Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
Dat van Tsjechië was gewoon meer dan terecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
Toen Azerbeidzjan als eerste bekend gemaakt werd, zag ik de bui alweer hangen. Schandalig dat zo'n lied en die van Tsjechië naar de finale gaan.
Mooi dat we het gehaald hebben!Go Douwe!
Inderdaad, mede dankzij mijn twee stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat van Tsjechië was gewoon meer dan terecht.
Klik op de link voor het enveloppenmoment: The Netherlands...twitter:Eurovision twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 23:00:47The Netherlands! #Eurovision https://t.co/G5iu1QuEFg reageer retweet
Douwe op plek 10.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:16 schreef Em31 het volgende:
Hoe staat het nu met de odds eigenlijk? Ik snap daar nooit zoveel van
Saai lied, enge zangeres. Als Tsjechië vorig jaar de finale gehaald had, hadden ze het nu niet gehaald.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat van Tsjechië was gewoon meer dan terecht.
Duitsers houden hier volgens mij wel van ja. Ik hoop zo dat we zaterdag in de 2e helft loten, dan komt dit nr denk ik nog sterker over na een reeks van hysteriequote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:16 schreef Jane het volgende:
Ik zie veel Duitse Douwe-fans op Twitter. Mooi zo! Die mogen zaterdag gelukkig wel meestemmen.
Achtste. Je krijgt 34x je inzet terug als hij wint, 4x als hij in de top 4 eindigt. Best hooggewaardeerd dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:16 schreef Em31 het volgende:
Hoe staat het nu met de odds eigenlijk? Ik snap daar nooit zoveel van
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Ingestudeerd, niet tegen iemand in het bijzonder.
Haha, nou, was niet echt 10 seconden stil dan hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Ingestudeerd, niet tegen iemand in het bijzonder.
hahah die baalt vast nu Douwe in de finale staatquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:20 schreef Dave het volgende:
Of stond Hovi-bitch daar toevallig in het publiek?
Hmm dit wordt geen calm after the stormpie denk ik..maar top 10 kan nog steeds. Ik wil die 2e helft voor Douwequote:
quote:WOW! How come I haven't heard this before? My ears are breathing for once
quote:The Netherlands is really good.
quote:The next year all entries will have a 10 seconds mute in their performance.
quote:Douwe Bob was vocally not quite perfect, but it was very good.
quote:I love Douwe Bob. His song stands out
quote:The Netherlands was very good!
Veel positieve Britten ook op twitterquote:I didn't like his song so much but his performance was so cute. He deserved his place.
Ja maar goed beter niet door gaan dan nul punten in de finalequote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:26 schreef Fascination het volgende:
Echt zo'n schande dat IJsland niet door is.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:26 schreef Em31 het volgende:
Douwe Bob was vocally not quite perfect, but it was very good.
Maar ja, Britten en het songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:26 schreef Em31 het volgende:
Even een paar buitenlandse reacties
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel positieve Britten ook op twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |