochter is nog geen 3 jaar oud en kan nog niet zelf beslissen of ze een foto of film over haar online wil hebben.

Nu heb jij het over 10-jarigen, die zullen het vast leuk vinden nu. Maar vinden ze dit ook nog over een paar jaar?
Iets dat je online gooit gaat nooit meer weg en je hebt geen controle over wat er met de foto of film gebeurt.
Ik snap best dat de ouders in jouw voorbeeld liever de kinderen beschermen en dit (voorlopig) niet toestaan.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')