Dat crockind is dr moederquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
Haha cachet heeft dat crockind wel toestemming om die foto te plaatsen?Die onderkin loopt bijna naadloos over in haar arm. Niet erg flatteus.
Ahw spreek eens met iemand van fok afquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Heb wel 'vriendinnen' van school en vorige werk. Maar die eerste wonen te ver en die laatste heeft altijd smoesjes als het op afspreken aan komt. Gisteren zei ze nog; "Morgen is mijn eerste stage dag. Denk dat ik dan wel heel moe ben." Om wat te gaan drinken manNee geen echte vrienden
Vind sneu voor jequote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Heb wel 'vriendinnen' van school en vorige werk. Maar die eerste wonen te ver en die laatste heeft altijd smoesjes als het op afspreken aan komt. Gisteren zei ze nog; "Morgen is mijn eerste stage dag. Denk dat ik dan wel heel moe ben." Om wat te gaan drinken manNee geen echte vrienden
Elk pondje gaat door het mondjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zo dik wordt je niet van droge biscuits toch?
quote:
'T erge is nog wel dat ze sinds dat ik terug ben van 't buitenland roept "Ja we moeten echt gauw afspreken." En ook het initiatief neemt om mij te appen. Maar verder, meh. Ik ben ook best secuur met vrienden. Hoef niet van die meiden die zeggen; "Ja gauw afspreken hoor hihihihi"quote:
ah daarom willen ze mij nooit pijpenquote:
Hier zitten je echte vrienden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
'T erge is nog wel dat ze sinds dat ik terug ben van 't buitenland roept "Ja we moeten echt gauw afspreken." En ook het initiatief neemt om mij te appen. Maar verder, meh. Ik ben ook best secuur met vrienden. Hoef niet van die meiden die zeggen; "Ja gauw afspreken hoor hihihihi"
Rond is ook een vormquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blijf je lekker strak in je vel hahaha
Gauw afsprekenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
'T erge is nog wel dat ze sinds dat ik terug ben van 't buitenland roept "Ja we moeten echt gauw afspreken." En ook het initiatief neemt om mij te appen. Maar verder, meh. Ik ben ook best secuur met vrienden. Hoef niet van die meiden die zeggen; "Ja gauw afspreken hoor hihihihi"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |