Een Fort?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:08 schreef Arja het volgende:
Nouk, die gave gaat je binnenkort goed van pas komen. Wanneer heb jij verlof?
Molo ja we gaan bij een Fort wat drinken en taart eten.
Het draaien is het probleem niet, dat doet de wasmachine wel. Het opvouwen en opbergen van de droge was en het ophangen van de natte was daarentegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En daarna was het op en de rest van de dag heb ik alleen maar Netflix gekeken en wat wassen gedraaid
Wij hebben een droger. En daarna gaat de schone was in een wasmand en pluk ik er elke dag uit wat ik nodig heb. Een keer in de zo veel tijd krijg ik het op mijn heupen (want het is toch wel irritant om iedere dag uit die wasmand twee matchende sokken te moeten zoeken) en vouw dan alles weg. Vaak ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het draaien is het probleem niet, dat doet de wasmachine wel. Het opvouwen en opbergen van de droge was en het ophangen van de natte was daarentegen.Dat noem ik niet luieren hoor!
De witte met bloempjes zijn prima.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooh, XL onderbroeken daar heb ik ook zin in. Ik heb er wel eens gekeken bij de zeeman, maar kan me bij niks echt voorstellen dat het fijn is.
Ik weet niet of ik me daar heel comfortabel bij voel. En als ik in het begin nog wat rond kan lopen, dan liever wel een beetje bedektquote:
Het meest irritante vind ik nog dat ik 2 trappen op moet naar zolder om bij de wasmachine te komenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het draaien is het probleem niet, dat doet de wasmachine wel. Het opvouwen en opbergen van de droge was en het ophangen van de natte was daarentegen.Dat noem ik niet luieren hoor!
Dit model?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
De witte met bloempjes zijn prima.
Vond ook de gyn, de verloskundige, de kraam, de wijkverpleegkundige, de buurman, de pakketbezorger en de kraamvisite.
Zeker! Vrijdag is m'n laatste dag! Vandaag m'n vervangster al voor het laatste gezien, dus t is ook zo goed als klaar nu..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:08 schreef Arja het volgende:
Nouk, die gave gaat je binnenkort goed van pas komen. Wanneer heb jij verlof?
Molo ja we gaan bij een Fort wat drinken en taart eten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Wij hebben een droger. En daarna gaat de schone was in een wasmand en pluk ik er elke dag uit wat ik nodig heb. Een keer in de zo veel tijd krijg ik het op mijn heupen (want het is toch wel irritant om iedere dag uit die wasmand twee matchende sokken te moeten zoeken) en vouw dan alles weg. Vaak ook niet.
.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:27 schreef ikke_84 het volgende:
ArjaHoe dan? Je was uit de wasmand plukken? Is dan niet alles kei gekreukeld? Ik heb mijn strijkplank nu in de tuin staan, zodat ik zo nog ff een laatste wasjes weg kan strijken terwijl peuter speelt. Ik kan echt niet zonder strijken
Nee dat niet, maar als die hoger werd gingen ze actie ondernemen... bij de vorige 2 betekende dat inleiden...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:50 schreef Molo het volgende:
Wat tof van die echo maken zeg
Leuk dat ze haar er zo bij betrokken
Balen van de bloeddruk! Maar ja, weinig aan te doen verder. Geen medicamenteuze behandeling voor jou nu toch?
Hoe je toch geenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:38 schreef Arja het volgende:
[..]
.
Ik heb geen strijkijzer.
Het enige dat ik wel meteen opvouw is een spijkerbroek. Verder heb ik kleding die niet kreukelt, of ik loop de kreukels er wel uit![]()
Ophelia haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:52 schreef sproetjes het volgende:
Jaa. Ik moest (en moet) wel echt heel erg wennen aan t idee. Want wr dachten allemaal dat t een meisje zou zijn, dat gevoel had ik ookal meteen. Dus ik voel me nu wel even een loedermoeder en rot dat ik zo moet wennen![]()
past prima een kraamverband in hoor. Het is een dik maandverband, geen dekbedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die leuke man van mij was nog leuker toen ie thuiskwam met kip èn met aardbeien![]()
Ik moet ook nog iets van een oversized broek of zo halen voor na de bevalling. Ik heb alleen maar van die jogabroeken waar ik nu in rondloop maar daar gaat dat kraamverband nooit inpassen.. Iemand daar nog tips voor wat lekker zit?
Ah ok. Ik zat wat op websites te lezen over wat er allemaal in je vluchttas zou moeten en daar kwam ik regelmatig een opmerking tegen over het meenemen van een oversized trainingsbroek en dat een jogabroek te strak zou zitten rond het oorlogsgebied zeg maar..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
past prima een kraamverband in hoor. Het is een dik maandverband, geen dekbed
Waar? Vond die vorige keer superfijn zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:29 schreef Molo het volgende:
Ik heb online netbroekjes besteld, kunnen daarna zo de vuilnisbak in
http://www.omringwinkel.n(...)balsearch=Netbroekjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Waar? Vond die vorige keer superfijn zitten.
Morgen meteen even doen tnx! Die vorige heb ik echt een paar keer gewassen maar viel toen uit elkaar. Vooral met die keizersnede zat die erg fijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.omringwinkel.n(...)balsearch=Netbroekje
Ik had ze van werk mee kunnen nemen maar ben ik uiteraard vergeten dus lekker online besteld. Deze site kun je ze per stuk kopen en is zonder verzendkosten
Mja ik heb al vanalles geprobeerd maar het zit 100% dicht dus er komt gewoon niks door behalve xylometazoline neusdruppels.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef Molo het volgende:
En sterkte met de ontsteking, dat is goed ruk...
Er zijn wat dubbele verhalen over (goed versus juist slecht), maar ik heb veel baat gehad bij gebruik van een netipot/rhinohorn
Het ziet er niet uit, en voelt raar, maar met zout water spoelt het heerlijk de boel schoon en luchtte mij enorm op
http://www.rhinohorn.nl
Ik had 'm destijds via bol.com maar die verkopen ze niet meer zie ik
Mag gewoon tijdens de zwangerschap in normale dosering Max 7 dagenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja ik heb al vanalles geprobeerd maar het zit 100% dicht dus er komt gewoon niks door behalve xylometazoline neusdruppels.
Ik gebruik al de kinderversie (altijd al want krijg pijn in mijn neus van de volwassen versie) maar alleen voor t slapen gaan voor iig een paar uur goede slaap. Maar ben al een paar maanden verkouden (op en af) en de laatste twee weken is dat geëvolueerd tot een bijholteontsteking. Wordt eerder erger dan beter en zit al ruim aan die 7 dagen druppels. Vannacht zoveel pijn en druk in mijn hoofd dat ik er slecht van sliep.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:25 schreef Nazil het volgende:
[..]
Mag gewoon tijdens de zwangerschap in normale dosering Max 7 dagenben bezig met opleiding drogist en dit staat in mijn cursusmap. Alleen xylometazoline hydrochoride, je hebt ook nog oxymetazoline en trimetazoline (oid) en dat mag alleen op advies ha. En als je 't niet fijn vindt, er is ook xylometazoline voor kinderen, daar zit maar 0,5 in.
Dat vind ik dus zo eng met Neusdruppels dat je er afhankelijk van kunt worden. Dus wil ze niet langer dan een week gebruiken maar gebruik ze nu al tien dagen omdat ik anders echt niet slaap.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:32 schreef Quoi het volgende:
Ik gebruik het al meer dan 15 jaar![]()
de kinderdosering, dat wel
Ja die heb ik ook gekocht, bijna 7 euro! Doet HELEMAAL niks. Gelukkig stond op de verpakking: niet tevreden geld terug. Dus dat ga ik morgen in orde maken. Ook andere cinuforcespray gebruikt (met menthol), die werkt prima bij een milde verkoudheid maar niet bij deze draak. Stomen geprobeerd, tijmolie, ui... Allemaal niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:01 schreef Nazil het volgende:
Is dit : http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/cinuforce-forte.php niks voor jullie? Laat ook het neusslijmvlies slinken, wat gewone zoutoplossing niet doet maar je kan er niet verslaafd aan raken.
Ik ken het ook niet, ik verkoop alleenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gekocht, bijna 7 euro! Doet HELEMAAL niks. Gelukkig stond op de verpakking: niet tevreden geld terug. Dus dat ga ik morgen in orde maken. Ook andere cinuforcespray gebruikt (met menthol), die werkt prima bij een milde verkoudheid maar niet bij deze draak. Stomen geprobeerd, tijmolie, ui... Allemaal niks.
Lekker jongenskleding shoppen morgen!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:47 schreef sproetjes het volgende:
Ja is ons eerste kindje Arjaen ben inmiddels wel gewend hihi. Zaten ook meer andere dingen achter kwam ik na praten met mn man over, dan wennen aan t feit dat t een jongetje is. Maar daar hebben we over gepraat en daar zit ik nu minder mee gelukkig.
Wacht maarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:10 schreef Molo het volgende:
Jezus Fien, ik word helemaal eng van je verhaal![]()
Georganiseerd tot op het bot man
Ik heb helemaal niet eens nagedacht over eerste pakje en combinaties enzo
Ja gaan we doen morgen na bezoek aan de vkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:42 schreef Arja het volgende:
[..]
Lekker jongenskleding shoppen morgen!
Dankjewel ophelia en twinkle, ik schrijf mee
Niks wacht maar, ik ben gewoon echt niet zoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
Ik zou volgens de vk en gyn wen groot kind krijgen en had dus 1 ding in maat 50 maar haar 1e pakje was een 56. Saar was 3490 gram en 49cm. Het 1e pakje was eigenlijk te groot en ze heeft nog 3 weken in maat 50 gezeten...
Ik zou van 50 en 56 2 setjes meenemen. Zit je altijd goed, een golf melk is er zo uitgespuugd door die kleintjes.
Ziekenhuislijstje... zal binnenkort eens zoeken naar mn boekje, die lijst was wel compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |