Eerst stoer lopen doen met gespierde taal en dan huilie huilie weheeee ik wil naar Nederland, doe dan ook niet zo dom mens.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:05 schreef JubaUrbicus het volgende:
Eigen schuld dikke bult (mijn mening), maar dat zeg ik ook over Ebru natuurlijk.
Ze is aangehouden, niet veroordeeld. Als ze in de cel zit door Nederland moet de overheid zorgen dat ze hulp krijgt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:57 schreef LXIV het volgende:
If you can't pay the time, don't do the crime. Dat die Turk in Nederland is vrijgesproken zegt mij niks.
Dat is alvast geen blindedarmontsteking, want dan was ze zonder medische hulp al keihard dood geweest.quote:Daar was zo’n beetje alle apparatuur stuk is en werd me verteld dat het gaat om een ontsteking aan mijn blindedarm of een ernstig gynaecologisch probleem.
En dat dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:58 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ze is aangehouden, niet veroordeeld. Als ze in de cel zit door Nederland moet de overheid zorgen dat ze hulp krijgt.
Dat maakt niet uit. Ebru Umar zit overigens vast wegens belediging van een staatshoofd -wat ook in Nederland gewoon verboden- is. Maar zo zijn de wetten in Turkije nou eenmaal, en als je die niet kan/wil respecteren dan moet je maar je muil houden en het land verlaten in plaats van stoer doen en als je dan gearresteerd wordt gaan huilen in Europese kranten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verschil met Ebru is dat zij vast zit wegens het geven van haar mening en niet wegens witwassen.
en geven van mening is in NL niet strafbaar en witwassen welquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het verschil met Ebru is dat zij vast zit wegens het geven van haar mening en niet wegens witwassen.
werkt ze me met uitlevering naar NL? Of heeft ze bewust voor dat land gekozen om niet uitgeleverd te wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 02:58 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ze is aangehouden, niet veroordeeld. Als ze in de cel zit door Nederland moet de overheid zorgen dat ze hulp krijgt.
ditquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:57 schreef LXIV het volgende:
If you can't pay the time, don't do the crime. Dat die Turk in Nederland is vrijgesproken zegt mij niks.
Niet alleen in Marokko. De Algerijnse president vloog naar Zwitserland om zich te laten behandelen. Ik geloof dat het praktisch in heel Noord-Afrika niet al te best is. In privéklinieken wat beter maar dat is het ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit soort dingen kan Marokko natuurlijk ook prima gebruiken om te traineren in de onderhandelingen over de exportuitkeringen.
Verder zal de medische zorg daar best heel beroerd zijn.
Haha, ik schrok alquote:Op woensdag 11 mei 2016 03:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is alvast geen blindedarmontsteking, want dan was ze zonder medische hulp al keihard dood geweest.
En ik spreek uit ervaring. Niet dat ik keihard dood ben, maar het had geen 2 uur langer moeten duren want dan was ik dat wel.
dat is bullshitquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:41 schreef George_Zina het volgende:
Dan zit je liever 15 jaar in de Nederlandse staatshotel Hilton waar je een iPad 10 cadeau krijgt van Den Haag
Het snelle geld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:56 schreef SOG het volgende:
Dus zij zit daar al zes maanden weg te rotten en er is geen sprake van een uitleveringsverzoek?
Doet me ook denken aan die van laarhoven die nu in Thailand zit en oa twee dagen met een lijk in een cel zatwat bezielt mensen om naar zulke landen te gaan, laat staan om daar criminele activiteiten te verrichten wat bij van laarhoven waarsch niet eens is vastgesteld en bij die kayleigh ook (nog) niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |