Ik heb er een snijboon doorheen gedaan lol. 'ns kijken hoe dat smaakt.quote:
lolquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb er een snijboon doorheen gedaan lol. 'ns kijken hoe dat smaakt.
Gewoon proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb er een snijboon doorheen gedaan lol. 'ns kijken hoe dat smaakt.
wat is een friteriequote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kun je dat niet doen bij de friterie? Jezelf een ban aanvragen, dan hoef je in vervolg ook niet meer zoveel stukjes te lopen.
Dan ga ik zo buiten staan zwaaienquote:
welk probleem?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar wat ga je nu doen aan je wilskrachtprobleem?
Ohquote:
2nutz is zo terug op zijn andere accountquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:27 schreef xcachet het volgende:
Na 5 uur is het ook meteen een stuk rustiger hier he
Oberkullie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2nutz is zo terug op zijn andere account
Hey moppiequote:
ohja ik heb vandaag al twee keer hey gezegd en dan niks terug maar nu wel ineens hoor enkel als het jou uitkomt!quote:
Ja wees blij dat ik hoi zegquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja ik heb vandaag al twee keer hey gezegd en dan niks terug maar nu wel ineens hoor enkel als het jou uitkomt!
Neequote:
Storingsdienst die draait op smsquote:
Waaromquote:
ghehequote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, ik moet blij zijn met jou?
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, ik moet blij zijn met jou?
echt een gekkiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt hè cachetje, raar mens is chloortje toch
Kom zullen we sms'en?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:39 schreef xcachet het volgende:
Deden mensen nog maar SMS'en. Geen gezeik over vinkjes en laatst gezien om...
Met zo'n Nokia pieptoontjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:39 schreef xcachet het volgende:
zou jou niet wantrouwenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:39 schreef xcachet het volgende:
Ik heb onbeperkt bellen en toen ik het net had en mn moeder belde, zei ze: "Hoi bel me terug" en hing ze op.quote:
Ja, ik bel nooit en wordt nooit gebeld. Wat betaal je per maand dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt bellen en toen ik het net had en mn moeder belde, zei ze: "Hoi bel me terug" en hing ze op.
Tegenwoordig druk ik dr altijd maar meteen weg om meteen weer terug te bellen.
Wel handig
zullen we vannacht bellen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik bel nooit en wordt nooit gebeld. Wat betaal je per maand dan?
Nee helemaal niet eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je slechte dag gehad op 't werk?
Als jij haar wegdrukt krijgt ze de voice mail en kost het haar ook een minuut.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt bellen en toen ik het net had en mn moeder belde, zei ze: "Hoi bel me terug" en hing ze op.
Tegenwoordig druk ik dr altijd maar meteen weg om meteen weer terug te bellen.
Wel handig
Ahw. Ik wil je wel bellen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik bel nooit en wordt nooit gebeld. Wat betaal je per maand dan?
Ja, ze mag graag d'r moeder belazeren. Op moederdag ook hadden ze samen leuke dag gepland, belde mamma op dat ze ziek was en Chloor bleef gewoon thuis en bracht geen eens soep.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als jij haar wegdrukt krijgt ze de voice mail en kost het haar ook een minuut.
Ga toch niet opnemen als ik toch al weet wat ze als eerste gaat zeggenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als jij haar wegdrukt krijgt ze de voice mail en kost het haar ook een minuut.
Ik heb geen zin in een ongemakkelijk gesprek.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Ik wil je wel bellen hoor.
30 euro
Ben echt een kutdochterquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ze mag graag d'r moeder belazeren. Op moederdag ook hadden ze samen leuke dag gepland, belde mamma op dat ze ziek was en Chloor bleef gewoon thuis en bracht geen eens soep.
Gewoon laten gaan. Ik had dat vroegah met beltegoed. Als mijn pa mij wegdrukte kreeg ik de voicemail en koste dat iets van 20 cent.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga toch niet opnemen als ik toch al weet wat ze als eerste gaat zeggen
Ik snap wel waarom jij geen vrienden hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een ongemakkelijk gesprek.
Snap wel dat ze zegt dat ze ziek is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ze mag graag d'r moeder belazeren. Op moederdag ook hadden ze samen leuke dag gepland, belde mamma op dat ze ziek was en Chloor bleef gewoon thuis en bracht geen eens soep.
Heb er wel een paarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij geen vrienden hebt.
Nee ik doe het zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Ik had dat vroegah met beltegoed. Als mijn pa mij wegdrukte kreeg ik de voicemail en koste dat iets van 20 cent.
Se en hoth tellen nietquote:
Niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:45 schreef Willoow het volgende:
Ik heb ook gewoon prepaid, veel goedkoper.
Die heb ik ook nog liggenquote:
Hey remqo. Alles goed? Heb je fijne werkdag gehad?quote:
Doe ik ook nooit.quote:
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die mogen mij beide niet dus dat zit wel goed
Waarom mocht ik niet komen op je verjaardag? :squote:
Ahahahaquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij voert zeker ook wel vaker ongemakkelijke gesprekken hè.
Kruip maar weer in je slachtofferrol jaquote:
Hoi Chloortje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey remqo. Alles goed? Heb je fijne werkdag gehad?
Jij mag altijd komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom mocht ik niet komen op je verjaardag? :s
Je staat al in mijn top 500quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
Moet wel oppassen dat ik niet in de top 500 kom.
Goed bezig! Met mij gaat het heerlijk, we hadden studiemiddag en heb daadwerkelijk nuttige dingen geleerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi Chloortje.
Ik heb bergen verzet vandaag.
hoe gaat het met jou?
Dat klinkt goed, en is nog steeds heerlijk buiten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed bezig! Met mij gaat het heerlijk, we hadden studiemiddag en heb daadwerkelijk nuttige dingen geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |