Piti wacht tot laatste 50 meter, dat is wel een verschilletjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iemand aanmoedigen om als Valverde en Gerrans te rijden, ga je mond spoelen.
In welke positie zit Carlos?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
De dagen dat Valverde Italië niet in mocht waren leuker.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
De dagen dat Valverde Italië niet in mocht waren leuker.
Je vraagt nu wel heel veel van me.quote:
Derde wiel denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vraagt nu wel heel veel van me.Ik loop en achter en de kwaliteit van m'n beeld laat te wensen over. De helikoptershots die ik nu te zien krijg werkt ook niet mee allemaal.
Derde wiel it is. Die gigantische dijen maken hem makkelijk te herkennen, zelfs met deze stream.quote:
Daarvoor was Sporza op zwartquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet ook op de belg kijken, je weet, voor de echte experts
Ze moeten met drie man in de eerste groep finishen, en dan hopen dat Giant er slechts twee man heeft zitten.quote:
En dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze moeten met drie man in de eerste groep finishen, en dan hopen dat Giant er slechts twee man heeft zitten.
Er zitten er in ieder geval nog minstens 4 in het peloton.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze moeten met drie man in de eerste groep finishen, en dan hopen dat Giant er slechts twee man heeft zitten.
Is Lopez.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie zei zojuist dat de Sky renner Seba Henao is? Het lijkt er qua stijl in de verste verte niet op.
Dan is deze giro al meer dan geslaagd!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hebben WE de leiding in het ploegenklassement.
Nou helemaal fantastischquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hebben WE de leiding in het ploegenklassement.
GPS klopt toch niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het ziet er aardig uit voor Ulissi en Wellens.
Eerder vandaag stond het ook nog op 30 seconden toen Kittel al aansloot ja.quote:
We gaan nu pas beginnenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het ziet er aardig uit voor Ulissi en Wellens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |