Speelschema dag 4:quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef XL het volgende:
[..]
Zit intel er nog in, dan wacht ik nog wat op de OOP alvorens ik mijn research start?
Weet je het zeker? Pouille heeft Ferrer eerder dit jaar al een keer verrast (wel op hardcourt, maar toch).quote:
Het is pick 4, dat is altijd afscheid voor de lucky losers. Bovendien hebben ze in Italië alleen zoet brood en daar kunnen die franse stokpains niet zo lang tegen. Lucas wil vanavond gewoon Boeuf Bourguigon en in Parijs op Roland Garros gaan wachten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Pouille heeft Ferrer eerder dit jaar al een keer verrast (wel op hardcourt, maar toch).
Stukje verwachtingsmanagement, slim. Je zit in de consultancy zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:04 schreef XL het volgende:
Daarnaast, wie ik ook kies. Ik vlieg er ook wel uit...
Nee, dat ben ik ontgroeid.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Stukje verwachtingsmanagement, slim. Je zit in de consultancy zeker?
Hier heb je wel een puntquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:04 schreef XL het volgende:
Dat van Ferrer had je al kunnen zien aankomenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:05 schreef Max23 het volgende:
En na het Ferrer-treintje is ook het Wawrinka-treintje ontspoord
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:04 schreef XL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |