abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:31:34 #26
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_162088965
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik las een doorslaap *O* ! Wat tof!

Dan meteen een vraagje daar over voor de minibabymama's - hoe slapen die van jullie 's nachts? Ik word toch weer onzeker van de 'slaaptiealdoor'-vragen die mensen altijd stellen :{ . Nee dus.. En volgens mij is dat normaal toch, voor een baby van 9 weken? Hij drinkt eigenlijk de hele dacht gewoon om de drie uur. Dus ook 's nachts, dat gaat dan gewoon door. Ik vind het niet erg ook eigenlijk, ik kan 'm meestal na de voeding en een boer en wat knuffels weer zo in z'n wieg leggen O+ . Tot een uur of 6, dan moet 'ie meestal poepen en dat gaat met veel gekreun en gegil :').
Suze slaapt nog niet door , 9 van de 10 nachten :+
pi_162089003
quote:

Dan meteen een vraagje daar over voor de minibabymama's - hoe slapen die van jullie 's nachts? Ik word toch weer onzeker van de 'slaaptiealdoor'-vragen die mensen altijd stellen :{ . Nee dus.. En volgens mij is dat normaal toch, voor een baby van 9 weken? Hij drinkt eigenlijk de hele dacht gewoon om de drie uur. Dus ook 's nachts, dat gaat dan gewoon door. Ik vind het niet erg ook eigenlijk, ik kan 'm meestal na de voeding en een boer en wat knuffels weer zo in z'n wieg leggen O+ . Tot een uur of 6, dan moet 'ie meestal poepen en dat gaat met veel gekreun en gegil :').
De vpk van het cb vroeg hoe vaak ze dronk s nachts, maar ik weet het echt niet. Ze hapt tegenwoordig zelf aan, dus ik doe niet eens meer een lichtje aan en slaap zelf dus ook lekker verder, maar 2-3x is het zeker wel.
pi_162089048
quote:

Dit is helemaal normaal, en ook goed, want hij heeft die melk nodig. En heerlijk dat je hem gewoon weer kunt terugleggen. Ik vond nachtvoedingen niet zo erg, als je inderdaad meteen weer kunt doorslapen. Dan is het allemaal wel te doen. De nachtvoedingen zullen vanzelf minder worden. Als hij langer tussen de voedingen kan. I heeft tot 15 maanden nog om 1 nachtvoeding gevraagd, soms 2. Bij 15 maanden hield ze daar uit zichzelf mee op en ging ze echt doorslapen.

Toen I negen weken was, zaten we op zo'n schema:
in de avonduren van 19.00 - 21.00 had ze vaak cluster- of regelvoedingen.
Om 22.00 slapen in haar wiegje naast ons bed. Dan werd ze rond 01.00 wakker voor een voeding, om 04.00 en dan weer om 07.30. Ik vond dat een prima schema.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162089073
Oooh nou prima :D dank voor de reacties! Nu is het meestal een voeding rond 21:00, dan rond 00:00, 3:00 en dan 6:00. Mooi dus. Annie sliep op FV al vrij snel door (rond een maand of 4) dus ik had even twijfels, vandaar.
pi_162090330
Klinkt volgens het boekje Razz. ^O^ N. is nog heel lang voor een nachtvoeding gekomen, echt wel tot 10,5 maand denk ik. Zolang ze daarna doorsliep vond ik 2, 3 of 4 nachtvoedingen wel te doen, bij keten niet. :(

Kazy, N. gaat naar de GO, man en ikoeten werken helaas. Ik kan niet zomaar vrij nemen met mijn baan voor de klas, maar zaterdag vieren we het voor familie en vrienden. :)
pi_162090476
Jeetje, N ook alweer bijna een dreumes! Ik zie alle (in mijn hoofd nog) mini's opschuiven naar het topic van m'n oudste :D wat bijzonder O+ .

Hier gaat het eigenlijk wel heel goed allemaal. Tas is lekker Zen, af en toe van die mopperdagen, maar de krampjes worden echt minder *O* . Hij vindt z'n zus het einde, de grootste glimlachen zijn voor haar. Zelfs als ze haar Duplo aan hem geeft ('Tas ook tore bouwe!') - lees: over de rand van de box op z'n hoofd kiept :') . Aantal voedingen eigenlijk geen idee, meestal om de 3 uur dus. En hij begint geluiden te maken, zo lief O+ . 's Morgens in bed kletsen we vaak nog wat, voordat A wakker is en we eruit moeten. En dan hebben we dit soort gesprekken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag is A naar het KDV en hebben we mamaenTasdag. Hij is al in bad geweest, heeft weer korte nagels en ligt nu lekker op mij te pitten zonder dat ik op hoef te staan om voor A te zorgen. Fijne dagen vind ik dit O+ .
pi_162090639
quote:

Ik heb een zoontje van nu precies 3 maanden. Hij was vannacht om 01:00 en 04:00 wakker en ging pas weer slapen als hij wat te eten had gekregen :') ..

Het langste wat hij tot nu toe heeft geslapen achter elkaar was 6 uur *O*. Maar dat was eenmalig :')
pi_162092186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh nou prima :D dank voor de reacties! Nu is het meestal een voeding rond 21:00, dan rond 00:00, 3:00 en dan 6:00. Mooi dus. Annie sliep op FV al vrij snel door (rond een maand of 4) dus ik had even twijfels, vandaar.
Dat is vaak ook ons schema...
Tussen 23.30/00.30 (anders besluit ik om 00.30 dat ik naar bed wil dus gooi ik t buffet open)
En dan Meld hij zich ergens tussen 03.00/04.00
En tussen 06.00/07.00

Vanacht was t zelfs 00.30/04.30/07.30! En 07.30 was op mijn verzoek ivm kleuter die ik weg moest brengen.

Dot wat klinkt dat aanhappen zelf fijn! Ik moet echt vol overeind, bril op enz. Gelukkig een snelle drinker. Met minuutje of 7/8 meestal zit hij wel vol.
En hier thuis de deal dat ik vriend eruit mag jagen voor de luier :D ik het langste wakker maar hoef niet uit bed....

En af en toe neemt hij de 'melk-watch' over. (5-15 min gepruttel, melkmondjes terug geven, handje vasthouden en zulks)

[ Bericht 6% gewijzigd door Lamb29 op 11-05-2016 16:09:35 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:36:08 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162092971
S slaapt naast mij en is meestal rond 2:00 en 6:00 wakker. Dan wissel ik van kant en slaap zelf ook weer verder. Maar soms zit er inderdaad iets dwars en dan kan ik zo 2 uur lang heel onrustig alleen maar doezelen.

Hij heeft zojuist zn handen ontdekt, je kon me opvegen _O- Echt de klassieke horrorblik "what is it?! It's coming at meeeeeee!! :o "
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:37:55 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162093005
Oh en een eerste verjaardag morgen O+ Zo speciaal! O+ Lekker memorylanen Selvaria!

Kris, sterkte met de pokjes. Hopelijk krijgt ze het net sterk genoeg om er wel af te zijn daarna. Havermout en kidsclin ^O^
pi_162093232
Beterschap voor de pokjes! :*

Klets-Tas! O+ wat een lieverd!

Doorslapers! ^O^

Selvaria, mnoh je nu-echt-bijna-dreumes!! :o :'( :D O+ het is zó bizar hoe hard het afgelopen jaar gegaan is! Weet nog dat we samen zaten te wachten op onze mini's! O+
pi_162098766
Alvast een heeeele fijne verjaardag voor N. Selvaria!

Beterschap met de pokjes Kris.

Ik las over doorslaapnachten! *O*

Gezellige kletspraatjes van Tas!

Razz, klinkt helemaal normaal hoor!

Hier een enigszins snotterig kind. Snel moe. Geen koorts gelukkig. K hoop dat het zo blijft.
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:28:16 #38
409579 LuDann
All the way
pi_162098845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:47 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Volgens mij had ik dat ook bij de jumbo XL zien staan. Mega schap vol allerlei zaden, vlokken toeters en bellen. Ik had jammer genoeg niet genoeg tijd om daar uitgebreid te kijken. :D
Glutevrije vak was ook veel groter O+ En meestal zit daar ook km-vrij en ei-vrij bij :D

yoghurt om te koken... gebruik je nu ook wel eens kokosroom? Ook lekker bij veel gerechten hoor ;) Lekker in combi met gember en/of sinaasappel O+
Klinkt tof! Ja, kokosmelk en room gebruik ik vaak bij curry's enzo, maar kan vanwege de smaak niet altijd. Haverroom blijkt waterdun, dus dat is ook niet geschikt als vervanger. Maar goed, beetje offtopic. :P
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:35:13 #39
409579 LuDann
All the way
pi_162099100
Doorslapen, ik hoop dat die van mij dat ooit gaat doen. O+ :') Met 9 maanden dus nog niet en dat is vrij normaal geloof ik. Nachtvoedingen zijn zeker als ze nog zo klein zijn ook wel goed voor ze. :Y

Ik had vandaag afgesproken met Bloesem, Cassandra en Gevalletje. Was heel gezellig. O+ We liepen even naar de supermarkt met alle kleintjes in de doek of drager en hadden veel bekijks. :P Zo leuk om te zien hoeveel ze allemaal gegroeid zijn! :o

Wolk is geloof ik opgestaan met een nieuwe feature, ze zegt opeens best veel na. Eerst twijfelde ik of het misschien toeval was, maar dat lijkt het niet te zijn. Het begon in de ochtend, dan zeg ik altijd 'hop' als ik haar op de commode zet. Zegt ze ook 'hop'. :D En toen vroeg ik 'ja?', zegt zeg 'ja'. _O- En later bij weggaan en dag roepen naar haar vader zei ze ook 'daaa' tot 3 keer toe. Ze lijkt toch wel mij te bedoelen als ze 'nana' zegt en toen we gingen eten zei ze 'eten'. Het hek is wel van de dam opeens. _O- O+

Oh en ze stond bij Bloesem thuis weer even een seconde of 5 gewoon los! Leek langer, maar volgens mij was het zoiets. :') Klinkt heel kort, lijkt een eeuwigheid. :P
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:38:15 #40
409579 LuDann
All the way
pi_162099210
Smileyoverkill. O+

LB, wat lief van die handjes ontdekken. O+ Klinkt echt heel grappig. Ik heb die fase bij Wolk niet opgemerkt, vreemd genoeg.

Razz, wat fijn dat het allemaal zo soepel loopt!

Oh, baby huilt...
pi_162099551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:35 schreef LuDann het volgende:
Doorslapen, ik hoop dat die van mij dat ooit gaat doen. O+ :') Met 9 maanden dus nog niet en dat is vrij normaal geloof ik. Nachtvoedingen zijn zeker als ze nog zo klein zijn ook wel goed voor ze. :Y

Ik had vandaag afgesproken met Bloesem, Cassandra en Gevalletje. Was heel gezellig. O+ We liepen even naar de supermarkt met alle kleintjes in de doek of drager en hadden veel bekijks. :P Zo leuk om te zien hoeveel ze allemaal gegroeid zijn! :o

Wolk is geloof ik opgestaan met een nieuwe feature, ze zegt opeens best veel na. Eerst twijfelde ik of het misschien toeval was, maar dat lijkt het niet te zijn. Het begon in de ochtend, dan zeg ik altijd 'hop' als ik haar op de commode zet. Zegt ze ook 'hop'. :D En toen vroeg ik 'ja?', zegt zeg 'ja'. _O- En later bij weggaan en dag roepen naar haar vader zei ze ook 'daaa' tot 3 keer toe. Ze lijkt toch wel mij te bedoelen als ze 'nana' zegt en toen we gingen eten zei ze 'eten'. Het hek is wel van de dam opeens. _O- O+

Oh en ze stond bij Bloesem thuis weer even een seconde of 5 gewoon los! Leek langer, maar volgens mij was het zoiets. :') Klinkt heel kort, lijkt een eeuwigheid. :P
Zie je wel, twee dagen terug zei je nog dat ze dat nog lang niet deed ;)

Jullie meet zag er heel gezellig uit, N. en ik houden ons aanbevolen!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:50:11 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162099620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef LuDann het volgende:
LB, wat lief van die handjes ontdekken. O+ Klinkt echt heel grappig. Ik heb die fase bij Wolk niet opgemerkt, vreemd genoeg.
Ik kan het me van E ook niet zo herinneren, maar dit was wel heul duidelijk _O-

pi_162099758
:D
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:57:57 #44
409579 LuDann
All the way
pi_162099896
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Zie je wel, twee dagen terug zei je nog dat ze dat nog lang niet deed ;)

Jullie meet zag er heel gezellig uit, N. en ik houden ons aanbevolen!
Ja, ik dacht ook echt dat het nog wel even ging duren want ze zei nog helemaal niks herkenbaars. :D

Jaaaa, wij moeten sowieso eens gaan meeten binnenkort. O+
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:59:01 #45
409579 LuDann
All the way
pi_162099943
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Hahaha _O- 'WHOA' :o
pi_162100484
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Haha voor in zn plakboek!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_162100913
quote:

[..]

[ link | afbeelding ]
Die foto is echt briljant! Haha!

W. Kan af en toe nog heerlijk met zn eigen handen zitten spelen. Leuk om naar te kijken vind ik dat.

En serieus he, leuk hoor, dat vaste voedsel.
Maar eh, hoe voorkom je dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kers op de taart moest 'ie ook nog niesen terwijl z'n mond vol was. Zat ik dus ook helemaal onder :')
pi_162100958
sowieso rechtop zitten ;)
Schudden voor gebruik
pi_162100961
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die foto is echt briljant! Haha!

W. Kan af en toe nog heerlijk met zn eigen handen zitten spelen. Leuk om naar te kijken vind ik dat.

En serieus he, leuk hoor, dat vaste voedsel.
Maar eh, hoe voorkom je dit:

SPOILER
Als kers op de taart moest 'ie ook nog niesen terwijl z'n mond vol was. Zat ik dus ook helemaal onder :')
Het kan nog veel erger hoor, wacht maar tot hij leert om z'n handen in z'n haar te doen :')
pi_162100975
meet zag er gezellig en leuk uit.
Jammer dat het zo ver weg is voor ons :D
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')