Een Fort?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:08 schreef Arja het volgende:
Nouk, die gave gaat je binnenkort goed van pas komen. Wanneer heb jij verlof?
Molo ja we gaan bij een Fort wat drinken en taart eten.
Het draaien is het probleem niet, dat doet de wasmachine wel. Het opvouwen en opbergen van de droge was en het ophangen van de natte was daarentegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En daarna was het op en de rest van de dag heb ik alleen maar Netflix gekeken en wat wassen gedraaid
Wij hebben een droger. En daarna gaat de schone was in een wasmand en pluk ik er elke dag uit wat ik nodig heb. Een keer in de zo veel tijd krijg ik het op mijn heupen (want het is toch wel irritant om iedere dag uit die wasmand twee matchende sokken te moeten zoeken) en vouw dan alles weg. Vaak ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het draaien is het probleem niet, dat doet de wasmachine wel. Het opvouwen en opbergen van de droge was en het ophangen van de natte was daarentegen.Dat noem ik niet luieren hoor!
De witte met bloempjes zijn prima.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooh, XL onderbroeken daar heb ik ook zin in. Ik heb er wel eens gekeken bij de zeeman, maar kan me bij niks echt voorstellen dat het fijn is.
Ik weet niet of ik me daar heel comfortabel bij voel. En als ik in het begin nog wat rond kan lopen, dan liever wel een beetje bedektquote:
Het meest irritante vind ik nog dat ik 2 trappen op moet naar zolder om bij de wasmachine te komenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het draaien is het probleem niet, dat doet de wasmachine wel. Het opvouwen en opbergen van de droge was en het ophangen van de natte was daarentegen.Dat noem ik niet luieren hoor!
Dit model?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
De witte met bloempjes zijn prima.
Vond ook de gyn, de verloskundige, de kraam, de wijkverpleegkundige, de buurman, de pakketbezorger en de kraamvisite.
Zeker! Vrijdag is m'n laatste dag! Vandaag m'n vervangster al voor het laatste gezien, dus t is ook zo goed als klaar nu..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:08 schreef Arja het volgende:
Nouk, die gave gaat je binnenkort goed van pas komen. Wanneer heb jij verlof?
Molo ja we gaan bij een Fort wat drinken en taart eten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Wij hebben een droger. En daarna gaat de schone was in een wasmand en pluk ik er elke dag uit wat ik nodig heb. Een keer in de zo veel tijd krijg ik het op mijn heupen (want het is toch wel irritant om iedere dag uit die wasmand twee matchende sokken te moeten zoeken) en vouw dan alles weg. Vaak ook niet.
.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:27 schreef ikke_84 het volgende:
ArjaHoe dan? Je was uit de wasmand plukken? Is dan niet alles kei gekreukeld? Ik heb mijn strijkplank nu in de tuin staan, zodat ik zo nog ff een laatste wasjes weg kan strijken terwijl peuter speelt. Ik kan echt niet zonder strijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |