Kip met cola lightquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:58 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, Douwe was wel een béétje een jokkerd toen hij daarna zei 'ik schijn I LOVE YOU BABY' te hebben gezegd maar dat weet ik niet eens meer. Dat is onzin, want dat deed hij dinsdagmiddag tijdens de repetitie ook alDat was gewoon ingestudeerd.
Wat me brengt bij een belangrijk puntje voor de finale...
Hij kan dat dus niet NOG een keer doen, dat I Love You zeggen in de break tegen iemand in het publiek. Dan valt het veel te veel op als trucje. Dus daar moet iets anders komen?
Ik weet nog wel hoe het live topic ontplofte toen ze TCL 'maar' 8 punten gavenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:53 schreef Jane het volgende:
[..]
En de Belgen zullen ons toch ook niet in de steek laten, hoop ik?
* Jane heeft zo'n hekel aan dat buurlandenstemmen, he?![]()
![]()
Geen last vanquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:00 schreef Greys het volgende:
Ja zoiets
Wats met FOK aan de hand? Ik kan niet meer quoten.
Hij wil zaterdag gaan crowdsurfen, zei hij bij Gielquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:58 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, Douwe was wel een béétje een jokkerd toen hij daarna zei 'ik schijn I LOVE YOU BABY' te hebben gezegd maar dat weet ik niet eens meer. Dat is onzin, want dat deed hij dinsdagmiddag tijdens de repetitie ook alDat was gewoon ingestudeerd.
Hij kan dat dus niet NOG een keer doen, dat I Love You zeggen in de break tegen iemand in het publiek. Dan valt het veel te veel op als trucje. Dus daar moet iets anders komen?
"Netflix and chill, baby?"quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:58 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:01 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Hij wil zaterdag gaan crowdsurfen, zei hij bij Giel.
Ik vond het vooral hilarisch hoe vrolijk ze aan het zingen was dat ze te pletter zouden storten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:01 schreef Greys het volgende:
Toen die mevrouw van hoe heet ze ook alweer gisteren moest, twee nummers voor Douwe, met die ruimteman op het podium. Hoe de hele kroeg toen keihard ging lachen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:02 schreef Cyan9 het volgende:
Metro U.K. gebruikt verdacht veel foto's van Douwe voor z'n artikelen. 12 points incoming from the U.K.??
http://metro.co.uk/tag/eurovision-song-contest/
En met die poll onderaan staat NL ver boven aan!quote:Did The Netherlands have the rawest talent?
Dat komt denk ik vooral door het feit dat naast het weglopen van Douwe, ook de camera naar links zwenkt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:03 schreef Greys het volgende:
Die ene seconde zie je hem rechts uit beeld verdwijnen, maar dat doet hij op een soort Kermit manier, weten jullie wat ik dan bedoel?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat komt denk ik vooral door het feit dat naast het weglopen van Douwe, ook de camera naar links zwenkt.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:03 schreef Greys het volgende:
Oh en sorry dat ik hier nu hier (weer) zo hyper, maar ik wilde nog even zeggen dat het ALLERALLERALLERLEUKSTE moment van het optreden van Douwe is... de seconde dat hij van de camera verdwijnt om te gaan rennen naar de catwalk. Die ene seconde zie je hem rechts uit beeld verdwijnen, maar dat doet hij op een soort Kermit manier, weten jullie wat ik dan bedoel?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
En met die poll onderaan staat NL ver boven aan!
Heb het niet gezien (want BBC4 en die heb ik niet), maar heb wel gelezen dat het commentaar niet van Graham Norton was. Die doet alleen de finale.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:04 schreef Greys het volgende:
En heeft er iemand gekeken via de BBC en was daar Graham Norton de commentator? Vond hij Douwe goed?
quote:Mel & Scott: not as good as Mel & Sue
Mel Giedroyc and Scott Mills were providing the commentary during the semis, but don't seem to have a huge amount of chemistry. Not there was much chance for them to develop any - there was barely breathing time in between the acts' performances, with the hosting Swedes producing a far more efficient show than we could ever manage, with barely any faff. Once again we're reminded that the Scandinavians are just so much better at life than us.
Dat moeten ze in de freeze monteren!!!quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:13 schreef Greys het volgende:
Voor wie het leuk vindt, hier een filmpje van HET MOMENT dat Nederland genoemd werd als finalist en hoe de kroeg toen ontplofte. Heb het speciaal even openbaar gezet, als het goed is kunnen jullie dit nu zien:
https://www.facebook.com/(...)9222/?type=2&theater
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:13 schreef Greys het volgende:
Voor wie het leuk vindt, hier een filmpje van HET MOMENT dat Nederland genoemd werd als finalist en hoe de kroeg toen ontplofte. Heb het speciaal even openbaar gezet, als het goed is kunnen jullie dit nu zien:
Ben altijd bang dat dat gewoon Nederlanders zijn die gestemd hebben. Net als ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
En met die poll onderaan staat NL ver boven aan!
Super leukquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:13 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:03 schreef Greys het volgende:
Oh en sorry dat ik hier nu hier (weer) zo hyper, maar ik wilde nog even zeggen dat het ALLERALLERALLERLEUKSTE moment van het optreden van Douwe is... de seconde dat hij van de camera verdwijnt om te gaan rennen naar de catwalk. Die ene seconde zie je hem rechts uit beeld verdwijnen, maar dat doet hij op een soort Kermit manier, weten jullie wat ik dan bedoel?
[ afbeelding ]
Oh daar ga ik ook nog even een gif van maken, ik weet nu hoe het moetquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:30 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Er zaten weer meerdere mooie/opvallende momenten in.Vind ook vooral dat stukje leuk dat hij nog even snel in een andere camera kijkt voordat het eerst refrein begint.
Amir is ook blijtwitter:Amir_Off twitterde op woensdag 11-05-2016 om 12:34:01@teamdouwe @douwe_bob so happy for the results yesterday, this is indeed Une Belle Histoire - a beautiful story! reageer retweet
OH ZO LIEFquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:37 schreef Em31 het volgende:
Amir is ook blijtwitter:Amir_Off twitterde op woensdag 11-05-2016 om 12:34:01@teamdouwe @douwe_bob so happy for the results yesterday, this is indeed Une Belle Histoire - a beautiful story! reageer retweet
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:30 schreef Greys het volgende:
Maar effe he.... sprekend!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef TLC het volgende:
Mag je donderdag ook stemmen of niet omdat 'we' niet meedoen ?
Alleen als je even naar België of Duitsland rijdtquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef TLC het volgende:
Mag je donderdag ook stemmen of niet omdat 'we' niet meedoen ?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef MuscleLover29 het volgende:
http://www.stern.de/kultu(...)siegen--6844640.html
Wow Douwe
Slaapkamerblik is inderdaad precies het juiste woord!quote:Doch der junge Holländer mit den auffälligen Tattoos und dem Schlafzimmerblick scheint einen Nerv getroffen zu haben. Er überzeugte ohne viel technisches Schischi, nur mit seiner Stimme und seinem Charme. Wow, Douwe!
zoo die zijn wel erg positiefquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef MuscleLover29 het volgende:
http://www.stern.de/kultu(...)siegen--6844640.html
Wow Douwe
Petra wil Douwe gewoon nog een keer interviewen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik zit nog even de bekendmaking van de finalisten te kijken maar het lijkt wel of Nederland een (veel) groter applaus uit de zaal krijgt dan Azerbeidzjan en RuslandEn Petra lijkt zelf ook wel extra blij als ze The Netherlands zegt
Ik had de indruk dat Petra heel andere dingen met Douwe wildequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Petra wil Douwe gewoon nog een keer interviewen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |