geen commentaarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet op gespoten?
Hier haal je een witvoetje mee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er ook KPD materiaal van de dames?
klinkt als Chai.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel meestal als ik ook in KLB post.
Soms lees je nog iets van eerder wat je gemist hebt en dan vraag je waar het overgaat en krijg je in dm soms hele verslagen met of zonder pics.
ga je opskeer doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Kapper is Surinaams. Wordt een lange zit zo wachtende tot ze is uitgepraat met haar klant.
Werd ook niet heel vrolijk ontvangen.
Als ze raad weet met je krullen is het het waard tochquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
Kapper is Surinaams. Wordt een lange zit zo wachtende tot ze is uitgepraat met haar klant.
had je een afspraak?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er ook KPD materiaal van de dames?
Ja, valt wel op dat ze zegt dat zij dat nooit heeft. Als iemand dat moet hebben is zij het welquote:
Is juist omdat ze denken dat ik het al heb natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, valt wel op dat ze zegt dat zij dat nooit heeft. Als iemand dat moet hebben is zij het wel
Ja daarom blijf ik braaf zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze raad weet met je krullen is het het waard toch
Zeer goed mogelijk, idd. Iedereen weet wel dat jij alles altijd weet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is juist omdat ze denken dat ik het al heb natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |