Jawel ... met de "Gietende Geitensong''quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
turkije doet niet mee?
jammer, had wel zin in boe geroep tijdens het optreden van turkije
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs de Zweedse afdankertjes staan op het Songfestival; kun je nagaan. Zoveel leveren die nationale voorrondes daar op. En Zweden heeft niet eens beste nummer ingestuurd. Ze hadden "Human" van Oscar Zia moeten sturen.
TUUTERENquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
Hier gaan alle Nederturken op stemmen door het gemis van Turkije zelf, let maar op.
Azerbeidzjan is een Turks land, dus Turkije zal niet veel gemist worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
turkije doet niet mee?
jammer, had wel zin in boe geroep tijdens het optreden van turkije
Denk je contact te hebben met een vrouw, krijg je ditquote:
Het begin was knettervals, maar het werd wel beter naarmate het liedje voorderdequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze kan alleen niet zingen. Het is wel beter dan het was, maar alsnog gewoon vals.
welke postquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA JE BENT ER
check die post @dm dan
veel mensen worden gehosseld vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar handen even bezet nadat jij haar dmde?
De DM is er nog niet eens van gekomen, maar ik kan me zo voorstellen dat alleen de gedachte aan mij al gevoelens oproeptquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar handen even bezet nadat jij haar dmde?
nog 40 - 45 minutenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De DM is er nog niet eens van gekomen, maar ik kan me zo voorstellen dat alleen de gedachte aan mij al gevoelens oproept
Wij blijven alleen overquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
veel mensen worden gehosseld vandaag
totaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |