Suze slaapt nog niet door , 9 van de 10 nachtenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik las een doorslaap! Wat tof!
Dan meteen een vraagje daar over voor de minibabymama's - hoe slapen die van jullie 's nachts? Ik word toch weer onzeker van de 'slaaptiealdoor'-vragen die mensen altijd stellen. Nee dus.. En volgens mij is dat normaal toch, voor een baby van 9 weken? Hij drinkt eigenlijk de hele dacht gewoon om de drie uur. Dus ook 's nachts, dat gaat dan gewoon door. Ik vind het niet erg ook eigenlijk, ik kan 'm meestal na de voeding en een boer en wat knuffels weer zo in z'n wieg leggen
. Tot een uur of 6, dan moet 'ie meestal poepen en dat gaat met veel gekreun en gegil
.
De vpk van het cb vroeg hoe vaak ze dronk s nachts, maar ik weet het echt niet. Ze hapt tegenwoordig zelf aan, dus ik doe niet eens meer een lichtje aan en slaap zelf dus ook lekker verder, maar 2-3x is het zeker wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Dan meteen een vraagje daar over voor de minibabymama's - hoe slapen die van jullie 's nachts? Ik word toch weer onzeker van de 'slaaptiealdoor'-vragen die mensen altijd stellen. Nee dus.. En volgens mij is dat normaal toch, voor een baby van 9 weken? Hij drinkt eigenlijk de hele dacht gewoon om de drie uur. Dus ook 's nachts, dat gaat dan gewoon door. Ik vind het niet erg ook eigenlijk, ik kan 'm meestal na de voeding en een boer en wat knuffels weer zo in z'n wieg leggen
. Tot een uur of 6, dan moet 'ie meestal poepen en dat gaat met veel gekreun en gegil
.
Dit is helemaal normaal, en ook goed, want hij heeft die melk nodig. En heerlijk dat je hem gewoon weer kunt terugleggen. Ik vond nachtvoedingen niet zo erg, als je inderdaad meteen weer kunt doorslapen. Dan is het allemaal wel te doen. De nachtvoedingen zullen vanzelf minder worden. Als hij langer tussen de voedingen kan. I heeft tot 15 maanden nog om 1 nachtvoeding gevraagd, soms 2. Bij 15 maanden hield ze daar uit zichzelf mee op en ging ze echt doorslapen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag is A naar het KDV en hebben we mamaenTasdag. Hij is al in bad geweest, heeft weer korte nagels en ligt nu lekker op mij te pitten zonder dat ik op hoef te staan om voor A te zorgen. Fijne dagen vind ik dit.
Ik heb een zoontje van nu precies 3 maanden. Hij was vannacht om 01:00 en 04:00 wakker en ging pas weer slapen als hij wat te eten had gekregenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
.
Dat is vaak ook ons schema...quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh nou primadank voor de reacties! Nu is het meestal een voeding rond 21:00, dan rond 00:00, 3:00 en dan 6:00. Mooi dus. Annie sliep op FV al vrij snel door (rond een maand of 4) dus ik had even twijfels, vandaar.
Klinkt tof! Ja, kokosmelk en room gebruik ik vaak bij curry's enzo, maar kan vanwege de smaak niet altijd. Haverroom blijkt waterdun, dus dat is ook niet geschikt als vervanger. Maar goed, beetje offtopic.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:47 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat ook bij de jumbo XL zien staan. Mega schap vol allerlei zaden, vlokken toeters en bellen. Ik had jammer genoeg niet genoeg tijd om daar uitgebreid te kijken.![]()
Glutevrije vak was ook veel groterEn meestal zit daar ook km-vrij en ei-vrij bij
yoghurt om te koken... gebruik je nu ook wel eens kokosroom? Ook lekker bij veel gerechten hoorLekker in combi met gember en/of sinaasappel
![]()
Zie je wel, twee dagen terug zei je nog dat ze dat nog lang niet deedquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:35 schreef LuDann het volgende:
Doorslapen, ik hoop dat die van mij dat ooit gaat doen.![]()
Met 9 maanden dus nog niet en dat is vrij normaal geloof ik. Nachtvoedingen zijn zeker als ze nog zo klein zijn ook wel goed voor ze.
Ik had vandaag afgesproken met Bloesem, Cassandra en Gevalletje. Was heel gezellig.We liepen even naar de supermarkt met alle kleintjes in de doek of drager en hadden veel bekijks.
Zo leuk om te zien hoeveel ze allemaal gegroeid zijn!
Wolk is geloof ik opgestaan met een nieuwe feature, ze zegt opeens best veel na. Eerst twijfelde ik of het misschien toeval was, maar dat lijkt het niet te zijn. Het begon in de ochtend, dan zeg ik altijd 'hop' als ik haar op de commode zet. Zegt ze ook 'hop'.En toen vroeg ik 'ja?', zegt zeg 'ja'.
En later bij weggaan en dag roepen naar haar vader zei ze ook 'daaa' tot 3 keer toe. Ze lijkt toch wel mij te bedoelen als ze 'nana' zegt en toen we gingen eten zei ze 'eten'. Het hek is wel van de dam opeens.
![]()
Oh en ze stond bij Bloesem thuis weer even een seconde of 5 gewoon los! Leek langer, maar volgens mij was het zoiets.Klinkt heel kort, lijkt een eeuwigheid.
Ik kan het me van E ook niet zo herinneren, maar dit was wel heul duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef LuDann het volgende:
LB, wat lief van die handjes ontdekken.Klinkt echt heel grappig. Ik heb die fase bij Wolk niet opgemerkt, vreemd genoeg.
Ja, ik dacht ook echt dat het nog wel even ging duren want ze zei nog helemaal niks herkenbaars.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zie je wel, twee dagen terug zei je nog dat ze dat nog lang niet deed
Jullie meet zag er heel gezellig uit, N. en ik houden ons aanbevolen!
Hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kan het me van E ook niet zo herinneren, maar dit was wel heul duidelijk
[ link | afbeelding ]
Haha voor in zn plakboek!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Die foto is echt briljant! Haha!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kers op de taart moest 'ie ook nog niesen terwijl z'n mond vol was. Zat ik dus ook helemaal onder![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die foto is echt briljant! Haha!
W. Kan af en toe nog heerlijk met zn eigen handen zitten spelen. Leuk om naar te kijken vind ik dat.
En serieus he, leuk hoor, dat vaste voedsel.
Maar eh, hoe voorkom je dit:Het kan nog veel erger hoor, wacht maar tot hij leert om z'n handen in z'n haar te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kers op de taart moest 'ie ook nog niesen terwijl z'n mond vol was. Zat ik dus ook helemaal onder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |