quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:29 schreef SeLang het volgende:
Ik weet niet of jullie BBC iPlayer kunnen kijken maar dit is een aanrader:
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)es-miracle-or-menace
Premium is een loze term. Je moet je niet zo laten verleiden door verkooppraatjes joh.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik dus niet. Maar op een handjevol mensen na, doet niemand aan DIY. Ik postte hier gewoon 20% korting op een premium merk en krijg meteen de usual suspects weer met hun befaamde uitspraken.
Ten eerste krijg je niet in 1x een premium smaak als je zelf maakt. Dat kost tijd en vooral ook geld. Ten tweede ben ik allergisch voor PG dus het is voor mij sowieso al beperkt. Ten derde moet je er maar net zin in hebben om uren en uren te besteden aan inlezen, grondstoffen kopen en mixen om een liquid te maken. Ik heb dat niet. Bovendien heb ik nog nooit iets zelfgemaakts gezien dat ook maar in de buurt kwam van bijvoorbeeld Velvet Cloud.
Jouw 'bullshit' slaat dus gewoon helemaal nergens op. Ik zeg niet dat het niet goedkoper kan, ik zeg niet dat DIY onzin is. Ik gooi hier gewoon een voor mij goed bekend merk in het topic.
Tot slot lijk je me zo'n figuur die ook niet uit eten gaat omdat 'je thuis ook wel een biefstuk kunt bakken.'
Kom uit je bubbel en denk niet dat iedereen helemaal losgaat op je huisgemaakte sapjes.
Ok.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Premium is een loze term. Je moet je niet zo laten verleiden door verkooppraatjes joh.
Verder praat je poep. Als je het zelf maakt krijg je dezelfde smaak, of die smaak nou premium wordt genoemd of niet doet niet ter zake. Zolang je het recept weet en exact namaakt is 'ie hetzelfde.
Dat kost geen uren en uren aan inlezen, kopen en mixen, het is namelijk bloedsimpel.
Als je 100% VG dampt is DIY juist iets voor je aangezien je dan zelf kunt bepalen wat de base is natuurlijk. Zit je alleen wel met het feit dat aroma voornamelijk in PG komt, maar dat is natuurlijk maar een klein percentage.
Ik damp al een jaar of meer alleen maar Harvest Berry (en thorangine, maar die is er niet meer). Summer sweet en sour circles vind ik ook zeer ok. Maar goed, ik hou van zoet en fruit.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:36 schreef no1uknow het volgende:
Kreator, welke juices van VelvetCloud zijn aan te raden?
Ik heb anders wel 3 recepten waar geld voor geboden is door 2 fabrikanten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:05 schreef Kreator het volgende:
Kom uit je bubbel en denk niet dat iedereen helemaal losgaat op je huisgemaakte sapjes.
Hoeveel, door welke fabrikanten en onder welke naam gaan ze het op de markt brengen?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:00 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik heb anders wel 3 recepten waar geld voor geboden is door 2 fabrikanten.
Ik vind het een mooi stukje tv. Het is natuurlijk waar dat dit geen representatieve groep is, maar de effecten zijn vrij duidelijk.quote:
Beetje zeiken en krijg een nieuwe opgestuurdquote:Op zondag 29 mei 2016 14:30 schreef KNAK het volgende:
Dat gearbest ....
Limitless binnen gekregen, thuis uitgepakt en taadaaa; gebroken 510 center pin
Ticket aangemaakt met als reactie daarop;
Keep the item and accept refund on GB Wallet (store credit)
We can offer 3 USD on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1USD = 5 points ,3USD=3*5 points => get 15 points etc)
You can use both your wallet and points to purchase your future products.
Dus iets van $20 "dead on arrival", en daar net aan $5 refund voor krijgen
Voor 20 euro zou ik hem instant kopenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beetje zeiken en krijg een nieuwe opgestuurd
Iemand hier de Griffin 25 in gebruik? De topflow versie?
¤20 EUR nieuw,.. Vraag me af of dat een aanwinst is met een Aromamizer Supreme al in het bezit
http://www.gearbest.com/rebuildable-atomizers/pp_359833.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Voor 20 euro zou ik hem instant kopen
Ik koop niks meer bij gearbest. Pokke Toko. Bij ft is hij ook een stuk duurder. Wou hem voor op de rx.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:36 schreef KNAK het volgende:
[..]
http://www.gearbest.com/rebuildable-atomizers/pp_359833.html
Iets duurder, ¤23
Alle reviews zijn lovend.. Toch maar doen dan
Verklaar je nader. Is dat niets bijzonders in jouw optiek ?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik koop niks meer bij gearbest. Pokke Toko. Bij ft is hij ook een stuk duurder. Wou hem voor op de rx.
O wacht, Griffin. Ik dacht crius. Griffin hoef ik niet
Ik heb de 25 met top airflow. Ik zou de SS versie nemen. Ik heb de zwarte en al uit de verpakking was de coating niet oke. Moet wel zeggen dat de coating perfect houdt behalve op de draairing van de top airflow.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:26 schreef KNAK het volgende:
[..]
Beetje zeiken en krijg een nieuwe opgestuurd
Iemand hier de Griffin 25 in gebruik? De topflow versie?
¤20 EUR nieuw,.. Vraag me af of dat een aanwinst is met een Aromamizer Supreme al in het bezit
Ik heb 'n Griffin en 'n Cruis, en kan je alleen maar beamen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:42 schreef Catch22- het volgende:
De crius is overall net iets handiger dan de Griffin. En daar is net ook een grote versie van gekomen. Daarom hoef ik de Griffin nietgeen slecht ding hoor, maar als er iets beters is moet je dat nemen imo
Ik vind het prima te dampen maar niet zo lekker als verwachtquote:Op zondag 5 juni 2016 17:51 schreef focal het volgende:
Net Rhodonite juice gemaakt, benieuwd of de hype terecht is. Zijn mensen me al voorgegaan?
De Crius is nu 18 dollar op Gearbest. Aan te raden ookal heb je de Griffin al liggen? Ookal zou hij iets fijner zijn lijkt het me vrij dubbelop.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:55 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik heb 'n Griffin en 'n Cruis, en kan je alleen maar beamen.
Bij die griffin heb je teveel gedoe, je moet hierop letten, en daarop, en .... of al je liquid lekt eruit.
Dat heb ik bij m'n Crius totaal niet.
En voor je het aan mijn skillz wijt, nee, ze zijn gewicked en gedraaid door 'n ervaren DIY'er
Het is dat ik die Milkman erg lekker vind en daar nog maar een stoot van heb ingeslagen, anders had ik deze gemaakt. Als ook jij naast Catch deze maar matig vind ben ik daar wel blij mee het niet te hebben gedaanquote:Op zondag 5 juni 2016 17:51 schreef focal het volgende:
Net Rhodonite juice gemaakt, benieuwd of de hype terecht is. Zijn mensen me al voorgegaan?
Als hij na het steepen goed uitpakt kan ik best een klein flesje naar je sturen hoor. Heb je die ook weer geprobeerd.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:04 schreef KNAK het volgende:
Ik doe maar net alsof ik het niet zie .. Cruis voor weinig, Griffin voor weinig..
Nope nope nope .. Kappen met kopen.
[..]
Het is dat ik die Milkman erg lekker vind en daar nog maar een stoot van heb ingeslagen, anders had ik deze gemaakt. Als ook jij naast Catch deze maar matig vind ben ik daar wel blij mee het niet te hebben gedaan
Gaan we het nog wel over hebben ..quote:Op zondag 5 juni 2016 23:08 schreef focal het volgende:
[..]
Als hij na het steepen goed uitpakt kan ik best een klein
[quote]Op zondag 5 juni 2016 23:08 schreef focal het volgende:
[..]
Als hij na het steepen goed uitpakt kan ik best een klein flesje naar je sturen hoor. Heb je die ook weer geprobeerd.
Zo ervaren is ie dan blijkbaar toch niet? Ik heb vanaf dag 1 nog nooit problemen met de Griffin gehad. Nul lekkages.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:55 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik heb 'n Griffin en 'n Cruis, en kan je alleen maar beamen.
Bij die griffin heb je teveel gedoe, je moet hierop letten, en daarop, en .... of al je liquid lekt eruit.
Dat heb ik bij m'n Crius totaal niet.
En voor je het aan mijn skillz wijt, nee, ze zijn gewicked en gedraaid door 'n ervaren DIY'er
Pff. Avocado of Tornado maybe?quote:Op maandag 6 juni 2016 00:26 schreef Bowny het volgende:
[..]
Zo ervaren is ie dan blijkbaar toch niet? Ik heb vanaf dag 1 nog nooit problemen met de Griffin gehad. Nul lekkages.
Enige vervelende van de Griffin vind ik dat de chimney veel te dicht tegen het glas zit, waardoor het een beetje een slome bedoeling wordt als ie bijna leeg is. Maar goed, dat grotere build-deck moet ergens vandaan komen. Heb zowel de Crius en de Griffin en gebruik ze allebei als daily. Geen idee wat ik zou moeten kopen nu....weet iemand wat nu de hype R(D)TA is?
Ik heb er al 100ml van opgemaakt.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:51 schreef focal het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat de geur me niet heel erg aanstaat tot nu toe. Die nootgeur komt er heel vreemd uit. Maar we zullen zien, eerst maar steepen.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb er al 100ml van opgemaakt.
Is wel lekker, beter na een paar dagen. Niet het beste van het beste denk ik - maar unieke smaak en goed te doen.
Huh, die bovenste coils met 7 windingen licht toch veel sneller op dan de onderste 2 met 8 windingen?quote:Op maandag 6 juni 2016 00:31 schreef focal het volgende:
[..]
Pff. Avocado of Tornado maybe?
Dan het T6 deck erbij kopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die VV smaken die je noemt zijn volgens mij max VG. Dat wil zeggen dat het relatief dikke juices zullen zijn. De coil die je noemt heeft maar een klein oppervlakte om juice naar binnen te zuigen en zal dat niet al te best doen met max VG. Als je katoen te droog is ga je een verbrande smaak krijgen. Je kan proberen aan te lengen met wat gedestilleerd water.quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:53 schreef DokterJ het volgende:
Iemand ervaringen met de bf clapton 1.5 ohm. Ik heb als ik bepaalde smaakjes erin doe dat deze naar 3 trekjes direct verbrand gaan smaken(zoals romancing the strawberry en razzmatazz van het merk virgin vapor). Ik heb de damper niet te sterk staan, veel smaakjes zoals peach perfect en watermelon kan ik wel gewoon heerlijk dampen.
Heeft iemand een goede tip voor mij waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt
Bedankt voor je reactie, ik heb zonet cherry dream geprobeer (50vg50pg) weer snel een verbrande smaak. Een kameraad van mij heeft dezelfde damper/coil en heeft hier geen last meequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:59 schreef focal het volgende:
[..]
Die VV smaken die je noemt zijn volgens mij max VG. Dat wil zeggen dat het relatief dikke juices zullen zijn. De coil die je noemt heeft maar een klein oppervlakte om juice naar binnen te zuigen en zal dat niet al te best doen met max VG. Als je katoen te droog is ga je een verbrande smaak krijgen. Je kan proberen aan te lengen met wat gedestilleerd water.
Dat sommige wel wicken en anderen niet kan soms een beetje onduidelijk zijn. VG% is niet het enige wat telt denk ik. Sommige juices wicken hier ook wat minder dan andere, terwijl ze allemaal high VG zijn.
Andere coil pakken. Dit keer wat beter primen en laten wicken? Misschien helpt dat.quote:Op donderdag 9 juni 2016 02:52 schreef DokterJ het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, ik heb zonet cherry dream geprobeer (50vg50pg) weer snel een verbrande smaak. Een kameraad van mij heeft dezelfde damper/coil en heeft hier geen last mee
Virgin Vapor is niet dik en stroperigquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:59 schreef focal het volgende:
[..]
Die VV smaken die je noemt zijn volgens mij max VG. Dat wil zeggen dat het relatief dikke juices zullen zijn. De coil die je noemt heeft maar een klein oppervlakte om juice naar binnen te zuigen en zal dat niet al te best doen met max VG. Als je katoen te droog is ga je een verbrande smaak krijgen. Je kan proberen aan te lengen met wat gedestilleerd water.
Dat sommige wel wicken en anderen niet kan soms een beetje onduidelijk zijn. VG% is niet het enige wat telt denk ik. Sommige juices wicken hier ook wat minder dan andere, terwijl ze allemaal high VG zijn.
Hoeveel watt jaag je er dan doorheen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:53 schreef DokterJ het volgende:
Iemand ervaringen met de bf clapton 1.5 ohm. Ik heb als ik bepaalde smaakjes erin doe dat deze naar 3 trekjes direct verbrand gaan smaken(zoals romancing the strawberry en razzmatazz van het merk virgin vapor). Ik heb de damper niet te sterk staan, veel smaakjes zoals peach perfect en watermelon kan ik wel gewoon heerlijk dampen.
Heeft iemand een goede tip voor mij waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt
Ik ben benieuwd hoe ik de Limitless ga ervaren. Deze moet eerdaags binnenkomen. De eerste die ik kreeg kwam met een gebroken centerpin. Vraag me af of ik niet beter die $19 had kunnen terugvragen ipv een nieuwe Limitless. Dat die avocado maar een matige score van je krijgt verbaast mij wel enigszins. Het is toch wel een redelijk populair tankjequote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:45 schreef BenX_95 het volgende:
Vandaag mijn Wismec Theorem en Geekvape Avocado 22mm binnen gekregen.
Ik dacht dat ik de Avocado meer zou waarderen dan de Theorem, maar het is beduidend andersom.
Theorem:
Gebouwd voor single coil -1
Bijvullen geeft wat problemen -1
Voor airflow control moet je de top capaciteit loshalen en schroeven en het is moeilijk af te stellen -1
Top cap gaat er veel te makkelijk af -1
Smaak +1
Airflow is heel ruim +1
Makkelijk op te bouwen en te wicken +1
Avocado:
Praktisch niet bij te vullen bij dual coil en lastig bij single coil -2
Wicken is ongelooflijk lastig -1
Smaak maar matig -1
Airflow is wat restricted -1
Nog geen pluspunt ontdekt -1
Notch coil is heel erg overhyped, trouwens. Het is geen blijver voor mij.
Ik damp nu tussen de 18 en 20 wattquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hoeveel watt jaag je er dan doorheen?
Persoonlijk zou ik 1,5ohm niet hoger dan tussen de 12 en 15 watt dampen. Op een mechmod zou die een kleine 12 watt trekken, op een verse batterij.quote:
Linkje naar die 814?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:14 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik had goede dingen gehoord over Concentrate 814 Bathilde en aangezien ik van fruitmixen houd heb ik die besteld en daar ben ik na een week rijpen aan begonnen. Verdomme zeg, wat is Bathilde ontzettend lekker. Het is een banaan/aardbei/ananas/kiwi/mango mix en alle smaken komen er goed uit. Dit is na mijn all time favoriet, Jungle Juice van Chefs Flavours, de lekkerste fruitmix die ik ooit heb gedampt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |