Gewoon kopen en een halfjaartje vreten en pompen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:21 schreef J83 het volgende:
In de PSV Fanstore zie ik alleen nog grote maten van het uit- en thuisshirt, is er nog een ander, betrouwbaar adres waar ik terecht kan voor een shirtje?
1 per lichting vind ik al veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar dat is al bekend en ook logisch. De jongens daar zijn jeugdspelers van voor de investeringen en omschakelingen in de jeugdopleiding. In de A en vooral de B zitten de grote talenten. Maar, net als bij elke club, zelfs in een goede jeugdopleiding moet je blij zij als er 2 of 3 per lichting een meerwaarde blijken voor je eerste elftal.
Komt omdat je PSV-supporter bent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
1 per lichting vind ik al veel eigenlijk.
quote:Het Centrum Informatie en Documentatie Israël gaat woensdag aangifte doen tegen de PSV-supporters die in een video een antisemitisch lied zongen, bevestigt een woordvoerder van de joodse belangenorganisatie.
PSV liet eerder op de dag al weten te onderzoeken wie in de video de antisemitische teksten bezigen. Voornamelijk jongeren in PSV-shirt zingen in het filmpje.
''Mijn vader zat bij de commando's, mijn moeder bij de SS. Samen verbrandden ze joden, want joden branden het best.''
Volgens de woordvoerder liegen de beelden er niet om. Als supporters in stadions antisemitische uitlatingen doen bespreekt het CIDI de kwestie vaak met de KNVB, die dan stappen neemt. Omdat dit incident buiten het stadion plaatsvond besloot het CIDI naar de politie te stappen, aldus de woordvoerder.
Afschuw
Een woordvoerder van PSV sprak eerder woensdag al zijn afschuw uit over de beelden. ''Wij verafschuwen dit, het zijn verschrikkelijke teksten. Dit heeft niets met PSV, voetbal of de maatschappij te maken'', aldus de woordvoerder.
Op het filmpje is echter lastig te zien wie er staan te zingen en bovendien is het maar de vraag of het seizoenkaarthouders van PSV zijn. Alleen dan kan de club ze uitnodigen voor een gesprek en eventueel maatregelen nemen.''
Het mes snijdt aan 2 kanten. De mensen die dat soort dingen zingen sporen niet.. Maar een aangifte doen... Teringquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goed elkaar allemaal filmen jongens! Goed bezig.
Eens, ik ben ook tegen die liederen. Maar er zit nou eenmaal geen diepe haat naar joden of zo achter. Gewoon een aversie tegen Ajax. Overdreven gedoe allemaal. Ik keur dit ook af, maar word wel moe van dat politiek correcte gelul altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het mes snijdt aan 2 kanten. De mensen die dat soort dingen zingen sporen niet.. Maar een aangifte doen... Tering
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:11 schreef Keano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)al_doet_verhaal.html
![]()
![]()
Tranen van het lachen
Precies, omdat ze zich daar "joden" noemen mag er ineens niks. Het is gewoon tegen ajax gericht. Als zij hetzelfde lied met "boeren" zouden zingen zou er geen haan naar kraaien. En ik snap al dat er reacteis gaan komen met "ja maar joden is anders en zo" , maar dat is net het punt, het gaat hier niet om joden als bevolkingsgroep maar om "hoe pak ik de ajax mannetjes met hun eigen toebedeelde bijnaam aan."quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eens, ik ben ook tegen die liederen. Maar er zit nou eenmaal geen diepe haat naar joden of zo achter. Gewoon een aversie tegen Ajax. Overdreven gedoe allemaal. Ik keur dit ook af, maar word wel moe van dat politiek correcte gelul altijd.
Die gasten zijn niet serieus te nemen, bij ajax zwaaien met de vlaggen van israel, is het de vlag van Palestina dan komen ze weer zeiken.quote:
Ik snap de aangifte wel. Het gaat niet zomaar om het roepen van "kutjoden", waar niemand over zou vallen. Het gaat hier om een zeer kwetsende tekst over een dieptepunt in de geschiedenis van een complete bevolkingsgroep. Ajacieden pakken op hun zelf toebedeelde geuzennaam moet kunnen tot bepaalde hoogte. Maar de tekst van dit lied gaat ver over de grens, waardoor je het niet meer kunt scharen onder supporters jennen. Hier kwets je een complete bevolkingsgroep mee tot op het bot.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, omdat ze zich daar "joden" noemen mag er ineens niks. Het is gewoon tegen ajax gericht. Als zij hetzelfde lied met "boeren" zouden zingen zou er geen haan naar kraaien. En ik snap al dat er reacteis gaan komen met "ja maar joden is anders en zo" , maar dat is net het punt, het gaat hier niet om joden als bevolkingsgroep maar om "hoe pak ik de ajax mannetjes met hun eigen toebedeelde bijnaam aan."
Als ze zich homo's haddeen genoemd (niet geheel een verkeerd alternatief overigens) zouden er anti-homo liedjes worden gezongen. Niet om homo's aan te vallen, maar... precies.
Dat is waar. Maar ik denk dat veel van die simpele gasten daar niet eens bij stil staan. Die willen maar één ding; Ajax en haar supporters kwetsen. Wat op zich al triest genoeg is. Je bent supporter van de beste club van Nederland, laat dat Ajax toch grotendeels links liggen. Je kan prima een keer helemaal niets in Amsterdam zingen, maar soms heb ik het idee dat veel gasten meer tegen Ajax zijn dan voor PSV. Kijk, het is mijn clubje ook niet en in die jaren van Jol en Suarez had ik er ook een schijthekel aan. Maar onder De Boer is Ajax wel veranderd. Die blinde haat vond ik soms echt zielig en getuigen van een minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik snap de aangifte wel. Het gaat niet zomaar om het roepen van "kutjoden", waar niemand over zou vallen. Het gaat hier om een zeer kwetsende tekst over een dieptepunt in de geschiedenis van een complete bevolkingsgroep. Ajacieden pakken op hun zelf toebedeelde geuzennaam moet kunnen tot bepaalde hoogte. Maar de tekst van dit lied gaat ver over de grens, waardoor je het niet meer kunt scharen onder supporters jennen. Hier kwets je een complete bevolkingsgroep mee tot op het bot.
Compleet en volledig eens met je verhaal. Ook je analyse voor een wat betreft het Ajax van de Boer, al zag je dit jaar wel weer wat vleugjes van de arrogantie uit de Jol tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik denk dat veel van die simpele gasten daar niet eens bij stil staan. Die willen maar één ding; Ajax en haar supporters kwetsen. Wat op zich al triest genoeg is. Je bent supporter van de beste club van Nederland, laat dat Ajax toch grotendeels links liggen. Je kan prima een keer helemaal niets in Amsterdam zingen, maar soms heb ik het idee dat veel gasten meer tegen Ajax zijn dan voor PSV. Kijk, het is mijn clubje ook niet en in die jaren van Jol en Suarez had ik er ook een schijthekel aan. Maar onder De Boer is Ajax wel veranderd. Die blinde haat vond ik soms echt zielig en getuigen van een minderwaardigheidscomplex.
Ik hoor trouwens in de wandelgangen dat Brands een poging voor Arjen Robben zou gaan wagen in de zomer. Dat zou toch wat zijn..
ja echt vetquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:11 schreef Keano het volgende:
![]()
![]()
Tranen van het lachen
Er spelen meer moslims dan Joden bij Ajax.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Ze zijn gewoon gefrustreerd dat hun joods clubje geen kampioen is geworden stelletje jankballen.
Godver, al een paar keer gezien met andere ondertiteling maar blijft goed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:11 schreef Keano het volgende:
![]()
![]()
Tranen van het lachen
Het wordt pas echt treurig als de burgemeester eraan mee gaat doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik denk dat veel van die simpele gasten daar niet eens bij stil staan. Die willen maar één ding; Ajax en haar supporters kwetsen. Wat op zich al triest genoeg is. Je bent supporter van de beste club van Nederland, laat dat Ajax toch grotendeels links liggen. Je kan prima een keer helemaal niets in Amsterdam zingen, maar soms heb ik het idee dat veel gasten meer tegen Ajax zijn dan voor PSV. Kijk, het is mijn clubje ook niet en in die jaren van Jol en Suarez had ik er ook een schijthekel aan. Maar onder De Boer is Ajax wel veranderd. Die blinde haat vond ik soms echt zielig en getuigen van een minderwaardigheidscomplex.
Ik hoor trouwens in de wandelgangen dat Brands een poging voor Arjen Robben zou gaan wagen in de zomer. Dat zou toch wat zijn..
die vent ging voor t eerst werken in een restaurant en moest alles schoonmaken. En toen nog 20 paella pannen, die heeft hij in zee aan een paaltje gebonden . Toen hij later terugkwam was t hoogtij en waren ze allemaal weg. Toen moest ie naar Sevilla om nieuwe pannen te kopen en kreeg 500 peseta mee. Kon hij er precies 1 van kopen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, al een paar keer gezien met andere ondertiteling maar blijft goed.
Waar gaat het oorspronkelijk over?
Dankje, ik had de Apple versie en een versie over een grafische kaart al gezien. Maar hij blijft goed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
die vent ging voor t eerst werken in een restaurant en moest alles schoonmaken. En toen nog 20 paella pannen, die heeft hij in zee aan een paaltje gebonden . Toen hij later terugkwam was t hoogtij en waren ze allemaal weg. Toen moest ie naar Sevilla om nieuwe pannen te kopen en kreeg 500 peseta mee. Kon hij er precies 1 van kopen.
over de vluchtelingen moet je keer kijken, die echt vetquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dankje, ik had de Apple versie en een versie over een grafische kaart al gezien. Maar hij blijft goed.
of dat filmpje van dansende Dimitri #LEGENDquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
over de vluchtelingen moet je keer kijken, die echt vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |