Oh. Mijn moeder maakte dat dus en met kaas. Maar niet omdat ze het zo lekker vond, maar omdat mijn vader dat van huis uit gewend was.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
En nee, salazar, dat was niet met kaas
Smerigste is mooier en beter Nederlands inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:51 schreef BasEnAad het volgende:
Wat is er mis met 'smerigste' ipv van dat rare 'meest smerige'?
Sinaasappelchocoladequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
De combo van sinaasappel met chocola, om over je nek te gaan.![]()
[ afbeelding ]
'Cacaofantasie'quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Chocola is het in ieder geval niet, geen idee wat dan wel.
[ afbeelding ]
Smerig gehakt, zurige vieze drap.
Vind ik ook. Past perfect bij elkaar. Zowel die zachte koekjes als pure chocolade.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SinaasappelchocoladeHeerlijk juist!
[ afbeelding ]
Gewoon beschuit geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat is dit? Ook weetabix heb ik nooit gegeten.
jaffa cakes, food of the gods tijdens lange hardloopwedstrijden!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vind ik ook. Past perfect bij elkaar. Zowel die zachte koekjes als pure chocolade.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Van die hele jonge kaas, voorverpakt. Net stopverf. Merkloze kaas volgens mij.
[ afbeelding ]
Dit vreet ik allebei, al moet ik zeggen dat die allergoedkoopste kaas niet echt veel smaak heeft. Maar smerig is anders.quote:
Wat is hier het idee achter?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef lyolyrc het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Ook light knoflooksaus van de Plus met zoetstoffen is niet te vreten.
Nee, da's vies.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
witte bonen in tomatensaus?
Beans on toast!
Dat dronk ik altijd tot ik stopte met koffie drinken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |