SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
Nice!quote:
Als we het over stemmen als een klok gaan hebben:quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nice!
Deze maar weer een keer (wel wat electronischer dan de jouwe)
Sowieso Spinvis
edit:
Zelfde nummer, maar betere kwaliteit
Link opgeslagen, luister deze nu (weer)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De 'electronische' uitvoering van 'Kom terug'
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:06 schreef Bart2002 het volgende:
Zo ontzettend ontroerend dit. Die arme Ramses.
Ik heb niets met het fenotype van dat grietje maar hier zou ik haar zo keihard doen toch wel, supersexy dat gekke en zelfverzekerdequote:
Ik heb precies dat idee bij haar. Ik zou mijn brute lage lust botvieren op dat lekkere wijf. Als mijn vrouw dat goed zou vinden tenminste. Verder "snapt" ze erg goed waar ze mee bezig is en ze zingt gewoon goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb niets met het fenotype van dat grietje maar hier zou ik haar zo keihard doen toch wel, supersexy dat gekke en zelfverzekerde
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:24 schreef UitStraling het volgende:
Het meest kwetsbare Nederlandse muziekstuk ooit voor mensen die al wat geleefd hebben
Ja dat mooie egale huidje en die enorm brutale blik en het besef ook dat ik haar makkelijk zou kunnen scoren ook wel, ik snapte nooit wat mensen hadden met dat schrale wicht maar na het zien van dit wel en heeft ook echt wel die muzikale genenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb precies dat idee bij haar. Ik zou mijn brute lage lust botvieren op dat lekkere wijf. Als mijn vrouw dat goed zou vinden tenminste. Verder "snapt" ze erg goed waar ze mee bezig is en ze zingt gewoon goed.
Prachtig he, er zijn mooiere nog kwetsbaardere versies van maar die kon ik zo snel niet even vindenquote:
Opzich, gofferdomme man, dankjewelquote:
Zonde zo'n mooi mannetje en ik leek zo vroeger zoveel op op emquote:
Muziek blijft primaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde zo'n mooie mannetje en ik leek zo vroeger zoveel op![]()
Mooi gezegd en helemaal waar ook welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:19 schreef Impressme het volgende:
[..]
Muziek blijft primaEn soms is opbranden beter dan uitdoven, zeker voor creatieve mensen.
Toen was ik -6quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 03:51 schreef UitStraling het volgende:
http://www.zippcast.com/video/8689c449bba56feea7c
Geweldig. Weet je nog wel oudje. Herinnert u zich deze nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor mij het symbool van zonnige jaren:
Ik ben van eind '65, inderdaad een geweldig lied, kippenvel hier.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Geweldig. Weet je nog wel oudje. Herinnert u zich deze nog?![]()
Ik ben zelf van '63 zodat men niet denkt dat ik de spot drijf.
Deze vond ik ook 1 van de mooiere. In die zin dat het altijd is blijven hangen en ook zal blijven.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben van eind '65, inderdaad een geweldig lied, kippenvel hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 15-05-2016 20:19:47 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIANA KRALL ~ So Nice (Samba de Vero)
[ Bericht 27% gewijzigd door Treehut362 op 15-05-2016 20:51:48 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kan 't wel als 't moetquote:
Mooi nummerquote:
Een van mij lievelingsnummers toch ergens wel, zo somsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |